Victoria: Ja, ik kan me ook wel voorstellen dat je nog voorzichtig bent.
Maar ben benieuwd of je een leuk wiegje kunt vinden.
Wel showen he!?, als je hem eenmaal hebt!
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Oja, Evelien: SUCCES vanavond!!
Dat succes gisteravond was een regelrechte ramp :?
We begonnen goed stonden al snel met een grote voorsprong voor en toen opeens hadden we zoiets van laat de tegenpartij maar winnen. We konden niet meer volleyballen. Niet serveren (alles ging in het net), helemaal niets. En ook de andere 2 sets ging precies zo verder.
We hebben dus echt dik verloren van een partij die we gemakkelijk hadden kunnen winnen.
Ik ben ook gelijk gaan douchen en naar huis gegaan. Een aantal hadden nog zin om verder te volleyballen (de tijd was er tenslotte nog), maar ik had het helemaal gehad. Was er helemaal chagie van.
Vanochtend opgestaan en kon mijn hoofd helemaal niet meer bewegen. Raar want 2 uur eerder toen ik even wakker was, was er niets aan de hand. Waarschijnlijk dus een koudje gevat in mijn nek.
Ik voel mij dus heeeeeel erg zielig vandaag
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
ik vind je ook heeeeeel zielig evelien Wees maar extra lief voor jezelf!
Hebben we al meer foto’s van marielle
Vandaag is mijn schoonvader jarig, dus ik hoop dat sonja Bakker heel de avond op mn schoduer blijft zitten en in mn oor fluistert dat taart toch vies is!
bij huiskamer staat een foto van Quillan Finn MET muts.
aaaaaww wat issie lief en mooi !!
Ik ga gauw kijken Linda :thumbup:
Enne Evelien shit is dat he verliezen, ik kan er ook niet goed tegen en zeker als je had kunnen winnen :thumbdown:
En beterschap meis :-*
Hey…ben ik ook weer!
Evelien: he jammer! Maar je mag toch trots zijn op jezelf!!! Weer gesport, dus goed voor je lichaam!
Stijve nek!! :mrgreen: Misschien wel verkeerde beweging gemaakt met volleyballen? (of in bed…hihihi… :mrgreen: )
Ben net natuurlijk ook even snel weer naar de huiskamer gesneld om Qiullan te bekijken en zijn schattige mutsje! :inlove:
AAAchhhh, wat is ie lief!!!
Ben vandaag ook creatief bezig geweest (en nee…nog niet in bed!! :mrgreen: )
Extra mijn best gedaan om vandaag de vlinder :vlinder: :vlinder: resultaten al te kunnen showen!
Ik heb dus alweer kerstkaarten in huis gehaald :oops:
En hier kon ik me lekker op uit leven…
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
De resultaten:
Dit zijn de knippertjes…
Voor de kerstkaarten heb ik de vlindertjes uitgeknipt uit speciaal papier en opgeplakt op de kaarten.
Mooi met glittertjes en goud papier.
Maar je kan de vlindertjes ook uit de kaart knippen zodat het “open” is.
voorbeeld 1
voorbeeld 2
voorbeeld 3
voorbeeld 4
voorbeeld 5
Heel leuk chantal!! Vooral voorbeeld 1 vind ik heel mooi.
Ik ken die knippertjes wel! Toen ik studeerde en altijd met de trein anar school ging was er een conducteur die zo’n ding maar dan met een treintje bij zich had en daar knipte hij altijd de kaartjes mee
Ik stuur eigenlijk nooit kerstkaarten, stom he.
Ik heb net een brief gekregen van mijn beste vriendin, ze zit voor een half jaar in zweden. Dus ook toen Lara geboren was, was ze niet hier. Toen zoe hoorde dat het niet goed was, heeft ze meteen een ticket gekocht en de volgende dag stond ze bij mn bed in het ziekenhuis, wat een lieverd! Ze is een week gebleven maar toen moest ze echt weer terug. Ik mis haar zo erg nu in deze tijd, dus ik ben heel heel erg blij met haar brief, heeft weer op de traanbuisjes gewerkt…
Zo leuk joh Chantal, ik ga maar ook eens op zoek … denk dat ik maar eens kijk bij een scrapboekwinkel :think:
Daar zullen ze vast wel knippertjes hebben :thumbup:
Erg leuk Chantal! Zouden ze die ook in sterretjes hebben??
ja, die hebben ze in allerlei vormpjes. Ik zag ze hier bij de pipo’s ( dat is volgens mij een keten door heel nederland, een hobbywinkel) ook liggen, echt tientallen
Chantal, is echt mooi geworden zeg. Voorbeeld 2 (en 1 en 5 dus ook) spreekt mij het meeste aan.
Ik vind het zo mooi dat ik zelf binnenkort ook op zoek ga. Wat een goed idee om het uitgeponsde vlindertje (of op speciaal kleur papier) er op deze manier weer bij te doen. Alsof hij een schaduw heeft.
Heel mooi!
En hebben jullie nog naar de Tuinruimers gekeken vandaag? Morgen herhaling volgens mij. En volgende week vervolg. Lisette’s (zomer) tuin wordt gedaan.
Lisette :thumbup: Je tuin wordt erg mooi hoor. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
En van het as van jullie Bengel. Geen woorden voor. Wat wordt dat speciaal gedaan zeg, echt overal wordt rekening mee gehouden. Staat de Prunus (was het toch?) al bij jullie in de tuin?
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
PS. Ik kon overigens best heel goed tegen mijn verlies, maar baalde gewoon van het feit dat we zo ontzettend slecht speelde en al helemaal dat ik ook mee deed en dit niet kom omdraaien :x
Hey,
Nog even tijd, want we hebben een druk weekend, maar g zo echt naar bed. Ben echt op en we moeten no klussen :oops: .
Die dingen voor de kerstkaarten. Echt heel erg mooi :thumbup: .
Wij wilde eigenlijk dit jaar geen kerstkaarten sturen, maar nu ik dit zie begin ik toch heel erg te twijfelen. Zal t eens met joost er over hebben.
Hoe is t met je nek chantal? Hoop dat je je wat beter voelt.
Ga nu maar eens de foto’s bekijken van Quillan. Ben beniewd.
Jullie morgen nog een prettige dag en misschien kom ik morgen nog even kijken. Morgen weer naar concours om onze vereniging te helpen :mrgreen: en weet nog niet hoe laat ik thuis ben.
Liefs Viola