Inmiddels alweer deel 3.
Met gelijk ook weer een nieuwe bijgewerkte collage van onze engeltjes.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
prachtig gemaakt evelien… :thumbup: :-*
p.s hier nog steeds geen :twisted: :thumbup:
Zo weer een nieuw deeltje :thumbup:
Hier eigenlijk weinig te melden, alleen dat ik me ziekjes voel :sick:
Dus ga weer lekker in bed liggen, lekker dvd kijken
Spannend Diana
wat een mooie collage!! Ik zal ons meisje ook eens showen:
Als dat geen garantie is dat we prachtige kindjes kunnen krijgen…
Iedere keer als ik naar de foto’s kijk vind ik dat het zo ontzettend oneerlijk is.
ow linda, wat een oprecht heeeeeeeeel erg mooi kindje :inlove:
en wat verdrietig te zien dat ook jullie collage steeds meot worden uitgebreid…
Ha dames,
Wat een geweldig mooi collage en wat hebben we mooie kindjes.
Ik vind t leuk om ze zo allemaal bij elkaar te zien.
Liefs polla
En diana ik duim voor je :thumbup:
hoop dat je t vol kan houden
Wij maken zeker hele mooie kindjes!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: voor Diana
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Oh Evelien toppie weer gedaan hoor.
En idd wat hebben wij mooie kindjes echt wel krijg er gewoon kippevel van als ik al die mooie wondertjes zo zie. En idd het is zo oneerlijk waarom mochten ze nu toch niet blijven, ja wist ik het maar dan had ik het allang aan jullie vertelt.
1 ding weet ik zeker en dat is dat onze wondertjes bere trots op ons zijn.
Liefs Marielle :vlinder:
Dian ik :thumbup: nog steeds voor je meis vind het nou wel spannend worden hoor zal bij jou nog wel veel meer zijn.
heb net getest en het was negatief dus erg jammer…nu maar hopen dat de ongi dan maar snel komt…wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he…
ik moet even weg…kom straks wel ff terug…
Evelien: een super mooie collage! …Ik vraag me wel eens af…zouden ze met elkaar daarboven spelen?? Vast wel!!
We hebben zeker allemaal mooie kindjes!
Linda: het is zeker ontzettend oneerlijk. Ik heb er een paar dagen geleden een gedichtje over gemaakt! Hij staat bij Vlindergedichten. (onder: wat doet het toch pijn…)
Het gedichtje heet: Hoe oneerlijk in dit leven…
Ik heb net mijn vriendin gebeld (ze is 5 Oktober bevallen). Ik had ineens zoiets van nu durf ik het. We hebben zo’n 3 kwartier aan de lijn gehangen. Het viel mee…alleen ik kan het nog steeds niet aan om bij haar langs te gaan!
Ik voel me er echt schuldig over. Ook Sander wil er eigenlijk nog niet langs. Dus we wachten voorlopig toch maar even.
Victoria: Beterschap meid! :thumbup:
Groetjes!!
Oh…Diana…ik had net nog zo’n hoop!
Oh Dian wat jammer maar goed hopelijk komt dan wel snel de ongi op gang, of misschien toch zwanger ik heb bij beide keer ook 3 keer moeten testen deze keer was het zelfs een week later, maar goed je moet nergens van uitgaan maar het is gewoon weer zo jammer.
Prachtig gedichtje Chantal, en knap van je dat je je vriendin heb gebeld, heel begrijpelijk ook dat je het nog niet aandurft om langs te gaan. Moet je ook niet forceren maar je moet het ook niet uit de weg gaan.
linda: wat hebben zo toch een lieve pakjes en mutsjes van Nijntje he?!
Ik heb Tijmen zijn pakje, mutsje en rompertjes (maat 44…nog te groot!)
gekocht toen hij lag te vechten voor zijn leventje. Diep in mijn hart had ik al een gevoel dat hij snel dit pakje aan zou krijgen…
Eindelijk is het internet hier weer aangesloten en kan ik hier weer even spieken. We zijn nog steeds wel erg druk met het huis maar er begint schot in te komen.
Jammer Diana, ik hoop met je mee dat de duivels zich snel weer aandienen zodat je verder kan.
Ook van hier welkom voor de nieuwe dames. Ik schrijf niet zo heel erg vaak, maar ik heb altijd wel veel aan dit forum. Ik hoop dat jullie dit ook zo vinden/ervaren.
De collage is trouwens erg mooi. Ben jij zo’n crea bea met de computer Evelien?
