Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (12)

bietje :hug:

ik heb je post net al gezien… echt mooi.

Hier heb ik het ook, een paar dagen geleden nog … zo ineens word je voledig lamgeslagen door pijn en gemis. :hug: :cry:

Ja ik snap het wel een beetje.

AL is het bij mij verser.

Dikke :hug: .

Karin zorrie dacht dat ik al gereageerd had, jammer meis maar kop op, hou moed en hou vol… komt vast goed :hug: :hug: :hug:

Minnie ik denk veel aan je… en ik ga voor het sprankje hoop totdat het tegendeel bewezen is… hoop op een goed echo… :shifty: :eh:

En arme Rambo… :kaars: sterkte hiermee…

Liefs Marike

iedereen een fijn weekend hier… ondanks alles

ik ken het maar al te goed helaas, dat verdriet na een “pauze”, als ik dan terug kijk naar de foto’s en dergelijke komt de heimwee en het gemis naar boven, en ben je inderdaad terug lamgeslagen. Ik merk wel nu Lieke er is dat ik wat minder met senne* bezig ben, maar toch als ik naar haar kijk zit ik steeds (onbewust) te vergelijken van hoe hij er nu zou uitgezien hebben en of hij ook zo’n lachebekje zou geweest zijn en of hij ook…

ik kom er soms gek van van al die vragen, en het maakt het er bewust niet makkelijk op met Jurgen die nu in gevoelensstoornis zit, ik kan er dan ook niet over praten enkel hier dan…

het gaat dan ook op en neer met hem, tis nu wel niet zo leuk hier maar het gaat wel, ik probeer te genieten van elk moment en het lukt aardig.

Bieke meis, veeeeeel sterkte maar ik ken het hoor meis, nu ben je wat uit je doen met het rusten en heb je dan ook wat tijd om na te denken en komt alles terug naar boven, schrijf lekker van je af meis, dit doet goed en weet dat je ventje :vlinder: goed voor jullie zorgt daarboven daar ben ik zeker van! :hug: :hug: :-

viola :kaars: voor Rambo :hug: , en ik zou toch es testen hoor, of zou dit normaal zijn? ik weet het eigenlijk ook niet, maar het zou ik moeten zijn dan zou ik een test wagen, ik zou veel te benieuwd zijn :mrgreen:

Karin meis :hug: :hug:

Anne ik hoop op een goede echo… :pray: :-

hoi Minni hoe gaat t met je meis?? Moet veel aan je denken en wens je alvast heel veel sterkte en succes voor morgen

Ik duim me suf en hoop zo dat alles oke is!! :pray: :pray: :pray:

Dikke knuffel van mij :hug:

liefs Anne :-*

Dankjewel Anne!

Spannend hier hoor. :roll:

wil ik geloven meis…weet dat ik aan je denk morgen en hoop heel hard op goed nieuws!!! sterkte met t wachten en

voor morgen veel succes!!! :pray: :pray: :pray:

dikke knuffel Anne :-* :hug:

Veel succes en sterkte minnie! :pray: :-*

Morgen krijg ik ook een echo om 14.15u, ik ben benieuwd… :pray:

bieke en minni heel veel succes morgen

ik duim voor jullie …

hier net lieke haar melkje gegeven en lig nu met de pda te mailen op bed . s weer nieuwe techniek om me bezig te houden als ik niet in slaap raak en ben nogtans doodmoe…

:zzz: :zzz:

zo ik laat het hierbij volgende week wordt het druk want dan moeten we terug bij de bouwheer gaan zitten voor ons huis en kan het zijn dat ik weinig langs kom …

hou jullie goed dames…

groetjes lynn mama van senne* en lieke

Even een vraagje, mag je na zoveel maand nog je eigen gyn bellen bij onzekerheid en pijn ? Of moet dat via de huisarts

Gewoon doen joh bellen !!!

zeker bij wat jij zegt… hebben al genoeg meegemaakt tenslotte of niet…

sterkte !

Marike

tuurlijk meis, tis bij hem dat je best je vragen kwijt kan over je bevalling want hij was er bij en je ha niet he, ik zou de gyn telefoneren bij vragen…

heb je nog pijn meis?

:hug: :-*

ff ego:

We hebben de echo gehad en mn druifje zag er prima uit.

Kind was heerlijk druk aan t doen, hartje klopte mooi en we hebben gewoon n uitgebreide screening gehad.

