@Jody… idd :thumbup: :thumbup: voor a.s. vrijdag … hoop het zo voor je meis… :hug:
@linda… ben wel benieuwd hoor naar je tattoo…
nou meiden ik ben zo weer weg hier van … ben ff bezig om mijn aan te melden bij een download gebeuren maar dat wil nie echt vlottuh pfff…om films te downloaden… hoop dat het dalijk wel gaat lukken want moet zo naar mijn ma toe om te eten en daarna weer door mijn vriendin op te halen voor ons wekelijkse partij volleybal … met een giga hunk als trainer hihi … gelukkig dta kijken nie starfbaar is hier hihi
ow ja nog ff wat anders… ik heb afgelopen vrijdag een gesprek gehad met mijn schoonmoeder en die (en ik trouwens ook) vond het beter dat jaap zich van de week ging ziekmelden want hij zit regelmatig aan de foon bij zijn moeder als hij in duitsland zit … voor mij wil die niet en houd zich drom sterk aan de foon … dus wist hier dus niks van tot afgelopen vrijdag… en aangezien met de aankomende rot (feest) dagen steeds dichterbij komen leek het ons misschien beter dat ie wat rustig aan ging doen en ff alles weer een plekje te geven… want wat heb ik eraan als ik hem dalijk ook weg kan brengen… dan heb ik helemaal niemand meer behalve Evert tuurlijk… omdat ie dus met zijn hoofdje niet bij de weg zit … hij zou zich dus van de week ziek melden maar hij durft dus niet te bellen naar de baas omdat ze daar denken dat het goed gaat met hem omdat hij al weer zo veel aan het werk is…
maar hoop wel dat hij deze stap zet want is voro hem ook ff beter …
veel liefs miranda :vlinder:
tja jody het zal ons dagje blijven voor de rest van ons… in ons hartje dan
mis mijn senneke zo, ik zou zo graag willen weten of hij wel een brusje wil, als het dan zo is. voel me er soms schuldig over en dan weer niet, het is soms moeilijk met de gevoelens hier.
miranda ik begrijp je man heel goed, heb hier onlangs hetzelfde meegemaakt, mijn man weende ook constant als ik er niet bij was, toen ik het hoorde van iemand heb ik hem resoluut thuis gehouden van zijn werk, hij mocht zo niet werken van me, heb hem dan maar naar de dokter gestuurt en ik heb dan naar zijn werk gebeld dat hij niet kwam voor twee weken, oorzaak depressie’. hij heeft er allesinds heel goed aan gedaan om es thuis te zijn voor die periode, want die rot-dagen kwamen er toen ook aan voor ons, hij heeft er zeker effect van gehad om es twee dagen zijn hart uit te stortten ‘moest hij ook van mij’, en dan verder op het gemakje een 'nieuwe start te maken. doe dat ook met jou man, en wees strikt hierin, want als je dit verder zijn beloop gaat komt het niet goed weet je, het zal hem zeker goed doen!! en de bazen moeten dit nu maar es begrijpen si, zorg goed voor elkaar en praat veel, hoe moeilijk het ook is maar put het uit hem, zo deed ik dat ook.
alhoewel mijn man superstil is.
:hug:
groetjes lynn mama van senne*
Miranda, wat vreselijk voor Jaap zeg. Zit hij ver weg helemaal alleen te huilen, zonder iemand tot last te willen zijn.
Van wat ik eerder van jullie werk (baas) heb gehoord, hebben ze vast geen problemen hiermee. Naast dat het erg belangrijk is voor een vrachtwagenschauffeur dat hij zijn aandacht volop heeft voor de weg, is het natuurlijk ook belangrijk dat hij zijn verdriet kan verwerken.
Laat hem maar weten dat jij er ook wilt zijn voor hem, zoals hij er ook is voor jou.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Miranda wat erg voor Jaap, anders meld jij hem toch ziek :hug:
Ik hoop dat hij thuis blijft, hij hoeft zich voor niemand groot te houden, toch :-*
Linda heb de tattoo gezien bij Showforum :thumbup: stoer hoor :thumbup:
Jody ik denk aan je en :thumbup: voor je 1 december.
Linda heb net de foto’s bekeken op showforum. Mooi kamertje en wat een stoere tattoo :thumbup:
Miranda veel sterkte voor jou en Jaap :hug:
Liefs Viola
oh. staat hij al op het showforum? snel ff kijken.
Miranda hopelijk blijft Jaap lekker thuis ff aan zichzelf denken nu en jij ook aan je eigen.
Linda ga nu gelijk ff kijken naar je tatoo wil er ook graag 1 op mijn onderbeen een maantje maar durf niet zo goed.
Liefs Marielle :vlinder:
Jody, ik wil je ook alvast veel succes wensen voor vrijdag! :thumbup:
Hoe gaat het nu met je meis? :-
Lynn, ik lees dat je bij een volgende zwangerschap ook een cerclage zal krijgen.
Ik heb dat gekregen bij Broes en bij Senne.
Heb je ook een zwakke baarmoederhals dan?
Sorry, ik ken je verhaal nog niet… :oops: .
Als je vragen hebt hierover dan wil ik je graag geruststellen, moest dat een beetje helpen… :hug: .
Wat vervelend die film van gisterenavond,… kan me voorstellen dat jullie helemaal geen zin meer hadden om nog weg te gaan,… .
Op zo’n momenten wil je gewoon heel graag samen thuis zijn en uithuilen…
Dikke kus! :- .
Linda, mooie tatoeage is het geworden zeg! :inlove: .
Miranda, wat erg voor jaap, dat raakt me altijd zo, huilende mannen,… .
Vandaag is het mijn uitgerekende datum van Robbe*, maar dan 2 jaar geleden,… .
Ik mis hem zo, hij was zo mooi … maar veel te klein … .
vandaag even een extra knuffel :hug: en :-* voor bietje…het is een rotdag he meid.we zijn er voor je hoor…
gisteren dus sorry…het was goed bedoeld. :oops:
Goeiemorgen allemaal,
Chantal ging jij nou vandaag naar Paula toe sorry ben nog steeds een vergiet wat dat betreft.
Oh en nog ff dan weten een aantal dames hoe deze klusmaand afgelopen is ik duim voor jullie.
Ik ga zo ff lekker met Quillan de stad in ff lekker winkelen en pronken met hem, dat heb ik nu wel wil aan iedereen laten zien dat we een levend en gezond kind hebben gek he.
Heyyyy mariëlle das toch niet gek lieve meid…een mama die geen overleden kindje heeft doet a lpronken en stralen met haar baby, meid jij hebt dubbel zo veel dat gevoel van trots blijheid en vreugde dat Quillan gezond en wel in je kinderwagen ligt.
Pronk maar lekker, ik denk ana jullie liefs bianca. :-*
daar is helemaal niks geks aan marrielle .ga maar lekker pronken met je kindje…ik weet zeker dat als wij ooit nog een kindje erbij krijgen wij allemaal het zelfde doen als jij :inlove:
miranda groot gelijk dat jaap ff pas op de plaats neemt hoor.verdorie hij moet zijn aandacht op de weg hebben.ik had het hier gisteren ook met peter over en die kon het heel goed snappen dat hij zich groothoud tegenover jou,maar verdikkeme dat willen we helemaal niet toch? mannen zullen wel mannen blijven,maar wat een eigenwijze drollen zijn het toch ook…!verwen je mannetje maar lekker hoor
hoi hoi
@bietje … :hug:
@mariëlle… das idd helemaal nie gek … dat je gaat showen … lijkt me ook zo mooi om dat dus te kunnuh doen…
helemaal nu ik iedreen met maxi coos buiten zie lopen in het dorp… dan heb ik zoiets dat wil ik ook en weet dan eigenlijks nie hoe snel ik weer naar huis moet want dan heb ik geen zin meer om boodschappen of iets dergelijks te doen… maar goed dat heeft iedereen hier…
verders die meiden die allemaal op dat stukje van jaap hebben gereageerd thnxxx… doet me goed
@diana… nou idd eigenwijze drollen … die van mij dus ook zoals jullie al hebebn kunnuh lezen … ik belde hem net op van hoe het ging … het ging wel was zijn antwoord… dus zei tegen hem bel dalijk maar naar de zaak op met de mededeling van dat ze je morgen nie in hoeven te plannen omdat je ziek ben… nou kreeg weer wat gemopper van ja dat kan ik toch nie zo maar doen… wrom nie… zei ik … en toen werd de verbinding heel slecht en kon ik hem niemeer horen … maar dat klopt ook want daar bij berlijn is de ontvangst ook nie zo best… en dat was geen smoesje ofzo … net als in de reclame van ja ik rij nu de tunnel in hihi…zal em strakkies nog maar es proberen te bellen…
veel liefs miranda :vlinder:
Bietje :hug:
Marielle lekker weer vandaag om te gaan wandelen :-* en dat je trots bent op je zoon, dat is normaal :-*
Ik ga zo naar therapie, ik denk de laatste, ben wel klaar om het alleen te doen.
Gaan jullie naar therapie meiden?
nee ik ga nie naar therapie… ga eigenlijks helemaal nergens naar toe… ja zo nu en dan komt de vk hier nog binnuh vallen om te kijken hoe hetgaat en om ff een praatje t ehouden zodat ik me hart kan luchten… en hetzelfde als de arts van het cb… die heeft me ook zo goed geholpen met Evert… en nu komt die ook nog geregeld binnuhvallen…
maar verders niet…
liefs miranda
Bietje voor jou een :hug:
Marielle pronkse met die spetter van je :inlove:
Miranda heel veel succes met Jaap overhalen :-*
Victoria wij zitten ook in therapie. We moeten vanmiddag weer. Ik vind t zelf wel prettig om dat te doen. Zeker omdat Joost niet zo’n prater is en daar moet ie wel. Niet dat ik van geen prater een prater wil maken, maar alles voor jezelf houden en opkroppen is ook niet goed. Wat ik van Joost begrepen heb is dat hij dat ook wel prettig vind.
Hoelang we dit nog gaan doen weet ik niet. Wanneer t zover is zullen we dan wel weten en dan gaan we weer op onze eigen benen staan.
Liefs Viola
Bietje :hug: Al is het 2 jaar geleden, het is toch je eerste kindje :hug:
Marielle: Ja, ga maar lekker pronken met je mooie kereltje Doet elke moeder, dus waarom jij niet? Houd er wel rekening mee dat je waarschijnlijk heel veel langer onderweg bent, dan misschien gepland. Denk ook aan jezelf, je bent nog herstellende.
Victoria: Succes bij therapie.
Viola: jij ook.
Ik ga niet naar therapie. Ik heb niet het idee dat ik dat nodig heb. Ik kan goed over Jelte praten.
ehm… Verder eigenlijk niets te vertellen. Behalve dat ik enorme drang heb om nu al een test te doen :oops: Gelukkig ben ik nog wel genoeg bij kennis dat het gewoon nog veel te vroeg is en ik toch echt nog een week moet wachten :doh:
Nou zijn we weer lekker gepronkt in de stad en ook nog het een en ander veels te veel natuurlijk gekocht. :mrgreen: Merk het nu wel hoor dat ik idd zoals jij al zei Evelien herstellende ben maar goed vanmiddag ff lekker koesen en dan gaat het wel weer.
God zoveel mensen die je dan ineens tegen houden terwijl ze met Luna met een hele grote boog om ons heen liepen dus tegen die mensen ben ik nu ook nog niet zo enthousiast.
Evelien spannend hoor ik duim voor je.
Miranda succes met Jaap.
Marielle, Rust maar lekker uit van je uitstapje. Morgen weer een dag om te pronken…
:think: wat wordt het weer morgen eigenlijk?
Enne, het zou vanmiddag vanuit het westen toch gaan regenen? Nou hier in Amsterdam schijnt nog heerlijk het zonnetje… 8)