Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (12)

wat een goed nieuws lees ik hier allemaal zeg!!!ben helemaal blij voor jullie allen!!

hier gaat alles zijn gewone gangetje, Lieke doet het prima en groeit enoormmm!! :shock: :mrgreen: dit heeft ze allesinds niet van der papa, toch iets dan dat ze niet van hem heeft, want ze lijkt in alles op haar papa :roll: :lol:

met jurgen gaat het stapsgewijs nu, hij is nog twee weken thuis en moet nu technieken volgen voor zijn hyperventilatie onder controle te krijgen, wel moet ik zeggen dat hij steeds meer en meer met lieke bezig is en dat doet mij enorme deugd! ook zij geniet er van want telkens ze hem ziet lacht ze met zo’n enorme brede lach, ik vind het alvast SUPER voor hem :smiley:

vandaag zijn we op stap geweest en inkoopjes gedaan :oops: :roll: “jes”

we hebben ons een nieuw matras aangekocht voor bed, twas best prijzig maar we verlangen al om ons erop te smijten haha, morgen gaan we er zelf om want ze vroegen 35 euro vervoerkosten en de winkel is om de hoek :? :?

hoe is het nu met Fieke? en Jasmijn van Chantal???

groetjes lynn mama van senne* en Lieke

Mooie avatar, nieuw Lynn?

Gelukkig gaat t bij jullie langzaamaan ook de betere kant op.

Maar schrik niet als je man ook n terugval krijgt, is geloof ik vrij normaal.

Dikke :-* iig. Ik vind je een bijzondere dame.

Lynn idd je avatar, mooi! :inlove: Wat fijn dat het met Jurgen steeds een stapje beter gaat en hij begint te wennen aan Lieke. Dat moet voor jou ook een hele geruststelling zijn! Ik hoop dat de stijgende lijn zich zo voort mag zetten!

Marielle; de verhuizing is goed gegaan hoor. Ik had de dagen daarvoor zóveel gedaan dat ik op de dag zelf huilend op de grond heb gezeten. Ik had zoveel buikpijn dat ik nog geen boek kon optillen :roll: Gelukkig hadden we wat hulp en die waren allemaal super lief. Een vriend van mij heeft zelfs mn bed opgemaakt als verrassing haha, zodat ik kon gaan liggen. De muur die nog een kleur moest krijgen, is een donkere aquablauw-variant geworden. Ik schrok me wezenloos toen ik het zag (ik zei tegen mn man, verras me maar :o zeg ik ook nooit meer haha) maar uiteindelijk is het erg mooi geworden :inlove:

Vrijdag naar de gynaecoloog effe controle of alles nog goed is. Was bang dat ze me een aanstelser zou vinden endat de pijn vanzelf wel wegging maar afspraak was geen probleem. Gelukkig ook bij mijn eigen gyn.

hoi hoi

ik ben er nog steeds, maar heb momenteel de fut niet om te reageren, ben blij dat hier tot nu toe allemaal goed gaat met jullie na een aantal keren dat 1 van jullie wat had… allemaal een bigg :hug:

hier met mij gaat het momenteel niet echt, ben erg futloos en heb nergens zin in, ga van de week een afspraak maken bij de ha, en vragen of hij misschien een oplossing heeft… ik leef echt op de auto piloot… Daylian verzorgen, Evert verzorgen en naar school brengen, mijn mannetje savonds verzorgen… en zelf… loop er als een zombie bij… het is zelfs zo erg dat ik hele nachten wakker lig en dat ik smorgens dwars door de wekker heen slaap… heb vandaag ook Evert maar ziek gemeld op school :oops: :oops: , gewoon omdat ik het niet zag om weer een dag te rennen en te vliegen… want dat red ik nie meer… ook al doe ik alles met liefde… maar het is momenteel gewoon op

vind het ook gewoon niet leuk meer… alles moet maar gedaan worden en niemand die es vraagt hier of ze wat kunnen doen…

moet wel derbij zeggen dat ik ook het idee heb dat alles rondom Ghislaine weer volop hier meespeelt… maar lijkt wel of het steeds erger word…

nou sorry voor mijn klaagzang :oops: :oops: , maar goed er wacht hier weer een mooi mannetje op zijn fruithap…

liefss :vlinder:

@Miranda: wat klinkt dat heftig!

Als ik je zo lees, denk ik dat je knetter depressief bent.

Ik hoop dat je hulp krijgt. Dat heb jij, maar ook je kinders, verdiend. :-*

@Karin: goed dat ze je serieus nemen. Dat geeft vertrouwen, he.

Sterkte hoor.

Miranda ben het wel een beetje met Minni eens. Let erop dat je niet depressief raakt en heel goed dat je naar de huisarts gaat. Meid hoop dat je snel opknapt.

@Miranda :hug: goed dat je naar de ha gaat.

:evil: stomme ziekenhuis, bel ik voor de zekerheid of ik echt morgen heen moet zeggen ze maar je staat er niet in. voor morgen niet en voor volgende week ook niet

:evil: :evil: Nu dus wel morgen een afspraak maar goed dat ik gebeld heb dus. Het is al de 2e x dat ze me niet goed in zetten voor een afspraak

Slordig zeg.

vandaag 4 maanden. :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

sterkte minnie :kaars: :kaars: :kaars:

Lieve meiden :-* ,

ff wat van me laten horen, maar het lukt echt niet om verder op iedereen te reageren, daarvoor lees ik te weinig mee hier…solly!!! :oops:

Probeer de nov. mama’s nog wel een beetje bij te houden. Want ja, is toch wel leuk om te lezen hoe het met hun beebs gaat kwa ontwikkeling en hoe de dagen bij hun verlopen :slight_smile:

Lynnty: even een dikke knuffel voor jou! :hug: Jullie ook moeilijk tijd even. Maar wat fijn dat Jurgen nu steeds meer gaat genieten van zijn meisje! Het is ook best moeilijk!!

En het is natuurlijk logisch dat nu met Lieke, weer veel omhoog komt van Senne :**: :cry:

Onze :vlinder: kindjes zijn voor altijd in ons hart gesloten. Er zullen altijd moeilijke momenten zijn. Maar zo te horen sta jij geweldig klaar voor je mannetje en help je hem hartstikke goed! (en zo hoort het ook :wink: )

Miranda: goed van je meid om naar de ha te gaan! Want zo kan het niet langer. :hug: Ik herken het gevoel…al merk ik wel dat er nu een “turning point” van start is gegaan, anders had ik ook naar de ha gegaan!

Heel veel sterkte!!

Viola: ben toch ook wel benieuwd hoe het gaat met jou en Fieke!!

Evelien: Heerlijk dat jullie zo’n fijne vakantie hebben gehad met Tejo!! :thumbup: :thumbup:

Marielle: nog van harte :-* :-* :-* !!! (ietsie pietsie te laat :oops: )

Rest van de meiden: :hug: :hug: :hug:

Mijn duimen blijven draaien om jullie wens in vervulling te laten gaan!!! :pray:

Vind het fijn dat jullie nu met elkaar alles kunnen delen en elkaar zo steunen. :-* :-*

Heb ook altijd veel steun gehad hier bij de vlindermama’s!

Verder dan hoe het hier gaat :shifty:

Jasmijn zit wederom aan de maagzuurremmers (zantac 2x daags) en Motilium heeft ze al heel lang (3 x daags om de maaginhoud sneller naar de darm te laten lopen)

Hiermee is het redelijk te doen! We blijven iig onder controle bij de ka.

Want ze drinkt bijv. ook Nutramigen (koemelkeiwitvrije flesvoeding)

Helaas dus nog geen fruit/groentenhap voor haar. Vanaf 6 maanden mogen we daar heel voorzichtig mee gaan beginnen.

Verder brabbelt ze momenteel de oren van m’n kop :inlove: en genieten we nu steeds meer van die prachtige momenten! :inlove:

Haar brede glimlachjes, haar verbaasde blikken en heel afentoe zelfs een schatterlach :inlove: :inlove:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

he meis wat fijn om wat van je te lezen had je gemist, fijn dat het ook beter met Jasmijn gaat.

Chantal!! Goed om van je te horen en wat fijn dat het met de medicijnen nu ook beter gaat het Jasmijn. :-*

hoi meiden even een kort berichtje van mij

morgen de uitgerekende datum van Manon :vlinder: en we gaan er lekker op uit. Eerst langs t grafje en daarna gaan we

lekker uitwaaien in Zandvoort, uiteten en we slapen er ook :inlove:

zaterdag shoppen in Haarlem :dance: en einde van de middag naar huis.

heb vandeweek mij ei weer gevoeld dus we zitten weer op het beruchtte wachtbankje… :pray: :pray: :pray:

liefs Anne

Anne, het lijkt me heel moeilijk om morgen in te gaan voor jou. Zo te zien hebben jullie leuke dingen gepland dus dat gaat vast goed komen. geniet morgen lekker van elkaar en hoop dat het wachtbankje dit keer voor niets is meis!

Chantal, fijn wat van je te horen en te lezen dat het met Jasmijn wat beterder gaat!

Minni :kaars: :kaars: onze uitgerekende datums komen er ook aan. Gek hè… ze zitten al zo’n poos in ons hart, maar hadden nog lang niet geboren mogen zijn.

Contract op mn werk is verlengd, joehoe!! :inlove:

ff snel.

Chantal, fijn weer wat van je te horen. En al helemaal fijn dat het al wat beter gaat met Jasmijn. Ondanks alles, kunnen jullie nu toch echt genieten van haar en zo hoort het ook :thumbup:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@Anne veel sterkte, maar ook plezier morgen.

@Cathelijne: ik was uitgerekend op Giulian zn verjaardag, dus ik heb wel afleiding.

Vandaag wel n dag met veel nek- en koppijn. Maar ach…

Heb mezelf wel nuttig gemaakt en dingen die mij helpen zijn o.a. aan Giulian zn nieuwe kamer werken. Dan zijn we weer bezig met de toekomst.

Dus ik zit met nog enigszins groene vingers van de verf achter mn pc. :mrgreen: Heb net 1 muur gedaan.

Morgen doe ik die nog es en morgenavond een behangetje halen voor op n ander muur. Dan schiet dat n beetje op.

Gek idee he die uitrekendata, wanneer je kindje er niet meer is enerzijds, anderzijds juist meer aanwezig is dan bij de meiden van de mei mama’s’08.

Ik denk dat jij dat ook bedoelde, Cathelijne?

Ja dat bedoelde ik minni!! Mijn uitgerekende datum is overigens mn trouwdag zucht… maar idd, heb ik wel afleiding! Heb al 2 dingetjes gepland staan, die zullen opluchten en goed zullen doen!

Meiden sterkte met de aankomende datums, mijn datum is 7 mei de dag dat Luna geboren werd na een geweldige zwangerschap van 41 weken.

Hoi vlindermama’s. Ik moet nog even bijlezen maar hier een paar gekke dagen gehad. helaas last van een stalker dus mijn account van vuegje word anoniem gemaakt en ik heb het verhaal val Elizabeth :vlinder: weg moeten halen. ook haar ‘foto’ ga ik weg halen. Als je meer wilt weten doe dan ff PB dankje