Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (3)

Marielle, vraagje. Hoezo bang dat het toch nog eerder zou komen?

Ik bedoel, ik zou dolblij zijn. Je bent tenslotte al 38 weken, dus het mag.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Hoop dat t goed met je gaat marielle. Het is nog een dagje :dance: en dan is jullie prins er. Ik hoop dat je je zenuwen een beetje onder controle kunt houden. Hoe laat moet je morgen binnen zijn? of heb je dat al een keer verteld :oops: ?

Ik denk (nu al) aan je morgen en wens je nu alvast heel veel suc6.

Evelien en Chantal ook lekker aan de klus straks. Wij zitten er volop in en mn lichaam houd me af en toe voor de gek. Ik vind t ook zenuwslopend dat wachten.

Hoop dat we allemaal snel goed nieuws hebben

Liefs Viola

Viola, hoe lang moet je deze ronde nog wachten op je NOD dag?

Vreselijk is dat wachten hè?

hoi hoi

@mariëlle… nog 1 dagje spannend hoor … ben zo benieuwd en net als de andere hier denk de hele tijd en week al aan jullie … :hug: …

verders gaat het hier wat minder denk dat ik weer ff een giga terugslag heb vandaag … d8 dat ik alles weer behoorlijk op 1 rijtje had maar niks is minder waar … ben ik bang… ik zag alles weer lekker positief in en nu zou ik het liefst toch weer weg willen kruipen diep in een donker hoekje van d ekamer… maar ja dat gaat niet want Evert die is vandaag ook thuis (heeft swoensdags altijd vrij) … dus moest vandaag gewoon op staan …

Ik zit momenteel ook met een goede vriendin van mij op msn … waar we dus aankomende zaterdag de hele dag heen gaan om 's avonds met hun st maarten te vieren… en kan momenteel ook alleen maar :cry: :cry: … en hopen dat deze dag gauw voorbij gaat … en proberen aan wat leukere dingen te denken … zoals zaterdag (omdat we hele goede vrienden zijn maar door d eafstand zien we mekaar heel wienig)… en aan maandagavond want ga dan met een andere goede vriendin uit een ander dorp weer beginnuh met volleyballen … een sport waar ik jarenlang met plezier heb gedaan … maar ja was het allemaal maar zo makkelijk dat je ff het knopje om kan zetten …

dus mocht ik wat minder reageren dan weten jullie wat de oorzaak is… ik wil wel zeggen dat ik gewoon meelees want vind het altijd wel fijn om hier de berichten uit te lezen …

groetjes en veel liefs miranda :vlinder:

Miranda :hug: :hug:

Wat leuk trouwens dat je weer gaat volleyballen.

Ik ga vanavond ook weer. En ik moet zeggen, ik vind het zo moeilijk op te brengen. En dat terwijl de 1e keer zo ontzettend meeviel. Tenminste… het volleyballen zelf viel dan wel weer ongelooflijk tegen. Waar is mijn conditie gebleven, het lijkt wel of alles vastzit en mijn reactievermogen ook ver te zoeken is :wink:

Ik moet daar dan ook echt wat aan doen. En niet alleen mijn conditie. De nodige kilootjes zijn er ook aangekomen. En dat terwijl ik 2 weken na de geboorte van Jelte ongeveer op mijn startgewicht zat.

Ik ben dan ook weer eens aan het kijken welke sportscholen hier in de buurt zitten en vooral ook betaalbaar zijn. :shock: Echt niet normaal die prijzen.

Vanavond dus volleyballen en morgenavond gaan Rinse en ik even langs een sportschool die mij tenminste nog wat betaalbaar lijkt.

Ik snap dat niet hoor, waarom het allemaal zo duur is en al helemaal niet dat we er hier dan ook zeker 4 sportscholen hebben en volgend jaar zijn er plannen voor nog een grote sportschool in een oude fabriek. Hoe kan het toch dat er zoveel mensen zijn die die prijzen gewoon maar betalen!

Heb vandaag de nekplooiecho gehad en ons spruitje was zich flink aan het uitsloven en had ze even moeite om de nekplooi goed te pakken te krijgen. Op een gegeven moment ging hij/zij op zijn buik liggen :inlove:

Zal even een foto toevoegen :inlove:

Verder willen wij wel weten wat het wordt, maakt ons niets uit … maar ik denk weer ene meisje :angel:

Verder hier veel hoofdpijn en ben verkouden :thumbdown: :sick:

Oh Marielle wat spannend meis, nog 1 dag

Hoe laat moet je morgen naar het ziekenhuis?

Miranda :hug:

We hebben allemaal weleens een klote dag, dus als je geen zin of puf hebt om te reageren dan begrijpen wij dat :-*

Och Victoria, kijk nou :inlove: :inlove:

Jeetje je bent inmiddels alweer de 12 weken voorbij. Wat gaat het snel zeg!

Hoe was de nekplooi eigenlijk? Goed neem ik aan, of krijg je daar niet meteen uitslag van? (geen verstand van)

Drink genoeg water. Hopelijk is je hoofdpijn weer snel over en je verkoudheid uiteraard ook. :-

:-
Liefs, Evelien :vlinder:

Evelien bang is eigenlijk niet het juiste woord weet eigenlijk niet zo goed hoe ik het moet omschrijven tuurlijk zou ik dolgelukkig zijn geweest, maar het is meer een soort angst die ik had van oh nee niet weer zo n spoed keizersnee.

Victoria mooie echo

Liefs Marielle :vlinder:

Wat leuk die echo. Hoop idd ook dat de nekplooi goed was.

Mijn NOD? Ja …

Ik ben alijd heel onregelmatig, dus weet niet goed wanneer. Ben 20 okt ongy geworden dus ben alweer een tijdje onderweg. Vanmorgen toen ik wakker werd ging ik naar de wc en bij t afvegen (smakelijk :oops: ). Zat er rozig bloed aan. Daarna niet meer gehad. Bij 28 dagen moet ik volgende week vrijdag ongi worden en dat is dus nu te vroeg. Heb weer geen idee wat dit dus nu weer is.

Vinden jullie t ook zo spannend om er mee bezig te zijn en houd t jullie ook n hele dag bezig?

Liefs Viola

@marielle wrote:

Evelien bang is eigenlijk niet het juiste woord weet eigenlijk niet zo goed hoe ik het moet omschrijven tuurlijk zou ik dolgelukkig zijn geweest, maar het is meer een soort angst die ik had van oh nee niet weer zo n spoed keizersnee.
Ik snap hem. Inderdaad een SPOED keizersnede zit je niet bepaald op te wachten. De keizersnede opzich lijkt mij al erg genoeg.

Hopelijk kun je vandaag nog gewoon genieten zonder stress over morgen of zonder (pijnlijke) voorweeën. Gewoon nog ff een laatste dagje heerlijk zwanger zijn.

En dan morgen rustig naar het ziekenhuis. Ook daar alles rustig aan, zodat je je daar rustig kunt voorbereiden op je beebje. En dan tada… heb jij je kerngezonde zoon in je armen :inlove:

Viola: Late we duimen dat dit een innestelings bloedinkje was…

En ja… op dit moment houd het mij behoorlijk bezig.

Ik krijg volgende week de uitslag van de gyn, samen met het bloedonderzoek :wink:

En nog een geluk, mijn placenta zit aan de achterkant … kan ik straks mooi alles beter voelen :thumbup:

Viola misschien innestelingsbloed :pray:

spannend voor volgende week.

Wel lekker dat je straks alles kunt voelen :smiley: :lol:

Het hield mij zo veel bezig toen ik weer zwanger wilde worden werd af en toe gewoon helemaal gek van mezelf, dacht zelfs wel eens ik mag nooit meer zwanger worden. En net toen ik begon met het verwerken van Luna toen gebeurde het ik werd zwanger van dit kindje heel bijzonder vind ik nog steeds.

Viola ben benieuwd naar de uitslag wij hebben toen heel bewust ervoor gekozen om het niet te doen.

Victoria: wauw! wat een mooie echo, zo duidelijk!

Ik krijg gelijk helemaal de kriebels! Hier dus ook alleen maar bezig met dagen aftellen!!! Terwijl we er nog voor moeten klussen…hahahaha! :mrgreen:

Het moet ook niet erger worden dan dit, anders draai ik door volgens mij!

Miranda: :hug: :hug:

Lekker rustig aan doen vandaag! En lekker dat je weer gaat sporten!!

Ik wil meer gaan sporten, sport nu 1 keer per week. Meestal een uurtje zwemmen met mijn mams.

Evelien: hier ook totaal geen conditie meer! Het opbouwen ervan is alleen moeilijker dan het afbouwen… :mrgreen: ben ik achter gekomen…

Marielle: gelukkig CTG netjes!

En heb je al leuke kleertjes ingepakt voor je prinsje? :inlove:

Ik vind babykleertjes zoooooo leuk. Al die heerlijke zachte pakjes waar ik uren aan kan zitten!!!

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Ik doe dus helemaal niet aan sport nogal lui aangelegd.

En ik heb idd zulke lieve pakjes klaar leggen voor als ie net geboren is en voor de dagen er tussen door en een heel mooi pakje voor als ie mee naar huis mag liggen al weken klaar hebben ze net van de week in de tas gedaan. Heb zelfs een mutsje met zijn naam erop laten maken :inlove:

oh Marielle, wat schattig een mutsje met zijn naam erop!!!

:inlove: :inlove: :inlove:

Hoe laat ga je morgen Marielle??

Heb om 9.40 eerst nog ff een gesprek met de gyn, en dan begin van de middag. Had net gebeld met de opname of ze al een tijd wisten maar dat wilde die muts niet doorgeven, nou goed ik vraag vanavond nog wel ff aan de vk of zij al iets meer weet.

Leuk he Chantal show alleen nog geen foto ervan hahahaah je krijgt hem wel te zien als die eruit is ahahahah

Liefs Marielle

Flauw Marielle :hand:

We zullen echt niet kijken :liar: hoe hij gaat heten :liar:

Trouwens Viola wilde nog zeggen dat ik Loek* een heel mooi kereltje vindt zeg :-* Zo ongelovelijk dat de foto’s 2 dagen voor zijn dood zijn genomen :cry: :hug:

Echt niet nou ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nee toch maar niet ff geduld nog.