Anne sterkte meid :hug: Is ook niet niks hoor en kan t me goed voorstellen dat je daar tegenop kijkt
Karin Spannend
Marielle hoe doet de hond t ?
Marjet jij ook bijna het eerste trimester door :dance:
Vannacht echt n hele brakke nacht gehad :? Heb zo over Rambo liggen dromen
Het was echt heel erg lief gisteren. Hij was zo vertrokken dus t was de juiste beslissing. Rambo had
als ie og gezond was wel n heel erg gevecht geleverd maar daar had ie de kracht niet voor
Ik heb m gezegd dat ie de groeten moest doen aan Loek :vlinder: , want ik ga er van uit dat
die 2 rooie nu samen zijn Loek en Rambo waren ook n hand en n poot op 1 buik en
heb ook t idee dat de katten met de dood van Loek heel erg veranderd zijn.
We hebben Rambo mee naar huis genomen en in de achtertuin begraven.
We hebben echt samen staan We hebben Rambo toch 7 jaar gehad.
Moet straks gaan werken en heb echt totaal geen zin. Maar goed dat mn liefste collega er vandaag is :dance:
Gisteren Fieke n glycerinepil gezet, want die heeft me daar last van opstipatie. Vandaag maar even
bellen naar de ha.
Verder niets te melden en ik ga zo Fieke maar wakker maken.
Tot later
Liefs Viola
marielle en anne sterkte in deze moelijke tijd… :hug: :hug: :hug:
@Viola: arme Fieke. Als je dr gaat tempen, reageren dr darmpjes er miss ook op. Ik hoor van een vriendin die een zoon heeft met koemelkallergie, daardoor ook vaak verstopt is, dat ie soms kan poepen als ze n termometer gebruikt.
Wel sneu hoor.
Kind (en mams) maken heel wat mee.
En sneu voor Rambo.
Erg treurig om afscheid te nemen van je kat en die kat had een bijzondere band met Loek, dus dan weer n afscheid van je zoon zo. Of voelt het niet zo?
:hug:
@Karin: hoe staan de zaken er nu voor?
Dikke kussen meiden, voor iedereen.
Ik voel me iig steeds erg gesterkt door jullie.
:-*
ps vanmiddag de uitslag van de combinatietest.
Hier is de ongie goed doorgebroken, Volgende maand hoop ik nieuwe kansen. Helaas dus een lange cyclus.
Zit nu even in een dipje, elke x maalt door mijn hoofd dat ik missschien niet meer zwanger kan raken.
voor je minnie dat alles goed is
Ach moppie, tuurlijk wel. Maar ik snap je angst wel, hoor.
Dikke knuf.
Nou en dan nu de uitslag van de combinatie test. (ik tril er helemaal van)
KUT!
Kans op down is ontzettend laag, maar mnHCG waarden waren erg hoog en dat kan wijzen op triploidie.
Sanne* had ook triploidie.
Maandag een echo en ik denk de maandag erop een vruchtwaterpunctie.
Het kan ook wijzen op een meerlingzwangerschap, maar daar hebben we al over gesproken en we hebben al meerdere echo’s gehad, waarbij mn hele baarmoeder nagekeken is. Dus ik vrees met grote vrezen.
Och jee Minni, ik duim zo voor je dat dit niet het geval is. Kunnen ze maandag met de echo dit ook zien misschien of is dat een gewone controle? In elk geval veel succes maandag en hopelijk die week daarop nog meer.
Hoe lang duurd eigenlijk de uitslag van een vruchtwaterpunctie?
:hug: :-
Karin :hug: En het is echt niet zo dat je opeens onvruchtbaar bent hoor.
Ik vind het nog altijd een wonder dat we zwanger kunnen raken. Als je eens wist wat die zaadcellen allemaal moeten doorstaan, als ze al op het juiste moment zijn afgeschoten :o Echt, elke keer als ik daaraan denk, verbaas ik mij weer op al die wondertjes.
Maar ondertussen is het idd wel mooi K. :hug:
:- Liefs, Evelien :vlinder:
UItslag vruchtwaterpunctie duurt een paar weken, geloof ik. 2 weken ofzo??
Geen idee. Mn arts zei dat het lang zou duren en dat hij ook met het VU gaat overleggen of die uitslag van de triploidie in dit geval versneld zou kunnen.
Dat zou fijn zijn.
Maargoed met zoiets is het eerst maar de vraag of mn kind die punctie wel trekt.
Ik heb echt alle duimen nodig nu.
Maandag krijg ik een extra echo om te zien of er afwijkingen te zien zijn. Zoja dan is een punctie iig onvermijdelijk. Maar momenteel gaat mn voorkeur er toch naar uit.
Miss zien ze dan toch dat 2e kindje.
(Oh ajb laat ze een 2e kindje over t hoofd hebben gezien en nu spotten)
(Ik zou toch stiekum heel graag een 2ling wensen, maar zoiets mag je niet wensen, want ik mag al zo blij zijn met een gezonde eenling. Het zou mn gevoel zo compleet maken, dat de natuur goed maakt wat het nu al zovaak van me afgepakt heeft…)
Ik ben echt verdrietig en bang.
Viola :hug: sterkte met het verlies van Rambo :hug:
Minni spannend meis ik ga voor je duimen
Oh heb zin in het weekend dan gaan we er lekker ff een weekendje tussen uit.
Minnie dikke knuffel :hug:
Karin een dikke knuffel :hug: balen dat de ongi toch is doorgezet.
Ik herken je gevoel…mij bekruipt dat ook afentoe…was zo snel zwanger van Manon :**: en nu…na 4 rondes…nog niks.
maar meis blijkbaar is ons lichaam er nog niet klaar voor…mijn man grapt altijd…dus we mogen nog een maand sexen haha :dance: :dance:
Dus laten we t dan maar met een grap opvatten.
We moeten wat, toch? En wieweet krijgen we straks een kerstkindje…
Mini meis, wat schrik ik hiervan! Of we duimen voor je hoef je niet te vragen ze maken nu al overuren!!!
Het is dus of een meerling (tweeling of drieling) of niks aan de hand…of triploidie…pffff ik denk aan je vind deze onzekerheid vreselijk voor je
Maar we gaan van t positieve uit meis ik duim me suf!!!
Hopelijk kunnen ze de vwpunctie met spoed doen, hebben ze bij mijn collega ook gedaan en hiervoor kon dat ook
Een hele dikke knuffel meis houd je taai he!!! :hug:
Viola, wat vreselijk naar zeg van jullie kat…jullie hebben zoveel met m meegemaakt…en dan ineens is-ie er niet meer…
Hij zit vast samen met Loek op een wolkje idd die 2 rooie zijn nu samen… :vlinder: Veel sterkte meis! Hoe gaat t met Fieke heeft die pil gewerkt???
Nou hier een lange dag gehad vandaag, ben helemaal op! Erg druk geweest op t werk ben blij als t weekend is!
Zondag ga ik nl naar een creabeurs lekker veel geld uitgeven hehe laatste keer dat deze hier in de buurt is toch ehm eigenlijk wilde ik
niet gaan maarja…toch maar wel :mrgreen:
Is ook weer fijne afleiding he!
Verder ben ik weer bezig met ovulatietesten, merk aan mijn borsten en rug dat mijn ei niet lang meer op zich laat wachten…
dus we oefenen maar weer veel :inlove:
Wens iedereen een fijne avond toe en een dikke knuffel allemaal! :hug:
liefs Anne :-*
Oooh Minnie, dikke :hug: meid, wat moet dit bang afwachten zijn voor jullie nu! :? :-
Veel sterkte en ik duim voor goed nieuws! :hug: :-
Sorry, ik ben er niet vaak meiden, ik rust veel en bij lang zitten krijg ik rugpijn…
Het bloedverlies is hier gestopt dankzij het rusten en de hulp van Marino! :thumbup:
Ik denk aan jullie meiden! :-*
Bietje :thumbup:
Minnie … ook meid ik ga me suf duimen voor je!! :hug:
Ohhhhhhhh Minnie, moed houden meis… hoe dan ook, dat is belangrijk. Hoop natuurlijk ook op alsnog een tweeling voor je, maar dat is denk ik niet logisch, alhoewel men hem bij mij in eerste instantie ook heeft gemist… maar dat was in een eerder stadium. Heel veel sterkte met de uitslagen en bij het nemen van de evt. besluiten die je daarna moet nemen… leef met je mee, denk aan je en duim me suf hier… :hug: :hug: :hug:
@Bietje wrote:
Oooh Minnie, dikke :hug: meid, wat moet dit bang afwachten zijn voor jullie nu! :? :-Oh goed zeg! Daar ben ik heel blij om.
Veel sterkte en ik duim voor goed nieuws! :hug: :-
Sorry, ik ben er niet vaak meiden, ik rust veel en bij lang zitten krijg ik rugpijn…
Het bloedverlies is hier gestopt dankzij het rusten en de hulp van Marino! :thumbup:
Ik denk aan jullie meiden! :-*
Anne, jammer meis maar geef de moed niet op hoor… komt vast goed.
Viola, jammer van Rambo, sterkte !!!
:hug:
Bietje, da’s goed nieuws !
Marjel: have fun…
@marielle wrote:
Oh heb zin in het weekend dan gaan we er lekker ff een weekendje tussen uit.
Was jij niet eind maart jarig :think: ???
Minni meid ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ik zo op goed nieuws :hug:
Marielle heel veel plezier :dance:
Bieke dat is iig goed nieuws :thumbup:
Karin :hug:
Anne veel plezier zondag en idd veel geld uitgeven :mrgreen:
Vraagje voor jullie die bv hebben gegeven. Hoe was jullie cyclus na de bv.
Ik ben in t zh ongesteld geworden en ben ik al n week overtijd. Is dat normaal of moet ik me al n beetje
zorgen gaan maken :think:
Morgen gaat Joost n vloertje leggen bij mn schoonouders. Ik moet studeren want moet donderdag
op cursus en moet er al wat aan gaan doen :?
Ik heb geen zin maar ik heb alleen me eigen ermee
We hebben voor de opa’s en de oma’s n champagneontbijt besteld voor zondag als verrassing en
bedanken voor t oppassen op Fieke. Ik ben gewoon heel blij dat ze ons zo kunnen helpen en
wilde iets leuks terug doen
Oh moet Fieke gaan halen. Heel fijn weekend allemaal :-*
Ik heb n jaarlang volledige bv gegeven en had direct na de 6wkn een mooie cyclus van 26dgn. Ik vloeide wel iets minder dan “normaal”.
Ben je nu meer gaan voeden? Daar kan je cyclus op reageren.
En anders binnenkort ff testen, weet je zelf meer.
Succes!
Lang geleden dat ik echt moest huilen om Robbe :vlinder: , en nu zijn de traantjes er terug,…
Ik ben foto’s van hem aan het bekijken en ik mis hem zo!
Hij zou nu bijna 4 jaar zijn geweest, … hoe zou hij eruit gezien hebben? …
Ah, jullie kennen het vast wel allemaal :hug: , maar ik schrik iedere keer opnieuw van mijn verdriet na een lange ‘pauze’ … (snappen jullie dit?).
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=54256&highlight=