Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (4)

Voor jou ook een :hug: voor vandaag Linda

Liefs Viola

Roheryn: wat is dat ontzettend moeilijk voor jullie zeg! :hug: Een feestdag voor kinderen, maar voor jullie…zo’n verdrietige en pijnlijke dag. :cry:

Diana: ik vind die derde ook erg mooi, prachtige tekst!

Jullie Thomas :: alweer 10 maanden… :hug:

Een stukje van een gedichtje van mij gaat erover:

Iedere minuut denk ik aan je

Ieder uur van de dag

Iedere dag die voorbij is

steeds verder weg van de dag dat ik je zag…

Het blijft zo moeilijk… :cry:

Al onze engeltjes :
: zijn zeker trots op ons en de manier waarop wij afscheid hebben genomen van hun! Ieder op zijn eigen manier en voor dat moment het beste. :hug:

De feestdagen zie ik wel tegenop. Ik probeer niet te denken aan al die gezinnen die gezellig met z’n allen compleet zijn.

Ik wil ook niet alle feestdagen “alleen” thuis zitten samen met Sander.

Met Sinterklaas zitten we in het Vennebos (doen we verder niets aan) en met kerst gaan we naar mijn ouders en daar zijn mijn schoonouders ook.

Ik denk dat ik nog het meeste opzie tegen oud en nieuw…nou heb ik het altijd wel een beetje moeilijk met oud en nieuw. Hoe het komt? geen idee…maar het moment van aftellen enzo vind ik emotioneel. Alsof je idd een jaar afsluit en weer doormoet naar het volgende. Ik kan het eigenlijk niet uitleggen. :eh: Maar ik vind het een rot moment!

Marielle: ja, ik wil het huis ook met kerst warm aankleden met idd veel kaarsjes, engeltjes en vlindertjes (wij hadden vorige jaar nieuwe kerstboom versiering met vlindertjes gekocht!..alleen nu hebben de vlindertjes een hele andere betekenis gekregen!)

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Oh Linda: dat kado-idee is heel mooi. Ik denk dat ik het ook ga doen…toch een beetje Sinterklaas voor hem…

Linda

Voor jou een moeilijke dag, alweer 2 maanden nog maar zo kort geleden :-* :hug:

En eten in Den Bosch, het stikt hier van de leuke en lekkere restarants.

Maar ik heb wel een pagina voor je;
http://www.dinnersite.nl/zoek.php?lng=nl&plaats=Den%20Bosch

Marielle

Je huis vol engeltjes en kaarsen, wat een mooi idee.

Ik weet nog niet wat ik ga doen, maar ik wil wel wat dingen kopen voor Vera*

En de vuurpijl vind ik ook een mooi gedachte :-*

Miranda moest gewoon ff huilen van je verhaal over Ghislaine haar oogjes.

Linda en Diana een hele dikke knuffel voor jullie.

En het klinkt misschien gek dat ik dit nu zeg maar het eerste jaar is het allermoeilijkst wat betreft de feestdagen en verjaardagen. Alles doe je voor de eerste keer alleen zonder je kindje die er eigenlijk bij had moeten zijn, zie er nu nog wel tegenop maar ik vind het ook fijn om haar plekje lekker te versieren in de kerstsfeer. En met sinterklaas krijgt ze een mooi bloemetje.

En haar verjaardag vierden we samen met een heel mooi boeket voor haar we hebben daarna met onze beste vrienden allemaal 1 roze ballon losgelaten en toen hebben we lekker op een terras gezeten en over Luna gehad we hebben nu ook afgesproken dat 7 mei vanaf nu Luna dag is geworden.

Liefs Marielle :vlinder:

tjemig meiden.we maken er wel een emo dagje van he…heb net vreselijk zitten huilen om al die berichtjes die voorbijkwamen…

linda ook voor jou een hele dikke virrituele knuffel meid…de 24ste is voor jou net als voor mij een rotdag he.

ik heb geen idee wat ik ga doen met de verjaardag van thomas het idee van de balonnen loslaten vind ik geweldig,maar die man van me is geweldig hoor,maar soms ook zo’n boerenlul sorry die zal denken ja ben je wel goed wijs of zoiets…het lijkt me wel een heel mooi gebaar naar thomas toe…het is dan tevens weer een vorm van afscheid nemen denk ik…

Gewoon je gevoel volgen Diana

ja dat is ook zo,maar elke keer is wel weer iets dat ons speciale moment verknald zeg maar…een paar maand geleden wilden we het boompje gaan planten in de voortuin voor thomas en ik had me er al maanden op verheugd hoe maf het ook klinkt…we hebben de schop in de grond gezet en ik was al weer wat emo en ja gaat de telefoon ,peter moest naar de zaak komen op zaterdagmiddag want er was wat aan de hand en weg was ie…mij laten staan met het boompje.mannen zijn gewoon zo anders en hebben niet eens in de gaten hoe belangerijk zulke dingen zijn…maar goed ik praat voor mezelf hopelijk zijn jullie mannen wat gevoeliger?

ik moet ook gewoon wat duidelijker zijn denk ik…

soms heb ik een huilbui en trek ik me ff terug en wil ik niets liever dan dat peter zijn armen om me heen slaat en zegt dat alles weer goed komt,maar vaak laat hij me dan alleen en zit dan te gamen bv…en als ik dan terug ben dan kan hij zeggen:lucht het op?ik kan hem dan bijna wel wat aandoen hoor…

@diana :hug: :hug: …

hier ook de hele dag tranuh met tuiten zo erg heb ik het nog nooit gehad wel dat ik ff een uurtje emo was maar nie zo als nu de hele dag … en uitgerekend nu ben ik vanaaf dus helemaal alleen… evert die moet ik zo rond half 7 naar zijn vader brengen en Jaap komt morgenmiddag pas thuis… en dan baal ik gewoon dat jaap dan chauffeur is en niet zoals de meeste andere mannen 's avonds lekker thuis komt, dus heb hem tussen de middag gebeld met de vraag of hij naar de zaak kon bellen om te zeggen dat ie aankomende week savonds thuis is … krijg ik foon terug zegt ie ja maandag moet ik weer weg en het kon nie anders… maar de rest van de week zal de planner zijn best doen … ja duhhh daar heb ik nu wat aan … het gaat me meer om het idee dat ie maandag dus nie weg hoeft…

waarop ik dus weer een beetje kwaad werd want zo gaat het altijd … en het kan wel anders maar daar heb de planner geen zin in want dan moet ie alles weer omgooien en dat kan dan nie …

maar ja zo zal het altijd wel gaan hierooo …

veel liefs miranda :vlinder:

Diana :hug:

Diana dat lijken me dan idd van die rotstituatie s maar idd zoals je zelf ook al zegt duidelijker aangeven.

Voor jou een dikke :hug:

Miranda voor jou ook en laat ze maar lekker gaan meis die tranen lucht altijd wel weer iets op.

we kennen die dagen allemaal meid…gooi het er lekker uit…en kruip wanneer je mannetje weer thuis is lekker samen op de bank tegen elkaar aan… :hug: :-*

heb trouwens eindelijk ook eens foto’s op het showforum gezet :smiley:

thnxxx meiden…

ik gaat gelijk ff kijken diana…

veel liefs miranda

@diana30 wrote:

mannen zijn gewoon zo anders en hebben niet eens in de gaten hoe belangerijk zulke dingen zijn…maar goed ik praat voor mezelf hopelijk zijn jullie mannen wat gevoeliger?

Nou hier zit er nog een hoor die niet weet hoe hij moet reageren of of niets eens in de gaten heeft wat er aan de hand is.
Maar hou wel van m hoor :inlove:

Miranda :hug:

Diana :hug: :-*

Miranda

Ook van mij een virtuele knuffel :hug:

Het is nog steeds niet goed met de kat.

Hij blijft last houden van zijn oor :cry:

En hij stinkt ontzettend uit zijn oor :sick:

Dus morgenvroeg gaan we maar weer langs de huisarts.

Ik vind het zo zielig, hij zit maar aan zijn oor te krabben en hij is gewoon niet zichzelf.

Hij is zelfs bang voor ons :cry:

Victoria succes met je kat meis hopelijk is het snel over.

Ben er dit weekend niet zo heel veel dames maar voor de rest gaat alles hier super heb alleen erg last van mijn wond.

Wat heb ik zitten huilen met jullie verhalen… :cry:

Het is allemaal zo moeilijk… :cry: :-*

Hallo meiden,

Victoria, hopelijk gaat t beter met de kat :hug:

Marielle, Ik las dat t niet zo goed ging met je wond. Hoop dat t al wat beter gaat voor jou ook een :hug:

Verder hier weinig te melden. We zijn vandaag naar Intratuin geweest en hebben daar alvast een paar dingen voor de Kerst voor bij Loek* en nog nieuwe lantaarntjes voor waxinelichtjes gekocht. Verder hebben we weer een hoop kaarsen gekocht en ook kaarsenstandaards. Nog 2 vazen met drijfkaarsen in de vorm van sterren. Mn verjaardagsgeld ook weer op :oops: en ik zou daar en magno van kopen.

Het was alleen super druk net of dat ze het weggaven. Ik ga ook niet graag op zaterdag maar als Joost doordeweeks moet werken houd t natuurlijk op.

Vanmiddag nog lekker naar t bos geweest met Sep. In t bos hebben we een vogelnestje gevonden wat door de storm uit de boom was gewaaid en die hebben we mee naar huis genomen. Samen met een hoop bladeren en proppen kunnen we weer wat in elkaar knutselen. Zodra t af is zal ik een foto plaatsen.

Verder eigenlijk geen nieuws. Vanaaf voor de tv en morgen zien we weer wel.

Alvast een prettige avond en lekker slapen straks :-*

Liefs Viola

Met de kat gaat het iets beter, hij heeft een wondje aan de buitenkant van zijn oor.

Hij krabt zich kapot. Mijn partner heeft de wond wat schoongemaakt en nu stinkt hij niet meer.

Hopelijk als wij dit dagelijks doen dat het beter gaat.

Tis zo zielig als je kat zich niet lekker voelt.

Ook wij zijn vanmiddag naar de Intratuin geweest en het was hier ook megadruk, terwijl ze morgen ook open zijn :wink:

Maar morgen zal het nog veel drukker zijn.

Ik heb een houten engel gekocht, een engel kandelaar en 2 engeltjes van stof.