Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (3)

Je vriendin zal wel flink hebben gebaald na haar opmerking of niet Marielle :wink: Sommige schrikken ook weleens van mij :shifty:

Linda het komt heel veel voor in Nederland, ongeveer 2000x per jaar. Nederland heeft de hoogste kindersterfte van heeeel Europe :cry:

Had dat niet verwacht van een land als Nederland :naughty:

Chantal moeilijk baby’s. Ik heb het ook nog steeds, vooral als het van hetzelfde geslacht is, in mijn geval een meisje :cry:

Heeft je vriendin het in de gaten?

Nou niet echt is niet zo slim praat voornamelijk graag over haar zelf en haar kindjes. Maar goed dat weet ik is dan ook meer een kennis dan een vriendin.

Jeetje Victoria dat wist ik niet zeg dat Nederland het hoogste is met de kindersterfte.

Hoe is ie met jou verder?

Liefs Marielle :vlinder:

Het gaat goed verder, probeer zoveel mogelijk te genieten.

Ik denk dat de angst gaat komen zodra ik het kleintje kan voelen :shifty:

Leuke kennis dan, ik ken ook zo iemand … :hand:

Die hoort ook alleen zich zelf praten, moe word ik van zulke personen :angel:

En jij Marielle, de dagen aan het afstrepen :-*

Victoria: Ze heeft het denk ik wel een beetje in de gaten, daarom lopen de gesprekken ook wat moeilijker. Omdat ze wel een beetje begrijpt dat ik hartstikke graag een drukke kraamtijd had willen hebben, want dat zou betekenen dat mijn mannetjes het hadden gehaald!!

En ik schrik ervan: dat in Nederland kindersterfte het hoogst is! Hoe kan dat nou??? :frowning:

Marielle:Oh, hoe kan het dat mensen zoiets tegen je zeggen? En dat is trouwens echt onzin hoor! Want een huilbaby kan net zo goed voorkomen na een zwangerschap zonder stress!!

Nou meiden geniet van het weekend! :smiley:

Kijken jullie vanavond ook naar de X Factor? Ikke wel…effe lachen om al die mensen die denken dat ze goed kunnen zingen enzo, maar er echt niks van baken… whahaha!!!

:-* Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Chantal, toen ik zag dat het waarschijnlijk een tweeling betreft moest ik ook gelijk aan jou denken. Ik vraag mij ook echt af, wat is er gebeurd dat ook deze 2 vlindertjes niet mochten blijven leven?

Ik kan mij zo goed voorstellen dat je het moeilijk hebt blij te zijn voor je vriendin. Jullie waren samen zwanger etc. Alleen mag zij wel genieten van haar baby en jij niet.

En de kraamtijd is echt niet zo gemakkelijk. Grote fout wat vaak gedaan wordt is gewoon dat je teveel mensen in te korte tijd langs laat komen. Hierdoor heb je vaak amper tijd om zelf te genieten van je kindje. Ondertussen zouden wij niets liever willen dan die kraamtijd. Heel dubbel dus.

Wat betreft langsgaan, haast je niet. Daar moet je echt klaar voor zijn. En wanneer dat is? De tijd zal het leren. Probeer het in elk geval echt als haar kind te zien. En vergelijk ze niet met jou vlindertjes. Zeker niet omdat de leeftijden zo dicht bij elkaar zijn. Herinner Tycho en Tymen zoals ze waren en niet zoals ze nu niet zijn. Daarmee houd je jezelf alleen maar voor de gek. Wij maken nu tenslotte niet meer met onze kindjes mee. Ze worden niet ouder, doen geen eerste stapjes, eerste woordjes, eerste…enz.

Wat boodschappen doen betreft vind ik ook erg moeilijk. In de eerste tijd vond ik het echt vreselijk en was ik echt doodsbenauwd bekenden tegen te komen. Inmiddels merk ik dat ik er nog wel bang voor ben, maar als ik dan een bekende tegen kom blijk ik dat helemaal niet erg te vinden.

Schaam je overigens niet dat je weer eens even een dipje hebt. Na elk dipje gaat het daarna weer een beetje beter. Wees dus eigenlijk blij dat je weer eens een dipje hebt. Je hoeft je echt niet groot te houden. Hallo, je hebt je kind, jij zelfs 2, verloren.

Ik vind juist dat je het ontzettend goed doet, ook al voelt dat voor jezelf helemaal niet zo.

:-* :hug: :hug: :-

:-
Liefs, Evelien :vlinder:

Chantal lief berichtje van je bij de nov mama s en ik kijk zeker vanavond ook de x factor geweldig.

Victoria idd precies zoals je het omschrijft ze hoort haar zelf graag praten :mrgreen:

En tel de dagen af nu nog 5 dagen heel apart hoor waren net bij Luna en daar vreselijk gehuild ineens nog ff, zo gek dat je de volgende keer met haar broertje daar bent. Heb haar om kracht gevraagd om ons te helpen weet zeker dat we dat krijgen.

Ik wil ook van hieruit marloes even heel veel sterkte wensen, vanaf morgen nog mee r spanning , in het zkh liggen en wachten tot je kindje zal mogen zijn bij jullie. Alle goeds gewenst van mij.

Mariëlle Je schreef":

@marielle wrote:

En tel de dagen af nu nog 5 dagen heel apart hoor waren net bij Luna en daar vreselijk gehuild ineens nog ff, zo gek dat je de volgende keer met haar broertje daar bent. Heb haar om kracht gevraagd om ons te helpen weet zeker dat we dat krijgen.

ik heb tranen in mijn ogen, lieverd ik tel met je mee, en ik sta niet dicht bij je, bij julie, maar denk wel zeker mee en hoop en hoop.

Donderdag zal hier de hele dag ( ook als ik moet oppassen ) mijn kaarsje branden …liefs. :-*

Bianca :cry: :-*

Kanjer geen andere woorden voor.

Ik hoop zo dat als mijn wens uitkomt dat jou en Andre s wens ook heel snel uit mag komen het is jullie zo gegund. Daar brand ik mijn kaarsje ook voor.

Liefs en een hele dikke knuffel :hug: Marielle :vlinder:

Bedankt voor jullie lieve berichtjes allemaal weer!

Evelien: Verhelderend! Dat ik idd niet moet gaan vergelijken. Dat deed ik soms wel namelijk…

Maar het helpt me natuurlijk niet verder. (ja…de put in, dat wel!..)

Marielle: jaaa! nog 5 dagen. Niet te geloven haast hoor!

Luna :**: geeft jullie zeker een heleboel kracht. Het gaat echt goed komen nu! :hug:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

hoi hoi

Ik heb vandaag nie veel te melden …

maar ik wou Marloes ff heel veel sterkte toe wensen vandaag en de rest van de weken en dat je toch nog gauw je kleine wondertje in je armen kan houden … we denken hier aan je :hug: :pray:

groetjes en veel liefs Miranda

Marloes succes en heel veel kracht

Goedemorgen allemaal :-

Marloes heel veel sterkte de laatste weekjes :-

Wij denken hier aan je :hug:

Spannend hoor Marlous :-* :-* :-* ik denk aan je

Marielle, nog 5 daagjes…Dat is echt heel dichtbij. Ook veel kracht :-* :-* :-* van mij

Hallo dames vandaag lekker relax dagje gehad

Heerlijk niks gedaan ben geloof ik mijn slijmprop aan het verliezen dat wel en af en toe een voorwee, zeg al de hele tijd tegen mijn lichaam hoeft helemaal niet want het wordt toch een keizersnee. :mrgreen:

morgen voor de laatste keer naar de gyn spannend hoor en dan donderdag is het zover oh nog veel spannender.

Ben zo benieuwd hoe mijn ventje eruit ziet of die ook op zijn grote zus lijkt heeft ie haar maar de belangrijkste vragen zijn hoe klinkt zijn huiltje en hoe zien zijn oogjes eruit.

Oh meis spannend joh, kan me zo voorstellen dat je zo verlangt naar je zoontje :-*

Wij zijn ook erg benieuwd of hij op zijn grote zus lijkt :hug:

Maar mocht je ineens weeen krijgen, mag je dan niet normaal bevallen?

Marielle, veel succes vandaag bij de gyn.

Wie weet komt de baby door die weeën toch nog voor donderdag. :wink:

Hopelijk zijn de weeën nog niet pijnlijk. Al dat voorwerk, terwijl er toch een keizersnede komt. :eh:

Gisteren sprak ik weer een moeder op de kindervlinder. Ze is weer zwanger, terwijl zei dus absoluut nooit meer zwanger wilde worden. Ik moet zeggen dat die zwangerschap haar goed doet. Ze kwam nu veel blijer bij mij over. De vorige keer dat ik haar sprak (een paar weken geleden) zat ze nog vol met kwaadheid.

En wat blijkt. Meerdere moeders van verschillende grafjes zijn weer zwanger. Toch wel een stuk of 4 of 5 (en 1 is net bevallen).

Nu ik nog. :smiley:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Goeiemorgen dames,

Hier alles ok straks naar de gyn laat wel weer weten hoe het was.

Victoria inprinipe beval ik liever niet normaal ook omdat daar weer risico s aanzitten omdat ik met Luna een keizersnee heb gehad, of ik moet 10 cm ontsluiting hebben dan gaan we erwel voor.

Evelien ik hoop voor jou dat het jullie snel gegund is.

Diana hoe is ie met jou meis?

Goedemorgen dames,

Hoop dat jullie weekend lekker was

Marrielle veel succes bij de gyn. Nog maar een paar dagen. Ik ken je niet maar ik ben zelfs zenuwachtig voor donderdag.

Hier weinig te melden. Dit weekend mn verjaardag gevierd en t was druk, zodat we gisteren even bij moesten komen. Ook gisteren naar t bos geweest met Sep. Heb zelf een stukje achter de rolstoel gelopen :shock: met Joost erin. Was lekker dat t een beetje vooruit gaat. Wist niet dat Lopen zo leuk was :think: . Maar ja dat doe ik al 3 maanden niet dus moet t bijna weer opnieuw leren.

Vanmiddag komen Opa en Oma. Het is lang geleden dat ik ze gezien heb en kijk er wel naar uit.

Verder hier niets zinnigs te vertellen

Liefs Viola

Marielle suc6 vandaag weer bij de gyn :-

Diana waar ben je :hug:

tante polla nog gefeliciteerd meis met je verjaardag :-

Hier verder eigenlijk ook weinig te melden :think:

Kom straks wel even gluren :wink:

hoi hoi

@marielle… veel succes bij de gyn… en ben ook wel benieuwd hoor… en eigenlijks ook wel een beetje jaloers :oops: :oops: … maar dan van een hele positieve kant :wink: :wink: … ik gun het jullie zo van harte …

@viola… lekker hoor dat het wandelen weer lekker was en je meeviel…

hier hebben we wel een leuk weekend gehad… vrijdagavond heb ik eerst Evert naar zijn vader gebracht en daarna ben ik heel onverwachts doorgereden naar de manage in nijkerk want daar had je men wedstrijden ofzo… op zich heb ik echt helemaal niks met paarden, maar aangezien jaap pas zaterdagmiddag thuis kwam en mijn schoonmoeder daar moest posten ivm rode kruis… d8 ik laat ik daar es gaan koekeloeren… was best gezellig … kwam daar nog heel veel oude bekenden tegen van fietscross wat ik jaren heb gedaan … en die schrokken dus allemaal van het verhaal over ons lieve meisje… dus heb weeer veel over der mogen praten en haar laten showen… :smiley: :lol: … een zwagertje van mij die kwam ook nog naar zijn werk ff kijken en ben toen met hem nog verderop geweest de stad in … was ook wel weer leuk om ff te doen…

zaterdagmorgen ben ik ff met mijn ma het dorp ingeweest veel nieuwe dingen gekocht hihi… en gister zijn we op bezoek geweest bij jaap zijn moeder en toen daarna nog ff bij een kennis geweest die zo’n piratenzender heeft en toevallig aan het uitzenden was smiddags …

morgen krijg ik hier bezoek van de arts van het consultatiebureau… die vrouw komt nog steeds hier zo nu en dan es binnuhvallen na het overlijden van Ghislaine*… het is zo’n aardig mens … toen ik daar met evert altijd kwam ook, zij heeft me toen heel erg geholpen omdat ik toen midden in een scheiding zat… en ze gaat dan ook mee naar het grafje van ons meisje …

groetjes en veel liefs miranda :vlinder: