Heb effe geen tijd meer om hier nog uitgebreid te schrijven…dat doe ik vanavond weer!!!
Ga nu naar mijn schoonouders!!!
Doei!!!
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Oja, Marielle: nog een hint: veeeeeel haar!!! JAK!!!
Lijkt me ook een heel goed plan iedereen is hier van harte welkom.
Liefs Marielle :vlinder:
:shock: :sick:
Wordt tijd dat die film ga downloaden.
Gr Marielle :vlinder:
Ik vind t een goed plan. We kletsen best wat af en iedereen moet hier kunnen schrijven. Ik heb heel veel steun aan jullie en hoop dat een ander dat ook aan jullie kan hebben en dat we er zo voor elkaar kunnen zijn.
Even wat anders. Ik vind t eigenlijk best wel moeilijk om foto’s van Loek :**: te laten zien aan jullie. Weet niet goed hoe dat ik dat uit moet leggen. Ik ben super trots op mn grote beer, maar wil jullie ook geen verdriet doen met foto’s van een levend kindje dat er goed en gaaf uitziet en vol leven is.
Ik ben ook super trots op jullie en vind dat jullie t goed doen. Ik hoop dat jullie wat ik meegemaakt heb (het leven van Loek* natuurlijk) ook mee mogen maken en hopelijk heel snel.
Klinkt allemaal best zijig, maar wilde dit toch kwijt. Een :hug: voor allemaal.
Liefs Viola
Viola, Dat jij je kindje nog wat beter hebt leren kennen, wil niet betekenen dat je je daarom schuldig moet voelen. Jou verdriet is net zo groot (zie ook topic bij vlinderpraat)
Natuurlijk is het moeilijk om kindjes te zien, maar die zie ik in het dagelijkse leven ook.
Hetzelfde geld voor Marielle, zou ze daarom nu Quillan niet mogen laten zien? Echt niet, net als jou engeltje willen we Quillan ook zien! Ook al is het af en toe misschien moeilijk.
:hug: :hug:
Ik zal gelijk ook een nieuw deeltje openen. Kan ik gelijk zien hoeveel pagina’s jullie hebben geklets terwijl ik in Parijs ben
:-* Liefs, Evelien :vlinder: