Linda: Ja Rosmalen is dichtbij, leuk om te wonen ook :thumbup:
Viola: je avator is echt lief hoor, zo onwerkelijk eigenlijk :-*
Chantal: leuk idee van de showforum, ik ga zo kijken
Ik vind Borat ook maar raar hoor en wat vond Sander er van … ook tegenvallen ofnie?
Morgen de herhaling van tuinruimers kijken, ik was in slaap gevallen
Nou, Sander vond het eigenlijk ook maar een rare film! :mrgreen:
Er zaten wel heel aparte/hilarische stukjes in die ik eigenlijk liever niet had gezien. Als je hem gezien hebt begrijp je denk ik wel welke stukjes ik bedoel…hihihi :mrgreen:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Leuk dat nieuwe topic. Heb er al een paar opgezet.
Fijne avond en hoop dat de film leuk was.
Liefs Viola
Super ga gelijk zo ff spammen op het showforum.
Bedankt voor de tip van Borat leek mij ook al niet veel halen we hem gewoon van het internet af.
Liefs Marielle :vlinder:
nou ik heb de tuinruimers wel gezien,maar van wie de tuin nu ook al weer? :oops: :oops: :oops: ben al een half uur berichtjes aan het teruglezen om maar achter haar naam te komen haha het spijt me…ben nog steeds zo dement als een deur… :oops:
maar wil wel even zeggen dat ik de tuin werkelijk schitterend vind.wauwwww :inlove: :thumbup: en dat tuinhuisje is geweldig wat mooi zeg.
vooral het idee achter de prunes kan ik heel goed snappen…jaren geleden toen mijn vader nog leefde hebben mijn vader en ik samen een prunes gepoot in de tuin van mijn ouderlijk huis…die bloeide altijd zo mooi in het voorjaar.toen mijn vader overleed ben ik het boompje altijd goed blijven verzorgen.helaas heb ik hem niet mee kunnen nemen ,maar had wel atijd de wens om ooit met mijn kindje ook weer een prunes te poten.dit is er helaas dus niet van gekomen,maar heb een paar maand geleden samen met peter een prunes in onze voortuin gepoot…ik heb er een goed gevoel bij…precies zoals je zei in de tuinruimers in de winter lijkt hij dood,maar in het voorjaar begint er weer nieuw leven…prachtig…
Lisette heet ze Diana de mama van Bengel
Hoe is het verder met jou
Chantal
je had me weleens mogen waarschuwen
:shock: hahahahah wat eenVERSCHRIKKELIJKE scene getverdegetverdegetver
nou de film was uuuhh leuk!
xxlinda[/b]
HAHAHAHHAHA :mrgreen:
Echt zo’n scene die je liever nooit had gezien…
idd getver!!! :shock:
Dus je bent naar Borat geweest en wat vond je man ervan?
Maandag ligt het forum er dus effies uit…
(zie huiskamer: mededeling)
Evelien: volgens mij vertrekken jullie vandaag of morgen naar Parijs?
In ieder geval heel veel plezier!!! :mrgreen:
Lekker chillen, relaxen, klussen en nog meer klussen :mrgreen:
En ik duim hier alvast voor jullie dat het dan zo mag zijn!!! :thumbup:
(Ik duim ook alvast effe voor mezelf!!)
chantal rob vond hem helemaal geweldig natuurlijk! Maar toch had hij het ook wel ff moeilijk bij de ene scene ;")
evelien heel veel plezier, end at het romantische sfeertje daar vruchtbaar mag zijn
chantal,
waaw wat leuk zo’n showtopic voor onze engeltjes!!! :dance:
hopelijk vind ik het nu es om een fototje van ons senneke* er op te krijgen
Evelien stel het goed in parijs meiske!!! kluswerk!! :mrgreen:
diana ben benieuwd naar je banner binnenkort!! :kaars:
een vriend van ons is aan het kijken om borat te downloaden :mrgreen: ben benieuwd, is het zo erg met die scene ja???
gog gisteren hebben we een gezellig avondje gehad met ons tweetjes alleen, had ik een romantisch avondje gehouden met fondue,mmmm.
hebben ook een kaarsje gebrand voor eventueel een brusje voor senne :**:
was lang geleden dat we dit nog es gedaan hebben met ons tweetjes, was zalig!
verder niet zo veel te vertellen,
groetjes lynn mama van senne :vlinder:
@tallie wrote:
enne…om de zaadjes binnen te houden…
Ik blijf altijd een half uurtje liggen, maar of dat helpt?
Misschien zijn ze dan allang naar boven gezwommen…hihi :mrgreen:
Hihi, doe ik ook. Ik zet zelf het voeteneind van mijn bed wat omhoog :mrgreen:
@lynnty wrote:
:oops: :oops: :oops: eeeuuh sorry voor de fout!! :oops: :oops:
:mrgreen: :mrgreen:
straks vat evelien dit nog verkeerd op :oops: :oops:
evelien als je dit leest het is niet wat je denkt het moest victoria zijn,
heb weer es te vlug getypt he!
groetjes lynn mama van senne*
:lol: :lol: Ik vergeef het je, ik begreep natuurlijk wel dat je victoria bedoelde.
Oja, hoezo zouden wij het erg kunnen vinden dat jij uit België komt? Daar hoef je je toch niet voor te schamen? Neehoor, Je mag natuurlijk met ons meekletsen!!
Ikzelf kom uit het hart van de Randstad: Alphen aan den Rijn. Oorspronkelijk uit een dorpje nabij, Nieuwkoop
Rinse heb ik overigens geimporteerd uit Maassluis. :mrgreen:
@diana30 wrote:
nou ik heb de tuinruimers wel gezien,maar van wie de tuin nu ook al weer? :oops: :oops: :oops: ben al een half uur berichtjes aan het teruglezen om maar achter haar naam te komen haha het spijt me…ben nog steeds zo dement als een deur… :oops:Lisette idd, of op het forum hier heet ze Zomer.
Jaaaaah!!! Morgenochtend vroeg vertrekken we naar Parijs. Vrijdagavond gaan we weer terug. Met de auto, want dat bleek toch wel heel wat goedkoper te zijn dan de Thalys. Tenminste tot zover berekend. Zeker ook omdat er allemaal extra kosten/toeslagen bijkwamen omdat we niet langer dan 2 maanden van te voren hadden geboekt.
Gisteren hebben Rinse en ik dus onze verjaardagen gevierd. Was erg gezellig. Van een tante en oom van Rinse heb ik het boek: Geen blote voetjes in het gras gekregen.
Ik had het vorige week (toen ik bij hun was) pas aangegeven en tot hun verbazing was het nog gelukt ook. De boekwinkel kende het boek niet, kon er ook niet aankomen :shock: Toen via die Dikke boekshop op het web (naam mag ik niet noemen natuurlijk) geprobeerd en gelijk volgende dag (gisteren) nog het boek binnen.
Ben er erg blij mee. Leuk ook was dat iedereen dat boek wel even heeft opgepakt en het voorwoord heeft gelezen. Mijn schoonzus wil het boek lenen… etc.
Geeft mij toch wel een erg prettig gevoel.
Ook ben ik in het begin van de middag toen alleen mijn schoonouders er nog maar waren naar het grafje van Jelte geweest. Ik was wel ff in dubio om toen al te gaan, want mijn vader en zijn vrouw wilde namelijk ook graag bij Jelte langs.
Gelukkig dat ik met mijn schoonouders al was meegegaan, want mijn vader en vrouw waren 's middags voordat ze kwamen zelf ook al even langsgegaan en daar in de buurt nog gewandeld. (is ook een mooi stukje alphen)
Erg fijn dat Jelte op deze manier er toch ook nog bij was.