Voor de termijn van mn zwangerschap oud is, ziet alles er top uit. Alleen het hartje was nietheel erg goed te screenen en kind wilde niet meedraaien. Maar een hartafwijking is niet een onderdeel van alle bekende afwijkingen bij triploidie XXY. Daar wordt later nog uitbegreid naar gekeken.

We konden zien dat de hersenen prima volgroeid zijn (nogmaals naar de leeftijd van t kind), geen opening in het huidje op de rug, een gesloten bovenlip, maagje gevuld, blaas gevuld. Nieren zichtbaar, longen zichtbaar, middenrif zichtbaar, neusbotje zichtbaar, handen met 5 vingers zichtbaar…

Teveel om op te noemen.

De groei van t kind liep nu zelfs een paar dgn voor op de termijn, behalve t buikje, maar dat schijnt door de app te komen.

Prima.

Kind was lekker aan t drinken en stak zn tong nog ff uit. :stuck_out_tongue:

Ik moest ff porren om druifje te laten draaien en als reaktie kreeg ik een paar rammen met zn vuistjes. Echt super schattig! (nu al temperament :wink: )

Kortom een heerlijkheid om te zien allemaal.

Ik ben helemaal verliefd.

Volgende week woensdag weer n echo, in de tussentijd wordt deze echo overlegd met het VU en als er volgende week spannende dingen aan t ligt komen, dan kunnen we alsnog voor n vruchtwaterpunctie. Als we willen mogen we daar nu ook voor kiezen, maar ik ben vooralsnog weer gerustgesteld en mn gyn wilde ook eerst nog de volgende echo afwachten.

We zijn net thuis en ik ga met Giulian even rusten. Later zal ik foto’s plaatsen bij okt’08 mama’s.

@lynnty wrote:

tuurlijk meis, tis bij hem dat je best je vragen kwijt kan over je bevalling want hij was er bij en je ha niet he, ik zou de gyn telefoneren bij vragen…

heb je nog pijn meis?

:hug: :-*

voornamelijk tijdens menstruatie en bij eisprong is de pijn behoorlijk en ik kan niet normaal op mijn buik liggen.

Heb nu constant pijn in linker zij

@Jolanda wrote:

@marielle wrote:

Oh heb zin in het weekend dan gaan we er lekker ff een weekendje tussen uit.

Was jij niet eind maart jarig :think: ???

Klopt helemaal 28 maart ben ik 32 jaar jong geworden.

Oh en het weekend was heerlijk echt, gelachen en zo gezellig gehad met de famillie.

Dames voor jullie allemaal dikke :hug:

Fijn zo minnie! :thumbup: :-*

Hier was ook alles goed, baby was zeer beweeglijk, de gynae moest er wel mee lachen hoor :wink: .

De bmh is nog 4 cm lang :thumbup: en als dat zo blijft wordt hij op 19 mei (met 38 weken) verwijderd! :shifty: :mrgreen:

Minnie dat is Fantastisch Nieuws !! Ik hoopte en dacht het al zo… wel heel fijn dat het nu echt zo is… wat geweldig ik ben helemaal blij voor je…

Ennuhh bietje umm BMH ? Is dat je cerclage ring of i.d. ???

Wel fijn dat alles goed is nu…

Hoe is het met Fieke weet iemand dat ??

Bmh is de afkorting van baarmoederhals… :wink: :-*

Gefeliciteerd Jel!

@Bieke: het dringt nupas tot me door, maar we zouden bijna gelijk opgegaan zijn, als het nietmis was met Sanne* :shock: :cry:

Goed dat je baarmoederhals nog zo lang is en wat n goeie berichten dat ze de cerclage met 38w verwijderen. Dan mag je natuurlijk bevallen, maar als dit met je besproken is, hebben ze goeie hoop dat alles tot die tijd goed blijft gaan. :dance:

Ff opscheppen hoor over mezelf: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2484925#2484925

Minni wat een opluchting zeg!!! wat kunnen die artsen je dan bang

maken he en alleen omdat je hcg hoog was…pfffff

maar super dit nieuws zeg! ga je die vwpunctie nog doen???

Bieke ook super dat de beeb bij jou zo goed groeit en helemaal fijn dat de cerclage straks eruit mag…helemaal goed!

hier geen nieuws, heb mijn ei nog niet gevoeld dus we klussen vrolijk verder hahaha :inlove:

liefs Anne :-*