o en Jel…ohh vergeet je haast…schaam schaam…alsnog van harte met je verjaardag!!! :dance: :mrgreen:
je hebt een fijn weekend gehad lees ik…toppie!
Ow minnie, kan me voorstellen dat dat pijnlijk moet zijn voor je … :oops: :-* :hug:
Minni, :inlove: een prachtige echo. Wat blijft het toch altijd fantastisch om naar je kindje in je buik te kunnen kijken :inlove:
Bieke, voor jou dus ook goed nieuws :thumbup: Nog minder dan 2 maandjes. Langzaam komt het dichterbij
Marielle, stiekem dus ff jarig Nog gefeliciteerd :dance:
Verder ben ik het zo’n beetje weer vergeten, wat er allemaal geschreven was.
De vakantie was helemaal super geslaagd. Tejo heeft het ook goed naar zijn zin gehad en ook de lange reis met de auto ging prima.
Het nieuws van Tommy* hakte er hier aardig in. Ik probeerde er voornamelijk niet aan te denken, zeker niet aan het feit dat hij 2 of 3 weekjes ouder was dat Tejo. (ook een juli kindje)
Rinse had er meer moeite mee en was helemaal van slag toen hij diezelfde of de avond erna Tejo naar bed bracht. Tejo bleef maar huilen (heeft hij nooit). Later toen ik Tejo in slaap had gekregen en ik nog even met Rinse napraatte, vertelde hij dat hij er zo mee zat (wiegendood dus) en daardat hij Tejo niet in slaap kreeg er nog banger voor was. :think: Dus ikke: Zolang hij huilt, doet hij het prima, dus dan hoef je er zeker niet bang voor te zijn.
Gelukkig hebben we daarna weer prima geslapen en Tejo ook.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Oja, Viola, wat een leuke verrassing voor de opa’s en oma’s :thumbup: Ze waren vast blij verrast :thumbup:
Wat betreft de cyclus na de bv. Ik heb veel korter dan jou bv gegeven en was toen ook echt helemaal gestopt in oktober. In December was ik pas weer voor het eerst ongi. Sindsdien 2 cycli gehad van 38 en 39 dagen.
Tussen Jelte* en Tejo was deze (na een maand gelijk weer ongi) zo’n 31 dagen.
Voor Jelte* was ik erg onregelmatig en ging van een ongeveer 5 weken (hield het niet zo bij) naar 6, naar 7, naar 8 weken.
Ik ben dus erg benieuwd wat het nu gaat doen.
:think: Ik zit nu op dag 34. Ben benieuwd of ik zaterdag of zondag ongi ga worden.
@Evelien, goh die mannen he.
Fijn om te merken dat ze er ook zulke problemen mee hebben.
Ik bedoel het niet gek, maar Elmar is gisterochtend wel 5x wezen poepen (heeft ie bij zenuwen) en klaagde steen en been over zn rug. We hebben de nacht van zondag op maandag beiden niet geslapen (mede dankzij onze hond en kat die ook ongekend rusteloos waren) en daaruit kan ik iig opmaken dat hij zich net zulke zorgen maakt als ik, of miss wel erger.
Elmar is geen prater en hoe ouder hij wordt, hoe meer hij alles opkropt.
Maargoed, ik kan me niet anders dan voorstellen dat de angst er goed in zit bij jullie.
Dikke :hug: voor jullie allebei.
@Anne, ik mag pas volgende week op zn vroegst een vwpunctie en tot die tijd houden we de groei en eventuele afwijkingen bij op de echo.
Ik blijf een goed gevoel houden, ook omdat dit Druifje zo beweeglijk is, Sanne heb ik nooit zien bewegen, wat puur toeval kan zijn natuurlijk.
Het VU ziet de echo’s ook en als van daaruit besloten wordt dat verder onderzoek noodzakelijk is, gaan we voor de vwpunctie.
Verder is t per keer aankijken wat we zien.
@minni wrote:
…, maar Elmar is gisterochtend wel 5x wezen poepen (heeft ie bij zenuwen) …:mrgreen: Eigenlijk niet om te lachen natuurlijk, maar heel herkenbaar. Rinse loopt dan ook heen en weer naar het toilet.
Overigens fijn dat jullie (jij in elk geval) toch een beetje gerustgesteld bent na de echo gisteren. Tenminste zo lees ik het.
Op naar de volgende echo volgende week :thumbup:
Elmar en ik en volgens mij ook de arts, wij zijn allemaal erg gerust gesteld.
Maar we zijn er nog niet, voorlopig blijft het spannend, want we weten ook niet wat het VU hiervan zegt en wat de volgend echo gaat doen.
