Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (4)

hee meiden jullie kunnuh dan ook nog wel een weekje wachten kennen we misschien wel met zijn 4en testen hihi…

veel liefs miranda :vlinder:

:hand: Miranda, nu ga je toch echt te ver :naughty:

Dat haal ik echt niet hoor :?

pfff nog een week zeker :eh: :hand: dat hou ik helemaal niet uit hoor!!

:smiley: :smiley:

en ja 6 december is hier sinterklaas, op sommige plaatsen is het zelfs 11november sint maarten, is hetzelfde maar dan zeggen we dat dit zijn broer is :mrgreen: :mrgreen: maar hij komt geen twee maal hoor, dat zou effe te leuk zijn!! :wink:

hahahaha … niet ??? … het was maar kleine vraag d8 dat redden jullie vast wel :mrgreen: :mrgreen: …

liefs miranda :vlinder:

pff nee hoor :wink: :mrgreen: :mrgreen:

Chantal, ik begrijp nu wat je bedoelt met die brief en inderdaad, ik heb geen zin om hier nu nog achter te zitten, ik krijg er Robbe* niet mee terug en ik vrees dat ik hierdoor weer erg veel verdriet zal krijgen, lijkt me toch wel heftig zo’n klachtenbrief,… nee, heb ik geen zin in…

Wel zou ik het inderdaad graag gewoon eens gaan zeggen in dat ziekenhuis, al dan niet via een brief.

Gewoon hen eens duidelijk maken dat ze enorm kwetsende dingen gezegd en gedaan hebben.

Toen ik bijvoorbeeld zijn foto’s mocht gaan ophalen (5 weken later), toen stopte de vroedvrouw eerst de foto’s weg, ze zei dat ik niet mocht schrikken maar dat het niet mooi is om te zien…! :shock:

Pardon, dit ging wel om mijn zoontje en ik had hem gezien en bij me gehad en hij was wél mooi!!

Uit stomme verbazing heb ik gewoon ‘ja’ geknikt… :wall: :cry:

Veel plezier!! :-

Mariëlle, hier in België moet men ook toestemming vragen aan de ouders.

Robbe
is officieel niet mijn zoontje, dit wordt pas erkend na een zwangerschap van 24 weken,… misschien dat men daarom maar deed met hem wat ze maar wilden,… :cry:

Erg respectloos naar de ouders toe natuurlijk…

Lynn en Evelien, hier wordt héééééééééél hard meegeduimd!!! :pray:

Mariëlle, hier in België moet men ook toestemming vragen aan de ouders.

Robbe* is officieel niet mijn zoontje, dit wordt pas erkend na een zwangerschap van 24 weken,… misschien dat men daarom maar deed met hem wat ze maar wilden,… :cry:

Erg respectloos naar de ouders toe natuurlijk…

het lijkt me alleen al vreselijk om te horen dat robbe officieel niet je zoontje is :shock: en wat ze hebben gedaan is gewoon onmenselijk en wreed ,ik hoop echt voor je dat je dit allemaal ooit een plekje kan geven meid…schaam je niet om hulp in te schakelen…

oja ik had toch 3 kerstballen laten maken bij die vrouw in wassenaar? ze zijn klaar!!! :dance: :smiley: :thumbup: ik ga nu het geld overmaken en zodra ik ze binnen heb dan zal ik jullie gelijk de foto laten zien…

wat een enorm lief mens is ze eigelijk.ik ken haar niet eens en ze doet het gewoon zo maar ff.ze vraagt alleen geld voor de ballen en het versturen en een beetje voor de verf dus alleen matriaal kosten.ze is wel 3x de stad in geweest om de juiste kleur bal te vinden…zo zie je maar,er zijn ook nog goeie mensen in de wereld. :clap: ze vraagt voor de 3 ballen incl versturen nog niet eens een 10tje.

Vandaag een jaar geleden had ik een afspraak met een vrouw van de Felicitas… en tijdens dat gesprek werd Ryan steeds benauwder en benauwder. Heb haar toen de deur uit gewerkt en gelijk het ziekenhuis gebeld (die kon ik toen dag en nacht bellen als er iets was) en kon gelukkig ook gelijk terecht. Ryan bleek toen longontsteking te hebben en is toen gelijk opgenomen. Later bleek hij ook het RS-virus te hebben… Wel rare dagen zijn dit hoor…alles is een jaar geleden…herinneringen…bah…

dikke :hug: :-* voor jou meid…die herinneringen ook altijd he

Roheryn

Bah die herinneringen :-* :hug:

Goeiemorgen

Bietje wat respectloos vanuit het ziekenhuis echt waar en wat raar dat Robbe niet erkend werd als jou kind volgens mij is dat in Nederland anders. Ik zou toch als ik jou was eens een gesprek aanvragen met de betreffende artsen van toen, lucht voor jou denk ik wel een heleboel op.

Lynnty en Evelien spannend hoor dames zo een mooi sinterklaaskadootje zijn zeg.

Roheryn :hug: voor jou vreselijk deze rotdagen alles gaat dan weer voorbij komen.

Liefs Marielle :vlinder:

Roheryn. Vreselijk zeg die herinneringen. Ik kan mij voorstellen dat je dekomende paar dagen/week alles weer opnieuw herbeleefd :hug: :hug:

Bieke: Het enige wat ik weet in Nederland is dat je met 24 weken (of was het 26?) pas aangifte moet doen bij de gemeente van je kindje.

Wat ik ook weet is dat het grafje naast Jelte (die ervoor) ook van een tevroeg geboren kindje is. 20 weken.

Ik geloof dat er in Nederland ook veel meer mogelijkheden zijn wat je kunt en mag doen.

Wat ik ook zo mooi vind is dat er in de kindervlinder ook een monumentje(beeld) is geplaatst (door de gemeente denk ik) die staat voor alle tevroeg geboren kindjes of miskramen.

Ook hier liggen dikwijls bloemen naast.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

goeiemorgen meiden!!

Ik ben druk aan het inpakken, want vanmiddag ga ik naar zweden. Heb er heel erg veel zin in, maar wel vreemd om voor het eerst weer echt helemaal weg te zijn. Ik ga normaal ieder dag eventjes naar Lara’s grafje. En nu een heel weekend niet.

Maargoed, zo hoog in de lucht met het vliegtuig ben ik toch weer een beeeeetje dichter bij.

Niet teveel typen in de tussen tijd he :wink: anders hou ik het niet bij

doeeei

liefs Linda

Linda heel veel plezier en probeer er maar lekker van te genieten meis.

En idd zo hoog in de lucht ben je heel dichtbij.

Linda, jij ook heel veel plezier in Zweden. :thumbup: :dance:

Lara is vast met jullie mee!

@roheryn… :hug: … deze dagen

@linda… veel plezier dalijk als je in zweden ben …

Ik ga ook nog dagelijks naar het graf van Ghislaine* (en mijjn vader tuurlijk) doordeweeks stipt om 13.15 de tuinmannen daar weten het al psies en beginnuh al te zwaaien zodra ik de begraafplaats op kom lopen… en toen ik de eerste keer niet naar haar grafje kon omdat ikmet Jaap mee was vond ik het heel erg… maar de 2e keer ging het al beter… en ik weet nu ook dat ze nie alleen is want er zijn altijd wel mensen in de buurt…

@diana… ben benieuwd naar de kerstballen hoe ze zijn geworden …

verders heb ik hier nie veel te melden ben druk bezig om dingen te regelen voor jaap en alles bij me kaar aan het zoeken voor zijn gesprek a.s. dinsdag bij een andere bedrijf

veel liefs miranda :vlinder:

Ik voelde me in het begin ook vreselijk schuldig als ik niet elke dag naar Luna ging had ook nooit gedacht dat ik eens een dag over zou slaan. De eerste keer dat ik ook niet heen kon was toen we 2 weken naar Turkije waren ik had toen haar foto meegenomen en een kaars en die stak ik elke avond even aan als we in onze kamer waren. Zo was ze er toch ook bij.

Nu ben ik ook al weer 3 weken niet geweest maar ik weet dat ik niet naar haar grafje toe hoef om aan haar te denken ze zit in mijn hart immers.

Linda

heel veel plezier :-*

@marielle wrote:

Nu ben ik ook al weer 3 weken niet geweest maar ik weet dat ik niet naar haar grafje toe hoef om aan haar te denken ze zit in mijn hart immers.

Precies, Jelte is continue bij ons. Hij weet dat we ontzettend veel van hem houden.

In het begin vond ik het erg moeilijk om niet elke dag te gaan. Ik was ook niet zo mobiel (geen auto) en het regende toen (augustus) ook zo ontzettend veel. Toch ging ik toen nog 3 soms 4 keer in de week naar Jelte. Die behoefte had ik gewoon.

Nu ga ik zo’n 2 keer in de week, waarvan 1 keer in het weekend met Rinse. Door de weeks wordt wel steeds moeilijker haalbaar nu het zo vroeg donker wordt en ik volgende week weer full time werk.