Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (3)

roheryn meid watspannend eig zo ongelooflijk dan hé? En eng denk ik ook?

Ik wil je heel voorzichtjes ( liefst uitbundig) feliciteren.

En als je dan zelf ook echt echt echt er in geloofd doen we nogmaals kan toch noit genoeg he ,

succes bianca

Roheryn, Gefeliciteerd meid. Vandaag is gewoon een superdag!! :dance: :dance:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Roheryn 2 streepjes :dance: oh wat geweldig :dance:

Gefeliciteerd :-* en tuurlijk is het spannend maar wel mooi nieuws :-*

Roheryn: Gefeliciteerd! :inlove:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Roheryn Hartelijk gefeliciteerd :dance:

Liefs Viola

marielle je bent al in het ziekenhuis,maar toch wil ik je heel veel sucses wensen …toi toi meid zet hem op…en we denken aan je… :-* :hug:

Roheryn van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid…twee streepjes zijn nu eenmaal twee streepjes hoe vaag ook…geniet er van meisje… :thumbup:

hier gaat alles best goed.op wat rare vage kwalen na,maar die gaan hopelijk ook weer snel over…heb wel steeds van die aanvallen waarbij alles begint te trillen en je bijna wegvalt…volgens de dokter zijn het paniek aanvallen.verder gaat alles zijn gangetje wel…

Ik denk dat Marielle al haar keizersnede achter de rug heeft :shifty:

Zit op Hedwich te wachten in de huiskamer :pray:

Diana dat is niet zo mooi paniekaanvallen :-*

Hier ook…wachten…wachten…oh wat is allemaal spannend!

Ik denk ook dat ze nu de keizersnede wel heeft gehad.

Diana: Paniekaanvallen? “fijn” zo’n diagnose van de dokter, maar hoe kom je ervan af! :think:

Hoe is jullie huis trouwens geworden, je bent zo druk bezig geweest met verven, toch?

roheryn gefeli johh … in idd 2 streepjes is 2 streepjes …

was ook al benieuwd of er nieuws was van mariëlle … maar helaas nog ff wachten hihi

groetjes en veel liefs miranda :vlinder:

Roheryn, van harte gefeliciteerd meid! :-

Diana, wat eng voor je zeg! :?

Krijg je die paniekaanvallen zomaar of is er een reden voor?

Veel sterkte meid! :hug:

Mariëlle, ik wacht af bij de huiskamer,… ben zó benieuwd, ik hoop het à llerbeste …

Mmm… als ik 8 weken terugdenk dan zie ik me nog liggen met mijn pasgeboren Senne,… zà lig die eerste momenten…

Koester ze en geniet ze! :-

JAAAAAAAAAA!!!

Lieve Marielle en Wilco van harte gefeliciteerd met jullie zoon Quillan Finn!!!

En nu heeeerlijk genieten!!!

YEEESSSSS!!! oooooh ik heb zo aan ze gedacht vandaag!!

Chantal. hoe weet je het al?? ik ben zooo benieuwd!!!

jeeeeeeeeeeeeeeeeuj

GEFELICITEERDD MARIELLE!!!

YESSSS geweldig !!!

gefeliciteerd met jullie zoon en wat een geweldige naam weer zeg … wowie… geniet er maar lekker van hebben jullie verdiend

ja spannend he dat wachten hihi…

ja geen idee waarom die paniek aanvallen er ineens zijn,ik had juist weer het gevoel dat het allemaal weer wat de goeie kant op ging…ik maakte me minder overal druk om ,nam meer tijd voor mezelf ,ging elke week netjes naar de zielenknijper…en dan toch dit…de aanvallen komen zo ineens zonder waarschuwing opzetten en steeds tijdens het autorijden…dan ga ik vaak beetje zitten nadenken over dingen en dat zal het wel veroorzaken dus…dus vanaf nu de radio aan en lekker meebleren met de muziek en nergens meer aan denken…kijken of dat helpt.want is echt waar doodseng

jaaaa eindelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje meid…geniet er van…we denken aan je…

Op kraamtijd staat het fantastische nieuws!!!

ja ik heb het gelezen helemaal toppie!!!

Wat geweldig voor Marielle & Wilco :inlove:

een zoontje Quillan Finn wat een prachtige naam :-

geniet van jullie zoontje, het is jullie gegund :-

@Roheryn wrote:

Marielle: spannend hoor…ik hoop voor jullie dat alles goed gaat en we snel horen hoe het is gegaan!

Ik heb vanmorgen ook een test gedaan. Vandaag was eigenlijk de dag van ongesteld worden, en wachten kan ik dan niet he… en ja hoor…vaag maar toch…twee streepjes!! Wel een heel raar gevoel hoor. Ben heel blij, maar ook wel bezorgd hoe alles gaat lopen. Doe volgende week nog een test om te zien of de streepjes duidelijker zijn, zo ja dan ga ik de vk en moeders voor moeders bellen. Ben helemaal in een wauwie-stemming,m aar dan wel met van die nerveuze vlinders in de buik…hihi…

OOohhh meid ben heel blij voor jullie. gefeliciteerd.

marielle en man van harte gefeliciteerd.