ik ga ook naar therapie sins een paar maand en het bevalt me goed,al heb ik niet het idee dat het helpt,maar alleen het idee al dat je je verhaal kwijt kan is al fijn.
verder ben ik nu een beetje shaggie op mezelf… :evil: heb nml net een dikke vette bekeuring gekregen van 75 euries grrrrrik moest maar een klein stukje rijden en had dus niet eens aan mijn gordel gedacht.en ja hoor gelijk om het hoekje een politie agentje die nog even wat bonusen moest binnenhalen voor de kerst.ik werd netjes meegenomen naar een grote parkeerplaats waar alles genoteerd werd…er stonden daar wel 10 politie mannen…grr moet nu gaan bedenken hoe ik dit peter ga vertellen vanavond… :? het zal wel als zoiets beginnen…:peter ben je in een goeie bui??? haha ojee
Hallo meiden!
Hier ben ik effe snel!
Er is weer lekker getikt hierzo :mrgreen:
Marielle: lekker hoor…geniet ervan om je schatje te showen!!
En ik heb nog geen afspraak gemaakt met Paula. Dat ga ik na dat weekje doen! En Sander moet natuurlijk ook vrij zijn, want die wil graag met me mee.
Dat beeld van “ons” heb ik zelf gemaakt.
Ik heb er deze dagen nog twee gemaakt. Ik ben geinspireerd door degene die zwanger zijn en een engeltje hebben. (of zwanger waren!)
En 1 weer met twee engeltjes bij een mama die zwanger is. (en ik hoop dat dat beeldje snel op mij van toepassing is)
Ik zal zo eens kijken of ik ze op het showforum kan zetten…ze staan namelijk nog te drogen op een rek. Dus dat moet ik effe voorzichtig doen. :think:
En ik hoop natuurlijk ook dat de rest van de klusmeiden snel zwanger zijn!
Lynnty: morgen hopelijk voor jullie geen rode duiveltjes!!!
Na ons weekje tik ik weer wat meer mee.
(nog 3 nachtjes slaapuh!!! hihi… :mrgreen: )
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
@ eveline… ik zou het nie weten wat voor weer het word morgen …
ik hoop dat het nog tot 15.45 droog blijft want moet evert ophalen met de fiets want de tank is leeg en het geld stond nog nie op de bank net :evil: :evil: … baal der zo van net nu je echt een keer omhoog zit is het te laat grrr…
@diana… jee balen zeg!!! … hopelijk vat peter het goed op…
Jaap had pas ook een bekeuring vanwege het nie dragen van zijn gordel… vond het sund maar ja niks aan te doen… en van de week kwam ie ook terug was die met vrachtwagen geflitst op een weg waar we geregeld over heen rijden waarvan ie weet dat ze daar veel staan maar ja… gewoon stug gas geven …
veel liefs miranda :vlinder:
ja dom he…kan mezelf wel voor mijn kop slaan en dit is nu verdorie al de tweede keer dat ik hiervoor een bekeuring krijg… :wall: leer ik dan nooit :thumbdown:
Nou dames, het wordt nu opeens heel donker hier… jak
Maar ik mag wel weer bijna naar huis :dance: weer een werkdagje voorbij.
Bekeuringen… Gelukkig alweer een tijdje niet gehad (ff afkloppen)
Ik rijd ook vaak te hard. Gelukkig gaat mijn Smartie niet zo snel te hard, tenminste op de snelweg. haha.
Het is idd enorm zonde van je geld. Wat betreft gordel, die heb ik echt altijd gelijk om. Ook als ik om de hoek de gordel weer af moet doen omdat ik een brief moet posten. Erg onhandig, maar is gewoon een gewoonte van me.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Ik moet zeggen dat de therapie mij wel heeft geholpen.
Dat dacht ik na een maand ook nog niet, maar ik ben nu een jaar verder en het ruimt wel je hoofd op.
Nu helpt de nieuwe zwangerschap zeker ook wel mee.
Maar vandaag was de laatste keer :dance:
Chantal wat een gave beeldjes zeg, dat heb je echt mooi gemaakt :-*
Zou je zoiets ook in opdracht kunnen maken?
