Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (3)

:cry: En ik zou eigenlijk ook vandaag naar Action gaan, maar mijn kat zit bij de dierenarts en die moet ik zo gaan ophalen :cry:

Ga ik begin volgende week gauw kijken :wink:

En Marielle, je hebt toch wel meer fotoā€™s van je mooie manneke genomen :mrgreen:

Ik zag wel mooie fotoā€™s van Quillan bij arm om je schouders, echt een lekker jong :inlove:

En Bieke mag Senne & Broes ook wel showen.

Ben ook benieuwd hoe het met Marloes is, zal ze inmiddels bevallen zijn?

Ok dames komt ie op veler verzoek

Liefs Marielle :vlinder:

Ja die bedoelde ik, wat een scheetje :inlove:

Ben je verliefd op je kindje, wat ouders altijd zeggen :inlove:

wat een droepie zeg schitterendā€¦je kan er niet genoeg plaatsten meidā€¦ :inlove:

Ik ben echt stapel verliefd begint steeds meer te komen onvoorstelbaar dat gevoel van alles over hebben voor iemand

aaaawā€¦ wat een frutseltjeā€¦ :inlove:

Oh wat is t n beer van n vent zeg.

Heerlijk! :inlove:

hee meiden ā€¦

marielle ā€¦ wat een scheet is het zo zeg!!! ā€¦

@ eveline ā€¦ het volleybal was helemaal super afgelopen maandagā€¦ moest weer wennuh na 2 jaar nie meer gedaan te hebbenā€¦ maar zat er zo weer inā€¦ en het was ook wel weer fijn om een avondje wat voor me eigen te doen ā€¦ en niemand die me daar kent (behalve mijn vriendin dan) ā€¦ dus krijg ook allemaal geen vervelende vragen ā€¦ en mijn vriendin en ik hebben al besloten als we het kunnuh redden willen we volgend jaar ook competitie weer gaan spelen ā€¦ maar ja we hebben beiden mannuh die dus chauffeurs zijn en dus zo ook nie weten hoe laat ze thuis zijn enzo ā€¦

over dat knuffelen enzo ā€¦ daar ben ik ook nie zo fan van ā€¦ of ja het moet van mijn vent zijn das weer wat anders tuurlijk hihiā€¦ maar ik houd ook al bij sommige bewust afstand als ik ze tegen kom en zo ā€¦

wat betreft de bv ā€¦ ik kreeg geen medicijnen er voor toen ons meisje was overleden want dat waren nie echt prettige dingen ofzoā€¦ de vk heeft mij toen een hele strakke bh laten passen en die moest ik dus ook zowat dag en nacht om hebbenā€¦ en oww wat heb ik de eerste week zitten janken toen ik dus nog volop bv had en zo nu en dan moest kolven om de druk te verminderenā€¦ en ik kon het nie meer aan mijn meisje geven :cry: :cry: :cry: ā€¦ dat vond ik zo erg (eindelijk liep het goed want bij evert was het ook een flop geworden)

en zelfs nu nog verlies ik vocht uit mijn borsten en zo nu en dan nog wat druppels melkā€¦

verders gaat het hier wel redelijkā€¦ ik kan merken nu we geen internet hebben dat voor mij de dagen best wel zwaar zijn hoorā€¦ ik kan hier nu nie meer ff kijken als ik me verdrietig voel enzo en dat is best wel rotā€¦

hopelijk hebben we begin van de week weer internet ā€¦

vandaag heb ik op een zusje van evert zijn vriendje gepastā€¦ want die zijn oma werd vandaag begraven was afgelopen zondag heel onverwachts aan een hartstilstand overledenā€¦ en met die moeder van het vriendje kan ik redelijk goed mee opschieten en die kwam dus gister aan de deur om wat spullen te brengenā€¦dus hebben we samen der nog over gepraat en alles kwam weer gelijk naar boven bij mij ā€¦ vanwege het gebeuren van Ghislaine* en mijn vader die dus voor 8 jaar terug ook zo onverwachts is overleden dus hebben we samen weer ff zitten :cry: :cry:

verders weet k nie veel te vermelden

groetjes en veel liefs miranda :vlinder:

Ik ben nog bij de kinderarts langs geweest miranda en daar de vrrag weggelegd of Loek* ook t syndroom van Galloway kon hebben. Ze zou er naar kijken (hadden daar nog niet op getest) en fdan hoor ik t binnenkort.

Wilde je dit nog even laten weten.

Liefs Viola

ow ok ā€¦ nou ben benieuwd of daar misschien ook het galloway - mowat syndroom der uit komtā€¦ dan weet je iig wel waar je aan toe bent ā€¦

hoop voor je dat ze het gauw laten weten dan ā€¦

groetjes en veel liefs miranda :vlinder:

Miranda hopelijk heb je gauw weer internet

en wat fijn dat het volleyballen je zo goed is bevallen.

