Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (3)

Zo dames ben ik weer :mrgreen:

Linda ik laat iets ontwerpen door suzanne silvertant, zij maakt dingen van keramiek.

Ze probeert 12 december te halen en ik maak wel een foto als het klaar is :wink:

Ik ben ook benieuwd naar jou monumentje, dus als die klaar is :-*

Zojuist even gegoogled. Maar wat een prachtige apparte monumentjes zeg? Ik heb zoiets nog niet eerder gezien.

Ben nu helemaal benieuwd hoe het wordt :slight_smile:

Victoria, Ik hoop ook dat 12 december gehaald kan worden. Zou toch wel een supermooi cadeau zijn.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik kan ook niet wachten!

We hebben 2,5 uur met die man gepraat, hij wilde ons leren kennen, hij wilde alle foto’s zien en alles over Lara :**: weten. Hij liet ons boeken zien van zijn werk, en we moesten zeggen wat we wel en niet mooi vonden etc etc.

Hij zat de hele tijd te schrijven. Hij geeft het de tijd om een idee te krijgen wat helemaal bij ons past. Als ie volgende week nog niet heeft gebeld bel ik hem maar eens om te informeren.

Ik hou jullie op de hoogte

De foto hieronder is van een monumentje dat hij ook ontworpen heeft

Zo ben echt benieuwd Linda :-*

Ik laat de kunstenaar ook haar eigen gang.

Ze wilde wel weten welke kleur we mooi vonden etc etc

Maar voor de rest laat ik het aan haar over, het wordt speciaal voor ons gemaakt

Trouwens heb net aan Hedwich gevraagd waar de foto’s blijven van Quillan met MUTS :mrgreen:

@victoria wrote:

Trouwens heb net aan Hedwich gevraagd waar de foto’s blijven van Quillan met MUTS :mrgreen:
Zat ik vanmorgen ook aan te denken. Je ziet maar een heel klein stukje van het mutsje. Net genoeg om te zien dat het een wit mutsje is met blauwe letters.

Eigenlijk wil ik gewoon meer foto’s zien. :mrgreen:

Linda, dat monumentje had ik oa idd zoeven op internet gezien. Eerlijk gezegt is het niet mijn smaak (wij zijn meer van het strakke) maar ik vind het ondanks dat toch erg byzonder en mooi.

Ik vind het juist heel Alice in Wonderland achtig :thumbup:

Gelukkig heeft iedereen zn eigen smaak :slight_smile:

Wij waren opzoek naar iets liefs, iets wat Lara mooi zou vinden. Deze stijl vonden we perfect.

In Lara’s “straatje” op de begraafplaats staat nog een monumentje van deze kunstenaar, weer iets heeeel anders, maar ook met die zachte vormen en leuke kleuren.

Het heeft idd iets allice in wonderland-achtigs :vlinder:

Hallo!!

Jeetje Linda wat een supermooi monumentje! Heel apart en bijzonder.

Ben ook heel benieuwd wat hij voor jullie in gedachten heeft.

Vandaag is het 10-11-2006 De dag dat we uitgerekend waren.

Heel raar hoor! Sander is dus lekker vrij. En we hebben vandaag 2 mooie vlinder-knippertjes gekocht. Zo zullen onze mannetjes altijd aanwezig zijn als twee vlindertjes :vlinder: :vlinder: op iedere kaart die wij versturen!

En nu ga ik echt als een speer die foto’s bekijken van Quillan!! :inlove:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Ben ik weer!!

OOOOOHHHHH, wat een scheetje! wat een mooi mannetje!!! :inlove:

En wat lijkt hij veel op Luna :**:

Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik Marielle met haar mannetje in haar armen zag!!

Wat een mooie foto’s!!

Taillie, wat een moeilijke dag vandaag (denk ik)

Wel een mooi gebaar om juist vandaag die knippertjes te halen.

Gewoon het feit dat je iets doet wat met hun te maken heeft op deze dag.

Knippertjes heb ik ook aan zitten denken, maar ben er nog niet uit.

En ja, mooi gezicht Marielle met Quillan in haar armen. Bij mij stonden de tranen ook in mijn ogen. Fantastisch gewoon! Als ik eraan denk wordt ik er helemaal blij van. :smiley:

En vervolgens gaan mijn gedachten gelijk uit naar Marlous. Ik ben zo benieuwd hoe het met haar gaat nu in het ziekenhuis.

Volgende week zou haar beebje gehaald worden, maar ik hoop zo dat ze dat haald (dan is ze 37 weken geloof ik) en nog veel meer dat alles goed gaat!

Lieve Chantal wat een moeilijke dag voor jullie :hug:

Hoe zien die knippertjes eruit? Want ik zou zoiets ook wel willen :-*

ja, laat eens zien. en het resultaat… ben ook nieuwsgierig :eh:

:-* Liefs, Evelien

Laat eens zien???

Moet ik eerst wel even een foto van maken dan hoor!

Ik zal Zondag van de knippertjes en het resultaat een foto maken en showen! :smiley:

Ik ben trouwens 1,5 kilo afgevallen!!! :mrgreen:

Eindelijk zeg!!!

Maar nog steeds is mijn zwangerschapsstreepje over mijn buikje te zien!!

:clap: goed zo Chantal :clap:

Ik ben vandaag op de weegschaal gegaan :oops: bij mijn moeder

en ik ben weer aangekomen, nou is dat wel normaal … maar ik hoop dat ik dit keer niet zoveel vocht vast ga houden als bij Vera*

Ik zit trouwens op het internet naar wiegjes te kijken, dat hebben we toen nog niet gekocht.

Zie ik ineens een wiegje in de vorm van een maan, moest meteen aan Marielle denken

Victoria: Oh, wat een mooi wiegje, heel speciaal! (wel erg geel!!)

En leuk zeg…weer lekker in al die babyspullen duiken :inlove: en bekijken wat je gaat kopen of gewoon even wegzwijmelen bij al die leuke, lieve spullen!!!

Ik ben vandaag begonnen met Sonja Bakker.

Ben benieuwd, want als het om etne gaat ben ik neit zo gediciplineerd. Maar ik baal gewoon van die kilootjes die er nog aan zitten.

Als het anders gelopen zou zijn zou de borstvoeding meehelpen, en zou ik me er denk ik geen seconde druk om maken. Maar nu vind ik het gewoon vervelend, ikwil mn ouwe vertrouwde platte buikje weer terug.

Had ik ook hoor Linda :thumbdown:

Ik baalde er echt van :cry:

Ik vind het nog steeds wel moeilijk hoor Chantal.

Ik kan me nog niet helemaal laten gaan, gelukkig hebben wij bijna alles en hoef ik niet te babyshoppen.

En ja de maan is geel :mrgreen:

Oh wat leuk die maan. Maar is dat een wieg? Ziet er zo groot uit :wink:

Wat het shoppen betreft. Dat heb ik ook. Wij hebben eigenlijk alles al. Alleen het ledikantje en de commode hadden we geleend van mijn zus. Tenminste geleend, ik heb het nu weer teruggeven.

Bij een volgende zwangerschap is dat ook 1 van de dingen die we dan opeens wel nieuw zullen kopen. Het was niet echt onze smaak (voldeed) en je wilt als je zwanger bent toch wel nieuwe babydingen kopen. 8)

Bij mij ook de nodige kilootjes erbij. Helaas kan ik de zwangerschap niet de schuld geven. 2 of 3 weken na de geboorte van Jelte woog ik slechts 1 kilo zwaarder. Daarna is het langszaam omhoog gegaan.

En nu is de maat echt vol… Ik moet er dan ook echt wat aan gaan doen.

Vanavond weer volleyballen (wedstrijd) met spierpijn van woensdag. haha.