Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (4)

Chantal heeeeeel veeeeel plezier :-*

heel veel plezier gewenst chantal… :thumbup: :smiley: :dance:

Chantal, heel veel plezier!!! Geniet er lekker van.

…En laat die test maar thuis liggen, dan kan je niet alsnog in de verleiding komen :wink:

En dan, als je weer thuis bent…

Wij duimen hier ondertussen hoor!! :thumbup: :thumbup:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

heel veel plezier chantal!! … en idd we :thumbup: :thumbup: hier door…

ik zat me net te bedenken toen ik in het zwembad zat te wachten tot evert klaar was dat het ook wel leuk leek om een weekendje weg te gaan met zijn 2en … nu het hier nie echt over een leiuh dakje gaat kwa werk e.d. … ben benieuwd of ik nog wat leuks kan vinden op korte termijn want dan wil ik wel over 2 weken weg … moet ik alleen ff een weekend omgooiuh met evert zijn vader maar dat gaat wel lukken dnek ik…

22 december gaan we met mijn zwagertje en 2 vrienden naar het giga piratenfeest in het gelredome… lijkt me leuk om dat es een keer mee te maken…

veel liefs miranda :vlinder:

ja er ff tussenuit gaan is heerlijk joh…doen :thumbup: 22 dec gaan wij ook lekker met z’n tweetjes er lekker tussenuit naar centerparcs

(port zeelande):inlove: :thumbup: :smiley: heb er zo’n enorme zin in.de laatste keer dat we er ff tussen uit zijn geweest is dikke 2 jaar geleden en dat waren 2 daagjes in een hotel in egmond aan zee,nu gaan we 5 dagen hmm heerlijk…

Lekker hoor!

En helemaal mee eens! Ons midweekje was ook helemaal super! Waren we ook echt aan toe. Helemaal niets, alleen wij tweetjes (en Jelte was volgens mij ook in buurt) en Parijs. HEERLIJK :thumbup: :thumbup:

Overigens had een hutje op de hei, mij ook fantastich geleken. (ik bedoel, daar hoef je echt niet voor naar Parijs ofzo)… (alhoewel Parijs wel erg leuk was. haha)

:think: leuk idee, wanneer kan ik weer wat plannen? :mrgreen:

Chantal ook al lees je dit niet meer heel veel plezier en we duimen voor je :thumbup: :wink: dat je een leuke week hebt.

Lynnty hier wordt er veel :thumbup:

Rohyren voor jou een :hug:

Over obductie. Bij Loek* is er geen obductie gedaan omdat we dat zelf niet wilde en omdat er ook gezegd was dat t een klassiek geval was ven wiegendood en dat t niet nodig was. Er is toen wel hersenvocht, bloed en urine afgenomen en daar is weer uitgekomen dat Loek* waarschijnlijk gestorven is aan n ureumcyclusdefect.

Ik vond t ook een griezelig idee dat er in zelf lichaam gesneden zou worden en Joost dat dat gevoel ook dus hebben we t noiet gedaan.

Voor zover ik weet leest er hier van onze vrienden kring en kenissen niemand mee, maar ze weten wel dat ik hier met jullie VEEL aan t praten ben :oops: :wink:

Altijd als er iemand belt of iemand langs komt zit ik achter de laptop :smiley:

Ik heb al jaren geen contact meer met mn vader en wil dat graag zo houden. Ik heb veel met die man meegemaakt en hij zou de titel vader ook niet mogen verdienen.

Liefs Viola

@tante polla wrote:

Voor zover ik weet leest er hier van onze vrienden kring en kenissen niemand mee, maar ze weten wel dat ik hier met jullie VEEL aan t praten ben :oops: :wink:

Altijd als er iemand belt of iemand langs komt zit ik achter de laptop :smiley:

Liefs Viola

hee haahh dat is hier ook zo ja … maar ze vinden het dan ook wel weer fijn dat ik hier weer heel veel steun uit haal…

veel liefs miranda :vlinder:

Chantal veel plezier

Vanmiddag op een verjaardag geweest mijn buurmeisje werd 12 jaar, onze buren zijn ook hele goeie vrienden van ons dus die hebben ook alles met ons meegemaakt. Nu was de schoonzus van de buuv gelijk zwanger met mij toen ik van Luna liep, alleen zij is op 9 mei bevallen en ik toen op 7 mei maar goed zij was er van middag ook met haar zoontje god toen had ik het wel ff moeilijk hoor, zie je ineens zo n mannetje lopen en lachen en kletsen moest echt ff een traantje pinken maar gelukkig begrijpen ze dat allemaal.

