Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (12)

Deeltje 12! :o



Foto’s graag plaatsen in het showforum: link naar showforum

Zo kan iedereen met ons meepraten na het verlies van een engeltje en die langzaam weer denkt aan zwanger worden.

…Inmiddels zwanger is

… of inmiddels weer een beebje heeft gekregen, maar de behoefte heeft om hier nog te blijven kletsen.





En dan hierbij ook gelijk het lijstje.





Indien gegevens niet kloppen of gegevens moeten toegevoegd worden, stuur mij dan een PB.

Indien het lijstje is vernieuwd kan het zijn dat je nog even op F5 (verversen of refresh) moet drukken.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

En we willen ook weer gaan meeten:

link naar Mama’s van een engeltje gaan elkaar weer meeten



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

hallo zo kom ik me hier ook even melden, amai zeg het 12de deeltje al!! :o



een nieuw deeltje waarin weer een beebje geboren wordt (bieke :wink: )



en hopelijk weer mama"s zwanger mogen worden :thumbup: :thumbup: :pray:

@lynnty wrote:

een nieuw deeltje waarin weer een beebje geboren wordt (bieke :wink: )


:shifty: Ik hoop het niet, tenminste vorig deeltje zijn we al aardig uitgelopen met het aantal blz in nog geen 6 weken. :shock:

Voor Bieke nog veels te vroeg om te bevallen helaas. Ik hoop in elk geval dat beebje nog wat langer blijft zitten :smiley:



Maar dat iedereen die weer zwanger wilt worden en nog niet is en gaat worden. :thumbup: :thumbup: :thumbup: Dat zeker!!



Heb ik iedereen op het lijstje staan? (die er wilt staan)



Jolanda, geef je aan wanneer ik op het lijstje kan zetten dat er een brusje aankomt? :wink:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Meld

Lynn, wat een moeilijke, verdrietige én dubbele situatie zeg … :cry: :hug:

Wat goed dat jij hem zo’n schriftje hebt gegeven, maakt hij er ook gebruik van?

Moeilijk hoor dat hij niet 100% van Lieke kan genieten want dat hij haar graag ziet daar ben ik van overtuigd,… moeilijk en best wel zielig zeg, ocharme … ook voor jou lijkt het me niet makkelijk!

Als je eens wilt komen babbelen mag je gerust binnen springen hoor meid, de deur staat voor je open! :hug:

Ik zou ook wel willen komen maar ik durf mijn huis nu al niet uit, ik probeer zoveel mogelijk te rusten…

Maar je weet het hé! :hug: :-



Oooh Sterre, GEFELICITEERD meid, hoe voel je je? :hug: :-




@lynnty wrote:

ahzo :oops: ik dacht dat het al rond een maand of twee was dat de eerste tandjes zich konden melden :mrgreen:


Hihihi, nee, de eerste tandjes komen gemiddeld rond 6 maanden! :wink:



Marjet, wat moeilijk dat jullie niet op één lijn zitten maar het is allemaal niet zo simpel hé … :hug:

vandaag is het voor jullie 6 maanden geleden, lukt het een beetje? :-



@Zonneschijn wrote:
Lieke, Fieke, Bieke (vergeet ik nog iemand :lol: )


:lol:



Cathelijne, moest huilen om je verhaal … :cry:

Dikke knuffel meid! :hug: :-




Ja, ik sla ook liever dit deeltje nog over hoor!

In het volgende deeltje wil ik wel bevallen! :wink: :mrgreen:

Bieke, bevalverbod in dit deeltje hoor :naughty: denk erom :wink:



Inderdaad al even niets van Viola gehoord hè, hoop zo dat ze gewoon druk met Fieke is, thuis, en dat ze niet terug in het ziekenhuis zijn!! :pray:



Kom straks weer even kletsen, hoor dat Danté wakker is.



Bedankt dat ik ook in het lijstje sta :inlove:

ik meld me ook ff vlug want heb weer een schreeuwend mannetje dus ga ook weer vandoor…



enne ff vlug naar meeting topic want deze keer kom ik ckers meeten met jullie !!!



liefss :vlinder:

Bieke hoe gaat het nu met je? kun je het wat aan zo, met het rusten? tis wel behoorlijk zwaar he meis, lukt het dan ook met je mannetjes in huis?

en sorry hoor, inderdaad, als we zo verder typen zoals we nu bezig zijn, nee hoor niet bevallen in dit deeltje he, daarvoor maken we een nieuw deeltje open voor je :wink:



hij is reeds gestart met zijn schrift maar heeft nog niet echt erin geschreven, denk dat hij het een beetje een rare gedachte vind van dat schrift, en hij dat eerst nog een beetje moet plaatsen, maar ik laat em even zo nu… morgen is het naart schijnt mooi weer, en gaan we vast es op wandel met der… zal papie ook wel deugd van hebben om es uit te waaien…



kvraag me ook wel af hoe het met Fieke is nu… :think: :pray:



Chantal hoe is het nog met jullie? en met Jasmijn nu?



groetjes lynn mama van senne* en Lieke

Jurgen is ook niet zo van de computers hè? Dat vind ik persoonlijk veel makkelijker. (Word documentje)



Toen ik Rinse leerde kennen (via internet) typte ik ook al hele verhalen en hij 1 regel terug. :mrgreen: Hij verbaasde zich erover hoe makkelijk ik schreef.

Tja, dat ging vanzelf, beetje typen… regeltje weer weghalen/verbeteren en zo ontstond er vanzelf wel wat. Al snel kreeg ik veel meer regels terug van Rinse :smiley:



Ik merk het wel vaker dat mensen niet zo durven (bijvoorbeeld msn), bang dat ze fouten typen. Maar daar gaat het helemaal niet om, als je maar begrijpt wat er staat.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Naast het feit hoe het met Fieke en Jasmijn gaat. Vraag ik mij ook af hoe het met Viola en Chantal gaat.



Meiden :hug: :hug: :-



:-
Liefs, Evelien :vlinder:

@lynnty wrote:

hij is reeds gestart met zijn schrift maar heeft nog niet echt erin geschreven, denk dat hij het een beetje een rare gedachte vind van dat schrift, en hij dat eerst nog een beetje moet plaatsen, maar ik laat em even zo nu…



Ik hoop dat hij er toch zn draai in zal kunnen vinden. Ik put er in elk geval veel kracht uit, als ik eenmaal zit en mn pen op papier zet, rollen de regels er vanzelf uit (alleen dan in gedicht). (bij Quirine haar topic staat dr eentje :oops: :mrgreen: )

meld me ook weer even…verder weinig puf kom snel weer wat schrijven

Cathelijne, wow, net ff in Quirines* topic gekeken. En dat rolt gewoon je pen uit? Heb ik erg veel bewondering voor.

:hug:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Evelien, ik bezit normaal niet zo’n dichtersgeest hoor, weet ook werkelijk niet waar het vandaan kwam haha. Sta versteld van mezelf, maar, moet zeggen, betrapte mezelf er net op dat ik aan het neuriën was, dus het opschrijven van mn angst en gevoel, heeft me wel enorm goed gedaan!

:thumbup: Super!! :smiley:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Klinkt goed Cathelijne! :inlove:

Fijn, meid!

HA meiden,



Even n heel klein berichtje vanuit hier. Ik kom morgen alles vertellen, maar ben heel erg

moe en wil zo naar bed, maar zal jullie even uit de spanning halen :wink:

Het gaat hier wel. Fieke heeft nog hoge koorts, maar dat is viraal (is mij na 3 artsenbezoeken verteld) en

moet dus uitgeziekt worden. Met haar longen heb ik t idee dat ze weer wat achteruit gaat en dat

blijft dus afwachten (oh wat haat ik dat woord zeg)

Met mij gaat t niet zo goed en mn emmer is overvol en mn lichtje gaat langzaam uit.

Ik ga kolven en kom morgen (beloof ik) echt langs.



Liefs Viola



PS ik ga ook zeker weer mee meeten :wink:

Hallo allemaal,



Meld me hier ook weer even.



Vandaag is het dan een half jaar… Op zich de dag goed doorgekomen. Gister de klap al gehad… ben me zenuwachtig aan het maken voor de echo as maandag… beetje bang dat het toch niet goed is (uiteraard ? of misschien toch gegrond, dat zal pas dan blijken)…



Fieke wordt snel weer beter meiske… :hug: voor je paps en mams en jezelf!



Verder ieder een goed weekend !! Hier alles ok verder… kan niet wachten tot maandag alles goed is, man wat is dit spannend… in de zin van zenuwslopend… duimen hoor

Als gedeelde smart halve smart is, Marjet, dan deel ik je angst. (Deed ik al, doe ik dus niet vanuit enig altruïsme oid.)



Zit mezelf er al dagen over op te vreten en sta letterlijk stijf van ellende.

Zit mezelf vandaag op alle gebieden vreselijk in de weg, geloof ik.



Dus dikke kus en ik hoop dat we ons/elkaar weer veilig door de volgende echo slepen. :hug: