Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (3)

hoi hoi…ben er ook weer! :mrgreen:

Lynnty: ja das dan een domper.

Heel raar idd om net alsof te doen dat ze nog leeft… :frowning: . Pijnlijk en moeilijk…

Ah bij jou zijn de :twisted: :twisted: ook weer gekomen. Ik ben er net vanaf…

Je begrijpt wel…klussen ook voor ons! :shifty: :inlove: :dance: hihi…

Ik moet nog effe een foto plaatsen. Kan het niet laten…

Want het plekje van Tycho* en Tijmen* is onder de gedichtenmuur gemaakt. Dit zijn een aantal gedichten gemaakt door mij en bewerkt en ingelijst.

Getsie Diana! Meid gelukkig ben je niet gewond geraakt enzo!

Laat het aub maar niet meer voorkomen. Want idd voor een stoplicht gaat dan nog wel, maar als je 120 rijdt op de snelweg…?

He bah…nee…

Ik heb wel eens dat als ik buk en te snel opsta ik allemaal sterretjes zie en dat het heel effe zwart word voor mijn ogen, maar dat trekt dan weer snel bij.

Maak je je misschien een beetje te druk???

Liefs Chantal

Dit is hem dan…

de huisarts zei ook al dat het waarschijnlijk door stress komt…in dec gaan we er eindelijk lekker een paar daagjes tussenuit…wie weet helpt het.

maare zie geen foto hoor

oh nu wel sorry en ik vind het echt prachtig…heel mooi gedaan… :thumbup:

@ diana… gedzie zeg!!! … hoop voor je dat het nie meer voor komt want lijkt me geen pretje en idd helemaal nie wanneer je op de snelweg bent…

@chantal… gaaf hoor die muur voor jullie engeltjes!!!

ow ja ik zit me net in enen te bedenken dat iemand hier vroeg wat die speelgoedparty inhield weet alleen nie meer wie :oops: :oops: …

maar was wel leuk vanmorgen ja het was een speelgoed party met clicks (soort idee van lego, iig iets waarmee je kan bouwen), en pandou ofzo 1 of andere beren lijn, en een kleding gebeuren zat er bij … was op zich wel leuk heb een doos clicks gekocht voor evert alvast voor sinterklaas…

http://www.toykimo.com/home.aspx?b=a

verders heb ik nie veel te melden … alleen dat ik me nie echt helemaal happy voel… niet dat ik me grieperig gevoel maar anders… kan het nie echt uitleggen…

groetjes en veel liefs miranda :vlinder:

Jeetje Diana nou hou het maar goed in de gaten hopelijk gebeurt het niet weer. Hier ook wel eens sterretjes voor mijn ogen maar dat komt idd door laag hb.

Chantal mooi geworden echt waar mag je trots op zijn.

Liefs Marielle :vlinder:

Diana: oh fijn dat je in December er ook effe tussenuit gaat!!

Enne…je ogen lijken toch wel op die van Avril lavin (weet niet of ik haar naam goed heb geschreven hoor)

Ik heb nu de link van mij erbij gezet…bij die van Barbara Streisand. Want jawel daar zou ik dus op lijken…hahahaha :mrgreen: :mrgreen:

Miranda: handig zo’n speelgoedparty om meteen wat in te slaan voor de goed heilig man.

Thanks meiden…ben ook heel blij met hun hoekje en de gedichtenmuur.

ik vind jou wel 1000x knapper dan barbra hoor haha serieus…

Zo dames weer lekker veel geschreven vandaag :lol:

Ik kom net terug van de jonge gezinnenbeurs en ik ben nu helemaal kapot en ga dus even bankhangen :hug:

Zo diana dat is schrikken zeg :-

Chantal mooi zeg die muur :-

hahaha. …dank je diana

Chantal, De eerste foto’s van de gedenkplek van Tycho en Tymen vond ik al heel mooi. Maar zo het geheel te zien. Wow. Wat fijn dat je ook je gedichtjes zo op de muur kwijt kan.

Echt heel mooi…

Vandaag kwam Rinse met een schilderijtje thuis. Een aquarel. De vrouw van een collega van Rinse wilde deze aan ons geven. (zij schildert) Vorige week hadden ze al gevraagt of we dat graag wilde hebben.

Ik vind het wel een heel mooi gebaar. Het is een gouden sterretje en we gaan het hangen in de babykamer. Ben erg benieuwd hoe het daar staat. Vast wel mooi.

Wie voelde zich ook alweer nog meer down vandaag? Ik dus ook. Heb echt gewoon nergens zin in. Vanmorgen dan nog wel gewerkt, maar daarna dus niets. Gezapt op de tv, meegehuild bij spoorloos (en zo emotioneel was het niet eens) en weer verder gezapt.

Toen nog even snel boodschappen gedaan, want we moesten tenslotte toch ook eten en tijdens het eten baalde ik gewoon van mezelf. De hele dag eigenlijk al, maar op het moment dat ik bedacht dat ik ook al niet even langs was gegaan bij Jelte, dat ik zelfs dat niet even kon opbrengen…Blah.

