Nou klus dames wat een praat geweldig hahahaha.
Ik kreeg van mijn gyn te horen dat als je slijm een beetje draderig is het heel goed is dus als je afveegt en je trekt er draadjes mee op je wcpapier ja ook ik kan er wat van.
Ging wel altijd gelijk naar de wc erna.
En Char is idd heel bijzonder weet niet of ik naar een reading van haar zou gaan schijnt heel erg druk altijd te zijn. Heb wel het boek van haar maar daar moet ik nog in beginnen.
Maar ik kan het jullie zeker eens aanraden om naar een paragnost te gaan als je er open voor staat tenminste. Ik wil jullie wel de website doorgeven van die waar ik toen ben geweest voor het intervieuw in de Vriendin toen.
Liefs Marielle :vlinder:
Die afschijding klopt wel. Ik ook iedere keer als ik naar de wc ging kijken en maar draadjes trekken :oops: .
Nu maar hopen dat t nu eens raak is.
Binnenkort heb ik een afspraak met paragnoste. Zij is een vriendin van een collega. Zij had tegen mijn collega gezegd dat ze mij mar eens moest vragen of ik Loek* op zn kamer hoorde en of als ik daar kwam dat er dingen verplaatst waren. Ik had haar nog nooit gesproken en ik had ook niet tegen mn collega verteld dat die dingen gebeurde.
Ik geloof er wel in maar ben wel sceptisch. Binnenkort hebben we een gesprek en ben benieuwd hoe goed ze is.
Morgen idd weer tuinruimers. Heb onze vrienden ook gezegd dat t weer komt.
Iedereen een prettig weekend :thumbup:
Liefs Viola
Nou dames jullie gaan dus allemaal aan de klus :mrgreen:
Ik ben zo benieuwd wie de volgende is
Hier onze kat opgehaald bij de dierenarts, ze hebben een bultje in zijn oor weggebrandt. Maar hij is nog suf van de verdoving en wilt maar steeds lopen, terwijl het niet gaat. Nu is hij net naar boven gerent en zit vriendlief op de trap de wacht te houden :think:
Echt zielig, want hij snapt er niks van
Chantal ik heb weleens gehoord dat als je een kwartiertje met je benen opgetrokken blijft liggen, de kans ook groter is dat het raak is ( maar dat zijn vast allemaal bakerspraatjes
Marielle ja ik wil graag die link.
victoria Wat zielig voor je kat…
En ik bedacht me net, waar wonen jullie allemaal? Ik woon in Eindhoven[/b]
hoi hoi
goh meiden waar letten jullie allemaal op joh tijdens de klusdagen hihi…heb ik nog nooit gedaan eigenlijks… bij ons is volgens mijn cyclus volgend weekend ons klus weekend en nu het dus int weekend is, is japio tuurlijk ook thuis en evert is dat weekend ook het hele weekend bij zijn vader, had ik maar bedacht om het hele weekend te klussen whahahaha … aan 1 stuk door… whahaaha japio ziet me al aan komen, hij vind klussen en oefenen heel nie erg maar denk wel dat dat hem wel iets te gortig word…whahahhaa
@marielle … ik wil ook wel de link van die vrouw… ik wil er graag met een vriendin van mij naar toe die ook haar kindje heeft verloren…
ik kom overigens uit het mooiuh (moord) darrup Putten (gelderland), of zoals wij hier zeggen weiland 6…
vandaag hebben wij hier overigens een drukke dag… moet dalijk eerst boodschappen doen daarna met evert tv kijken vanwege sinterklaas… daarna in de auto springen om naar nijkerk die beste man onthalen in de haven met mijn schoonmoeder en zwager… dan ff met evert naar de verjaardag van mijn zwagertje daar friet eten en vlug naar huis want ga vanaaf weer voor het eerst weer naar de bingo na al het gebeuren van ons lieve meisje… iedereen is al ingelicht (althans bekende) volgens mij (door mijn tante) dat ik weer kom dus heb hopelijk geen vervelende vragen… en weer een gezellige avond als vrouwen onder mekaar…
groetjes en veel liefs miranda :vlinder:
Goedemorgen meiden,
Ik heb ook nog nooit gedaan aan benen omhoog en blijven liggen, ook via het ziekenhuis IUI hoeft dat niet.
