dag dames,
roheryn dikke :hug: :-
hier blijft het spannend hoor!!!, nog steeds niks aanwezig :mrgreen: hopelijk blijft dat ook zo!!! hihi :mrgreen:
voelde mij vandaag beetje slecht, zo van : warm koud warm koud,…
:think: had ik bij senne ook es, en winderigheid en afbrekende nagels en puistjes :sick: vies hoor :mrgreen: hehe :mrgreen: :mrgreen:
dus hopelijk :kaars:
ik laat het jullie spoedig weten hoor!!!
moet jullie nu laten want ik moet nog weg deze avond, maar eerst pizza- time!!!
groetjes lynn mama van senne*
Hey meiden,
Linda, je zult er wel niets meer van mee krijgen maar heel veel plezier in Zweden.
Lynnty voor jou duimen we :thumbup:
Evelien voor jou duimen we natuurlijk ook :thumbup:
Hier is t een rare dag. Jullie zullen op de tv wel gezien hebben wat er in Hoogerheide is gebeurd met Jesse :kaars: . Hoogerheide is een dorp op 2km afstand van Huijbergen en ons huis. Ik ken de moeder van Jesse. Zij is een nichtje van een kennis. Ik vind echt verschrikkelijk wat er is gebeurd en ben er echt van ondaan.
Ik begrijp niet dat iemand een jongentje van acht kan vermoorden.
Vanavond een extra kaarsje voor Jesse.
Liefs Viola
@viola…
nou idd toen ik het hoorde was mijn “vrolijke stemming” gelijk verdwenen … en ik moet er niet aan denken dat zoiets bij ons op school was gebeurd… aangezien Evert dus ook vaak genoeg ff naar de klas terug mag om wat op te halen … als ze in de aula bezig zijn…
heb er dus ook hele d etijd aan moeten denken en ben der zelfs vannacht mee bezig geweest in mijn slaap … vind het zo erg voor zijn ouders en zus maar ook voor hem zelf tuurlijk… en jammer genoeg weten wij hoe het moet voelen als je je kind verliest … maar dan ook nog op zo’n vreselijke manier…
hier brand er vanaf gistermiddag 14.15 (toen ik het hoorde) ook een extra :kaars: voor Jesse
liefs Miranda :vlinder:
Ongelooflijk dat zoiets kan gebeuren. Dat MAG gewoon niet!!!
Er komen allerlei gedachtes bij mij op en tergelijkertijd weet ik gewoon niet wat ik ervan moet zeggen. Wat ik hierboven zei is namelijk nog maar heeeeel zwak uitgedrukt.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
hoi hoi
tja het is niet normaal een jongetje van 8 jaar zeg!!! wie doet nou zoiets. en wat zal de reden geweest zijn. echt zielig, ik denk nu gewoon zo veel aan die ouders. die hebben het nu zo moeilijk. ze hebben zeker niet geslapen en niet gegeten en zijn alleen maar aan het huilen!!! daar sta ik dan wel heel erg bij stil. terwijl wij gewoon doorkletsen hier. :think:
:vlinder: xxxx jody
Vreselijk hoe ziek ben je dan wel niet in je hoofd als je zoiets doet helaas heeft hij de hand niet aan zich zelf geslagen dacht ik meteen.
Wat een hel voor het jongetje zijn ouders maar ook voor de ouders van de dader het zal je kind maar wezen.
Lyntte hoe is ie nog steeds geen :twisted:
Liefs Marielle :vlinder:
Ja echt erg voor die ouders
Hoe moeten zij ooit de klap te boven komen
Ook hier brandt er een kaarsje voor Jesse :kaars:
nou marielle,
nog steeds niks gemerkt van :twisted: , dus blijven
het verhaal van Jesse ken ik niet dames, maar heb gisteren iets opgevangen op de radio dat een kindje zou vermoord zijn en ze een vermoeden hebben dat de dader de vader is, ik was er heel versteld van, pfff zat net aan tafel op mijn werk toen ik het hoorde en op slag geen honger meer!!! amai nogmaals zo’n verlies zeg, ik denk soms wanneer houdt het op! he! :evil: hier brandt ook een dikke kaars voor Jesse, en voor alle andere engeltjes ook trouwens!! :kaars: :kaars:
ben er nog altijd stil van!
groetjes lynn mama van Senne*
Het gaat om een achtjarige jongen en hij is vermoord door een jongen van 22 jaar die heeft hem de keel doorgesneden de dader is geen familie.
Lynnty we blijven hopen.
Was net ook weer op het nieuws. Ik snap er echt helemaal niets van. Wie doet nu zoiets?
Maargoed er zijn wel meer dingen wat mensen doen, die ik niet snap.
Ff weer wat leukers hier, ik wordt hier helemaal depri van.
Ik merk dat ik de hele dag bezig ben met het feit of ik nu wel al zwanger of nog niet zal zijn.
Ik ben in elk geval nog niet ongi, dus dat is goed. Ik heb mijn eisprong deze maand 4 dagen eerder gehad, dus wat dat betreft zou ik nu ongi kunnen worden.
Verder maak ik mijzelf helemaal gek, met het idee dat ik mij zwanger voel. Geen idee waarom, met Jelte wist ik het pas later en weer een week later begon ik pas mijn borsten te voelen.
Nu zijn mijn borsten nog helemaal niet gevoelig ofzo, maar ik denk ( :roll: ) dat ze nu wel anders aanvoelen. Ik voel mij anders.
En als toppunt werd ik vanmorgen wakker en had ik over ooievaars gedroomd. Was ik eigenlijk alweer vergeten, totdat ik vanmiddag zo’n 3 ooievaars zag. (hahahaha wat een bijgeloof kun je nog meer verzinnen)
Ik houd vol, ik ga dinsdag pas testen!
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
gog marielle,
ik heb deze middag het nieuws over Jesse bekeken op internet en ben er niet goed van zeg
gisteren zeiden ze hier nog op het regionaal nieuws dat de vermoedelijke dader de vader zou zijn, ik vind dit zo pakkend voor die mensen dat de media zo’n dingen er nog bij verkoopt dan, zoo erg
wordt er een beetje woedend van eigenlijk!
wel Evelien hier slaan ook de stoppen door, ik weet nu wel niet of ik zwanger ben maar ik begin me zeer veel vragen te stellen of het nu wel zo is of niet! kom er gewoon gek van, (heb deze morgen even getest, je weet maar nooit he) maar het resultaat was negatief, alhoewel ik me wel zwanger voel, ik kom gek gewoon, dus ga ik ook dinsdag hertesten met hopelijk beter nieuws, en ja van die ooievaars je bent niet alleen hoor heb dat ook.
groetjes lynn mama van Senne*
maar als je 3 dagen over tijd bent en je test geeft negatief aan dan zou ik de hoop wel laten gaan als ik eerlijk ben…maar ja je weet het nooit … :eh:
Evelien en Lynnty ik duim voor jullie
@marielle wrote:
Evelien en Lynnty ik duim voor jullie
ik ook, het is jullie zo gegund
Diana, inderdaad, het is heel moeilijk dat Robbe niet erkend wordt als ons kindje, officieel dan…
Als je dus ergens op papieren moet invullen hoeveel kinderen je hebt kan ik er maar 2 invullen, is dat ook zo bij jullie of moet/mag jullie overleden kindje er ook bij aangezien hij/zij wel aangegeven is bij de gemeente?
Ik ben heel benieuwd naar die kerstballen! :inlove:
Roheryn, wat een moeilijke periode… bijna 1 jaar geleden vloog jullie mannetje weg…
Sterkte met de herinneringen, … :hug:
Evelien, ja, ik heb dat nog gehoord dat men kindjes voor de grens van 24 weken begraven heeft maar dan moeten de ouders wel alles zelf betalen en 't schijnt dat dit heel duur is allemaal…
Ik weet niet hoe dat zit in België…
Een :kaars: voor Jesse, vreselijk,…
Evelien en Lynn, ook ik blijf meeduimen hoor!!