Zou het door het weer komen? Het is ook zo koud buiten. brrr.

Vanavond duik ik lekker vroeg mijn bed in.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Evelien :hug: kom op meis morgen is er weer een nieuwe dag vandaag mag jij je ff klote voelen.

En je hoeft je niet schuldig te voelen dat je niet bij je kanjer bent geweest steek vandaag maar lekker een kaarsje thuis voor hem aan, hij zal altijd weten dat jij van hem houdt en hem nooit zal vergeten :-*

Evelien: heel herkenbaar hoor dat gevoel van nutteloos een beetje hangen en je dan ook nog schuldig voelen…

Maar ik weet ook wel…dit soort dagen moet maar over je heen laten komen. Want er tegen in gaan helpt niet (althans bij mij niet).

En vaak is de dag erna wel weer okay.

Het lijkt me wel een mooi schilderij. En ook mooi om in de babykamer te hangen.

Wij willen zelf nog in de babykamer twee grote vlinders ophangen. :vlinder: :vlinder:

maar dat komt nog wel…

Staan jullie nu ook nog weleens regelmatig in de babykamer?

Ikke dus wel…ik zou er echt uren in kunnen staan. De geurtjes van die kleertjes en het hout en…ja alles eigenlijk. :eh:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

@Eveline… ik was het die me nie echt lekker in mijn vel voelde… bennie down ofzo … maar heb gewoon het idee dat ik de hele dag aan het haasten ben enzo weet nie wat het is… gewoon beetje raar gevoel… en ook raar (draaierig) gevoel in mijn buik enzo…

maar wees je idd nie schuldig dat je nie bij Jelte* ben geweest … hij weet evengoed wel dat je veel van hem houd en iedere seconde van de dag aan hem denkt… :hug: :hug: :hug:

@chantal… ik sta elke dag in het kamertje van Ghislaine* … zowiezo om haar muziek leeuwtje op te winden en om het rolgordijn smorgens en savonds open en dicht te doen… en daarnaast om ook ff in der klerenkast te kijken die we dus op het allerlaatste moment nog gekocht hadden en in me kaar hebben gezet … en dan gewoon de kleertjes ff vast te houden die ze aan heb gehad…

Gewoon ook lekker blijven doen hoor in hun kamertjes komen genieten van ik het altijd heb alleen op een gegeven moment haar naam van de deur gehaald maar haar kleertjes heb ik pas opgeruimd sinds dat we wisten dat we een jongentje krijgen.

Weltrusten dames tot morgen

ps kijk eens hoe mooi de maan is voel me helemaal trots :**:

Goeiemorgen meiden,

Het is nog stil hier…

Heb alweer het hele huishouden gedaan!! :roll:

Over precies een week zou ik uitgerekend zijn. Echt niet te geloven…

dat het drie maanden eerder is gekomen!

De :twisted: :twisted: zijn alweer bijna weg…heb al wat datums in mijn agenda staan…hihi :shifty:

Ik ga maar eens even verder snuffelen op het forum…

doei doei…

liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Goeiemorgen

Gek idee he Chantal dat je dan uitgerekend zou zijn. En nu alweer 2 maanden mama van 2 prachtige engeltjes.

Aankomende dinsdag is zou Luna :**: anderhalf zijn geweest ook zo apart.

hoi hoi

@tallie … veel sterkte het zal wel nie makkelijk worden deze week … hihi ja jaap had het hier ook al op de kalender aangevinkt whahah …

Ik wilde even vertellen hoe t gisterenavond is geweest.

We gingen daar heel blanco naar toe, want we wisten niet wat we moesten verwachten. Ik heb geen gedicht meer voorgelezen in de kerk, want daar was geen ruimte voor omdat er een oud pastoor is overleden. Ze gingen alle overledenen van dit jaar op lezen op volgorde van sterfdatum en daarbij een persoonlijk verhaaltje. Ze hadden alle bidprentjes op t altaar met ieder een eigen kaarsje. En toen kwam Loek :**: … Ja de tranen biggelde over mn wangen. Ze hebben t liedje, wat ik van mn oma heb geleerd en wat er op t boekje stond tijdens begrafenis, voorgedragen. Wat moesten we huilen Joost en ik. Toen ze klaar waren mochten we naar voren komen. Ik heel moeilijk uit die kerkbank met mn krukken. We liepen naar voren en hebben samen een kaars, die we mochten houden, aangestoken en heb een handkus naar Loek gegeven.

Nadat de dienst klaar was zijn we in een stille tocht naar de begraafplaats gegaan. Je mocht een kaarsje meenemen naar je eigen plekje.

Ik heb voor al onze engeltjes een kaarsje aangestoken en t was daar dus goed verlicht.

Ik heb er foto’s van gemaakt, maar kan ze jullie niet laten zien, want weet niet hoe ik deze op de site moet zetten.

Verder hier best overstuur. Althans dat gevoel heb ik. Weet niet goed hoe ik dat uit moet leggen.

Hoop dat t met jullie beter gaat.

Liefs Viola