Kennen jullie trouwens dat liedje van Marco Borsato Alleen oh ik heb hem nu op staan wat een prachtig nummer zo herkenbaar.
Tranen biggelen over mijn wangen nu god Luna wat mis ik je.
Liefs Marielle :vlinder:
Nou voelen doe ik nog niet op het moment, heel soms een vlindertje
Maar het is meer straks als het nodig is … :shifty:
Maar ik zal het volgende week ook overleggen met de gyn, wie ik moet bellen.
Voor welke dingen heb jij gebeld dan?
Pas toen jij Quillan kon voelen?
Ja toen heb ik pas gebeld daarvoor had ik het nog niet zo erg last van de zenuwen.
Het is heel fijn als je straks je kindje goed gaat voelen maar tegelijker tijd vond ik het ook eng soms want als ik het dan ff niet voelde dan maakte ik me toch al best weer wat zorgen. Maar dan belde ik na even op mezelf ingesproken te hebben en dan ging ik er weer heen en dan was meneer helemaal weer hieper de pieper en was ik weer gerustgesteld.
victoria, Zet maar op je lijstje met vragen. Wie te bellen indien bezorgt/ongerust. En natuurlijk ook het nummer!
Wanneer moet je weer naar de gyn? Hoe vaak ben je nu geweest (bij de hoeveel weken zwangerschap?)
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Marielle, Ja, Marco Borsato, we hebben het al vaker over hem gehad. Geweldig mooie liedjes :hug:
Ik mag 14 december weer komen, dat is dan precies 1 maand geleden
Ik heb ook pijn in mijn botten (benen)
Lijkt wel of mijn botten mijn gewicht niet aan kunnen ofzo :think:
:think: geen idee wat dat kan zijn. Ik had ook wel zoiets bij Jelte, maar was al verder in de zwangerschap en was meer mijn heup.
Heb ik eigenlijk nog steeds wel wat last van. (geen BI overigens hoor)
Ja heup botten
Is soms echt pijnlijk
Klinkt als bi Victoria wel ff melden hoor.
EVELIEN!!! :dance: wat een SUPERnieuws, ikben heeeeel blij voor je!! spannend hoor!!!
Ik ben het weekend dus naar zweden geweest, en dat was echt heeeerlijk. Even helemaal eruit, niks wat je herinnert aan allenare dingen, geen mensen die je kent, gewoon even weer helemaal genieten. Ik heb daar ook voor het eerst sinds de geboorte van Lara een dag zonder tranen gehad.
Ik vond het erg bijzonder in het vliegtuig, om naar debovenkant van de wolken te kijken. De zon kwam net op en alles was roze met wit, net troetelbeertjesland. Prachtig itzicht hebben die engeltjes van ons
Vandaag belde ze van de NICU voor een nagesprek, hebben jullie dat ook gehad? Ik heb die afspraak pas 16 januari. Het lijtk me erg fijn om nog is na te praten met de arts en de verpleegkundigen.
Ook de kunstenaar van Lara’s monumentje heeft gebeld, Hij had een wat ontwerpen. We zijn gaan kijken enhij had 5 ontwerpen, die had hij al echt in het miniatuur met klei gemaakt zodat we goed een beeld hebbenvan hoehet eruit iet. Er waren er 2 die ons erg aanspreken, en die gaat hij nu combineren. Morgenavond gaan we naar dat resultaat kijken en dankan hij aan de slag, eindelijk
Ik heb alles weer bijgelezen (duurde even ;))
diana, ik hoop oprect dat hij je toelaat, troost kunnen geven is denk ik minstens zo belangrijk als troost krijgen. Er zit al vooruitgang in!
victoria, bij mij hebben ze gezegd toen we het hadden over een volgende zwangerschap, dat je altijd mag bellen als je je ook maar eenbeetje zorgen maakt. Jouw rust is ook belangrijk voor de baby.
