Ik wil in het bijzonder Anne vandaag en verder iedereen met ‘engeltjesdagen’ of andere moeilijke/confronterende dagen even heel veel sterkte wensen !
Marike :vlinder: :kaars:
anne :hug: :hug:
Anne :hug:
vandaag naar de gyneacloog geweest. Hij snapte mijn onzekerheid. Kreeg een echo en daar bleek dat alles er perfect uit zag. De een heeft meer pijn bij eisprong en menstruatie dan de andere , en meer pijn na keizersnede.
Hij vroeg wel of ik angst had voor een volgende zwangerschap , dat had ik niet wel verteld dat ik angst had of het nog wel wou. Daar moest ik me niet zorgen om maken. Als het in mijn hoofd niet goed zit dan wil het ook niet goed.
Hij vond mijn cyclus wel wat lang mocht ik in september niet zwanger zijn dan moet ik terug komen en krijg hormoon kuur.
Normaal is het een jaar maar omdat mijn cyclus lang is mag ik eerder en ws ook vanwege mijn geschiedenis.
Karin hopelijk heb je die kuur niet nodig en ben je in september al een paar maanden zwanger.
dankje Marielle hopen wij ook
Hoi Anne,
Dat is goed nieuws dat alles er prima uitzag… ! Natuurlijk hoop ik ook dat je zwanger wordt, maar snelheid is daarbij geen vereiste hoor…het is allemaal nog zo vers en je moet het ook maar ‘een plekje kunnen geven’… Je mag ook wel even bijkomen want je hebt toch een zwangerschap en bevalling achter de rug… ondanks het topic hier zou ik zeggen doe maar lekker rustig aan ! Dan komt het vast vanzelf goed… tenminste dat ervaar ik zelf zo, ook al is het bij ons wel erg snel geslaagd… dat is dan ook net geheel zonder brokken verlopen, ondanks alles zet een nieuwe zwangerschap je toch were volledi gop zijn kop… teminste zo hebben wij het hier ervaren… en dat had dus best even kunnen wachten… wel veel sukses en geluk gewenst ermee…
ik snap je gevoelens wel… zoals iedereen hier natuurlijk, maar laten we niet vergeten dat dit ook vooral het kletstopic is van ons engelmama’s en daar is ook niets mis mee :hug:
Mooi Bar :-* .
@Marjet wrote:
Hoi Anne,
Dat is goed nieuws dat alles er prima uitzag… ! Natuurlijk hoop ik ook dat je zwanger wordt, maar snelheid is daarbij geen vereiste hoor…het is allemaal nog zo vers en je moet het ook maar ‘een plekje kunnen geven’… Je mag ook wel even bijkomen want je hebt toch een zwangerschap en bevalling achter de rug… ondanks het topic hier zou ik zeggen doe maar lekker rustig aan ! Dan komt het vast vanzelf goed… tenminste dat ervaar ik zelf zo, ook al is het bij ons wel erg snel geslaagd… dat is dan ook net geheel zonder brokken verlopen, ondanks alles zet een nieuwe zwangerschap je toch were volledi gop zijn kop… teminste zo hebben wij het hier ervaren… en dat had dus best even kunnen wachten… wel veel sukses en geluk gewenst ermee…
ik snap je gevoelens wel… zoals iedereen hier natuurlijk, maar laten we niet vergeten dat dit ook vooral het kletstopic is van ons engelmama’s en daar is ook niets mis mee :hug:
Denk dat je Karin bedoelt???
Hallo meiden,
Ik breek even in… Ik vroeg mij af of ik hier ook misschien mocht gaan schrijven… Als jullie dat niet vervelend vinden natuurlijk … :mrgreen:
Liefs patricia :-*
Tuurlijk niet , gezellig
Patricia natuurlijk niet, welkom meis, had je liever in een ander topic tegen gekomen dan je hier te verwelkomen maar hoop dat je hier steun vindt :hug:
Barbara :shock: wat vervelend!! Een stalker, heus? :evil:
Anne, lieverd, een heel dikke knuffel vanuit hier. Manon :kaars:
Marielle, 7 mei… dat wordt voor ons beide een moeilijke dag dan… (7 mei was uitgerekende datum van Quirineke bij mij)
Karin :hug:
Hoe zal het met sterrenmama zijn? En met Viola?
Verder kwijt, laptop loopt te rellen, i’ll be back :mrgreen:
@patricia13 wrote:
Hallo meiden,
Ik breek even in… Ik vroeg mij af of ik hier ook misschien mocht gaan schrijven… Als jullie dat niet vervelend vinden natuurlijk … :mrgreen:
Liefs patricia :-*
Hoe is het verder met je?
Hoi Karin,
Het gaat ben inmiddels vele onderzoeken verder en weet eigenlijk nog niet erg veel… Feit is en blijft dat Esmee is overleden aan placentainsufficientie. En met haar dus feitelijk helemaal niets mis is geweest.
Ik ben daarintegen (sorry voor het gezeur) nog steeds niet helemaal gezond… Maar daar werk ik aan met B12 injecties… Ook moet ik binnenkort onder het mes voor galstenen. Het zit me dus op het moment allemaal niet mee. Ik hoop dat het voor de rest wel ons jaar wordt want we hadden wel het plan opgevat om in juni weer te gaan proberen voor een brusje…
Hoe is het hier verder… Ik moet even inkomen hoor ben een tijdje weer afwezig geweest…
Liefs Patricia
@Sooki wrote:
Patricia natuurlijk niet, welkom meis, had je liever in een ander topic tegen gekomen dan je hier te verwelkomen maar hoop dat je hier steun vindt :hug:
Lieve Sooki,
Ik heb je verhaal met veel verdriet en herkenning gelezen. Wat een prachtig meisje was Quirine :vlinder: , en ik vind het zo erg dat ze niet bij jullie mocht blijven… Ik heb er gewoon geen woorden voor. Het gebeurt te vaak in mijn ogen. En ik wordt er elke keer weer zo verdrietig van …
En ook voor jou Karin geldt het bovenstaande het is gewoon te oneerlijk… Ook jou verhaal heeft mij weer aan gegrepen… Lieve mooie Daan die niet in ons midden mocht blijven bah…
Ik moet het ook allemaal niet na gaan lezen want dat ga ik echt niet trekken hoor meiden :oops:, sorry … Maar hierbij iedereen heel veel sterkte gewenst en we gaan hopen op een betere en rooskleurigere toekomst voor ons allemaal…
Liefs Patricia :-*
Patricia welkom hier.
Zo ben net lekker uiteten geweest met een vriendin was zalig, lekker allemaal tapas gehad heerlijk ging prima trouwens.
Zaten er om half zes tot tien over 9
Hé Patries!
Jij ook hier???
Hoe kan dat nou :mrgreen: ??
Ah Jel, gesmuld??
Past het er weer in, ik maar denken dat je nog steeds aan de soepjes zat :lol: .
Nee al weken niet meer had wel een klein kommetje soep trouwens cocossoep met kip lekkerrrrrrrrrrrr
Ohh jel tapas :drool:
@marielle wrote:
Nee al weken niet meer had wel een klein kommetje soep trouwens cocossoep met kip lekkerrrrrrrrrrrr
Ik loop achter :oops: :mrgreen: .
Hoeveel ben je nu kwijt???