Sorry Lyntty was jou helemaal vergeten.
Ik :thumbup: voor je
Liefs Viola
He Marlous :-* :-* Wat vervelend voor je. En ook wel heel begrijpelijk. Er komt sowieso zo veel aan gevoelens en emoties boven wanneer je een kind krijgt. Alle liefde die je in je hebt,maar ook bezorgdheid en pijn. Natuurlijk doet het je pijn wanneer je Lasse ziet en ook aan Daantje denkt :-
Ik wens je sterkte toe om hier doorheen te gaan, het hoort er bij denk ik, maar dta maakt het niet minder moeilijk natuurlijk :hug: :hug: :hug:
Dikke :- voor dat mooie ventje van je en een :vlinder: :-* voor je meisje
Marloes die gevoelens zijn begrijpelijk hoor hoef je ook niet schuldig om te voelen ik heb ze namelijk ook wel gelukkig wordt het nu steeds minder, maar ik voel me soms ook zo schuldig tegenover haar terwijl ik dat juist helemaal niet hoef te zijn. En dan voel ik me ook weer schulig tegenover Quillan omdat ik zo denk word er soms niet goed van. Maar het heeft gewoon tijd nodig en het komt vast allemaal wel goed.
Viola jammer zeg maar we gaan duimen voor de volgende ronde hoor.
Hier gaat alles weer lekker heb alleen zo af en toe vreslijke hoofdpijn merk nu dat al die spanning eruit komt van de afgelopen negen maanden en dat mag ook heeft gewoon tijd nodig om alles te verwerken en op een rijtje te zetten.
Liefs Marielle :vlinder:
lieve marloes
ik wou je feliciteren en tegelijk heel veel sterkt wensen. mijn zoontje is 3,5mnd geleden geboren en overleden. ik zou rond de kerst uitgerekend zijn. ik vind het steeds moeilijker worden moet ik eerlijk zeggen. ik zie er zo tegen op om die dagen te moeten doorbrengen rond kerst. ik hoor gewoon op dat moment me kleintje bij me te hebben. walgelijk gewoon. en ik zit ook steeds te denken dat als ik wel een levend kindje zou krijgen dat ik dan pas die klap krijg, en schuldgevoel tegenover jeremiah*. dus ik denk dat ik heel goed begrijp wat jij nu bedoelt en ik ben daar heel erg bang voor dat dat ook bij mij zal gebeuren.
ik wens je heel veel sterkte en je bent echt niet de enige. heel veel liefs jody en jeremiah* we denken aan jullie. xxxx
hoi hoi
ff vlug een berichtje tussen de bedrijvigheden door hier…
@eveline … welkom terug en fijn om te lezen dat het leuk en fijn was geweest
@marloes :hug: …
@viola … :hug: …jammer zeg dat de :twisted: weer zijn gekomen… hopelijk blijven ze volgende maand weg …
@lynnty,evelien, chantal :thumbup: :thumbup: :thumbup: …
verders als ik iemand vergeten ben sorry :oops: …
Hier gaat het vandaag momenteel vrij goed… vrijdag ha dik echt een behoorlijke emo dag heb echt d ehele dag zitten … het was zo erg dat kennissen mijn ma hadden opgebeld en gezegd hadden van het gaat heel nie zo goed met miran vandaag… (want t.o. mijn eigen familie is heel raar maar daar wil ik het nie van weten, zeg maar)… dus die belde al op dat ik maar bij hun moest eten … en 'savonds werd ik uitgenodigd door mijn zwagertje om ff met hem weg te gaan ff de stad in… dus zo gezegd zo gedaan en het was super…
ben benieuwd of hier nu eindelijk de :twisted: weg blijven … heb vandaag volgens mij mijn sprong dus… en we hebben aardig wat afgeklust van het weekend :oops: :oops: … dus hoop dat het genoeg zou zijn, anders weeet ik het dus echt nie meer hoor… denk dat ik me dan ff helemaal terug trek ofzo in een diepe grot …
liefs miranda :vlinder:
Marlous :hug:
Ik begrijp je gevoelens, maar onthoud dat Daantje :**: weet dat Lasse geen vervanging is en vast erg trots op zijn kleine broertje is!
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
@miranda wrote:
ben benieuwd of hier nu eindelijk de :twisted: weg blijven … heb vandaag volgens mij mijn sprong dus… en we hebben aardig wat afgeklust van het weekend :oops: :oops: … dus hoop dat het genoeg zou zijn, anders weeet ik het dus echt nie meer hoor… denk dat ik me dan ff helemaal terug trek ofzo in een diepe grot …
:mrgreen: Gisteren hoorde ik een kennis nog zeggen dat iemand die graag kleinkinderen wil hebben had gezegt dat ze die 2 moesten opsluiten en pas moest bevrijden als de kleinkinderen er waren.
:think: nu ik het opschrijf vind ik het helemaal niet grappig klinken. Maar als je die 2 kent (ken ik ook) dan duurd het nog heel lang voor er kleinkinderen komen. En dat maakte het dan denk ik gisteren toch wel grappig (misschien ook wel de manier hoe het gezegt werd)
Pfff, nog ruim een week wachten voor sinterklaas, wanneer ik dus ga testen. Aan de ene kant zou ik het ook ff niet meer weten als die test weer negatief is. (ofdat ik inmiddels ongi ben geworden).
Ik zie het ook als weer een maand verder, weer een maand wachten.
Aan de andere kant besef ik ook dat het al een groot wonder is als het is gelukt om zwanger te worden.
lieve miranda en zonneschijn .
mag ik vragen hoelang jullie nu bezig zijn om zwanger te worden. en hoelang heeft het geduurd bij jullie andere kindjes?
xxx jody en jeremiah*
marloes een hele dikke knuffel van mij voor jou…kop op meid…morgen zie je alles mischien weer iets positiever… :hug: :-*
@jody wrote:
mag ik vragen hoelang jullie nu bezig zijn om zwanger te worden. en hoelang heeft het geduurd bij jullie andere kindjes?
xxx jody en jeremiah*
Bij Jelte duurde het voor mijn gevoel erg lang. Ik besefte overigens wel dat ik niets te klagen had zolang we nog niet tenminste een jaar bezig waren.
In December 2004 was ik gestopt met de pil, echter we wilden er nog niet gelijk voor gaan, daar we in juni 2005 gingen trouwen. Eind april 2005 zijn er dan toch maar voor gegaan.
Tot mijn ongenoegen werd mijn cyclus toen opeens ook erg onregelmatig Van elke maand (hield het niet bij) werd het 5 weken, 6 weken, 7 weken en uiteindelijk 8 weken. Die ronde daarop bleek ik opeens zwanger te zijn.
20 november was de test negatief, achteraf gezien ongeveer een week tevroeg getest. In december zag ik de laatste test liggen en voor ik het wist had ik weer een test gedaan. Deze was tot mijn stomme verbazing positief!!
We zijn dus ruim een half jaar bezig geweest met zwanger worden.
26 juli 2006 in Jelte :: geboren. Al vrij snel wisten we dat we weer zwanger wilden worden (we, want Rinse voelde zich ook zwanger tijdens mijn zwangerschap :mrgreen: )
Eind augustus toen de bloedingen net waren gestopt werd ik ongesteld.
Daarna gerekend zit ik nu in de 3e ronde.
Ook nu weet ik dat ik niets te klagen heb als het niet is gelukt deze ronde. Alleen is het toch best frustrerend, we willen zo graag een brusje voor Jelte :: Een kindje die we vast kunnen houden en mogen houden.
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen en hopen voor jullie maar ik zeg het nogmaals ik hoop dat jullie wens gauw in vervulling mag gaan.
Liefs Marielle :vlinder:
@jody wrote:
xxx jody en jeremiah*
Ik was bij Evert redelijk vlot zwanger … kwam meer doordat we in nov’99 op vakantie waren in gran canaria… en de schoonmaaksters steeds mijn pilluh strip weg jatte had er al extra mee genomen op aanraden van mijn schoonmoeder die daar het hele jaar zowat zit … want het bleek vaker voor te komen daar dat ze met je pillenstrip vandoor gaan … maar goed inmiddels 3 strippen armer toen we naar huis gingen en onregelmatig pil geslikt … hebben we dus halverwege dec. de pil laten staan … en ik was toen begin feb. 2000 zwanger van Evert…
daarna ben ik nog een keer zwanger geweest in maart '03 en dat was regelrecht door de pil heen … maar werd helaas een miskraam in juni…
toen zijn we in juni '05 weer begonnuh met klussen na het verwijderen van mijn spiraal … in aug. weer zwanger maar helaas dit eindigde weer in een mk in okt… heb daar een curretage voor gehad en was gelijk weer zwanger van Ghislaine*… die dus 20 - 07 - 06 … is geboren na een zwangerschap van 38w6dgn… en overleden is op 04-08-06… alleen we kwamen met de zwangerschap van Ghislaine* pas met ruim 16 weken derachter dat we zwanger waren …en we zijn eigenlijks nu ong 2 maand weer aan het klussen …
veel liefs miranda :vlinder:
jeetje miranda, jij hebt ook aardig wat meegemaakt. is het al zo vaak fout gegaan en dan gaat het gelukkig goed(gislaine*) en dan word zei ook van jullie afgenomen. ik voel heel erg met jullie mee. misschien zit 1 ding wel mee met jullie en dat is dat jullie aardig snel zwanger kunnen worden. en niet in de medische malle molen zitten. ik zou dus clomid moeten slikken om zwanger te worden. ik :thumbup: voor jullie .
xxx jody en jeremiah*
lieve zonneschijn . thx voor je mailtje.
net zoals bij miranda ga ik voor jullie duimen. mijn kleintje is geboren 10 aug en ik moet 1 dec naar het ziekenhuis dus maar hopen dat ik dan lekker met jullie mee kan doen hihi.
xxx jody mama van jeremiah*
Jody, 1 december. Dat is vrijdag alweer!!
Voor ik het vergeet (maar dat hoop ik niet) alvast heel veel succes vrijdag bij de Gyn!! :thumbup: :thumbup:
jody veel succes op 1 december!! :thumbup:
(werd net effe emo… toen ik zag dat jeremiah op 10 augustus is geboren, onze senne* is die dag gestorven.)
dank je viola, geeft niet hoor.
pff meiden zo’n verhalen over zwanger worden , van ons senne* ging het heel vlot dus ik denk dat het deze keer hopelijk weer raak is, maar de angst blijft als het om prematuriteit gaat, en een cerclage, pff heb het er zeker allemaal voor over maar ik zal wel stressen denk ik.
groetjes lynn mama van senne*
Kijken jullie nog ff in het meetinghoekje? Zoals het eruit ziet kunnen we niet allemaal op 26 januari.
hoi meiden effe terug,
ben vlug wat boodschappen gaan doen, heb dit weekend moeten werken,
en gisteren zijn we met vrienden s’avonds een snackje gaan eten, daarna naar de bioscoop geweest en heel emo… uit de zaal gekomen. we zijn gaan kijken naar de film BABEL weet niet of jullie deze kennen, maar leek achteraf wel een emo… film te zijn voor mijn man en ik.
er zat dus een scene in waarin ze hun baby verloren aan wiegedood, ik was er helemaal van en vroeg me af of onze vrienden dit wisten. Blijkbaar niet en ze vonden het wel erg voor ons, maar vroegen direct of we nog iets wilden gaan drinken achterna, terwijl we helemaal niet meer in de stemming waren, heb er nog de hele dag zitten over piekeren. voel me ook al de hele dag zo rot sorry mensen maar moest het even kwijt.
groetjes lynn mama van senne*
ja soms komen er op tv ook ineens confronterend dingen voorbij. altijd weer moeilijk.
AAAAAAHHH ik heb net een tattoage laten zetten :dance:
Ik was heeeeeeel zenuwachtig, maar het viel reuze mee!!! Het deed helemaal niet zoveel pijn!
Het is een klein sterretje geworden rechts onder het litteken van mn keizersnede. Ik ben er echt superblij mee. Zo is Lara er toch een beetje bij. Ik ga straks als het folie eraf is een foto maken, zet ik die in het showforum!!!
liefs Linda
lieve zonneschijn.
bedankt voor je mailtje. ik ga jullie zeker op de hoogte houden.
lieve lynn.
je zegt dat senneop die dag gestorven is. mijn jeremiahis die dag ook gestorven. hij heeft misschien heel ff geleeft. dus dat kunnen we nooit meer vergeten.10 aug 2006.
xxx jody