Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (12)

He Viola lieverd daar ben je weer. Meis pas goed op jezelf en als je het niet trekt zoek hulp voor jezelf he.



Marjet en Minni het komt goed jullie krijgen een superecho.



Dames tot morgenavond ga weekend Utrecht met Quillan

Yesssssssssssssss Wilco mag woensdag naar huis

Viola :hug: Hopelijk kun je snel een beetje bijtanken met je slaap. Dikke knuffel maar weer :hug: Voor jou Joost en Fieke :-



:-
Liefs, Evelien :vlinder:

ohhh een van de katten van mn zus is dood… was de lievelingspoes van ons dochtertje… ze noemde zichzelf ook altijd zo (mukkes) misschien daarom óók dat we zo van slag waren deze week (ze hoorde ook ineens weer midden in de nacht heel ver weg een kaan kraaien en lag ook weer steeds in ons bed) dat we het aanvoelden ofzo… gister hoorde ik en vandaag aan haar verteld, knap hoor hoe kinderen hier mee om gaan… dat is wel fijn en troostend ik was zelf ook wel een beetje in de war van de boodschap, was de liefste poes van hun…en omdat ze vlakbij wonen en hier heel veel geweest zijn toen voel ik me toch ook verwant met hun huisdieren… snifsnif verdorie balen hoor

Ha moppies,



Jullie zijn lief :-* maar had met alle testen en n gigaziek kind echt niet de puf om hier langs te komen :wink:



Zal even vertellen hoe en wat. Fieke heeft hele hoge koorts gehad en was duidelijk niet happy. Ik was

bang dat dit te maken had met haar longen en de medicijnen ed. Ik dus naar de poli gebeld, want dat was

de afspraak. Ze waren even niet aanwezig en ze zouden t voorleggen en dan zou ik worden terugebeld.

Ik was om 16.30 nog niet teruggebeld en heb toen maar gebeld. Ik werd doorverbonden met de afdeling waar

de arts aanwezig was. Ik werd me daar n partij afgescheept en moest maar met zetpillen in de weer gaan

en als t niet beter werd naar de ha of hap. Ik was zo verdrietig dat ik weer niet voor vol werd aangezien.

Maar goed we zijn de nacht doorgekomen en heb de volgende morgen de ha gebeld. Ze had ws n virus

en als ze morgen nog koorts had moest ik terug komen. Zo gezegd zo gedaan gisteren weer terug en

ja hoor was mn eigen ha er niet en kreeg ik n invaller die helemaal niet van de situatie af weet en ik stond

zo weer buiten en helemaal in tranen. Ik vond haar op dr longen achteruit gegaan en hij had helemaal

geen idee waar ik t over had.

Ik wordt daar nu zo moedeloos van. Ik moet volgende week weer gaan werken va 06.00 tot 09.00 en

heb dus oppas aan huis geregeld want Fieke mag niet naar n omgeving met heel veel stof of kinderen

met bacillen dus ja dan kan ze niet naar t kdv.

Ik ben eigenlijk nog zo moe dat ik helemaal geen puf heb om te gaan werken maar ja.

Fieke vind t geloof ik allemaal wel best zolang dat mama in de buurt is dus die lijdt er maar weinig onder :wink:

We zien weer wel hoe t af gaat lopen.

Ik probeer hier weer in te springen :wink:



Ik ga eten koken dus meiden tot snel en dan met n vrolijke frans van deze kant :wink:



Liefs en dikke :-*

@Viola. Als je er nog niet aantoe bent, (wat ik me helemaal kan voorstellen) dan moet je dat aangeven en nog niet gaan beginnen. Zeker de laatste weken heb je t afschuwelijk voor de kiezen gekregen en al met al ben je er ook nog niet helemaal met Fieke en geloof ik nooit dat je zelf al tot rust kan zijn gekomen voordat je aan de slag moet.

Je moet ook echt aan jezelf denken, hoor, anders heb je zo n burnout.



:-*

Marielle, :thumbup: Goed nieuws.



