Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (3)

Lieve Diana:

Het was geloof ik geen bloedarmoede toch? Zijn er nog meer bloedonderzoeken gedaan? Mischien een tekort aan andere vitamines of weet ik veel wat?

Was je bloeddruk ook normaal?

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Oh ik ben zo blij, ik ben zo blij…We hebben er weer een prinsje bij :mrgreen:

Marielle en Wilco ook vanuit dit topic gefeliciteerd met jullie prachtige zoon Quillan.

En wat fijn ook dat hij gelijk huilde. Dat was waar je zo naar uit keek!

Ik hoop snel foto’s te zien! Ben helemaal niet nieuwsgierig :liar:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik ook, ik ook…wil jullie prinsje ook zien!! :inlove: :inlove:

Ben ook helemaal niet nieuwsgierig hoor!! :liar: hihi

ik ook!! hij is vast prachtig!!!

iehiehiehiehieee ik ben zoo blij voor hen, en ZO nieuwsgierig

JAHOOOOEEEEE EEN PRINSJE ERBIJ.

Marielle en wilco Hartelijk gefeliciteerd met jullie prins.

'Geniet ervan.

Liefs Viola

Wat duurde dat wachten lang en wil ook graag foto’s zien

bloed is nagekeken op suiker en bloedruk en hb en alles was goed

Diana: Je eet vast gezond en drinkt voldoende, maar misschien helpt een tablet met multivitaminen om lekker alles extra aan te vullen.

Slik op het moment natuurlijk alweer foliumzuur, maar in deze tabletten zitten ook allerlei vitamientjes enzo.

Ik hoop voor dat je hier weer snel vanaf bent! :hug:

Diana, dat lijkt mij idd eng zeg. Een aanval terwijl je in de auto zit. Ik heb gelukkig geen idee hoe dat is of voelt. Maar brrrr. Hopelijk ben je er snel weer vanaf.

Hebben jullie dat ook? Ik zit de hele middag al geregeld op het forum te kijken hoe het Marielle is. Of hun zoontje is geboren en nu is Quillan geboren zit ik nog steeds al die topics af te gaan om te kijken/lezen hoe iedereen reageerd :smiley:

Echt geweldig hoe iedereen meeleeft! Ik wordt er helemaal warm van.

hihi, ik ga weer verder lezen…

Dat heb ik ook Evelien, ik word er zelfs emo van :cry:

hee ja das een goed idee dat kan ik wel weer eens doen…wie weet helpt het…ik heb supradyn bruistabletten…die zijn goed …

Ik ben ook al een hele dag aan t kijken. Heb ook al sinds dat ik wakker ben kaarsen branden :kaars:

Precies zoals je zegt victoria ik wordt er emo van. Ik ken marielle en wilco niet maar ben zo blij voor hun.

Liefs Viola

Zo hehe… ik heb lekker gegeten! Ik had echt mega honger!

Zo’n dagje forum is best zwaar!! :think:

Nou, was dit ook wel een heel bijzondere dag.

Vond het ook heel mooi om te lezen dat iedereen zo in spanning heeft afgewacht!

En oh, wat hoop ik dat er nog veel van deze dagen zullen bijkomen! :mrgreen:

@tallie wrote:

En oh, wat hoop ik dat er nog veel van deze dagen zullen bijkomen! :mrgreen:

Tuurlijk. Eerst nog Marlous… Hoe zou het nu met haar gaan? Een extra :kaars: brand er ook zeker voor haar.

En over een maand of 6 zitten we in de spanning voor Victoria.

En over een maand of 9 zitten wij voor onszelf in de spanning :mrgreen:

Zojuist zag ik in het topic over Marielle in de huiskamer, de kraamtijd en bij vlinderpraat ook foto’s van Quillan. :inlove:

Ja wat een prachtig kereltjes he :inlove:

meiden ik moet rennen, ik ga naar die ene kunstenaar iets uitzoeken voor Vera* :-*

Goedemorgen,

Net de foto’s bekeken op kraamtijd.

Wat een lekker kereltje :inlove: .

Liefs Viola

Victoria, Veel succes met uitzoeken. Ben heel benieuwd :-

:-
Liefs, Evelien :vlinder:

wauw, wat een prachtig mannetje he!! Een lekkere gezonde roze baby, en wat ziet marielle er gelukkig uit!!

Victoria, naar welke kunstenaar ga je? Wij laten ons monumentje ontwerpen door Michel Kuypers. Die maakt echt heeeeele mooie lieve dingen!

Hij zou ons bellen als hij een ontwerp had, en dat zou een paar weken duren. Het is nu 2 weken geleden dat we er waren en ik ben zoooo benieuwd, wanneer belt ie nouhouhou :wink:

Linda, Victoria gaat niet kijken voor een monumentje, tenminste niet voor op een grafje, want Vera Lynn is bij hun thuis (gecremeert)

De moeder van Victoria wilde iets geven voor de 1e verjaardag van Vera Lynn. zie ook: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=28254&postdays=0&postorder=asc&start=135

oh!! oeps :wall: sorry .

xlinda

Linda, maar ik ben wel ook benieuwd naar jullie monumentje. Anders ff bellen hoor. Ik zou gewoon bellen en vragen hoe het staat met het ontwerp.