Liefs Marielle :vlinder:

Lynnty ik duim voor je las dat er nog steeds geen rooie duivels zijn oh wat spannend.

Lynnty ik duim voor je las dat er nog steeds geen rooie duivels zijn oh wat spannend.

Ik had me trouwens ook opgegeven voor “Gezocht prille zwangeren gratis echos te verkrijgen”, je moest aan verschillende dingen voldoen … en dat was ze zochten 3 mensen tot 12 weken … vandaag is de uitslag en jammer maar helaas ben ik het niet geworden :cry:

Ik had het graag gewonnen, je zou dan wekelijks een echo krijgen en dat had ik wel fijn gevonden … jammer dat ik 3 weken later zwanger ben :cry:

hallo dames,

:thumbup: he, ik heb nog steeds geen :evil: dus, :pray: :pray:

jurgen raakt ook al erg nieuwschierig, ben vandaag wel honderd keer naar toilet geweest op het werk :mrgreen: om te zien of het nog niet van dat was, DE KUST BLIJFT VOORLOPIG VEILIG hihi :mrgreen:

evelien en chantal :thumbup: :kaars: :kaars: :kaars:

ben even alles kwijt :oops: ik heb nog iemand vergeten he zal direct effe kijken dus ook voor jou :thumbup: :thumbup: :thumbup:

heb net een kerststukje gemaakt om aan senne* zijn grafje te hangen de foto staat al op het forum voor de nieuwschierigen!! :smiley:

ben tevree over mezelf, ben normaal niet zo’n creatieveling, dus.

ook heb ik een mooie vlinder gekocht voor op de kerstboom, de piek de vuilnis in maar, mijn vlindertje staat symbool voor ons senneke*

groetjes lynn mama van senne*

Lynnty ik zag je kerststukje leuk gedaan hoor ik vind het ook heerlijk om te bloemschikken zalig heb nu alleen wat weinig tijd ervoor maar dat komt wel weer.

Victoria jammer zeg dat je het niet bent geworden was wel erg fijn geweest maar ik weet zeker dat je straks in het ziekenhuis ook elke keer wel een echo krijgt.

:mrgreen: marielle, heb er maar een half uurtje over gedaan vind het best wel leuk.

victoria, jammer meid dat je er niet bij was he, :hug:

normaal gezien test ik ook de 5de december maar als ik zo lang zal kunnen wachten, pff weet het niet hoor, zal wel moeten he.

gisteren effe getest en weet het ja, kon mezelf niet bedwingen he, het was dus negatief, :pray: komt daar snel verandering in, zodat senne* een brusje krijgt waar hij over kan waken.

oh Lynnty… :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup:

Ik duim ook zo met jou mee…

En dat je al hebt getest… haha, ik houd het ook bijna niet meer.

pfff evelien kon het echt niet laten :mrgreen: , ik zei van ja ik koop een dubbele bij kruidvat en tja die andere moet ik mee wachten he.

mijn geduld raakt nu al op :? :mrgreen:

Samen dan testen met sinterklaas??

lijkt me heel tof, maar als ik zo lang zal kunnen wachten is iets anders :oops: :oops: :mrgreen: wat denk je, sluiten we een deal dan?!

:lol: :lol: Prima. Geen idee wat voor deal? Maar alleen dat feit is misschien net genoeg om gewoon nog te wachten en minder snel in de verleiding te komen.

Als ik het weekend doorkom gaat het zeker lukken…

Zeg is in Belgie Sinterklaas ook op 5 december? Er staat mij heel iets vaags bij (zo vaag dat ik er helemaal niet zeker van ben) dat in België Sinterklaas op 6 december wordt gevierd.

Als dat zo is, dan ff voor de duidelijkheid, hier wordt sinterklaas dus 5 december gevierd :stuck_out_tongue: De dag dat ik ga testen… als ik die :evil: nog niet heb gezien. (of zoals Rinse altijd zegt: Die rode ferrari staat in de garage)