Wat zou je voor zoiets vragen?
vrijdag de 13e januari ( de dag waarop we ontdektte dat ik zwanger was van Lara) kreeg ik een boete voor “het in de linkerhand houden van een gsm tijdens het rijden” grrrrrrrrrr ik keek alleen maar naar de tijd!!! 130 euro!!!
Ik heb net een hoop kleine kadootjes gekocht voor mijnbeste vriendin. Ik ga haar dit weekend opzoeken in Zweden, enw il een grote jute zak met kadootjes meenemen.
Chantal,heeeele mooie beeldjes! Ik maak ook zo af en toe beeldjes. Heb er pas nog 1 gemaakt, zal straks ook eens een foto posten.
Wat voor materiaal gebruik jij?
Marielle… wat een zoenlipjes :inlove:
Ik ben niet in therapie. Hoewel ik nu wel vaker naar die ene vrouw ga, dat werkt ook echt als therapie. Rob gaat wel vanaf donderdag naar een psycholoog.
liefs Linda
@chantal… ben benieuwd wanneer je de afspraak heb met paula…
ik wil er ook heen samen met een vriendin die heeft ook haar kindje dus verloren… en zij had gebeld naar haar wat de kosten enzo waren… maar wij konden pas eind april ofzo terecht…
Dat is wel een beetje jammer Miranda dat je zo laat pas terecht kan maar echt het is zeer de moeite waard om te doen.
Hier ook in therapie geweest heeft ook wel redelijk geholpen moet ik zeggen maar idd zoals Victoria ook al zei dat deed de zwangerschap van Quillan toch onbewust ook en nu hij er is helemaal. Het is zo fijn dat dit kindje bij je blijft, en het is ook net of hij er altijd al is geweest.
We hebben gister met ons drieen naar de maan gekeken Luna was prachtig het was ook zo mooi helder en elke keer lacht Quillan ernaar zal wel stuiptrekkingen zijn met zijn mondje maar toch, vind het zo fijn om dat te zien.
Chantal wat knap ik doe aan bloemschikken ook erg leuk. Maak je die beelden ook in opdracht dan weet ik wel iemand voor je die een beeld wil ik zelf namelijk vind ze super.
Liefs Marielle :vlinder:
Miranda: Jeetje eind April pas :shock:
Meiden…ik word er helemaal verlegen van dat jullie de beeldjes zo mooi vinden :oops: (en zenuwachtig…hahaha)
Ik wil best wat beelden voor jullie maken in opdracht…maar ik ben geen professional hoor! :shifty: (hier en daar zit weleens een foutjes in de verhoudingen enzo :oops: )
Maar ja, ik ben er ook nog mar net mee begonnen. Maar ik wil er zeker iets mee gaan doen! :mrgreen:
Ik weet ook echt niet wat ik ervoor moet vragen??? :think:
Daar kom ik nog wel mee…(gewoon een zacht prijsje hoor!)
Linda: ik gebruik zelfdrogende (darwi) klei. Ik vind het erg prettig werken.
Ik hol de beelden wel uit, want anders drogen ze nog niet goed.
Ik wil ook graag eens boetseren met klei die in de oven afgebakken moet worden.
Ben benieuwd hoor naar jou beelden! ga zo effe kijken op het showforum.
Marielle: bloemschikken ook leuk…met de kerst kun je je dan weer helemaal uitleven :mrgreen: kransjes met versieringen enzo!
vraagje dames…hoe zijn jullie ouders er nu aan toe na het verlies van hun kleinkindje? we hebben het atijd wel over onszelf en onze mannen,maar de oma’s en opa’s dan?
mijn moeder heeft het er nog behoorlijk moeilijk mee merk ik steeds…de kerstbal was ook haar idee.op die manier is haar kleinzoontje toch een beetje bij haar…ook heeft ze net als ik een soort altaartje waar vaak een kaarsje brand en waar de foto’s van thomas staan…hoe zit het bij jullie?
ik merk ook dat wanneer thomas ter sprake komt ze gelijk rode ogen krijgt en met moeite haar tranen kan binnenhouden.
klanten genoeg chantal :mrgreen:
Bij ons speelt het ook echt bij de opa’s, oma’s en tante’s niet te vergeten.