Skeetje he dames ik spam nog wel eens weer wat meer

Miranda :hug: ik hoop dat je snel internet hebt :hug:

Lijkt me een heerlijk gevoel Marielle, geniet er lekker van want er zullen denk ik snel allerlei meiden aan de deur staan :wink:

:inlove: :inlove: :inlove:

Wat een lief leuk klein knap (enz) die Quillan :inlove:

Miranda, Fijn dat het volleyballen zo leuk was. En volgend jaarā€¦ dat zie je dan wel weer toch?

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Marielle: Ohw wat een lieffie!! :inlove:

Heerlijk zoā€™n tummy tub! :mrgreen:

Ja het is deze week en volgende week klussen!! :mrgreen: :inlove: :oops:

Ik voel die eisprong niet aankomen, zoals jij evelien, met krampjes enzo.

Maar ik merk het dus wel weer aan de doorzichtige afscheiding.

(lekker praatje weer :oops: ) Deze woensdag had ik voor het eerst weer die doorzichtige afscheiding. Dus wel wat vroeger dan predictor had uitgerekend zou mijn eisprong er nu zo ongeveer aan moeten komen of hij is al geweestā€¦?

Nou, we zien het welā€¦

Morgen weer tuinruimers kijken allemaal!! :smiley:

Hebben jullie Char nog gekeken gisteren? Vind haar echt bijzonder, ik geloof wel in haar. Zou wel naar een van die bijeenkomsten van haar willen gaan (samen met mijn moeder, die wil dat namelijk ook graag)

Vorige week (deze week ook) liepen de tranen over mijn wangenā€¦Char was bij een stel dat hun zoontje van 2 waren verloren. Hij was verdronken in de vijver van de buren!! Papa had hem gevondenā€¦

Het was een hele mooie ā€œreadingā€ in ieder geval met een teken dat het ventje aanwezig was!

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

ja dat heb ik ook gezien,ik vond het ook heel aangrijpend van die mensen met dat zoontje, gek he, dat dannet die paraplu valt! Zouhet dan tochā€¦ en deze week ook wel weer. Ik denk dat ik haar ook wel geloof, zou haar graag eens spreken. Af en toe denk ik ook dat ze maar wat gist. Maar ik zou dat dus niet op televisie willen.

Miranda. fijn zeg, dat het volley-en leuk was!! Lekker sporten en even alles eruit zweten!

komr morgen de herhaling van de tuinruimers? ja hoelaat en welke zender?

@diana30 wrote:

komr morgen de herhaling van de tuinruimers? ja hoelaat en welke zender?
Nee, morgen is deel2 en zondag is daar de herhaling weer van.

ff zoekenā€¦ Iedere zaterdag van 17:00-18:00 en zondag 16:30-17:30 bij SBS 6

Op de site van tuinruimers.nl staat ook beschreven dat de tuin van Lisette en Michael wordt gedaan.

Morgen heb ik visite rond de uitzending, maar zondag ga ik zeker naar de herhaling kijken!

@tallie wrote:

Ja het is deze week en volgende week klussen!! :mrgreen: :inlove: :oops:

Ik voel die eisprong niet aankomen, zoals jij evelien, met krampjes enzo.

Maar ik merk het dus wel weer aan de doorzichtige afscheiding.

(lekker praatje weer :oops: ) Deze woensdag had ik voor het eerst weer die doorzichtige afscheiding. Dus wel wat vroeger dan predictor had uitgerekend zou mijn eisprong er nu zo ongeveer aan moeten komen of hij is al geweestā€¦?

Nou, we zien het welā€¦

Wat de afscheiding betreft moet je op nog meer dingen letten. Bij mij is het op het moment een beetje waterig. Als het goed is moet het straks op een soort eiwit lijken. Dan is het beste om te klussen.

Wel ongelooflijk nat, maar de zaadjes vertoeven daar het beste in.

:mrgreen: Ikke kan er ook wel wat van, lekker praatje, maar toch ook wel erg belangrijk en handig om te weten. Toch ook 1 van de niet onbelangrijke redenen dat we hier kletsen. Dus vies of niet, gooi het er maar uit. (maar houd die zaadjes binnen :wink: )

hahaha Evelienā€¦wat zeg je dat allemaal grappig :mrgreen:

enneā€¦om de zaadjes binnen te houdenā€¦

Ik blijf altijd een half uurtje liggen, maar of dat helpt?

Misschien zijn ze dan allang naar boven gezwommenā€¦hihi :mrgreen: