Vanacht even wakker voor het toilet. Daarna kon ik eigenlijk niet meer slapen. Ff wat gedronken (stel je voor dat je 's ochtends niet hoeft te plassen, zelfs al is bij wijze van spreken 1 druppel genoeg)
Om half 5 nog steeds wakker en Rinse ook een beetje. Dus de vraag, zullen we vast testen. Wat maakt nu nog een uurtje langer wachten uit?
Ik durfde echt niet te kijken, zei nog tegen Rinse dat ik in elk geval nog niet ongi was, dus alleen wat dat betreft was er nog hoop.
Heel snel kwam er op de test te staan dat ik zwanger ben!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
We hebben samen staan dansen van ongeloof en blijdschap. Dus toch
Ik ga nu nog ff proberen of ik nog kan slapen. Maar het bewijs zet ik ook nog ff op het showforum.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: (kan het niet laten)
Lynnty en Chantal
Voor Chantal nog ff wachten tot ze weer terug is… Maar Lynnty. Heel veel succes met jou test. Ik hoop dat die nu ook net zo positief is als die van mij
Rohyren, Een hele dikke knuffel voor jou vandaag :hug:
evelien wat geweldig voor jullie zeg…van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid…
:thumbup: :inlove: :: :thumbup: :inlove: :dance: :: :thumbup: :inlove: :dance: :: :inlove: :thumbup: :: :dance:
lieve meiden…
gisteren heb ik nog 1 voorzichtige poging gedaan om tot peter door te dringen en het is gelukt. :thumbup: :inlove: heb hem rustig aan de grote tafel gezet en ben aan het praten geslagen.op een gegeven moment hield hij de tranen niet meer tegen en huilde voluit meerdere keren.hij heeft me beloofd om volgende week eens mee te gaan naar de pshygoloog om eens te kijken hoe het daar er aan toe gaat .hij gaf nu zelf ook wel toe dat hij het nodig heeft…is dit een vooruitgang of niet? hihi…liefde overwint alles? lets hope :inlove: dit is in elk geval al een hele grote stap voor hem…wou het jullie toch even zeggen…
Oh, Diana, wat ben ik blij voor jou en Peter!
Super
Dat is echt al een hele mooie grote stap de juiste richting.
proficiat evelien,
:dance: :dance: :dance: echt ben heel blij voor je
hier jurgen is gisteren opgenomen in het ziekenhuis en moest geopereerd worden aan de darmen, pfff het is allemaal weer wat zwaar voor me meiden, ik kom dit nu eventjes snel neerzetten daar ik de hele dag in het ziekenhuis zal zijn bij hem, dus de test is ook gewijzigd, ik heb gisteren toen we samen bij dokter waren bloed laten nemen en vanavond heb ik resultaat hopelijk kan ik mijn jurgentje verrassen met papanieuws!!!
ben snel weg meiden en evelien geniet ervan meis :thumbup:
groetjes lynn mama van senne*
Oh Evelien wat ben ik blij voor jullie super gefeliciteerd meis.
Diana ook al zulk super nieuws hopen dat het goed gaat komen.]
Hier gister een k…dag ze hebben weer poliepen bij Wilco gevonden die er niet goed uitzagen en op een rot plek zaten konden ook nu niet weg gehaald worden. Dus nu volgende week ctscan ivm heel veel pijn en het vele bloedverlies bij het poepen weer. En dan ook uitslag van de poliepen maar de internist was niet echt hoopvol dit keer. Wordt ws een operatie.
Verder komen vandaag mijn ouders hier ff knuffen met Quillan.
Liefs Marielle :vlinder:
Evelien Wat ontzettend gaaf . Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ben best een beetje jaloers :oops:
Diana wat een vooruitgang. Lekker dat t goed is afgelopen :-*
Lynnty hoop dat t snel beter gaat met jurgen :hug:
Marielle heel veel sterkte voor Wilco gewenst. Voor jou ook natuurlijk :hug:
Rohyren vandaag voor jou een :hug:
Liefs Viola
Lynnty, Hopelijk heb jij straks ook mooi papanieuws voor Jurgen. Dat zal hem goed doen. :thumbup:
Marielle, :hug:
Viola, Mag best hoor. Een beetje jaloersheid. Zou ik andersom ook zijn geweest. En hopelijk voor jou ook snel (nouja nog een maandje) goed nieuws :thumbup: :thumbup:
Evelien HARTELIJK GEFELICITEERD MEID :-* :-* :-
Andere Meiden ik hoop dat jullie ook snel goed nieuws hebben :-
OH evelien! Gefeliciteerd!! Wat geweldig een brusje voor jullie lieve Jelte! Ga genieten van deze zwangerschap samen met Rinse!
dikke :-* voor jou!
