Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (3)

Viola, wat grappig dat je een jaartje bij Canadezen hebt gewoont.

Ikzelf een jaar bij Amerikanen. :smiley: Was jij ook een exchange student?

Marielle, heerlijk zeg zo’n verwendagje. Even opladen voor volgende week.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Nee ik heb internationaal paard gereden. Ik kreeg bij hun de mogelijkheid om me verder te ontwikkelen. Zij was de nummer 1 van canada.

Wat voor n studie heb jij gedaan en waar heb je gezeten?

Hallo Meiden,

Jeetje zeg, wat hebben jullie weer veel gekletst vandaag! :mrgreen:

Nou, ik heb ook heel wat afgeklest vandaag! Het was voor ons echt een hele fijne dag!

Eindelijk zijn onze mannetjes thuis!!! Ik ben lekker bezig geweest op hun plekje helemaal mooi te maken. Er valt echt een rust over me heen nu.

Het gesprek met de kinderarts en de verpleegkundige was ook heel fijn. Ze hebben onze foto’s nog bekeken. Ook werd er aan ons gevraagd of we nog naar de Neonatologie afdeling wilden. Toen we daar aankwamen was het zo vertrouwd, zo raar om daar weer te staan…maar dan zonder stress en dat opgefokte gevoel (van wat zal er nu weer fout zijn!)

We zijn naar het plekje gelopen waar Tijmen* in zijn couveuse lag en waar Tycho* heeft gelegen. Ook was daar “onze” lieve verpleegkundige die veel voor Tijmen heeft gezorgd. Zij heeft ook de foto’s bekeken en vond ze heel mooi.

Ja, het was voor ons echt een fijne afsluiting.

Ook het gesprek met de Gyn. was erg fijn. Heel meelevend.

EN…IK MAG WEER ZWANGER WORDEN!!! :mrgreen: :mrgreen:

Ik kom dan in ieder geval onder controle te staan in het Erasmus MC en zal in het SKZ bevallen.

Maar goed…eerst zwanger worden… Dus dat word klussen! :inlove: :wink:

Marielle: Ja, ik snap het helemaal dat je ook een soort van beveiliging voor je site hebt.

En wat heerlijk zo’n verwendagje! :smiley:

Victoria: Ik ben ook hartstikke trots op onze Vlindersite en onze dappere mannetjes. maar zoals ik al eerder vertelde; je legt toch een deel van je priveleven voor iedereen op het net…en voor ons hebben de belangrijkste mensen het nu wel gelezen/bekeken. Er kwamen gewoon nu mensen op door mond op mond op mond “reclame”…snap je.

En dat hoeft voor ons niet zo.

Ik hoop trouwens dat je je snel weer wat beter voelt.

De eerste 4 maanden waren bij het rotste.

En ik ga zo even op jullie mooie site kijken!

Miranda: wat fijn dat je allemaal positieve reacties ontvangt van de mensen over jullie besluit.

Ik blijf ook voor jullie duimen :thumbup:

Viola: Ik kan me ook goed voorstellen dat je toen destijds geen obductie wilde. Je vertrouwd natuurlijk blindelings op de kinderarts. Ik ben benieuwd wat hij ervan zegt.

Pffff…het is iets langer geworden dan ik dacht.

Als ik meiden vergeten ben…sorry…

Ik zal straks nog even een mooie foto erop zetten van ons mooiste plekje in huis.

:-*

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Oh wat fijn voor jullie Chantal dat jullie het zo fijn ervaren hebben echt weer een hoofdstuk afgesloten wilde je trouwens nog zo ook ff bedanken voor je prachtige gedichtje voor mij en wilco en luna en de kleine man echt tranen biggelden bij ons over de wangen wat mooi.

:-*

Liefs Marielle :vlinder:

Lieve Marielle: dankje, ik heb het graag voor je gemaakt.

Mijn man en ik duimen voor jullie. Vandaag…weer een dag voorbij en dichter bij jullie beebje!!

:-* Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Dit is ons mooie plekje geworden! :inlove:

Een heel mooi plekje.

Ik word er stil van!

Liefs Viola

Tijmen zijn hand-en voetafdrukje in het gips heb ik er nu ook nog bijgezet.

Het verzilverde Nijntje heb ik ook pas gekocht. Hier zit een haarlokje in van Tycho* en Tijmen*.

Ik vind het schattig!

Chantal, Wat ontzettend fijn dat deze dag waar je zo naar uitkijkt en tegelijkertijd een… nouja weet niet precies hoe dat te omschrijven dat gevoel. In elk geval heel fijn dat zo’n dag ook echt fijn blijkt te zijn.

Ik ben erg benieuwd naar jullie mooie plekje voor Tycho en Tijmen.

Viola, ik heb een jaar High School gedaan. Kan dat niet bepaald een studie noemen. Ik was toen 17 en het is inmiddels ook alweer 17 jaar geleden

Ik heb ook nog steeds goed contact met de familie waar ik toen inwoonde.

De familie woont (toen en nu nog steeds) in Lodi, Wisconsin. Een klein plaatsje vlakbij de hoofdstad Madison. Ongeveer een uur rijden van Milwaukee (oostelijk) en 3 uur rijden naar Chicago(zuidelijk)

En dan heb ik vandaag ook nog een nieuwtje :smiley: We hebben een nieuwe bank. Vandaag is hij binnengekomen, eindelijk. Ben helemaal blij en hij zit en ligt heerlijk :wink:

Nu alleen nog wat aan de muur. Maar na 4 jaar dat we nu hier wonen hebben we eindelijk wat gekocht… eh nouja 2 foto’s van een schilderijtje die we ook al aan een andere muur hebben hangen. Deze hebben we ook laten inlijsten.

oh, inmiddels heb je de foto’s geplaatst. Mooi zeg! Echt heel mooi! Wow. De inmiddels bekende kikkers, het nijnjte, die vlinders… alles… en natuurlijk niet te vergeten de foto’s van Tycho en Tymen!

Chantal wat een mooi monumentje heb je voor je jongens gemaakt echt super.

Evelien mooie bank zeg mooie kleur.

Vanavond branden bij mij de kaarsjes voor onze kindjes en morgen ook sta even speciaal stil bij al die kindjes die ik via jullie heb mogen leren kennen jullie trots. Je dierbaarste bezit vanavond branden mijn kaarsjes voor die kanjers.

Mama s ik weet zeker dat onze kanjers supertrots op ons zijn

Evelien: mooie bank hoor! Heel leuk met zo’n hoek erin!

Ik ken het dat je na en paar jaar nog steeds niet helemaal klaar bent met je huis. Bij ons (na drie jaar in dit huis) moeten er nog steeds plintjes geplakt worden op een aantal plaatsen :oops: hihi…

Marielle: bij ons staan ook de kaarsjes weer aan! :kaars: :kaars: :kaars:

Gezellig he? zo’n heerlijk warm gevoel als ik ernaar kijk!

Nou, meiden ga zo nog even voor de TV hangen en daarna heerlijk

slapuuuhhh! :zzz:

Gaat goed lukkuh na deze dag…

Liefs chantal :vlinder: :vlinder:

Die hoek is eigenlijk gewoon een losse hocker. Dat vonden wij handiger voor wanneer er bezoek is. Dan heb je eigenlijk gewoon nog een extra zitplaats, zonder dat iemand moeilijk in de hoek moet zitten.

En ja… bij ons blijven we ook klussen. Er is altijd wel iets wat we nog willen doen of moeten afmaken…Nouja, houd ons bezig :wink:

Lief Marielle dat je voor ons allen een kaarsje brand. Hier brand 's avonds en tenminste als we gaan eten ook een kaarsje. In mijn handtas heb ik ook een waxinelichtje. Ik heb 1 keer gehad dat ik ergens was en de behoefte had om een kaarsje te branden (was overigens vlak na de geboorte van Jelte) Sindsdien heb ik altijd een aansteker en waxinelichtje bij me. Ik heb hem zelfs ook al een keertje nodig gehad. :oops: Ik was namelijk olie vergeten mee te nemen voor Jelte’s olielampje. (was op)

Hierdoor heb ik op mijn werk wel al een paar keer de neiging gehad om het waxinelichtje aan te steken.

@chantal … wat fijn dat jullie deze dag toch nog met een goed gevoel hebben door gemaakt!! en :pray: :pray: hier voor jullie dat jullie weer snel zwanger zijn van 1 of meerdere klein(e) wonder(tjes)…

btw mooi plekje hebben jullie gemaakt voor jullie engeltjes…

@eveline… gave bank hoor… en ik heb dan nie standaard een waxinelichtje bij me maar een standaard olie fles als ik naar Ghislaine :**: ga hihi…

en hier branden ook elke avond kaarsjes … vind het ook gewoon een fijn idee…

Nou de begravenisonderneemster heeft ons inmiddels ook weer teruggebeld en we hebben een fijn gesprek gehad door de foon heen … ook zij reageerde heel lief toen ik zei dat we het weer gingen proberen… en ze hoopten ook dat ze dus snel een (geboorte) kaartje mocht ontvangen en dat het dan van een kindje mag zijn die wel bij ons mag blijven…

nu nog ff op foontje van de vk wachten want die had ik vandaag ook gebeld wat betreft de uitslagen had ik beloofd, maar die was vandaag dus op cursus en de belt me ook morgen terug … ben alleen vergeten te zeggen dta ik morgen vroeg er nie ben want heb een speelgoed party bij een vriendin van mij… maar goed komt vast goed…

groetjes en veelliefs miranda :vlinder:

chantal meid wat je toch een ontzettend mooi plekje gecreeerd voor je jongens echt heel mooi…fijn idee dat je de jongen weer thuis hebt he… :-*

ik zag ook een nieuw bankstel… :thumbup: gaaf ding zeg dat je er maar veel plezier aan mag beleven meid…

@miranda wrote:

@eveline… gave bank hoor… en ik heb dan nie standaard een waxinelichtje bij me maar een standaard olie fles als ik naar Ghislaine :**: ga hihi…

Ik ook, maar die gaat ook wel eens op. :think: Of was het die keer dat we met de auto van Rinse gingen? Inmiddels heeft hij nu ook zo’n fles olie in zijn auto :wink:

hallo allen,

wat hebben jullie er weer op los gekletst zeg, leuk leuk.

Heb vandaag weer zo’n dubbel gevoel, nl. gisteren bij mijn grootmoe langs geweest op bezoek (mijn ouders zijn op reis, en dan moet ik es langs om te kijken of alles ok is, ze begint nl. beetje dement te worden)

Was heel even rare ervaring!! Ze weet nl. niet dat senne* gestorven is!!! en vroeg maar steeds achter het bouleke en zo. (even gechekt met mijn ouders, bleek dat zij het niet wilden vertellen aan haar om haar niet in paniek te brengen) wij hebben daar moeten zitten liegen van 'ja het is goed met senne* ’ na half uurtje zijn we terug huiswaarts gegaan, dat deed veel pijn dit zo te moeten vernemen, dus ons dagje voor senne* gisteren is nog helemaal anders afgelopen dan we dachten.

zijn dan nog even bij senne* langs geweest, deed dan wel weer ‘deugd’.

Vandaag daartegenover begint een nieuw hoofdstuk!!!

Eindelijk zijn mijn :twisted: :twisted: daar, wat wil zeggen dat we binnenkort weer mogen klussen :inlove: :mrgreen:

mijn dokter had dit onlangs gezegd dat ik weer zwanger mag zijn vanaf november maar dat ik moest wachten tot mijn :twisted: langs geweest waren :mrgreen:

dus nu is het zover, leuk leuk!!

Chantal wat heb jij een prachtig plaatsje voor tycho :: en tijmen :: gemaakt zeg!! héééél mooi!! :inlove:

miranda zo’n speelgoedparty wat houd dat in?? :mrgreen: :think:

evelien mooie bank!!

groetjes lynn, mama van senne*

Oh dat lijkt me idd een hele vervelende situatie voor je Lynnty maar is ze zo dement dat je het haar echt niet kan vertellen dan?

Lijkt me heel moeilijk want zolang zij het niet weet zal ze er vast wel vaker tegen jou over beginnen.

ja maar ze is dement maar soms heeft ze nog van die “goeie momenten” weet je en dat is best lastig. :?

wat me nu weer is overkomen…

ik reed in de auto vanmorgen richting een stoplicht en ineens werd alles pikzwart voor mijn ogen.een paar sec daarna voelde het net alsof al het gevoel uit de benen trok…wat was dit eng !! toen alles weer helder werd besfte ik me dat ik voor een groen stoplicht stond te wachten met als gevolg dat er auto’s achter me stonden te toeteren…ben dus doorgerede en heb de eerste parkeerplaats genomen om bij te komen van de schrik…ik bibberde enorm en begon te hyperventileren en kreeg hartkloppingen…toen ik een beetje gekalmeerd was ben ik doorgereden naar mijn moeder die vervolgens gelijk de dokter belde…alles is nagekeken…bloeddruk was goed…suiker was goed…hb gehalte in het bloed was goed…dus ze zei dat het waarschijnlijk een black out is geweest .ik moest me vandaag maar even kalm houden ,maar als het weer gebeurt dan moet ik me gelijk melden…mennn wat is dat een enge gewaarwording zeg…je zult maar 120 hebben gereden op de snel weg brrr wil er niet eens meer aan denken…maare iemand die dit herkent?