Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (3)

Ja lekker kereltje he ben helemaal verliefd :inlove: .

Jammer dat we nog niets te zien krijgen (grapje). Je vooert lekker de spanning op. Ben nieuwsgierig.

Komt Wilco morgen posten als je eenmaal bent bevallen (of overmogen :-* )

Nee Hedwich de moderator is een goeie vriendin van me en die komt morgen zodra ze iets weet posten heb haar al opdracht gegeven.

Liefs Marielle :vlinder:

Oh spannend :-*

Ik kan me voorstellen dat Wilco wel wat beters te doen heeft :wink:

Ik zat net weer even alle foto’s van onze mannetjes te bekijken… :cry:

Er is 1 foto die ik maar niet uit mijn hoofd krijg, deze foto doet me zo ontzettend veel verdriet en pijn…

Het is de laatste foto van Tijmen in de couveuse vlak voor zijn operatie.

Hij heeft hier inmiddels 2 draintjes in zijn buikje, 3 infuusjes in zijn hoofdje, een infuusje in ieder armpje, een cathetertje, en dan zijn beademingsbuisje via zijn neusje en alle plakkertje voor de controles.

En verder is hij op deze foto ontzettend opgezwollen van het vocht.

Wat ook pijn doet en gelukkig kreeg hij het maximale aan Morfine zodat hij geen pijn had. Maar ook daar brak hij een keer doorheen…ik zal ook die dag nooit vergeten omdat ik ons kindje zag huilen.

Want geluid kon hij niet maken i.v.m het beademingsbuisje.

Ik heb zo staan huilen aan zijn couveuse…het was echt verschrikkelijk zielig om te zien. Mijn hart brak echt in twee stukken.

Dat wilde ik even kwijt…

liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Lieve lieve Chantal ben er stil van lijkt me dat vreselijk

voor jou een hele dikke knuf

Liefs Marielle :vlinder: :hug:

Lieve Marielle:

Die dag is ook echt de verschrikkelijkste dag uit mijn leven.

Maar die dagen kennen we hier allemaal, helaas!

We gaan gewoon nu allemaal voor “de mooiste dagen uit je leven”!!!

:smiley:

het is nu avond!! En ik hoop dat je straks een beetje kan slapen :zzz: !

Zodat het snel morgen is :inlove: !!!

Nogmaals heel veel sterkte en SUCCES! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Marielle, ik wil je even héél veel succes wensen!! :-

Ik ben er zeker van dat Luna
meewaakt over haar broertje! :hug:

Zet hem op meid!! :-*

Morgen wordt je voor de tweede keer mama…

Victoria, wat een mooie echo!! :inlove:

Chantal, mijn hart brak bij het lezen van je berichtje… vreselijk moeilijk meid! :cry:

Veel sterkte, je bent een kanjer! :hug:

Ik wilde je alvast welterusten wensen en een goede nacht.

Morgen heel veel succes en geniet van je prinsje morgen en weet dat Luna :**: morgen over jullie alle 3 zal waken.

Wij denken aan je morgen.

Jullie dames natuurlijk ook welterusten voor straks.

Liefs Viola

Marielle…heel veel succes morgen…

Luna* word eindelijk een grote zus :dance:

Victoria mooie echo…zo duidelijk al he :inlove:

Lekker joh die eerste drie maanden zitten erop :-*

Dames bedankt voor jullie lieve woordjes de zenuwen gieren door mijn keel heb net mijn slaappil genomen en ga dus ook zo lekker op bed.

Liefs Marielle

:vlinder:

Marielle, je slaapt al vast. Maar toch heel veel geluk gewenst morgen :-

Ik houd dit forum morgen heeeeeel goed in de gaten.

Bieke, tijd niets meer van je gehoord, maar je bent natuurlijk ook lekker aan het genieten van Senne en Broes niet te vergeten. Ik kan mij voorstellen dat je daarom even wat minder behoefte hebt om bij ons te schrijven. Gaat alles goed?

Chantal, wat zal dat moeilijk zijn om die foto te bekijken. En waarschijnlijk zie je het ook nog wel voor je zonder die foto.

Gelukkig heb je ook hele mooie foto’s en zijn er ondanks de hecktiek en verdriet toch ook wel “mooie/fijne” momenten geweest. Zoals wat een prachtkereltjes het waren en natuurlijk ook het prachtige plekje bij jullie thuis waar ze nu zijn. En zo zijn er vast nog wel een paar dingen.

:hug: :hug:

Vanmiddag na het werk bij Jelte langsgeweest, boodschappen gedaan en toen ik thuis kwam stond de buurvrouw net even voor het raam met Coen. Ik kon het dus niet laten om de boodschappen binnen te zetten en gelijk bij de buurvrouw langs te gaan. Ik heb Coen tenslotte al anderhalve week niet meer gezien.

Wat een heerlijk ventje is het toch :inlove:

En vanavond dus weer wezen volleyballen. Behalve dat mijn conditie zo belabberd is, mijn t-shirt en broekje veels te strak (en ik vertik het om nieuwe te kopen) heb ik ook het idee dat mijn botten (met name heupgedeelte) niet meer goed op hun plaats zitten. Tenminste het voelt allemaal gewoon zo anders en stijf, maar weer niet op een manier dat het mijn spieren zijn die zo stijf zijn. Ik weet niet zo goed hoe het te omschrijven.

Weet je wat ik ook zo raar vind. Voorheen voelde ik mij met het volleyballen altijd ondergewaardeerd. Niet dat ik mezelf nu zo goed vind, maar wel beter dan een paar anderen. En ik kreeg altijd het idee die anderen voorgetrokken werden op mij.

Nu voel ik mij echt belabberd volleyballen, tenminste de bal spelen gaat nog wel, maar naar de bal toegaan enzo. Poeh echt vreselijk gewoon. En wat krijg ik van verschillende mensen te horen. Dat ik het zo goed doe.

Ik begrijp het allemaal niet meer zo. Het gaat helemaal niet goed :shifty:

Inmiddels alweer lekker laat, dus ga maar snel naar bed.

Welterusten en tot morgen. Een hele mooie dag!!! 8)

:-
Liefs, Evelien :vlinder:

Lieve dames vandaag is het zover ben nerveus, voor de operatie maar goed laten we het houden op gezonde spanning. En neem maar van mij aan dat ik zal gillen als alles achter de rug is en het is allemaal goed.

Heel veel liefs en lief dat jullie aan me denken vandaag.

Liefs Marielle :vlinder:

Marielle, :thumbup: :thumbup: :-

:-
Liefs, Evelien :vlinder:

Marielle & Wilco Heel veel succes, kracht en moed toegewenst :-*

Evelien dat van je botten en spieren kan wel kloppen hoor.

Ik had toen ik weer ging sporten ook het idee dat mijn been spieren niet meer zo sterk waren. Ik kon me niet snel van de grond omhoog krijgen :shifty:

Maar ze zijn gelukkig in de loop van de tijd weer aangesterkt, maar dat zal straks wel weer over zijn :wink:

Lekker rustig aan opbouwen en over een tijdje ben je weer op niveau waar je was gebleven :wink:

@mariëlle en Wilco… jullie zijn der nu al maar wil je toch nog laten weten dat ik aan jullie denk … en wil jullie heel veel sterkte toewensen… :hug: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@eveline… oww dus ik kan nog wel wat verwachten a.s. maandag hihi … en dat voor mij is al 2 jaar terug toen ik ben gestopt met volleybal… omdat ikdus ook nie echt gewaardeerd werd in dat team… ja in het begin wel want toen hadden ze me wel nodig maar toen later een oud team genootje weer terug kwam na zwangerschapsverlof toen was ik ineens nie meer nodig… dus ben der vanaf gegaan…

groetjes en veel liefs miranda :vlinder:

Marielle: Vandaag is dan zover!!!

Straks hebben jullie je prins :inlove:

En nog even en dan weten we allemaal zijn naam!!! (en mogen we eindelijk dat schattige mutsje zien :inlove: …hihi)

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Evelien, inderdaad, het is hier echt genieten! :wink:

Maar ik zal proberen om wat vaker mee te schrijven, soms heb ik nog erg de behoefte om met Robbe* bezig te zijn, ik denk wel nog veel aan hem maar ik heb nu ook veel tijd om aan andere dingen te denken, beetje afleiding en dat is ook wel goed.

Aan de andere kant is het dan weer fijn om hier met jullie over onze engeltjes en onze gevoelens te kunnen schrijven!

Marielle, ontzettend veel succes vandaag!

Wie weet heb je al je zoontje in je armen… :inlove:

Ik ben ook erg benieuwd naar zijn naam, Luna* vind ik erg mooi, dus daarom … :wink: :-*

spannend he?!!! :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Marielle: spannend hoor…ik hoop voor jullie dat alles goed gaat en we snel horen hoe het is gegaan!

Ik heb vanmorgen ook een test gedaan. Vandaag was eigenlijk de dag van ongesteld worden, en wachten kan ik dan niet he… en ja hoor…vaag maar toch…twee streepjes!! Wel een heel raar gevoel hoor. Ben heel blij, maar ook wel bezorgd hoe alles gaat lopen. Doe volgende week nog een test om te zien of de streepjes duidelijker zijn, zo ja dan ga ik de vk en moeders voor moeders bellen. Ben helemaal in een wauwie-stemming,m aar dan wel met van die nerveuze vlinders in de buik…hihi…