Net de foto’s gezien in de huiskamer.
Wat een ontzettend lekker mannetje :inlove:
Gisteren helemaal vergeten te kijken naar tuinruimers, hoop dus dat vandaag echt de herhaling is
Ben ook benieuwd hoe het met Lisette is eigenlijk?
Wat een goed idee om het uitgeponsde vlindertje (of op speciaal kleur papier) er op deze manier weer bij te doen. Alsof hij een schaduw heeft.
Ja, ik ben er ook echt blij mee! :mrgreen: Dit maak je trouwens met de "clip-pons", je knipt er een soort paperclipje van....
(ik moet zeggen op de foto's komt het minder mooi over. De kaarten zijn echt heel bijzonder geworden).
Ook op de envelop heb ik twee vlindertjes geplakt (die kleintjes).
En idd bij Pipoos heel veel vormpjes. hartjes, sterretjes, beertjes, blaadjes enz, enz.
Ook heel leuk: pons die figuurtje voor de helft uitknipt (ook vlindertje) en waarvan je die helft dus omvouwt.
Hihi, viola, ik denk dat je Evelien bedoelt...die heeft namelijk last van haar nek!
Ja, ik heb ook tuinruimers gekeken. WAUW wat een grote tuin en mooi word ie!!! Maar dat hebben ze zeker verdiend!!!! Ik was echt onder de indruk van hun verhaal!!
Hey, Roheryn: ik zie dat je je mooi kindje op komst banner hebt!!!
Hoe voel je je?
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
@tallie wrote:
Hey, Roheryn: ik zie dat je je mooi kindje op komst banner hebt!!!
Hoe voel je je?
Hey je bent dus toch zwanger :dance: gefeliciteerd :dance:
Hoe gaat het met je :-*
Moe, weeïg en eu…maar verder gaat het prima hier…
Enne ik zal vandeweek eens naar zo’n pipo winkel gaan voor zo’n sterrenpons…lijkt me heel leuk.
Idd, ik had last van mijn nek. Nouja had. Nog steeds wel eigenlijk, al is het wel wat minder dan gisteren.
Verder eigenlijk weinig nieuws hier. Vanmorgen op verjaarsvisite, toen we weer op tijd naar huis wilde gaan kwam er net soep. Met als resultaat dat we uiteindelijk pas om half 3 naar huis gingen.
Op weg naar huis rijden we praktisch langs Jelte, dus daar natuurlijk ook heen.
Vervolgens nog even snel langs mijn moeder en tada… half 5 pas weer thuis.
Nu dus niet bepaald zin om nog te beginnen aan de strijk enzo. (geen flauw idee waar mijn logeerbed is gebleven, die zou ergens onder de strijk moeten zijn)
Ik zit dus nu ook van alles te bedenken wat ik ook kan doen. KOK, lekker in een warm bad (ivm nek)…Ik kan haast net zo goed vast aan het eten beginnen
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
ik heb ook tuinruimers gekeken. Mooi idee, met die boom. Wel aangrijpend om die as te zien.
Ik ga vandaag lekker uitgebreid koken, er komen vrienden eten, dus ik leef me uit in de keuken.
liefs linda
Ik heb ook nog even gekeken (had gisteren namelijk het laatste deel niet gezien).
Ik vond het ook heel aangrijpend. Zat met tranen in mijn ogen toen ze de as uitstrooide. Ze hebben wel een hele mooie boom uitgekozen!
Dit weekend was alweer zo rustig. We hebben wel de zolder grondig opgeruimd!
Straks lekker eten, manlief is al bezig met het eten. Ik ruik de kip uit de oven…mmmmm!! :drool:
En dan is het weekend alweer bijna voorbij.
De tijd vliegt de laatste tijd…
Ik heb vandaag de herhaling van tuinruimers gezien en wat wordt de tuin mooi zeg, ben er helemaal stil van.
En leuk om Lisette zo in het “echt” te zien.
Ben benieuwd hoe het met haar en Michael gaat :-
En Marielle komt ook morgen thuis met Quilan :-
ja mooi he, die tegels!!
Ik las ook dat marielle morgen weer thuis komt. Wat geweldig zal dat voor haar zijn, om nu met zn drietjes thuis te komen, zo’n lief klein mannetje erbij. Ze voelt zich vast de gelukkigste op de wereld. Ik wordt er haast jaloers van,.
En weet je wat ik ook had toen ik hoorde dat quilann geboren was. ( ben benieuwd of iemand van jullie dat ok had) Ik voelde me heel, heel erg opgelucht. Marielles verhaal met Luna, is precies hetzelfde als wat er met Lara is gebeurd. Ik was zo blij en opgelucht dat het dus een tweede keer wel goed kan gaan.
Ergens ben/was ik heel bang, dat het me gewoon niet gegund is,d at zoiets als dit me een tweede keer ook zal gebeuren. Maar die angst is nu ineens bijna weg.
het weekend weer voorbij, morgen gaat Rob dus weer werken, bah ik zie er tegen op ik heb morgen eigenlijk weinig te doen. Dan is een dag ontzettend leeg, dat maakt me verdrietig. Maar weleen heerlijk weekend gehad!
x
Ja opgelucht was ik ook zeker. Ik heb het er de hele avond over gehad met mijn man hoe blij ik was
En idd ook wat je zegt dat je er haast jaloers op bent. IK WIL OOK!!! Eerst maar weer zwanger worden, want daar kijk ik ook ontzettend naar uit. Waarom moet je toch elke keer weer een maand (of langer zelfs) wachten voordat je weet of je nu wel/niet zwanger bent… zucht…
Maar ik hoop dat Marlous snel zelf haar verhaal hier kan doen. Ik ben namelijk toch zo ontzettend nieuwsgierig naar haar verhaal.
Ik wacht maar rustig af, want genieten is natuurlijk het allerbelangrijkste en niet te vergeten dat ze net een zware operatie (keizersnede) achter de rug heeft.
Ja ik ben ook benieuwd naar Marloes :-*
Ook ik ben blij dat het allemaal is goedgegaan en was er ook echt opgelucht over.
Maar zodra jezelf straks op het einde loopt, dan zal de angst toch wel weer toeslaan :shifty:
ja dat denk ik ook, die laatste weken zullen ontzettend angstig zijn. Ik denk voor ons allemaal.
Ik ben trouwens niet alweer zwanger hoor. Lara is net 7 weken geleden overleden. Om er nu meteen weer aan te beginnen, lijkt me wel erg vug.
Rob en ik hebben het erover gehad, en we verwachten dat we in januari weer wille proberen zwanger te worden. Ik ga dus ook niet in die tusentijd weer met de pil beginnen. Al die hormonen werken op zo op mn gemoedstoestand. Dan maar eventjes een tijdje condooms gebruiken en voorzichtig doen.
Maar ondanks ik het nu nog wat snel vind op zwanger te worden, ik kan neit wachten om weer zwanger te zijn, heerlijk! En we willen zo-ontzettend-graag- een kindje…
Oh… ik bedoelde Marielle net eigenlijk :oops:
Wel zit ik nu ook in spanning voor Marlous. Bij Marielle kregen we door haar kok vriendinnetjes al snel nieuws (en daarbij was 2 uur wachten in spanning al erg lang)
Maar Marlous ligt naar ons weten al een week in het ziekenhuis en donderdag of vrijdag (weet niet meer precies) zou haar baby gehaald worden.
Ik hoop en duim dan ook op heel goed nieuws van haar.
En dubbel, want ik wil natuurlijk snel goed nieuws. Maar tegelijkertijd moet haar beebje wel zo lang mogelijk nog blijven zitten (deze week ergens is ze pas 37 weken)
Goeiemorgen Dames,
Ja, nu Marielle eindelijk haar mannetje heeft, begint het des te meer te kriebelen hier bij ons. (bij sander en mij) Wij willen ook!!! Het is zo schattig maar ook zo verdrietig als hij erover praat hoe graag hij een kindje wil. Ik krijg steeds weer tranen in mijn ogen als we het erover hebben.
Toch ben ik nu al ontzettend bang dat het weer mis zal gaan.
Ook in die drie weken dat ik in het ziekenhuis lag heb echt vreselijke dingen meegemaakt met zaalgenoten. Ik ben daar echt nog angstiger geworden. Er kan zooooo veel fout gaan.
Goedemorgen,
Wij willen ook weer heel graag een kindje. Iedere keer als ik een baby zie of een kinderwagen en wat zijn er weer veel vrouwen zwanger die voorbij komen lopen, dan is t verlangen heel sterk. Jaloers ? Soms wel.
Ik was gisteren op concours en van onze rijvereniging zijn er 2 bevallen. Van 1 is de baby nu 8 wkn en ze had haar meegenomen. Ik wilde die baby wel uit haar handen trekken. In een rokerige ruimte, naar buiten zonder muts en jas en ze liep er zo mee te sjouwen.
Ik ben altijd heel zorgvuldig met Loek :**: om gegaan en mocht niet blijven en dan zie je iemand zo met zn baby omgaan en dan raak ik best eens gefrustreerd. Ben ik dan zón miep.
Zou Marielle al thuis zijn?
Hoe was sintenmaarten Miranda?
Verder iedereen een goed weekend gehad?
Zometeen naar t ziekenhuis. Moet weer op controle komen bij de chirurg. Hoop dat hij goed nieuws heeft en dat ik niet terug onder t mes hoef. Moet ook mn huishouden nog even onder handen nemen, want dat is er van t weekend niet van gekomen.
Liefs Viola
hallo dames,
eventjes weg geweest, ben nl. weer aan het werk sinds een week.
heb volop aan marlous en marielle moeten denken. en zie dat het goed gaat met haar mannetje!! ben blij voor haar!!
EN JA ook wij zijn aan het klussen gegaan :mrgreen: :inlove: ben al benieuwd naar mijn test!!!
met hopelijk meer geluk dan met senne*, heb beetje dubbel gevoel erbij, maar dat komt wel goed denk ik, (een nieuwe start!!)
chantal wat heb je mooie vlindertjes gemaakt zeg voor op de kaartjes!!!
heeel mooi!!
:inlove:
groetjes lynn mama van senne*
Lieve allemaal ff snel een berichtje van mij ik ben weer thuis met Quillan echt wat een geweldige ervaring alle pijn is het waard geweest.
Alles gaat goed alleen erg last van de kraamtranen vandaag.
Liefs Marielle :vlinder:
Lieve Marielle,
Wat heerlijk dat je weer thuis bent en dan met je mannetje!!! :inlove:
Meid, laat die tranen maar lekker lopen. Het is natuurlijk allemaal behoorlijk emotioneel gweest!!
Kom maar lekker tot rust in je huisje en geef Quillan een heerlijk knuffel van mij! :inlove: :mrgreen:
MARIELLE!!
Wat goed om even wat van je te horen. Nogmaals van harte gefeliciteerd! het is je zo enorm gegund!! Wat is hij prachtigm die lieve quillan!
Laat ze maar gaan die kraamtranen. Hebje een lieve kraamhulp? Geniet geniet geniet. En we kunnen hier niet wachten op meer foto’s
liefs linda :-*