Liefs Marieke
Rohyren heel veel sterkte vandaag.
Ik denk vandaag aan jullie :hug:
Evelien wat een geweldig nieuws :dance: :-
Gefeliciteerd meid :dance:
Diana wat goed zeg, ik vind het ook een hele mooie stap :-
lynnty een knuffel voor jou :hug:
Heel veel sterkte en beterschap voor je hubbie :hug:
Marielle tjee wat klote zeg voor Wilco en uiteraard ook voor jou :hug:
Dus je weet volgende week pas meer?
:mrgreen:
Het houd mij vandaag wel bezig.
Eerst de gyn gebeld. Het kon eventueel wel nog voor de kerst, maar was gemakkelijker (ook voor ons) daarna.
8 januari ga ik naar de gyn.
Helaas geen afspraak met de verloskundige (behalve dan voor echo’s), want het liefst had ik daarmee een afspraak.
Het kon wel 1 van de 2 gyns zijn waar ik eerder bij ben geweest (1 gyn ivm termijnecho omdat ik bij Jelte geen flauw idee had hoelang ik zwanger was en natuurlijk de gyn die af en toe langs kwam tijdens de bevalling en we ook het nagesprek mee hebben gehad) Met beide heb ik niet zoveel, dus dan maar een gyn waarbij de afspraak op maandagochtend kon (handiger voor Rinse want hij wil uiteraard mee)
Rinse gebeld om door te geven en toen overlegt wanneer we het nu iedereen gaan vertellen. Vorig jaar (toen ook augustus mama) hebben we het met kerst verteld door het geven van de echo (als je heel goed keek zag je een lichtpuntje, want het hartje was)
Toen besloten om het maar gelijk te vertellen. Ook al is het nog zo ontzettend pril. Ze willen dit nieuws gewoon ook heel graag weten en wij willen het graag vertellen (van de daken schreeuwen)
Dus mijn moeder gebeld (werd emotioneel), mijn vader (werd volgens mij ook emotioneel), mijn zus (vertelde het gelijk door aan haar vriend die bij haar was, dolblij dus, wilde alles weten) en mijn schoonzus (stuiterde van blijdschap van haar stoel, bij haar op het werk zullen ze het nu ook wel weten)
Zo meteen ga ik maar even langs bij de buurvrouw denk ik. Van de week toen ik daar was, hoopte ze ook snel op een buurjongetje of meisje voor Coen
:dance: Ik stuiter nog ff een eindje verder. (ongelooflijk dat ik tussendoor ook nog gewoon mijn werk doe, gelukkig is het lekker rustig vandaag, ben overigens ook thuis aan het werk)
Ik kan het me goed voorstellen Evelien :-*
Nou stuiter ze :mrgreen:
Oh Evelien lekker he dit gevoel meid geniet er maar lekker optimaal van en logish dat je het gelijk al heb vertelt jullie naaste familie heeft het verlies ook van zo dichtbij meegemaakt.
Roheryn sterkte vandaag.
Hier moeten we wachten tot volgende week woensdag op de uitslag spannend hoor. Vraag me nu af of de ellende nu ook weer eens gaat ophouden maar gelukkig hebben we ons lichtpuntje die sleept ons er wel doorheen.
Marielle ff een vraagje, jij had ook controles in het ziekenhuis, toch?
Vond jij het makkelijk om ze te bellen, als je bang was ofzo?
Volgens mij krijg je dan eerst een assistent en daar moet je dus eerst je verhaal vertellen!!
Ik begin nu te twijfelen, weet niet waarom …
Ik heb ook hoofdpijn
Nee Victoria dat heb ik nooit makkelijk gevonden vond me dan zo n zeur. Maar ik kon altijd gelijk komen als ik belde vonden het juist heel goed dat ik belde hoefde ook nooit mijn verhaal te vertellen over hoe en wat precies ja soms.
Maar Victoria als je het niet vertrouwd hoe moeilijk het ook is bellen echt niet eerder ben je gerustgesteld gewoon doen. Je bent namelijk niet meer onbezorgd meer deze zwangerschap en dat snappen hun heel goed. Ik was ook bang om te bellen als ik hem ff niet voelde en waarom gewoon omdat ik bang was om te horen te krijgen dat hij niet meer leefde.
Maar meis bel voor je eigen gemoedsrust.
Ps voel je je nu niet prettig erover dan?
Ik belde gelijk trouwens altijd naar de verloskamers.