Ik blijf goed vertrouwen houden.
Sorrie beetje laat: Mariel nog van harte meid !!
Minnie ik vind het zo fijn voor jullie, goed dat je nu weer positief gestemd bent…
hou hier ook manlief beetje op de hoogte van de rode lijnen hier, omdat ik ook bij Lieve Engeltjes mail zit ik soms best veel achter de pc, probeer hem dan beetje te betrekken. Zit soms zelf ook best met alle nieuwtjes hier… goed nieuws hoort hij natuurlijk ook ! zie dit dan als ingang om over het onderwerp te blijven praten want écht praten is er hier helaas ook niet bij… herken me helaas wel in jouw situatie Minnie…
Een collega op zijn werk had een miskraam en hij had het toen best even moelijk mee… vroeg toen voor jezelf of voor haar, toen zei hij voor mezelf… daar was ik wel blij mee raar gezegd, want wij zijn beiden wel erg tertiair ingesteld, dwz het verdriet van anderen beter kunnen aanvoelen dan je eigen verdriet…
we hebben het nieuws nog niet verteld, wil eerst de volgende echo afwachten vooral vanwege de vorige keer, als nu alles goed is heb ik er wel weer vertrouwen in… en ga ik het lekker rondbazuinen met een goed gevoel. Ben intussen ook nog in een sollicitatie beland…
Manlief is paar daagjes naar Duitsland voor het werk, ook wel eens lekker rustig…
Nou allemaal voor nu het beste !!! dikke knuffel want het is koud…
:hug:
Hier ook nooit zo’n prater gehad over wat er allemaal gebeurd is, was ook 1 van de oorzaken waarom we nu dus uit elkaar zijn gegroeid en gegaan.
Minni nog helemaal niet gezegd maar wat fijn dat de eerste spanning eraf is meis.
Zo ben weer terug van weggeweest.
Allereerst Minnie, wat een prachtige echofoto’s. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen meis, tot nu toe ziet je druifje (hihi) er prachtig en gezond uit. Ik blijf goede hoop houden :-*
Verder even vluchtig bijgelezen maar wil zeggen dat ik de avatar van Bieke prachtig vind :inlove:
Hier zelf ook goed nieuws gekregen. Het zwangerschapshormoon is tot onder de 5 mmol/l gedaald :dance: wat betekent dat de vlag uit mocht omdat hij nu dan eindelijk geen uitwisseling meer met mn lichaam heeft! Helaas kan dit wel gemakkelijk terugkeren, waarbij het hormoon dan ook direct zla stijgen dus het word in de gaten gehouden, maar ze hebben nu goede vooruitzichten. Eerste hindernis in mn herstel is dus genomen :inlove:
Zo dat is dus goed nieuws hopelijk, krimpt je bm ook nu nog veel sneller.
Hoe is de verhuizing eigenlijk gegaan?
Sooki, wat een supernieuws :dance: Betekend dit ook dat de placenta dan eindelijk aan het afbreken is?
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Minni?
Evelien, ja in theorie moet ie nu goed gaan afbreken, ben benieuwd hoe lang deze ‘hindernis’ gaat duren, maar hopelijk in elk geval zonder complicaties
Sooki, nou dat klinkt heel goed meis. Hopelijk breekt de placenta zich snel af en wieweet komt er dan toch nog een brusje…
liefs Anne
@minni wrote:
@Sooki wrote:Minni?omdat je goed nieuws had, ging ik zo enthousiast juichen hihihi. :oops:
ooooh haha hoe lief :inlove: :inlove: :inlove: Ik dacht dat jij goed nieuws had haha
Hey Sooki,
Das fijn te horen, dat het nu eindelijk de goede kant op lijkt te gaan !!
Doe maar rustig aan hoor :0) Beterschap met dit alles !
Marike
Aaaaaaaaaaaah Sooki wat een goed nieuws!!!
We duimen rustig verder…
Ik weet dat jouw wens heel groot is :hug: , kan ik me heel goed voorstellen, maar het is zo belangrijk dat jij hier goed doorheen komt, als jij herstelt kan je koppie ook eindelijk herstellen, nu hing dit nog zo boven je hoofd.
Ik hoop echt met heel mijn hart dat door zet.
Euh niet helemaal bijgelezen, uit angst voor vlindertjes-nieuws… :oops:
Allemaal een dikke :-*
@Sooki wrote:
Verder even vluchtig bijgelezen maar wil zeggen dat ik de avatar van Bieke prachtig vind :inlove:
Dankje meid! :hug: :-
Wat een supergoed nieuws las ik zeg!!! :dance: :dance: :dance: :inlove: :-