Lynn, bij Broes had ik ook eerst een negatieve test, een week later was hij positief,… het kà n maar stel je hoop er niet te veel op in, kwestie van niet té teleurgesteld te worden…
Het is jullie zeker en vast gegund, iedereen hier trouwens! :-*
Sorry damens dat ik hier even een berichtje post.
Maar ik had bij Justin na bijna 1 week overtijd een negatieve test.
Paar dagen later nog niet ongi toen weer getest en ja hoor wel zwanger.
Het kan dus toch.
Ik wil niemand valse hoop geven maar wilde dit even aan jullie kwijt.
Ik dat jullie gauw zwanger mogen raken van een prachtig bengeltje :inlove:
@Bietje wrote:
…Als je dus ergens op papieren moet invullen hoeveel kinderen je hebt kan ik er maar 2 invullen, is dat ook zo bij jullie of moet/mag jullie overleden kindje er ook bij aangezien hij/zij wel aangegeven is bij de gemeente?
Goede vraag. Heb ik nog niet bij de hand gehad. Ik denk dat wij wel kunnen zeggen dat we 1 kindje hebben.
Bij het inschrijven bij de gemeente is Jelte ook in ons trouwboekje geschreven. Dit moest in elk geval bij het gedeelte overlijden. De ambtenaar vroeg toen of dit ook voorin bij kinderen zelf moest. Natuurlijk! Antwoordde Rinse toen gelijk.
@Bietje wrote:
Evelien, ja, ik heb dat nog gehoord dat men kindjes voor de grens van 24 weken begraven heeft maar dan moeten de ouders wel alles zelf betalen en 't schijnt dat dit heel duur is allemaal…
Ik weet niet hoe dat zit in België…
Omdat wij niet nog niet goed verzekerd waren, hebben wij ook alles zelf moeten betalen.
Is inderderdaad behoorlijk wat geld. Gelukkig hadden we het geld om het te betalen. En hebben we geen moment hoeven denken hoeveel zal dit kosten? Daar wilden we namelijk helemaal niet aan denken. We wilden en nog steeds willen we alleen maar het beste en mooiste voor Jelte.
PrinsjeJason bedankt voor je berichtje. :-
Dat de zwangerschapstest in het begin nog negatief kan zijn, is ook precies de reden dat ik eerst niet gelijk na mijn NOD wilde gaan testen. Tenminste de NOD van de hoeveelheid dagen van mijn laatste cyclus.
Omdat ik de laatste 2 maanden heb getemperatuurd zag ik dat mijn laatste eisprong 4 dagen eerder was dan vorige maand. Vorige maand werd ik 11 dagen na mijn eisprong ongi en nu zit ik inmiddels op 13 dagen.
Nu inderdaad maar hopen dat mijn ongi uitblijft en dat er dinsdag ZWANGER op de test staat. En anders toch maar weer een nieuwe test kopen en later nog eens proberen.
Bij Jelte was ik zo ontzettend ongerelmatig dat ik achteraf gezien een week nadat ik zwanger was geworden (3 weken zwanger dus) had getest. Deze was uiteraard negatief.
3 weken later deed ik zomaar weer eens een test en tada tot mijn verrassing (want nog steeds weet ik niet zo goed waarom ik die test deed) bleek ik zwanger te zijn.
Bijna weer een week later begonnen mijn borsten pijnlijk te worden.
:- Liefs, Evelien :vlinder:
hallo dames,
ja zo blijft het spannend he, ik hoop dat het toch zo is hoor, als ik me herinner heb ik maar een week erop getest na mijn nod, met senne*
misschien kan het nog, anders nieuwe poging he,
we zullen wel zien, alhoewel mijn :evil: blijven uit dus, vind het allemaal beetje raar. we zullen wel zien.
Roheryn, :hug:
dank je Bietje
prinsje jason :-
groetjes lynn mama van Senne
Goeiemiddag dames,
Lynnty ik ben ook wel eens bijna 2 weken overtijd geweest na Luna maar helaas toen was ik idd ook niet zwanger. Maar nu met Quillan heb ik ook meerdere keren getest en bleek bij de derde test na een week wel zwanger te zijn.
Ik vulde bij zulke papieren altijd in als ze vroegen naar je aantal kinderen niet van toepassing en hadden ze daar vragen naar dan belden ze wel. Wij hebben bij Luna namelijk alleen maar aangifte van overlijden kunnen doen aangezien ze nooit geleefd heeft. Gelukkig staat ze idd wel in ons trouwboekje.
hai meiden…
ja toen ik 21 weken zwanger was en ze er achter kwamen wat er aan de hand was vertelden ze me dat ik de zwangerschap dus beter kon gaan afbreken en dat we in dat geval dan alles zelf moesten gaan betalen omdat het tot de 24ste week kon.nu kwam dat niet eens in me op,maar dat je dan alles zelf moet betalen ja dat is een feit.
lynn meid wat spannend allemaal.k duim ontzettend voor je :thumbup: :kaars:
even wat anders ,meiden heb jullie advies hard nodig wat betreft peter…
ik weet vaak gewoon niet meer wat ik met hem aanmoet.volgens mij is hij harstikke overspannen,maar wil haantje dat hij is natuurlijk niks laten merken.hij is stilletjes en terug getrokken wil niets zeggen op sommige momenten.dan is hij ineens ontzettend overdreven happy
(weet niet goed hoe ik het uit moet leggen)dan gedraagt die zich als een enorme clown op het overdrevene af.ik lach er dan wel om,maar denk dan gooi het er verdorie nu eens uit !!! ik vraag ook heel vaak peter wat is er nu ,wat zit je zo dwars praat er nu eens over.ik loop constand op eierschillen ,hij vat alles verkeerd op wat ik zeg dus ik durf bijna niks meer te zeggen.een voorbeeldje als ik bv wil vragen wanneer hij de open haard eens wil schilderen dan kan ik me al een uur daarvoor gaan zitten opvreten want hij kan het op 2 manieren gaan opvatten 1 hij vat het normaal op en zal gaan zeggen wanneer hij dit wil gaan doen of 2 hij barst weer los en gaat weer ruzie zitten zoeken en van allerlei oude koeien uit de sloot trekken ,dan vraag ik dat aan hem om ruzie te zoeken zegt die :wall: en dat is dus helemaal niet zo.ik moet zo oppassen met wat ik nog kan zeggen en niet kan zeggen dat de sfeer vaak finaal weg is.en als die dan (vrolijk) is dan vraag ik me af of het niet compleet een act is.ik word hier ontzettend onzeker van en dat was ik al zo erg.en haal me dan de gekste dingen in mijn hoofd.wat hij dan vervolgens weer helemaal van de hand wijst zoals vind je me nog wel leuk? ja tuurlijk waar slaat dat nu weer op…hou je nog wel van me? zit niet zo dom te kletsen natuurlijk hou ik van je.
hij is gewoon zo verandert…deze peter ken ik bijna niet eens.ik weet zeker dat het voor hem ook heel goed zou zijn als hij ook eens hulp zou zoeken,want er zit hem blijkbaar zoveel dingen dwars en ik wil hem zo graag helpen,maar hij sluit zich af voor me. vroeger konden we alles tegen elkaar zeggen.hij raakt me ook nauwelijks nog aan,eerst kon hij er geen genoeg van krijgen.vroeger zaten we vaak op de bank tv te kijken en sreelde hij mijn rug bv en dat was heerlijk nu wil hij dat niet meer.ik weet zeker dat de oude peter er nog wel is,maar hoe krijg ik die weer naar boven.er zit geen puf meer in wil niks meer doen.het huis moet nog zoveel aan gebeuren,maar ik durf niks meer te vragen.ik weet gewoon niet meer wat ik met hem aanmoet,daarom gooi ik het nu maar open en bloot hier neer,hebben jullie ervaring met dit en hoe gingen jullie er mee om?ook al komt er geen tip ben in elk geval blij dat ik het er ff heb kunnen uitgooien