Goeiemorgen
Ik kom er steeds meer achter dat die Marco Borsato wel heel goed weet de mensen te raken! Super mooi!! :thumbup:
Marielle: Probeer vooral de woorden van de paragnost op te halen.
Als ik me niet vergis zag zij dat het allemaal goed zou komen. Ik zou daar zelf heel veel kracht uit kunnen putten. Maar het blijft moeilijk.
Hou je taai !! :thumbup:
Viola: Lukt het een beetje om te beslissen wat jullie gaan doen?
Liefs Tallie
Ja we weten wat we gaan doen.
We gaan as donderdag naar de dienst. Mn schoonzusje en mn schoonmoeder gaan ook mee (en misschien gaan er nog wel meer mensen). Mn schoonvader gaat niet mee want heeft een hekel aan de pastor. Voor wie ga je nou voor de pastor of je kleinkind?
Ik wil graag zelf een stukje voor dragen maar heb eigenlijk geen idee wat.
Ik heb wel mooie gedichten gelezen van jou chantal en wilde eigenlijk vragen of ik er een mag uitzoeken en voordragen. Als je dat liever niet hebt moet je dat gewoon zeggen. Jouw gedichten zijn mooi en drukken eigenlijk wel mijn gevoel uit. Ben zelf namelijk niet zoān dichter.
Evelien blijven de :evil: uit?
Marco Borsato ja die man kan veel mensen raken. mij ook)
Liefs Viola
Lieve Viola: Wat fijn dat jullie deze mooie beslissing hebben genomen.
wat jammer dat je schoonvader zijn hekel aan de pastor niet even āweg kan zettenā voor jullieā¦
Gelukkig zijn er andere mensen die wel met jullie meegaan. Want ik vind het toch wel heel bijzonder.
En natuurlijk mag je een gedicht van mij uitkiezen om voor te dragen.
Liefs Chantal
Hier nog steeds geen :twisted: ., dus
Als er morgen nog steeds geen :evil: zijn, dan ga ik testen. Ik moet mij zo ontzettend bedwingen om niet gelijk te testen. Maar morgen is Rinse jarig en we vonden dat wel een heel mooi moment om de test te doen.
:think: Bedenk mij opeens dat ik bij Jelte ook op een maandag heb getest. Hopelijk brengt dat ook wat geluk
Ja, Marco Borsato weet zeker hele gevoelige snaren te raken. Ook bij mij.
Victoria, lijkt mij een heel mooi, maar vooral ook emotioneel boekje āGeen blote voetjes in het grasā. Ik heb het gelijk op mij lijstje van wat ik wil hebben gezet. Ben volgende maand zelf jarig, dus wie weet. En anders maar zelf aanschaffen.
Zo direct ff lunchen en dan door naar Jelte. Vervolgens weer door naar mijn vader. Zijn vrouw viert vandaag haar verjaardag. Druk weekend. Gisteren ook al bijna de hele dag weg. Woonkamer verbouwd (staat nu omgedraaid)ā¦ pfff. Gisteravond wist ik even niet meer waar we aan waren begonnen. Zag mij al weken in de troep zitten, maar is gelukkig gelukt.
Ik ga weer verder.
Oja, Marielle en Marlous :hug: Het is bijna november. Jullie maand. :thumbup:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Evelien: wat spannend!
Ik heb toen destijds ook op een maandag getest!
Ik ben zelf net weer ongi gewordenā¦maar dat was dit keer nog wel de bedoeling. Ik wilde mijn lichaam nog even wat rust geven.
Maar ik hoop echt dat dit de laatste keer isā¦
Ik ga zo ook alvast een redday banner makenā¦kan echt niet wachten.
Voel me net zoān klein ongeduldig meisje! :mrgreen: :oops:
Evelien meis ik duim voor jullie en mijn :kaars: brandt hopelijk een brusje voor Jelte.
Liefs Marielle :vlinder:
Oh Evelien spannend Dat t zo is.
Ik Duim voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs Viola
Evelien spannend meis
He lieve meiden,
Ben net er weer van het ziekenhuis en heb mijn eigen gyn weer gezien. Hij wordt echt met de week relaxter ofzo. In ieder geval legde hij uit dat ook zij het heel spannend vinden en niet willen dat het fout gaat. Als de overwegingen niet zwaar zouden zijn dan zou hij me vandaag liever dan morgen willen inleiden. Maar goed, omdat het kindje dan op de kinderafdeling terecht komt, de inleiding vaak mislukt en het een ks wordt en het kindje toch wel vaker startproblemen heeft is 37 weken een veilige marge.
In ieder geval: ik heb een datum!!!
Woensdag 15 nov wordt gekeken of in inleidbaar ben en vrijdag 17 nov word ik ingeleid! Dat zou echt ongelooflijk zijn. Precies een maand voor de geboortedag van Daantje*. Maar het is goed zo. Ik ben echt heel blij.
Dat wilde ik even delen.
Evelien: ik duim voor je. Wanneer test je vandaag???
Oh Marloes super zeg wel een fijn maar toch vind ik het ook wel ineens een spannend idee hoor ik krijg morgen de defintieve tijd en datum door waarschijnlijk dus de 9de november. Schiet nu voor ons op eng maar ook een super fijn idee.
Evelien hoe is ie?
Goedemorgen allemaal, wat fijn dat jullie allemaal zo voor mij duimen.
Helaas de test vanmorgen was nog negatiefā¦ ik wacht dus nog maar rustig af. Of ik test gewoon nog te vroeg of ik ben weer onregelmatig ongi aan het worden.
Marlous, Fijn zeg dat je nu ook een datum hebt. Nog 2,5 week te gaan :thumbup:
Marloes wat fijn dat je gyn zo met je meeleeft en een datum spannend.