Ik kom uit Den Bosch linda, dus 20 minuten van je vandaan :mrgreen:
Ik ga zo boodschappen doen en lekker ontbijten, ik heb honger :drool:
hoi dames
ook ik ben op van de zenuwen als ik denk aan een zwangerschap, het liefste zou ik al willen testen hé!! hopelijk mag het zo zijn hoor!!!
over paragnosten: hier in belgie is er in brugge een mevrouw ong. 70 jaar , die seances houd op sommige avonden, ik ben er zo benieuwd naar dat ik es zou willen gaan maar het is de stap zetten en de durf die mij beetje tegen houd, er zijn al verschillende collega’s van me op het werk die al geweest zijn en met effect hoor als je hun verhalen hoort!!
naar het schijnt mag je niet binnen de zes maand na sterfdatum gaan daar de overleden persoon zogezegd nog niet op zijn of haar plaats is.
en hoe meer je 'het is raar uitgedrukt hoor excuses :oops: ’ verdrietig bent over lange periode, hoe langer je hen hier houd en hoe langer ze hier ronddwalen eer ze op hun plaats zijn.
klinkt toch raar he, ik denk dan altijd als ik es een teken krijg, zoals we dat al eerder bespraken, dat ik er moet van genieten want dat het mss binnenkort gedaan is :?
heb nog altijd veel verdriet voor mijn senneke* maar ik probeer hem los te laten zodat hij mss vlug ter plaatse is.
linda ik woon in handzame, belgie, ergens niet ver van de kust, maar wel ver van jullie allen, hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik hier al een tijdje tussen kom schrijven :oops:
en marielle, wat een schatje is je knulletje toch he :inlove: :inlove:
leuk dat je dit doet voor ons, wij kunnen nu maar verlangen he
na al dat kluswerk :mrgreen:
evelien hopelijk is je kat er snel bovenop!! :thumbup:
allen groetjes lynn mama van senne*
@lynnty wrote:
evelien hopelijk is je kat er snel bovenop!! :thumbup:
allen groetjes lynn mama van senne*
Mijn kat is ziekjes
Ondanks deze grote fout ben je toch welkom hoor :-* :mrgreen:
:oops: :oops: :oops: eeeuuh sorry voor de fout!! :oops: :oops:
:mrgreen: :mrgreen:
straks vat evelien dit nog verkeerd op :oops: :oops:
evelien als je dit leest het is niet wat je denkt het moest victoria zijn,
heb weer es te vlug getypt he!
groetjes lynn mama van senne*
Goedemorgen,
Even een snel berichtje van mij, want moet zo weer weg.
Ik kom uit Huijbergen. Dat ligt tussen de belgische grens en Bergen op Zoom.
Verder hier geen nieuws.
Hoe vinden jullie mn avator :inlove: . Ik weet t is maar een foto maar dat is in ieder geval gelukt :thumbup: . Nog een keer een avond en dan lukt t misschien om meer foto’s te plaatsen.
Goeiemiddag
Hier gaat alles super met ons genieten nog volop heerlijk hoor dit gevoel is jullie ook zo gegund. En daar gaan we ook voor dames.
Viola ik vind hem prachtig wat een lekker ventje zo onvoorstelbaar dat hij dan niet meer bij jullie is.
Lynnthy mijn paragnost zei dat dat onzin is hoor dat als jij zolang verdriet heb dat ze hier rond blijven dwalen, het is wel heel belangrijk dat je het probeert om stukje bij beetje los te laten. Maar dat is nu juist zo moeilijk andere ouders kunnen dat staps gewijs doen wij moesten dat in 1 keer doen en dat werkt niet vandaar ons verdriet ook maar meis echt waar geloof me die kanjer van jou heeft een heel mooi plekje daarboven samen met al die andere kanjers van ons zitten echt wel op de eretrubine hoor.
Oh ja ik kom uit Sneek
victoria hee wat toevallig dat je in den bosch woont! Ik heb daar ook nog een blauwe maandag op kamers gewoond. Ik kom oorspronkelijk uit een dorpje bij zaltbommel. En ik kom nog regelmatig in den bosch. ( mijn zus woont in rosmalen)
Heb hier zojuis met de buurkindjes de intocht van Sinterklaas gekeken, dus de spanning is hier te snijden, en het gezang oorverdovend.
Met de buurvrouw gaat het heel erg goed, ze mag morgen naar huis en houdt er niks aan over. Behalve dan een grote herhalingskans. De kinderen gaan hier vanmiddag mooie welkom-thuis-mama dingen knutselen, en ik neem ze eventjes mee naar het grafje van Lara. Want ze vragen er zoveel naar.
liefs Linda
Hallo :mrgreen:
Marielle: Ik wil ook wel graag de website van die paragnost van jouw!
Op een of andere manier heb ik toch wel behoefte an zoiets. Dus mischien dat ik met haar wel een afspraak wil maken. (samen met Sander natuurlijk)
Ik kom uit Spijkenisse ligt ongeveer 15-20 minuten van Rotterdam vandaan.
Ik wilde trouwens voor ons allen een eigen plekje maken op het showforum…gewoon met allerlei leuke foto’s. (omdat je i.p. hier je foto’s eigenlijk niet mag showen, maar wel in het showforum)
Zo zie je eens wat meer van elkaar, zonder dat je alle titels af moet gaan om wat van elkaar te zien.
(weet je met wie je kletst, als je natuurlijk een foto van jezelf wilt plaatsen, hoeft natuurlijk niet als je niet wilt!)
En verder bijvoorbeeld foto van huisdieren, huis, babykamer of andere leuke dingen…
Wat vinden jullie? en ik weet geen geschikte titel…
Viola: je avator is lief hoor!! :inlove:
Victoria: geef je kat maar een dikke knuffel van mij!! :hug:
Lynnty: Natuurlijk mag je hier mee schrijven!!
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Chantal wat een goed idee zeg een eigen showtopic voor ons zal het misschien dan de naam geven van bv mama s van engeltjes showen ook mee of zoiets.
Marielle: ja zoiets…zou echt niet weten wat ik anders van moet maken.
De titel doet mensen dan misschien denken dat wij onze engeltjes daar alleen maar showen. Maar dat is zeg maar niet de hoofdreden om ons showforum te openen. (maar je mag natuurlijk ook foto’s van je engeltje showen)
Gewoon lekker showen wat je maar wilt!! :mrgreen:
Zal ik er dan maar van maken:
Mama’s van engeltjes showen…
En dan in het showforum, niet in maand showforum toch??
Zit ondertussen ook tuinruimers te kijken.
En het word echt super mooi!!
Ja! wat een goed idee! Ik ben heel benieuwd naar foto’s van jullie en van van alles! En een titel hhm… , mama’s van engeltjes showen lijkt me wel een goeie ( ben verder een beetje inspiratieloos)
Ik kijk zondag welde herhaling van tuinruimers, een vriendin van me eet hier vanavond, dus ik hou de tv lekker uit.
vanavond ga ik met Rob naar de film ( ik weet nog niet welke dat is een verrassing, ik vrees dat het Borat wordt want die vindt hij geweldig, ik iets minder maargoed)
Hahaha Linda, ja dat zal dan vast wel Borat worden.
Ik ben er ook heen gegaan omdat…je raad het al…Sander hier graag heen wilde.
Nou, ik vond hem tegenvallen…wat een rare film :eh:
Ik ben benieuwd of je er ook heen gaat… :mrgreen:
Tuinruimers zij klaar! en ik vind het resultaat heel mooi!!
Nou, meiden…daar is ie dan…
op het showforum…
:mrgreen: Ons showforum: Mama’s van een engeltje showen :mrgreen: