Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (4)

Ik ga liever niet op een koopzondag winkelen. Ben toch al niet zo’n shopper :liar: maar niet als t heel druk is.

Fijn dat t beter gaat met de kat.

Wij zijn gisteren met Rambo (de rode kat) naat de dierenarts geweest. Hij was weer bezig om zn bef kapot te likken en bijten. Weer een spuitje erin en over 4 weken waarschijnlijk weer.

Hij geneest schijnbaar niet zo goed omdat hij al 17 is. Zolang dat ie nog fief genoeg is en we kunnen zorgen met 1 x in de maand een spuitje dan doen we dat. We hdden Pebbles ook weer meegenomen zodat ie kon kijken in dr mond. Alles zag er goed uit. Pebbles heeft namelijk helemaal geen tanden meer en maakt ontstekingen aan in dr mond, maar alles was gelukkig rustig.

Liefs Viola

Klinkt lekker meiden die kerstshows idd altijd megadruk maar ik vind het ook altijd super leuk.

Doe graag ideeen op voor mezelf met dingen te maken enzo.

Viola klopt idd met mijn wond ik merk het gewoon als ik het drukker heb dan normaal, toch doe je dan automatisch stiekem meer. En daar betaal je dan later de prijs voor maar goed schoonhouden met jodium en steriel gaas helpt ook een heel stuk.

Voor de rest gaat alles lekker zijn alleen erg moe, maar goed dat hebben we er met alle liefde voor over.

Liefs Marielle :vlinder:

Viola en Victoria sterkte met de poezebeestjes.

Jij ook beterschap Viola met je katten :-*

Ik kijk ook altijd naar leuke ideeen om ook thuis te maken :wink: Marielle

En bij de Intratuin hebben ze altijd erg leuke dingen :mrgreen:

Echt wel helaas hebben wij geen Intratuin meer maar een trend en tuin ook erg leuk.

Ga daarna dan vaak s avonds met de hond uit en neem dan de kniptang mee en knip wat bij de gemeente en de mensen uit de tuin ja ik weet het ben heel erg.

Nee hoor vind dat helemaal niet erg. Doen wij ook wel eens :oops:

Doe dan nu wel wat rustiger aan Marielle :wink:

Zou Evelien al terug zijn ?

Liefs Viola

Oh echt Marielle :eh: zou het niet durven :wink:

Ik meld mij weer.

Gisteravond thuisgekomen en vandaag alweer de hele dag opstap geweest. Ook morgen weer druk, dus nu ff snel hier spieken.

:shock: 17 pagina’s. Jeetje, dat wordt nachtwerk om bij te lezen. :stuck_out_tongue:

Ik ga mij er nu maar snel ff doorheen worstelen zodat ik weer bij ben.

Eerst maar even over ons weekje Parijs. In 1 woord. HEERLIJK!! We hebben er ontzettend van genoten, veel gezien en zijn ook wat korter geworden (veel gelopen, heb geen voeten meer over)

In eurodisney nog een kadootje voor Jelte gekocht. Een locomotiefje met mickey erin die zwaait. Vanmorgen gelijk naar Jelte gebracht en tot onze schik heeft Jelte er alweer een vriendje bij. :cry:

Nu eerst ff snel bijlezen.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

dag evelien,

leuk dat je terug bent, ben blij voor je dat parijs heerlijk was voor jullie,

je hebt er vast wel goed aan gedaan!! :slight_smile:

ja ze hebben er hier weer op los getypt de laatste dagen!! ben ook al een uurtje aan het bijlezen, maar goed mijn broer is gisteren komen overnachten ( zijn verjaardag, wordt 16 jaar, is de jongste) en hebben dus even filmavond gehouden, hebben we even ice age 2 bekeken, leuke film!!

vandaag en morgen moet ik werken dus kan ik maar laat op het forum komen kijken, is wel lastig voor me om een weekend te werken, het is dan meestal heel kalm en dan hebben ze zoals vandaag weer tijd zat om uit te vragen over senne*. Heb er dan zoeven ook een heel moeilijke dag op zitten :cry: :cry: .

lees net dat jelte er een engeltje bij heeft liggen, pfff heb te doen met die mensen, als ik terug denk aan die vreselijke periode dat alles nog zo vers’’ was. Lijkt vast ook moeilijk voor jou, he :hug: :kaars: :kaars:

Leuk dat je zo’n locomotiefje mee hebt voor jelte, ik ga maandag even langs bij een hobbywinkeltje, zou graag een bloemstukje maken voor aan senne* zijn grafje, hij is nl. gecremeerd en zou iets willen maken in een boog die aan zijn tegeltje hangt. als het klaar is fotografeer ik het wel, ben ook benieuwd naar het resultaat.

verder niet veel te melden, enkel sterkte meiden, allemaal, (ik vind dit moeilijke dagen die eraan komen )

groetjes lynn mama van senne* :hug: :hug: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

Ha Evelien,

Fijn dat je weer terug bent en dat je t zo lekker hebt gehad in Parijs.

Hier veel leesplezier en vergeet t meetinghoekje niet.

Liefs Viola

Ik ben er ff snel doorheen gelezen. Nouja snel… eigenlijk had ik allang willen slapen :zzz: .

Het meetinghoekje heb ik zeker niet over het hoofd gezien! 26 januari staat al bijna in mijn agenda genoteerd (nu nog ff op een kladje)

Ff kijken hoor, ik heb een paar dingen op een kladje geschreven.

Allereerst…!!!

MARLOUS, GEFELICITEERD MET LASSE MIDAS!!! (ojee, ik ben vergeten te kijken wanneer hij nu is geboren? eh… wanneer dus? enne. Spoedkeizersnee? jeetje…wat eng zeg! Hopelijk horen we snel meer van je.

Diana je vroeg in het begin van de week hoe je kunt laten weten aan anderen hoe je je voelt.

Tja, moeilijk natuurlijk, zeker als er niet naar gevraagt wordt. (vind ik overigens ook maar raar hoor, maar dat terzijde)

Misschien een idee om naar zo’n verjaardag maar kort heen te gaan. Dan geef je bij binnenkomst of wanneer je weggaat gewoon aan dat je maar kort komt omdat je je niet zo happy voelt.

Of daar nu wel of niet op gereageerd wordt, je laat de mensen in elk geval weten dat je nog helemaal niet de oude bent. Wie weet vragen ze een volgende keer dan wel hoe het met je gaat.

Viola, wat een prachtige mooie tekst… Drie dingen… wat lief zeg!

En dat 10 december de internationale dag voor overleden kindjes is… Geen idee van.

Ik kwam een vraag tegen: Hoe gaat jullie man ermee om?

Rinse had van te voren al aangeven dat hij 3 weken vakantie opnam zodra de kleine geboren zou worden. Die 3 weken hebben we nu op een hele andere manier nodig gehad. Daarna is hij langzaamaan weer gaan werken. Hij mocht ook nog langer wegblijven, maar voor zijn gevoel stelde hij het dan alleen maar uit.

Verder heeft hij ongelooflijk veel steun van zijn werk en met name zijn collega’s. Misschien ook wel omdat hij veel collega’s heeft met kinderen en ook hele kleine of ook nog maar net geboren. 1 collega gaf bv ook aan dat hij van zijn roze wolk was afgedonderd na ons nieuws (een maand of 2 daarvoor zelf net vader geworden)

Verder kunnen wij ontzettend goed met elkaar praten. Dat konden we eigenlijk altijd al erg goed. We voelen elkaars gedachten ook altijd heel goed aan. Om ff een voorbeeld te geven van voor Jelte. Een paar jaar geleden wilde Rinse mij met valentijnsdag uit eten nemen. Op het moment dat hij zei dat hij mij wilde verrassen, antwoorde ik dat hij mij zeker naar een restaurant mee wilde nemen. Ik noemde de naam van het restaurant terwijl wij daar nooit eerder waren wezen eten. Ik had het in 1 keer goed. Weg verrassing :mrgreen:

Ook de beslissingen die we moesten nemen na de geboorte van Jelte was geen probleem voor ons. Ook daarbij dachten wij precies hetzelfde. We hoefde elkaar maar aan te kijken en wisten dat we hetzelfde dachten zonder antwoord te hebben gegeven.

Slechts over 1 ding dachten we niet gelijk hetzelfde. En dat was het soort graf wat we konden kiezen voor Jelte. Ik hoorde van de kindervlinder en schoot helemaal vol. Dat wilde ik. En Rinse wilde in eerste instantie graag een familiegraf. Ik heb hem echter niet hoeven om te praten, want voordat we gingen kijken op de begraafplaats waar we nooit eerder waren geweest had hij het er met zijn vader over en die antwoorde gelijk al: Wanneer ben jij er dan van plan bij te gaan liggen. Ten eerste is zo’n graf vaak voor slechts 20 jaar (en dan verlengen) en zo snel zijn wij niet van plan om erbij te gaan liggen. En ten 2e dan liggen wij wel weer bij Jelte, maar al die tijd ligt hij dan alleen.

Toen was hij eigenlijk al helemaal om. Toen we op de begraafplaats waren al helemaal. Naast zo’n vreemde oude oma of opa vonden we beide helemaal niets. 1 van de plekjes was ook naast Tamara… (ben naam ff kwijt) die was 2 weken eerder vermoord (was groot nieuws in Nederland) Waarschijnlijk een hele aardige meid, maar dat je kind naast een vermoord iemand ligt, vond ik al helemaal niets.

Nee, waar hij nu ligt ben ik zo blij mee.

Ik hoorde trouwens laatst dat de moeders van 5 (geloof ik) vlindertjes weer zwanger zijn. Ik hoop toch echt de volgende te zijn.

Mijn eisprong was overigens wat eerder dan verwacht. Eigenlijk nog voor Parijs, tenminste maandag ging mijn temperatuur al wat omhoog en dinsdag was hij zeker hoger.

Duim Duim Duim. Ik houd toch nog even sinterklaas aan. Eerst was ik bang om dan al te testen, of het niet te vroeg zou zijn, maar nu denk ik dat het best kan. Ik kan haast niet wachten.

Wat overigens de feestdagen betreft. Sinterklaas vieren we niet. Kerst wel, 1e kerstdag bij mijn vader (heb er eigenlijk nog niets over gehoord, dus ben benieuwd wie er allemaal zullen zijn) en 2e kerstdag met mijn schoonouders, schoonzus en vriend en mijn moeder. We gaan dit jaar heerlijk met zijn allen uit eten.

Met oud en nieuw wilden we bij vrienden van ons vieren. Met z’n vieren wilden we dan nog een paar vrienden uitnodigden (klein klupje, niet iedereen) en dan een gezellige avond van maken. Ik bedenk mij zojuist alleen dat ik nog niets gehoord heb over wie we nu gaan uitnodigen. Mag zo langzamerhand toch wel gebeuren dan :wink: Rinse morgen maar vragen.

En nu ga ik heel snel slapen, morgen weer een drukke dag. Mijn schoonzus heeft gevraagt of ik ook zin had om mee te gaan naar een kerstmarkt ofzoiets. Wel een hele club meiden jong en oud, want er gaan ook een paar moeders zoook mijn schoonmoeder mee.

En morgenavond gaan we bij mijn schoonzus eten of uit eten. Zij hebben ons en mijn schoonouders uitgenodigd omdat ze ons oude tv hebben gekregen. (een mooi ding, maar overbodig geworden)

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

PS. Ik zie dat het inmmiddels de 26e is geworden. 4 maanden nu inmiddels…

Goeimorgen dames.

Hier gaat alles lekker vandaag op verjaardag van mijn moeder dus dat is ook wel weer spannend.

Victoria ik ben heel erg kijk overdag goed wat er in de tuintjes staat en dan als het donker is knip ik van onder van de struik meestal iets niet veel weg hoor :oops:

Evelien lees dat je genoten heb van Parijs het is ook echt een prachtige stad, vind ik persoonlijk.

Goedemorgen :mrgreen:

Evelien

Welkom terug, zo te horen hebben jullie wel genoten van Parijs :-*

Bij ons zijn de winkels open, dus ik ga zo met manlief shoppen :dance:

Goeiemorgen dames!

Evelien: Leuk dat je er weer bent! En zo te horen was het heerlijk in Parijs. Lekker bijgetankt dus… :thumbup:

Ja, we hebben er veel getikt! :eh:

En leuk dat je de 26e ook meegaat!

Dames: heb jullie verhalen ook met tranen gelezen: over het afscheid nemen van jullie mooie kindjes…

Net als jullie wat emo daagjes gehad… had ook geen zin om te schrijven…

(sorry…hoop niet dat jullie dat raar vinden…)

Op het moment heb ik vooral zin om weg te gaan…weg uit deze plaats en even weg van alles…

Jullie zullen me deze week al wat minder zien…ik heb gewoon effe de behoefte om met wat anders bezig te zijn en aanstaande vrijdag vertrekken we natuurlijk.

Ik zal wel afentoe meelezen. :wink:

Ik heb trouwens een beeld gemaakt…staat op het showforum…

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

meiden, ik heb ook even een writers-block :wink:

Eigenlijk heb ik veel te vertellen,maar ik krijg niks getypt. Heb ook even niet zo’n zin om veel te schrijven. Wel kan ik vertellen dat het al een paar dagen best goed met me gaat.

Ik lees wel met jullie mee hoor!!!

Evelien, hadden jullie in parijs ook zo’n vies weer?

a.s vrijdag ga ik een weekendje naar zweden, heerlijk even helemaal weg. Zie er wel tegenop om dan 3 nachten zonder rob te zijn.

liefs Linda

Dames hier idem dito ff geen tikzin maar zal natuurlijk wel altijd ff kort overal op reageren.

Lieve meiden,

Ik heb het echt superdruk met de bv, de was, mijn andere kinderen enz enz.

Ik heb het ook heel erg moeilijk uberhaupt met de confrontatie met Lasse tov Daantje*. Hij leeft. Nu zie ik hoe zij had moeten bewegen. Hoe zij in mijn buik heeft gezeten. Hoe zij het nog deed. Ik vind het echt heel moeilijk en pijnlijk.

Ik ben echt superblij met Lasse, maar het valt me echt superzwaar. Ik heb er van tevoren ook niet zo goed over nagedacht. Ik was te erg bezig met de zwangerschap en of alles daarmee wel goed zou gaan. Dat er nu echt een levend kindje is is soms erg vreemd.

En volgende maand de eerste engelendag van Daantje* (voor jou ook Victoria en Vera*).

Mijn god, ze is echt weg. Ik krijg haar nooit meer terug.

Wat vervelend Marloes dat je je zo voelt :hug:

Hoop dat je ondanks je gevoel er toch van kunt genieten.

Hier ook weinig te melden.

Het is alleen ontzettend kl*te. De :twisted: zijn er weer. Voor mijn gevoel weer een gemiste maand. Op naar de volgende ronde.

Hoop voor jullie Chantal en Evelien dat deze maand beter uitpakt.

Liefs Viola

wat vervelend voor je dat de :evil: er weer zijn!!, ik ben al benieuwd wat het van mij zal uitmaken hopelijk positief hoor :pray: :pray:

mijn kaarsje brandt voor je voor de volgende maand!!! :kaars: :kaars:

groetjes lynn mama van senne*

Lieve Marloes :hug:

Nu de december maand er aan komt, begin ik het ook moeilijker te vinden.

Het lijkt net of ik de gevoelens een beetje heb verdrukt :cry:

Ik hoop dat je toch kunt genieten van Lasse :-

Viola

Klote dat de :evil: je hebben gevonden :-