Er wordt bij ons ook volop over Vera* gesproken.
Ze hebben met zijn allen uitgelegd om iets bij de kunstenaar te maken, dat ik 12 december zal krijgen.
We zullen ook met zijn allen haar jaardag vieren
In het begin vond ik het moeilijk omdat ik zelf vol verdriet zat, maar nu kan ik er beter mee overweg en met de familie over praten.
Voor de dames die een beeldje willen; even een pb-tje sturen met je wensen:
de beeldjes zijn ongeveer 10 cm hoog.
Bijv:
alleen mama met vlinderbaby;
mama zwanger met vlinderbaby;
mama en papa met vlinderbaby (en een baby!)
mama met vlinderbaby en baby
+houding mama en/ of papa doorgeven (nou, dit klinkt ook gek…niet te diep over nadenken…hihihi)
de kleur: zilverglans, wit, goud of een andere kleur…
Trouwens mijn ouders en schoonouders hadden het in het begin erg moeilijk. Vooral bij het bekijken van de foto’s waar wij met veel verdriet onze kanjers vasthouden.
Mijn ouders gaan geloof ik nog wel een foto ophangen van hun kleinzoontjes (ze zijn net verhuisd en nog niet aan prullen neerzetten of dingen ophangen toe)
Het doet hun vooral veel verdriet als ze ons zo verdrietig zien. Ook hebben hun het idee overal ineens opa’s en oma’s te zien. En dat doet hun natuurlijk pijn. Ze hadden zo graag hun kleinzoontjes verwend!
Maar ze gaan er, naar dat ik zie en weet, wel goed mee om nu.
Naar mijn weten gaat het wel goed met de oma’s en opa’s. Maar ik ben mij er ook van bewust dat dat een houding tegenover ons kan zijn, om ons weer te besparen.
Ik weet wel zeker dat zij het er ook moeilijk mee hebben.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
@chantal… ik wil ook graag zo’n beeldje maar moet eerst es ff bedenken wat ik psies wil … hihi …dus je hoort het nog hihi
wat betreft de opa’s en oma’s … poehhh daar vraag je me wat … denk op zich dat dat wel goed gaat ja… bij beiden heeft Ghislaine* een apart plekje gekregen waar dan kaarsjes enzo gebrand worden bij de foto…en praten doen ze ook … alleen kan merken dat ik gemakkelijker met jaap zijn moeder praat dan met mijn eigen moeder want bij haar heb ik het idee dat ze er nie meer zo mee bezig is… mijn stiefpa heeft het er erg moeilijk mee die was ook zo blij toen Ghislaine* geboren werd … dat hij der gelijk 's avonds aan haar wiegje een mooiuh poppenwagen had beloofd zodra ze kon lopen… … maar verder hoor ik hem der nioe over … is erg in zich zelf gekeerd dermee…
wat betreft ooms en tantes … voor diegene die een eigen huisje hebben die hebben allemaal dus ook een foto ergens staan samen met haar geboorte en rouw kaartje… waar dus kaarsjes worden gebrand…
EHMMMMMMMMMMMM de opa s en oma s nou mijn ouders zijn er nog steeds veel mee bezig praten er ook nog heel veel over mijn vader zei zelf toen Quillan geboren was vergeet Luna nooit he.
En Wilco zijn ouders hoor ik er eigenlijk niet veel meer over maar die praten nooit eigenlijk over hun gevoelens maar ik weet zeker dat ook hun er vast nog wel mee bezig zullen zijn.
Ps Chantal ik heb je een pbtje gestuurd.
Marielle: ik jou ook
Goh…ik had met mezelf afgesproken wat minder op het forum te komen.
Gewoon effe wat afstand nemen enzo…
Maar vandaag niet echt gelukt…hihihi…volgens mij ben ik echt verslaafd!
Ach Chantal dat zeg ik ook zo vaak tegen mezelf hahahahahamaar komt er ook niet echt van veels te gezellig hier.
Heb je weer een pbtje gestuurd hoor.