@lynnty wrote:
gog gisteren hebben we een gezellig avondje gehad met ons tweetjes alleen, had ik een romantisch avondje gehouden met fondue,mmmm.
hebben ook een kaarsje gebrand voor eventueel een brusje voor senne :**:
was lang geleden dat we dit nog es gedaan hebben met ons tweetjes, was zalig!
Heerlijk!!
Ook precies de reden dat ik toch regelmatig zonder tv gewoon aan tafel wil eten. En… alhoewel ik van lekker gemakkelijke (stampot of andere snelle gerechten) gerechten houd, toch ook wel een paar keer in de week wat uitgebreider.
Maar met fondue is het al helemaal snel lang tafelen, gezellig en lekker praten en niet alleen over: hoe was je dag vandaag?
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Evelien heel veel plezier meis geniet er maar lekker van jullie hebben het verdiend en hopelijk is het zeer vruchtbaar.
Nog van harte of alvast gefeliciteerd met jullie verjaardagen.
En wat een mooi boek he ik heb hem ook maar ben er nog niet aan begonnen, beetje weinig tijd momenteel.
Dames ik ben nu wel erg nieuwsgierig naar die ene scene geef eens een hint :mrgreen:
Wil van de week met ons drieetjes ook naar Luna ff haar broertje het plekje laten zien van zijn zus. Elke avond kijken we samen naar haar foto ook ff zo is ze er altijd bij. God mis haar nu best wel hoor het had zo anders moeten zijn, ze had hier rond moeten lopen en ook lieve kleine kusjes moeten geven aan haar broertje maar helaas.
ik geef 1 hint marielle :sick: … mannen… 69…extreem overgewicht…
nou, vul maar in
@marielle wrote:
Dames ik ben nu wel erg nieuwsgierig naar die ene scene geef eens een hint :mrgreen:
Heb ook geen idee waar jullie t over hebben ?
Ik vind t een mooie gedachten als je iedere avond met je stoere vent bij de foto van Luna :vlinder: gaat kijken. Ze hoort er toch bij en hij is haar kleine broertje.
Heel veel plezier in Parijs en dat er maar een kindje mag komen uit Parijs. Hoop dat jullie ook een beetje weer hebben, maar anders in ieder geval lekker binnen en...... :oops: .
Nog of alvast gefeliciteerd met jullie verjaardagen.
Wij gaan zo een romantisch uitje houden en dan lekker eten bij kaarslicht. We hebben weer even tijd nodig voor ons zelf. Zometeen lekker badderen en dan nog wat sminken en dan kunnen we. Wat we gaan doen ik heb geen idee. Een verrassing :eh: .
Liefs Viola
Was wat leter met plaatsen en las net je berichtje Linda.
Oh Jakkes :sick:
HMMMMMMMMMMMMMMMMMM ik heb zo mijn vermoedens heel apart :shock: :eh: :sick:
Viola heel veel plezier vanavond leuk man zo n romantisch uitje.
:sick: Ik geloof dat ik erg blij ben dat ik gisteren iets niet heb gezien op de tv.
TV is de hele dag ook uit geweest, dus ga vanmiddag ook pas de herhaling van tuinruimers kijken.
Fantastisch zeg dat showforum. Heel fijn. :think: Horen wij echter ook niet een beetje bij het maandshowforum?
En dan nog wat, Bij vlinderpraat is iemand die hier niet mee kan praten ivm de foto’s waar ze niet tegen kan.
Nu hebben we toch al weer heeeeel veel pagina’s gekletst, wat dachten jullie van een nieuw deel, waarin we voor het showen van foto’s even verwijzen naar het showforum?
Dan kan iedereen ook de personen die niet zo goed tegen de foto’s kan meekletsen.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
goed plan!! We zijn intussen ook alweer 42 pagina’s verder… mooi getal lijkt me zo