Hier is de rust qua tuinruimers weergekeerd. De tuin is in één woord prachtig geworden. Ik zal nog even vertellen wat wij met Bengels as hebben gedaan: Er is een bedrijf die bomen kweekt op as van overledenen. De as wordt in een pot gedaan en de boom wordt hierbij gezet. De boom gaat zo een jaar lang leven en groeien van de as. Het schijnt namelijk dat hier voedingsstoffen in zitten voor de boom. Na een jaar krijg je die zelf gekozen boom in je tuin (of een andere plek, bv in een bos). Wij hebben gekozen voor een Sierkers. Deze bloeit in het vroege voorjaar zeer uitbundig.
De uitzending van de tuinruimers is 11 en 18 november om 17.00 uur op SBS 6.
Groetjes,
Lisette
Ha Tallie,
Ik weet wat je bedoeld als je zegt dat je t nog niet aankan om naar je vriendin toe te gaan. Vind t wel knap dat je ze gebeld hebt. Mijn schoonzusje is bevallen van n dochter (de derde) in september. We zijn gisteren weer langs geweest, omdat de oudste 5 jaar werd (en je moet toch voor die meid naar haar verjaardag). Ik vind t heel moeilijk om Charlotte te zien en vooral ook te horen. Het brengt veel herinneringen maar ook veel verdriet naar boven. Niet dat ik hun dat geluk niet gun, maar t is nog steeds zo vers.
Wat ik gisteren eigenlijk t ergste vond was dat er veel mensen daar waren. Ze staren je aan en stellen je veel vragen.
Vragen zoals. Hoe vind je t om hier te zijn? Wat denk je zelf.!!!
Vind je t moeilijk om Charlotte te zien? Wat denk je zelf!!!
Mijn schoonmoeder zei gisteren ook dat t zo gezellig was dat iedereen weer bij elkaar is. Sorry maar ik mis er 1 en
Dat is Loek :**:
Eigenlijk wil ik vragen hoe jullie dat ervaren en of jullie dat al ervaren hebben? Hoe gaan jullie daar mee om?
Liefs Polla
He Lisette klinkt heel bijzonder idd wat ze met de as gaan doen ben heel benieuwd heb het in ieder geval in mijn mobiel gezet met het alarm erbij. Lig dan ws nog in het ziekenhuis omdat die kleine dan net geboren is.
Ben wel heel benieuwd hoor.
Oh ja die vragen moeilijk he maar geef daar wel gewoon je antwoord op wees duidelijk daarin en vertel hoe k… je je voelt en als ze daar niet tegen kunnen dan heb je dat heel snel door. Maar lucht je hart wel, en begrijp die mensen ook voor hun is het ook heel moeilijk om iets te zeggen tegen jullie want wat moet je zeggen tegen iemand die zijn dierbaarste bezit in zijn leven kwijt is.
Je zult zien hoe moeilijk het ook is het lucht wel op.
En vertel gewoon tegen je schoonmoeder ja maar helaas mist er nog iemand.
Hier word denk ik dan soms wel eens gedacht dat we Luna zijn vergeten omdat ik zwanger ben nou niks is minder waar nog elke dag huil ik wel ff om haar straks alweer anderhalf jaar geleden maar het voelt nog als de dag van gister. Dit kindje zal nooit haar plaats innemen zeg ik dan altijd zij blijft onze eerste ik vul ook altijd bij formulieren in als ze vragen hoeveel kinderen je heb nvt en als ze het dan niet begrijpen of meer uitleg willen dan bellen ze me wel ik zal haar nooit te kort doen. Want ze heeft geleefd 9 maanden lang in mijn buik. Waar ik me soms aan irriteer is dat mensen denken dat ze ziek was of zo nou nee zeg ik dan kerngezond was ze en dan kijken ze me aan, ja soms gebeurt dat nu eenmaal ook bij kerngezonde kindjes en waarom dat moet je me niet vragen dat weet ik helaas niet.
Ha Marrielle,
Natuurlijk blijft Luna :vlinder: je eerste kindje. Loek :: zal ook altijd mn eerste blijven. al krijg ik nu nog 10 kinderen dan heb ik er 11.
Wij willen ook graag n tweede kindje en ben wel bang voor die reactie.
Loek :: kan ik en wil ik niet vervangen.
Liefs Polla
En ze zijn ook niet te vervangen meis.
Maar goed als je niet weet wat het is om zoiets mee te maken dan is het soms zo moeilijk om je in te denken wat wij meemaken je kan het begrijpen maar voelen. Dat wil je niet eens zij ik laatst tegen een vriendin van me.
Maar meis volg je hart en als jullie eraan toe zijn voor een tweede kindje gewoon doen Loek zou het ook super vinden een broertje of een zusje erbij.