Voor jou ook Marielle :-*
Ik hoop en duim toch voor je Evelien
Jullie kunnen je vast nog wel herinneren hoe vreselijk ik het vond hoe mijn vader reageerde op de dood van Jelte en hoe ik daar mee zat.
Er is een wonder gebeurd!
Gisteren was ik op verjaardagsvisite bij mijn vaders vrouw en had ik dus het album meegenomen van Jelte en wat nieuwe fotoās van het grafje van Jelte.
Tot mijn verbazing wilde mijn vader ook het album zien. Echt waar. Niet alleen de fotoās van het grafje, maar ook het album.
Binnenkort komen ze ook langs zodat we met 4-en naar het grafje kunnen gaan en zodat ze nog even rustig het album kunnen lezen.
Later kwam het gesprek ook nog op het boek (mijn zus is het aan het nalezen). En weer wordt ik blij verrast met het feit dat mijn vader ook zat hoe Jelte erin te zetten. Denkend aan het feit dat er in de toekomst wellicht nog wel meer kleinkinderen komen heeft hij besloten geen namen te noemen in het boek en het gewoon op te dragen aan al zijn kleinkinderen.
Ik snap er nog steeds niets van hoe mijn vader opeens zo veranderd is. Maar ik ben dus wel helemaal blij
Ps. De brief aan mijn vader heb ik dus nooit meer afgemaakt, laat staan opgestuurd.
Wat fijn voor je Evelien hier vond mijn vader het ook vreselijk moeilijk om erover te praten hoor vooral ook omdat hij mij niet verdrietig wilde maken.
Voor vaders is het ook moeilijk wij zijn toch hun kindjes en wat is er nou erger voor een ouder dan je kind verdriet te zien hebben.
Ben heel blij dat het nu beter gaat met jullie
En we blijven hier ook gewoon duimen voor je hoor
Ja, echt fantastisch om nu een datum te weten. Ik vind het zo langzamerhand een emotionele marteling worden. Had ik nooit echt verwacht, want ik ben normaal echt heel nuchter.
Evelien: wat jammer van de test. Misschien idd onregelmatig. Had ikzelf dus wel.
En wat een fantastisch nieuws over je vader. Blijkbaar heeft hij er goed over nagedacht of had hij voor zichzelf echt een tijdje nodig. Wegstoppen is iets mannelijks. Hoe verdriet vorm te geven, is voor sommige mensen echt een strijd. Nu dus bevrijding; geweldig.
Je omschrijft het mooi Marloes een emotionele marteling, hier ook normaal vrij nuchter maar had eigenlijk niet anders verwacht dat het zo zwaar emotioneel zou worden het is niet niks wat er allemaal met ons gebeurt is.
Wat fijn Evelien van je vader zeg :-
Misschien zat hij er ook wel mee, maar ik ben blij voor jou :-
Hier vandaag bij een kunstenaar geweest, Susanne Silvertant.
Mijn moeder had op een expositie mooie werken van haar gezien en haar gevraagd of ze iets wilde maken voor Vera* Het zijn een soort doosjes van kermamiek. Nu mag ik zeggen welke kleuren ik wil en/of tekst en dan wordt dat speciaal voor mij gemaakt en krijg ik dat van mijn moeder op de jaardag van Vera*
http://www.susannesilvertant.nl/
Evelien: wat fijn dat je vader er toch anders is over gaan denken. Iedereen verwerkt het op zijn eigen manier. Soms is iets te pijnlijkā¦en als alles dan iets is gezakt kan men wel de pijn beter āverdragenā.
Nog gefeliciteerd met Rinse!!!
En ik hoop voor jullie dat je toch zwanger bent!
Marloes: Ik krijg gewoon ook de zenuwen! Zo spannend, zo fijn dat je eindelijk een datum hebt.
Marielle: succes morgen!! zal vast wel de 9de worden!
Victoria: ik ga es even kijken op die site. Wel heel speciaal allemaal hoor. En wat lief van je moeder dat je zoān doosje krijgt op de verjaardag van Vera*.
Liefs Chantal :-*
Helaas, het ziet ernaar uit dat de :evil: in aantocht zijn. 35 dagen was deze cyclus.
Ik ben benieuwd hoelang de volgende ronde zal zijn. Maar sla het klussen wel even een maandje over (wel oefenen natuurlijk )
Victoria, Ik heb de site bekeken, maar zie eigenlijk alleen maar vrij grote dingen staan. Niet bepaald een doosje? Ik kan mij er dus moeilijk een voorstelling van maken. Ben wel benieuwd wat het wordt.
Wat lief trouwens van je moeder dat ze zoiets moois voor Veraās :**: verjaardag wil geven.
Zo ben ik ook weer
Nou de datum is officieel 9 november om 9.45 word ik opgenomen en dan word ik eind van de ochtend begin van de middag geholpen oh begin er nu spontaan van te huilen god wat spannend allemaal. Zie er tegenop terwijl dit ook iets is wat ik zo graag wil. Heb ook een heel fijn gesprek gehad met de narcotiseur en die snapte me volledig krijg geen rustgevend iets vantevoren omdat dit ook weer van invloed kan zijn op het kindje dus gewoon proberen om toch te ontspannen. Zal vast wel lukken hopelijk krijg ik de kracht. Goh volgende week donderdag ben ik dus weer mama gek hoor. Bij de gyn was alles goed bloeddruk was ook mooi 160/80 vruchtwater nog in overvloed kindje beweegt super mag volgende week maandag weer komen en donderdagochtend voor de keizersnee hebben we ook nog ff een gesprek gewoon om de laatste zenuwen hopelijk weg te kunnen halen.
Jammer Evelien volgende keer beter hopelijk duim gewoon door voor je hoor.