Vanmorgen naar de vk geweest. Ik merkte aan mijzelf dat ik er eigenlijk helemaal niet heen wilde, had net zo lief gewoon gebeld voor een echo-afspraak en dan de test en dan wel zien…maar ja…het hoort erbij. Zit zowiezo niet lekker in mijn vel de laatste dagen, dus dat speelt ook mee. En dan zit er ook nog zo’n jong grietje (niet om haar hoor, maar ik had om een ander gevraagd speciaal) dan is het helemaal een domper. Over twee weken heb ik een termijnecho…en dan wordt er gelijk een afspraak gemaakt voor de vlokkentest, waarschijnlijk eind december…
Ik ben trouwens heel benieuwd hoe het met Lynnty is!!!
Lynnty meid…ik hoop dat er nog steeds geen rode duiveltjes te bekennen zijn!!
Hey Evelien: wanneer ga jij testen?
Ik zit trouwens in een lastig pakket…er lezen veel mensen mee die ik ken.
Nou vind ik dat niet erg, maar Sander en ik willen dat iedereen het pas weet als het redelijk “zeker” is.
Lezen er trouwens van jullie geen bekenden mee?
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
dag dames,
wat hebben jullie weer veel bijgetypt zeg!
ik kan al bijna niet meer volgen, heb vandaag beetje pfff dagje
net nog belde een kinderdagverblijf als het nu door gaat voor januari als sennezou gaan, ik zei van: nee mijn kindje is gestorven en ik had je daarvoor een briefje verstuurt, niet? toen was ze helemaal sprakeloos.
zoals van die dozen en zo, met de keizersnede heb ik deze niet eens gehad, lijkt maar goed ook zo!! na jullie verhalen te hebben gelezen.
met de opa en de oma, mijn ouders dus gaat het goed alleen mijn vader heeft het er zeer moeilijk mee en praat er niet verder over. mijn moeder integendeel uit haar gevoelens wel tegenover me, dan huilen we es samen uit, doet toch wel deugd hoor.
van mijn man zijn ouders is een ander kwestie, mijn man kent zijn vader niet en zijn moeder heeft hem over zes jaar in de steek gelaten.
ik denk wel dat ze van de situatie afweet, maar ze blijft best waar ze nu is!!! :evil:
Oh dames ik ben aan iets begonnen hoor, ben beginnen breien, zag zo’n boekje liggen in de delhaize van breien voor baby’s en kon het echt niet laten om het mee te brengen naar huis, ben nu gestart maar steek het een beetje weg voor mijn man, als ik dan niet zwanger ben zou hij waarschijnlijk een raar gevoel hebben daar tegenover, dus wacht ik nog effe. ik met mijn rare trekken ook :?
wel dames waar blijven al die banners??? ben al benieuwd hoor wie de volgende is.
heb vandaag een dubbele test gekocht en kon het maar niet laten om al es te proberen, negatief dus :evil: . maar normaal is overmorgen de eerste dag van mijn maandstonden en mag ik maar volgende week testen. dus nog even afwachten :kaars: :kaars: :kaars:
hopelijk zal ik niet teleurgesteld zijn en jullie ook niet!!! mijn dikke kaars brandt!!!
groetjes lynn mama van senne
Roheryn: ja, das dan idd een domper
:hug:
Hoop dat je j snel weer wat beter voelt.
:-* Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
roheryn :hug:
chantal stuur een pbtje dan he naar ons om het resultaat te bekennen.
ik zwijg allesinds!! ps. wanneer test je zullen we het samen doen, klinkt mss tof :? :mrgreen:
nog dames ???
neen hier leest niemand mee, die ik ken, maar best ook dan voel ik me es op mijn gemak en rustig hier.
groetjes lynn mama van senne :vlinder:
op een ander forum kun je ook gesloten topics aanmaken, topics waarvan 1 beheerder bepaald wie mee kan lezen. Misschien is dat iets. ENnuuuuh idd we willen grqaaaaaaaaaaaag een pb’tje!!