Viola, moedeloos wordt je daarvan. Wordt je steeds afgewezen (ga maar daar heen of kom later maar terug) en ben je er eindelijk is het maar weer net op tijd :x Snappen ze het niet dan?



Marjet, :hug: Al zijn die katten van je zus, dat betekend niet dat jij niet om die katten geeft. Natuurlijk mag je daar ook verdriet om hebben. Al waren ze van de buren.

:hug:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Viola, ik sluit me aan bij Minni, het is nu echt even heel belangrijk dat je je hoofd boven water houdt temidden van al dit tumult… ben zelf na de eerste ook weer te snel gaan werken (na een zware ingeleide bevalling, ‘mislukte’ borstvoeding, borstonstekingen en een darmontsteking met ziekenhuisopname waarbij ik gescheiden werd van ons meissie…) dat heeft me een zeer slecht gevoel gegeven ik kreeg er toen geen verlof bij terwijl ze dat wel kunnen geven… dus na 10 weken weer aan de slag gegaan op een toch al niet leuke werkplek, toen nog een jaar gekwakkeld met veel lichamelijke pijn en erbij regelmatig onstekingen en infecties… dus neem alsjeblieft ons advies ter harte… als ik er aan terug denk zie ik het als een grotendeels verloren jaar voor mijn persoonlijke gezondheid. Het is ook lastiger genieten zo. In jouw situatie denk ik dat Fieke je nu erg nodig heeft en dat op zich is al reden genoeg toch ? Als ze dat bij je werk niet begrijpen… misschien kun je een tijdje zorgverlof nemen of i.d. ??

Evelien, tja de boodschap op zich kwam nogal als een schok, komt ook door de hormonen en ik vind het natuurlijk ook heel sneu voor het beestje… en omdat ons dochtertje door iedereen soms grap Mukkes word genoemd (dit wilde ze persé), ging zij nu eigenlijk ook een beetje dood… dat gevoel…

vannacht naar gedroomd dat mijn moeder in een ravijn sprong en verdronk…

tsss, wat een ellende

Viola wat een gedoe met dat ziekenhuis zeg, ik hoop zo dat je meisje snel opknapt.

We hebben n redelijke nacht gehad. Fieke werd wakker in n hoestbui en dus redelijk in paniek. Ze heeft

ook weer n megasnotneus :? Ben nu n dagboekje aan t bijhouden om zo aan te kunnen geve hoe dat

t met haar gaat :wink: en om natuurlijk goed de symtomen in de gaten te houden.

Ik had gisterenavond n advertentie geplaatst op marktplaats oor Pebbles en ik heb al 2 gegadigden

om haar in huis te nemen. Er zit er 1 tussen die wel mn voorkeur heeft. Ze komt dan bij 2 katten en

n hond en heeft n tuin. Bij de andere komt ze alleen en komt ze op n balkon en die mensen zijn

regelmatig van huis. Ik zal niet zeggen dat ze bij die mensen op n flat minder verzorgd zal worden, maar

ze is dan zo alleen en dat is ze echt niet gewend. Ik ga vanmiddag maar even bellen kijken of ze over de

telefoon me ook aanspreekt :wink:

Ik moet nu eigenlijk iets in mn huishouden gaan doen, maar heb echt geen puf dus nog even

bankhangen, want t was vanmorgen vroeg (06.30) en dat ben ik niet meer gewend :oops:

Ik moet gaan werken, omdat er nogal dubieuze ontslagen vallen en heb daar dus echt geen trek in.

Mocht t niet gaan dan kan ik altijd nog thuisblijven, maar wil er eigenlijk ook wel even uit :wink:

Ik ben op n paar min van Fieke en de oma’s passen op en die zullen sneller alarm slan dan ik denk ik :mrgreen:

We zien wel waar t schip zal stranden :wink:

Meiden tot later



Liefs Viola

Marino komt net van bij zijn vader, hij heeft prostaatkanker, op 23 april wordt hij geopereerd … :shock: :cry:

@Bietje wrote:

Marino komt net van bij zijn vader, hij heeft prostaatkanker, op 23 april wordt hij geopereerd … :shock: :cry:




He Bieke wat een ellende zeg, hopelijk komt het allemaal goed.

Sorry voor nog meer niet zulk heel goed nieuws: bij onze tweede echo vanmorgen bleek dat ons zwangerschap in aanvang een tweeling is geweest. Helaas heeft de ene het niet gered en is bij 6 wk ongeveer gestopt met groeien, ik weet niet of er toen al een hartje heeft geklopt, dat zal denk ik wel, maar op de echo toen hebben we niets gezien. Er is toen ook niet ingezoomd op die ‘vlek’ terwijl ik toen wel dacht dat het er zeker weten twee waren… ik zei toen nog ‘en het is er dus één’… de gyn heeft toen niet echt verder gekeken, dit ook over het hoofd gezien denk ik. Heel raar allemaal en we zijn er helemaal beduusd en stil van (behalve hier dan even… vond toch dat jullie hier recht hebben op een eerljk echoverslag). Met ons ‘vitale vruchtje’ dat nu al een foetusje is… licht alles mooi op schema, nog steeds een afwijking van nu 6 dagen op mijn berekening, maar dat mag. Moet alleen nu niet meer gaan afwijken (want dan word ik teruggezet in tijd) want er zo al genoeg spanning van zeker met dit erbij… dus we zijn wel blij maar ook een beetje verdrietig, zal er verder niets van merken qua bloeding of i.d.

pfff wat een dag… wat een jaar… wat een leven… hoop dat nu verder alles ‘normaal’ is maar besef ook wel dat bij meer controles er ook meer ontdekt wordt… de gyn gaf aaan dat er in aanvang vast wel heel veel zwangerschappen tweelingen betreft, maar dat we dat niet weten, ze zei ook het moedergevoel is meestal juist of i.d. dat vond ik wel fijn… mn banner is hierom aangepast met een ',* ’ verstilde groetjes van Marike

:hug: :hug:

:-*

Marjet, een dikke knuffel voor jou :hug:



Bieke zo te lezen ook even flinke schrik omtrent haar schoonvader :hug:



en Viola, wat een stel kneuzen eerste klas daar zeg!!! Zit me een partij boos erom te maken! Kan niets anders doen dan hopen dat Fieke gaat opknappen en idd zoals al gezegd… zou het werken nog maar even uitstellen! (en anders heb je recht op zorgverlof, als je dat nog niet opgenomen had!)

Marjet :hug: . Maar buiten dat, dus toch een goede echo :thumbup: Dat dit kleine brusje maar goed zal gaan groeien :thumbup:



Bieke :hug: Alweer slecht nieuws bij jullie :cry:

Hoe is het met jou en broertje?



Viola :hug: Blijf je moederhart volgen. Werk is misschien niet waar je nu op zit te wachten, maar even wat anders, wetend dat Fieke in goede handen is kan ik mij ook goed voorstellen.

Ik hoop dat je die paar uurtjes goed bent doorgekomen op je werk :-



:-
Liefs, Evelien :vlinder:

Heb niet alles gelezen, maar zal even snel reageren…



Viola; Trek je het allemaal nog meis :hug: ???



Bieke; het houdt ook niet op he??



Marjet; Hier zijn het er waarschijnlijk ook 2 geweest…, donderdag weer, dus maar even afwachten.



Euh verder iedereen een dikke :hug: .



Ik ga weer gauw onder mijn steen zitten tot donderdag…



:-* ,



Jo

hoi meiden sorry ben even poosje afwezig geweest en lees alles wel maar heb niet de puf om te reageren sorry

gister weer ongi geworden en tis weer net zo heftig als toen met de vroege mk dus zou me niks verbazen…

teleurstelling verwerken valt niet mee, ben ook thuisgebleven vandaag :cry:



ik wil iedereen een dikke knuffel geven :hug: :-* zoals gezegd ik lees wel alles maar heb even niet de energie

tot gauw. kus Anne :-*