Marielle, sterkte meis, met wilco
Linda klinkt als een fijne vakantie :-*
Tegen mij hebben ze ook gezegd dat ik altijd mag bellen, maar ik vind de drempel hoog … of klinkt dat stom.
Ik bedoel, niet iedereen in het ziekenhuis kent mij en mijn verhaal toch.
Snappie, maar ik ga het gewoon volgende week vragen
Linda klinkt idd lekker die vakantie naar Zeden. Ben wel benieuwd naar dat monumentje van Lara. Hoop dat je helemaal tevreden bent :-*
Liefs Viola
Hoi Linda, Heerlijk weekendje weg geweest dus!! Inderdaad er even tussen uit doet echt wonderen
Ben erg benieuwd hoe het zal worden dan monumentje voor Lara. Als jullie het morgen helemaal OK vinden, hoelang duurd het dan nog voor het eindresultaat?
He Linda klinkt lekker meis je minivakantie ff lekker weer Linda zijn.
En ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat van julle monumentje voor Lara.
Hier ook een eindgesprek gehad met de gyn en de kinderarts nog na die tijd toen alle rapporten ook binnen waren van de oductie. Was wel prettig hoor.
Victoria meid gewoon bellen als je ooit daar die behoefte toe heb. Niemand weet hoe jij je voelt want jij heb het meegemaakt en hun niet.
Evelien vind het zo leuk voor je zag net je banner ook super zeg.
En morgenvroeg moet ik naar de huisarts van vriendlief, die is boos :oops: dat ik niet bel of ga :shifty:
hallo dames ,
even terug, hehe, was wel het dagje vandaag, jurgen is terug thuis sinds een uur of twee, hij is uiteindelijk niet moeten geopereerd worden. hij is deze nacht moeten op de spoedafdeling overnachten ter observatie met een antibiotica kuur. daar heeft hij goed op gereageerd en is mogen naar huis vertrekken met de nodige pilletjes vandien!
hij heeft nl. een poliep op zijn dikke darm die aan het afsterven was, en heeft nu voor de rest van zijn leven een licht verteerbaar dieet nodig, nog een geluk dat ik kokin ben en de nodige diëtistjes kon buiten laten voor hun preekjes. Ik werk zelf in ziekenhuis en doe dagelijks zo’n potjes eten klaar dus Hij is alvast in goeie handen, en doet nu rustig zijn dutje, heb Senne* zijn beertje bij hem gelegd :mrgreen: zo slaapt hij beter.
van resultaten heb ik nog altijd niks en kblijf zo hopen dat het mss wel zo is hopelijk mag ik hem blij maken vanavond :kaars: :kaars:
linda wat leuk van je zweeds reisje!!! ben ook wel es benieuwd naar dat prachtig zicht die onze engeltjes hebben!! (jurgen durft niet vliegen :sick: )
gog Evelien moet steeds aan je denken he, ben echt blij voor je!!!
groetjes lynn mama van Senne*
Lynnty… Wanneer of hoelaat krijg je de uitslag?
Oh… spannend hoor
wel de dokter komt vanavond nog langs voor jurgen es na te zien en dan zal ik de uitslag weten, ze komt na haar consultaties, ik denk dat het rond negen zal zijn, ik laat zeker iets weten!!!
de kaars brandt hier hoor maar als het iets zal uitbrengen weet ik niet, pfff heb zenuwen
groetjes lynn mama van senne*
Zo spannend lynn, dat ze zo laat nog komt …
Ik hoop op een positieve uitslag :-*
Lynn dus Jurgen heeft ook een poliep op zijn dikke darm is die goed of kwaadaardig? Wilco krijgt volgende week de uitslag van de kweekjes.
Lynn spannend hoor.
Victoria zo ging het hier ook altijd dan was ik maar aan het dralen en durfde het niet zo goed te zeggen gewoon omdat ik ook zo bang was voor slecht nieuws maar gelukkig zei Wilco dan ook altijd gelijk niet zeuren en nu gelijk bellen.