@roheryn … :hug:
@chantal … hier leest ook niemand mee die het nog nie mogen wetuh … hihi althans nie dat ik weet … en anders boeiuh… kan er nie wakker van liggen hoor… is our life!!!.. hihi
@lynnty spannend hoor… mijn nod-dag is maandag 11 dec. althans als ik uit mag gaan van mijn laatste paar cyclussen ben zo benieuwd en wou dat het al zover was hihi …
ow ik las dat er meerdere zijn die geen contact meer hebben met een vader of moeder… Jaap heb ook geen contact meer met zijn vader door omstandigheden… maar die weet dus wel overal van… via via enzo… en hij heeft geprobeerd om contact met ons te krijgen na het overlijden van ons meisje… maar jaap wil nie … dus dan houd het gewoon op…
veel liefs miranda :vlinder:
hoi miranda,
van jurgen is het al van zijn geboorte dat hij zijn vader niet kent, en hebben we helemaal geen contact mee, weten zelfs niet waar hij woont.
jurgen heeft er niet echt last mee ook, en dat van zijn moeder is wel anders, maar is een te lang verhaal hoor, ze is gewoon barslecht en verdient de naam moeder niet eens, heus geloof me! :twisted:
gog hopelijk komen de :twisted: niet hoor!!!
ben zo benieuwd he, ben allesinds nog niets gewaar nu, kwa opgeblazen buik of zo voor de maandstonden, dus is er mss nog kans.
zit nu de laatste dagen met puistjes op mijn gezicht, dus mss is het een teken :kaars: :kaars: :kaars: ik laat het zo spoedig mogelijk weten hoor
groetjes lynn mama van senne*
Lynnty: ik hoop het zo voor je meid dat de test straks positief is!
Hahaha…oh ik ben wel erg…jullie een pbtje sturen en de rest maar afwachten :mrgreen: :mrgreen:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
waarom niet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jody, ja, ik had je mailtje gehad maar ik heb de tijd nog niet gevonden om te reageren en nu zie ik dat het niet meer nodig is!
Chantal, hoe bedoel je een brief gestuurt?
Ik heb een brief gekregen met alle gewichten van zijn orgaantjes en zo, net alsof ik wilde weten dat zijn lever 0,70 gram woog! :wall:
Ze hebben hem dus wel helemaal onderzocht en in stukjes gesneden,… zonder onze toestemming,… dà t weten we wel…
Pijnlijk…
Viola, tjeeeeee, hún sinterklaas is verpést???!! :shock:
Ik heb hier geen woorden voor, hoe kun je …? :wall:
Roheryn, een dikke :-* voor jou, sterkte meid! :hug:
Lynn en alle anderen, spannend!!! :-*
bietje :shock: :shock:
ben even niet mee ivm de brief, ik durf het haast niet uitspreken, hebben ze hem dan helemaal … , om te weten hoeveel alles woog en zo…
krijg er nu wel veel kippevel van hoor, als ik aan senne* denk wat ze met hem nog zouden uitgespookt hebben. begin mij al vragen te stellen. :?
van waar ben je eigenlijk?
Inderdaad Lynn,… ik durf er niet te hard bij stil te staan,… maar die brief was wél enórm schrikken, en dit net na zijn overlijden…
Ik kreeg die brief van de gynae, had ze beter niet gedaan, wat men niet weet,… je weet wel…
Ik ben van België, West-vlaanderen…
hey bietje,
ik ook ,van kortemark bij diksmuide ,nl. Handzame
dus me kun hier int west vloams klappen :mrgreen:
even serieus, lijkt me wel moeilijk voor jullie na die brief, ben sinds de controle niet terug geweest naar de gyn. hou al mijn hartje vast dat dit ook niet volgt!! :?
Chantal pbtje sturen naar mij mag altijd hoor :mrgreen:
Ben druk bezig met kaarsjes en duimen voor jullie dames.
Bietje het is wel standaard dat ze dat doen bij een oductie ze hebben namelijk bij Luna ook alles gewogen en gemeten.
Liefs Marielle :vlinder:
lijkt me vreselijk :shock:
weet hier niks over!
een dikke knuffel voor jullie :hug: :-* !!!
Nee nou ik weet dat het in Nederland standaard is ze wegen alles maar je ziet er niks van hoor dat dacht ik eerst ook maar echt het word zo netjes gedaan. Ze hebben bij Luna ook haar schedeltje gelicht maar ook daar zagen we niks van nu heb ik ook niet onder haar muts gekeken hoor. Hier hebben ze trouwens wel eerst toestemming voor gevraagd.
Liefs Marielle :vlinder:
Haha, ja int westvlams kun we klapn, da’s wo en tzoe kun dat rons niemand verstoat! :mrgreen:
Mariëlle, dat wist ik niet dat een obductie echt zo ging,…
Fijn om te weten dat ze hen dan wel weer helemaal ‘in elkaar’ kunnen steken, ook al betwijfel ik of ze bij Robbe* daar wel de moeite voor genomen hebben aangezien we hem toch niet meer te zien kregen,…
En inderdaad, toestemming van de ouders moet toch wel éérst gevraagd worden!
pffff ben er even niet goed van, ik ben wel benieuwd of ik deze ook nog krijg :? hoeft niet voor me hoor, zoals bietje zegt, wat je niet weet…
ga toch es even bellen ervoor denk ik.