Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (3)

Word zeker spannend Victoria zal blij zijn als het allemaal achter de rug is nog 13 dagen.

Evelien ik duim voor je

Liefs Marielle :vlinder:

vicorie… op deze foto’s kun je de giraffejes zien.

linda: Hele mooie foto’s!

enne…ik heb nog steeds een buikje! met nog een dikke zwangerschapsstreep eroverheen (gaat ook maar niet weg…snap er niets van)

Marielle en marloes: nog effe volhouden, heb echt bewondering voor jullie hoor! :thumbup:

Linda mooi kistje hoor.

En hier hebben we ook bellen geblazen voor Luna dat waren de kusjes van ons naar haar toe.

Chantal dankjewel het is ook niet altijd even makkelijk hopelijk mogen jullie dit ook snel allemaal meemaken weer.

Wat een mooie, lieve gedachten om belletje/kusjes zo te sturen…

Ze zijn vast aangekomen, dat kan niet anders!! :smiley:

Ja ik had z’n dikke buik en lang gehad :shifty:

Was nu net aan het afvallen, maar zal nu wel weer dikker worden.

Dat vond ik ook zo erg, je lijkt nog zwanger maar bent het niet meer en je kindje ben je ook kwijt :cry:

Marielle 13 dagen, :-*

Ha Lady’s

Ik heb eigenlijk een vraagje aan jullie.

Aan staande donderdag is t aller zielen. Nu zijn ze hier vandaag aan de deur geweest en gevraagd of wij de dienst bij willen wonen. De pastoor die ook de dienst van Loek :: heeft gedaan doet de dienst. Hij wilde een speciaal stukje aan Loek :: wijden. Daarna is er een stille tocht naar de begraafplaats mits het weer t toelaat, Ik vind dit eigenlijk wel heel speciaal, maar ben zelf niet zo’n kerkganger. De begrafenis van Loek :: hebben we ook in de kapel gedaan van de broedes, omdat dat wat intiemer is. Ik weet dus nog niet wat ik moet doen. Ik ben zelf 4 nov jarig en vind t wel een mooie manier om mn verjaardig te vieren met Loek :: . Ik weet namelijk nog niet of ik mn verjaardag wel moet vieren. Het is mn eerste verjaardag zonder mn knul en heb eigenlijk niet zo’n in visite en moeilijk gedoe.

Doen ze bij jullie ook een dienst en zo ja gaan jullie dan?

Liefs Viola

OH ja allemaal een prettig weekend

Wij doen er zelf niks aan maar dat komt ook omdat wij er niks mee hebben.

Maar als jij er een goed gevoel bij heb zou ik het zeker doen.

Succes met je beslissing

hey hallo lieve sterke meiden, mij is efkes binnen aan gluren, dat mag wel hé?

:-

Tante polla, viola,

Ik las jouw vraag en ik vindt het best byzonder de dienst gewijd en gegeven aan jouw kindje. Intiem en meelevend en denkend van anderen.

Ik vindt het moedig dat ze jouw vragen en het aanbieden, maar het is jullie keus natuurlijk of jullie willen bijwonen of niet. Wb kerkelijk zijn oof niet mag je best loslaten, ik denk dat de mensen die het je bieden dit niet vragen of verlangen, ook zonder jullie achtergrond zonder de kerk doen ze dit.

Wat je ook beslist, de keus is goed voor jullie, denk er rustig over na.

Ms mag je ook zelf iets voordragen of iemand die ook geeft om jouw kindje?

Ik wil je iig sterkte en succes wensen.

Lieve mariëlle,

Even een knuf van mij :-
ik pb je snel lieverd. Daag meiden alle goeds bianca.

voor julie

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar je bent een topper Bianca echt waar meis.

Dikke :-*

Viola, nee wij zijn niet gevraagt, maar wij zijn zelf niet kerkelijk en hebben ook geen kerkdienst gehouden voor Jelte.

Ik vind het wel een hele eer dat ze bij jullie zijn langsgekomen om dit te vragen. Ik zou zeggen luister naar je gevoel en doe wat voor jullie beide goed voelt. Of je nu wel of niet zo´n kerkganger bent staat daar helemaal buiten. Je hoeft echt niet opeens wekelijks naar de kerk ofzo.

Wel een hele mooie gedachte dat je op deze manier toch een beetje je verjaardag kan vieren met Loek erbij.

Succes met je beslissing.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Viola: Ik kan je alleen maar zeggen. Doe waar jullie je het prettigst bij voelen.

Liefs Chantal

Viola wat een eer dat ze jullie vragen :-

Weten jullie al of jullie het gaan doen?

Verder eigenlijk weinig te melden :think:

Hoe is het met jullie meiden :-

Kreeg van iemand hier de tekst van het volgende nummer is van Marco Borsato en heet Alleen komt van de dvd/cd Zien.

Ze moest aan Luna denken toen hij het tijdens het concert zong doet me dan toch wel wat hoor dat een onbekende aan mijn meisje moet denken als ze dit liedje hoort. Toevallig gaat het liedje ook nog over een overleden kindje.

Marielle voor jouw Luna

De maan verschijnt

En jij komt op bezoek

In mijn herinnering

Je zwijgt en lacht

Verzacht de pijn voor even

Totdat ik weer ontwaak

Met niets, alleen

De tijd heeft spijt

Dat hij zich heeft vergist

En zelfs de wind huilt van pijn

Heeft jou gemist

De maan verdwijnt

Laat mij met lege handen

De nacht ze neemt je mee

En laat mij alleen

Mooi he

Wat een mooie tekst, kippenvel :-*

ik kom geregeld bij jullie meelezen omdat ik jullie allemaal erg sterke vrouwen vind!!!maar wat een moooie tekst van marco borsato hoe heet dat liedje ?

Ik zie mezelf niet echt als sterk, het is meer overleven eigenlijk :wink:

En Marielle had het al gezegd, Marco Borsato met het liedje Alleen

De maan verschijnt en jij komt op bezoek

in mijn herinnering

Je zwijgt en lacht

Verzacht de pijn vooreven

Totdat ik weer ontwaak

Met niets

Alleen

De tijd heeft spijt dat hij zich heeft vergist

Zelfs de wind huilt van pijn heeft jou gemist

De maan verdwijnt

Laat mij met lege handen

De nacht

Ze neemt je mee

En laat mij

Alleen

Trouwens kennen jullie het boekje “Geen blote voetjes in het gras”

Wisten jullie dat Marco Borsato het voorwoord heeft geschreven :cry:

Goeiemorgen dames,

Hier wel redelijk geslapen merk dat de angsten en emoties omhoog komen. Maar ook het geluk en de liefde van het nieuwe wondertje wat in mij groeit. Van de week hadden Wilco en ik het erover hoe het weer zou gaan tijdens de keizersnee en toen vertelde hij mij dat het voor hem ook zo eng en spannend zou zijn. Hij komt vast weer op hetzelfde plekje te zitten als toen met weer het uitzicht op het tafeltje waar ze toen ook aan het vechten waren voor Luna haar leven al die beelden zullen weer voorbij komen, ik heb zelfs al tegen de gyn gezegd laat hem gelijk huilen aub desnoods knijp je hem maar in zijn billen als die maar huilt, wil geen stilte meer.

Victoria mooi he die tekst heb de dvd ervan komt van het album Zien heb hem gister gelijk geluisterd zo heerlijk zo mooi en ja hoor daar waren ze de tranen heerlijk wat muziek met je kan doen.

Ik wist het niet van dat boekje kun je dat ook gewoon kopen in de winkel of alleen maar via de site van Lieve Engeltjes krijgen?

Dankjewel Kimmiejj voor je lieve woorden, helaas hebben we ook geen keuze we moeten wel door met ons leven ook al willen we soms niet, maar er is nog zoveel om voor te leven en voor te vechten en onze kindjes zouden het niet willen dat we erbij de pakken neer zouden gaan zitten.

Diana meis hoe is ie nu met je?

Je kunt het boekje gewoon overal kopen :thumbup:

En Diana hoe is het meid :-*

Marielle ik kan me je angst goed voorstellen, nog even :hug: