Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (3)

had ik al gedaan…en ik had ook lidmaatschap aangevraagd. Maar hij blijft dus aangeven: alleen voor leden met lidmaatschap…

het geeft niet joh…(althans kan het dan niet uitstaan dat het me niet lukt).

Ga zo maar even wat in het huishouden doen voordat manlief thuiskomt. :inlove:

groetjes Chantal

Hallo dames,

Diana, Wilde even weten hoe t met je gaat. Heb je al even niet meer gehoord.

Chantal mij lukt t ook niet hoor.

Liefs Viola

PS ik verveel me

nou goed ik heb nog een berichtje achter gelaten in je gastenboek met ook de site erbij hopelijk lukt het nu wel snap het anders ook niet.

Liefs Marielle :vlinder:

Nou dames heel apart wilco kijkt er vanavond wel ff naar want als ik er nu op ga dan klopt het ook van geen kant en ik ben er juist zo trots op om jullie mijn mooie meisje te laten zien.

Nog ff geduld dus.

Marielle, Als ik op je www klik krijg ik precies hetzelfde. Ik kom alleen iets verder. Ik kon mij aanmelden om lid te worden van de groep. En moet nu nog wachten tot ik ge-accepteerd ben.

Verder wel rustig hier, zie ik.

Eigenlijk heb ik zelf ook niet veel te vertellen. Behalve dan misschien dat ik gisteren via het web een klacht heb ingedient bij de arbo. Ben benieuwd wat ermee gedaan wordt en of ik daar nog wat van tehoren krijg.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

het gaat wel goed met me…heb de laatste tijd alleen niet zo’n zin om de hele tijd over thomas te praten,maar volg wel alle berichten die jullie posten hoor…trouwens welkom nieuwe dames… :slight_smile:

Geeft niet hoor Diana heb ook wel eens geen zin om het steeds over Luna te hebben.

Las trouwens je topic in de huiskamer over adoptie dat jullie je daar nu ook wat meer in het verdiepen waren.

Kan je helaas niet helpen over meer informatie maar wil ff zeggen dat ik het heel bijzonder vind want dat lijkt me toch ook geen makkelijke beslissing.

marielle; ik wacht het rustig af…vraag het vanavond ook wel effe aan manlief (heeft er weer net iets meer verstand van dan ik :wink: )

Diana…ga zo effe naar de “huiskamer”. Wij hebben namelijk ook over adoptie nagedacht en heb er veel over gelezen op het internet. (verhalen van andere mensen en hun foto’s gezien…zo lief!!! :inlove: )

Als je in ieder geval hier aan wilt beginnen, dan moet je er voor 101% achter staan. Dat is me wel duidelijk geworden.

we staan er voor 200% achter…we hebben allebei zoveel liefde te geven aan een kindje,dus waarom dan niet een kindje uit een ander land… :inlove:

Chantal volgens Wilco heeft hij jullie goedgekeurd nu.

Diana ik hoop dat je gauw meer duidelijkheid ook krijgt wat betreft adoptie, en dat jullie samen een kindje mogen omarmen en bij jullie mogen houden voor altijd het is je gegund.

Al die andere meiden ook hoor ik gun het jullie allemaal.

Nou meid, je hebt helemaal gelijk!!

En jeetje ik wist niet dat je in zeg maar 11 jaar tijd pas 1 keer zwanger bent geworden. :frowning:

ja maar 1 x en er is geen enkele medische reden waarom het niet zou lukken…dat is het verotte ook…je kan je er dus niet bij neerleggen…als je nu weet dat het niet wil om een bepaalde reden dan kan je er mischien wat aan doen…wij dus niet…

Marielle; Het is gelukt hoor :mrgreen:

Wat een mooie foto’s van jullie meisje. En tranen toen ik de foto’s zag dat haar kistje zakte… :cry: Verschrikkelijk is het toch!!

Ik heb voor vandaag wel weer even genoeg gezien! Daar bedoel ik mee: even wat luchtigs opzoeken nu, anders kan ik weer hele dagen huilen…

diana: ik neem aan dat jullie al van alles geprobeerd hebben. Ik noem maar effe wat: ovulatietest, temperaturen etc.??

ja alles…

Kan me heel goed voorstellen dat je dan altijd die vraag zal houden waarom nou toch waarom lukt het nou niet. Heel apart en de artsen kunnen ook niks voor jullie doen?

Mooi he Chantal zijn inderdaad zeer indrukwekkende foto s bij had ik ff moeten zeggen.

Hallo meiden :-

Vandaag eigenlijk weinig te melden, ben moe, moe en nog eens moe :zzz:

Diana adoptie hebben wij ook weleens aan gedacht, maar wij dachten aan een kindje uit Europa :think: Wij zeiden ook altijd, wij hebben genoeg liefde en een kind wil liefde, onvoorwaardelijk :-

Ha dames,

Ik heb net je foto’s gezien op internet van Luna :vlinder: gekeken. Zit nu nog mn tanen te drogen. Ik vond de foto’s van haar in haar kistje heel erg. Ik heb zelf Loek :: nooit in zn kistje gezien (en ook geen andere kinderen. Bij Loek :: hadden ze het verkeerde kistje besteld en Loek :**: heeft dus op zijn boxkleed gelegen. Joost heeft het kistje dichtgedaan samen met zijn vader. Ik was daar niet bij omdat ik dat niet kon.

Vanavond naar de dierenarts geweest met de kat en t is maar de vraag of dat t goed gaat komen. Wat Rambo mankeert weten we nog niet, maar volgens de dierenarts ziet t er niet goed uit. Nu heeft Rambo een mooi leven gehad, want hij is nu 17 jaar. Bejaard dus.

Ik vind dat ik nu wel weer genoeg heb gehad en kan hem eigenlijk niet missen. Rambo en ik zijn onafscheidelijk.

Liefs Polla

Marielle, ik heb de foto’s gezien. Idd tranen in mijn ogen. Zo herkenbaar.

Overigens vind ik niet dat je had moeten zeggen dat de foto’s indrukwekkend zijn. Lijkt mij heel logisch. Het was nu eenmaal een heel emotionele gebeurtenis.

Wanneer mensen mijn album van Jelte bekijken verontschuldigen ze zich altijd dat ze er zo emotioneel van worden. Lijkt mij ook niet meer dan logisch.

Victoria, ga maar lekker vroeg naar bed. Was je bij Vera Lynn ook zo moe? Tot ongeveer 6 maanden storte ik ongeveer om 8 uur gewoon in. Hopelijk voor jou houd het veel eerder op.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Mooi he die foto s zeggen zoveel elke keer als ik er weer naar kijk moet ik huilen gewoon omdat Luna :vlinder: er niet meer is en omdat er zoveel liefde uitstraalt vanuit die foto s.

Polla wat vervelend zeg dat het kistje eerst verkeerd was je wil alles zo graag perfect hebben die dag. Wilco heeft hier ook alleen het kistje dicht gedaan ik kon het niet opbrengen voelde alsof ik haar wegstopte.

Bij onze dienst van Luna :vlinder: werd het verkeerde nummer van Marco Borsato gestart ook zo erg we hadden het nummer een liefde voor het leven en toen werd een heel vrolijk nummer gestart van hem, nou ze konden mij bij elkaar rapen zo erg vond ik dat.

Heb het later ook nog wel gezegd dat ik dit vreselijk vond blijft me altijd bij.

Evelien je heb ook gelijk hoef me daar ook niet voor te verontschuldigen het is mijn kind en een ander laat ook altijd alle foto s zien van haar of zijn kind.

Polla sterkte met je poes :kaars: