@Jolanda wrote:
@marielle wrote:Nee al weken niet meer had wel een klein kommetje soep trouwens cocossoep met kip lekkerrrrrrrrrrrr
Ik loop achter :oops: :mrgreen: .
Hoeveel ben je nu kwijt???
Op 2 kilo na 30 kilootjes
@Jolanda wrote:
@marielle wrote:Nee al weken niet meer had wel een klein kommetje soep trouwens cocossoep met kip lekkerrrrrrrrrrrr
Wow wat goed joh!
Tjee hoe doe je dat?? Ik ben de helft kwijt das toch ook wat toch??/
@patricia13 wrote:
Tjee hoe doe je dat?? Ik ben de helft kwijt das toch ook wat toch??/
Ow tjee heftig hoor. Das niet niks maar wat goed van je zeg :thumbup: .
En ja ik ben er ook wel trots op hoor, maar ik sta al sinds november stil maar dat heeft met mijn lichamelijke gesteldheid (ziek zijn) te maken op dit moment komt wel weer goed :? … hoop ik :shock: :mrgreen:
@Jolanda wrote:
Hé Patries!
Jij ook hier???
Hoe kan dat nou :mrgreen: ??
.
@marielle wrote:
@Jolanda wrote:@marielle wrote:Nee al weken niet meer had wel een klein kommetje soep trouwens cocossoep met kip lekkerrrrrrrrrrrr
Op 2 kilo na 30 kilootjes
Wow Marjel,
FanTasTisch !!
Het lijkt me leuk om es uit eten te gaan met je in Sneek, als we daar wonen, of evt. eerder natuurlijk… ons huis heeft al een dak en al… vandaag moeten we nog even met ons huis in Schoonhoven aan de slag binnenkort weer kijkdag… staat nog steeds te koop !!
Umm ja ik bedoelde Karin… excuus en natuurlijk iedereen die heel snel weer zwanger wil worden… rare natuurlijke reactie is dat van ons… heeft ook te maken met dat je eigenlijk het niet tegen wilt houden vanuit je gevoel… zoals ik eerder zei wij waren niet erg strict met anticonceptie… maar achteraf is na vier maanden alweer snel zat !!.. anders loopt alles zo door elkaar… doet het bij ons nu toch wel weer… maandag onze 1e officiele controle wli dan zeker een echo afdwingen om te kijken of het er nu écht eentje is en alles goed is, haal me van alles in mijn hoofd… zit daardoor niet echt in lekker in mn vel omdat ik ook zo graag wil dat alles normaal is en dat ik het dan ‘gewoon’ aan iedereen kan vertellen… op de manier die ik wil… en aan wie ik het wil … maar bij ons engelmama’s wordt zwanger zijn nooit meer ‘gewoon’ vrees ik… iedereen hier een heel fijn zonnig en positief weekend… geniet ervan ! duimen mag maandag (heb eerst ook nog een sollicitatie… pfff)… dankjewel, na maandag minder ego hoor… hoop ik… liefs Marike
Marielle: super!! :thumbup: :thumbup: Straks herkennen we je niet meer! :lol:
Patricia: WELKOM!! :-*
Ik kom hier nog weinig beppen, maar altijd even buurten
Voor de andere meiden… :hug: Voor al die moeilijke dagen, momenten :hug:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
hoi meiden, hier ben ik weer :mrgreen:
leuke 2 dagen gehad, voelde me eigenlijk gewoon goed niet superverdrietig ofzo…dat had ik de week ervoor…
dus wieweet was ik wel eerder bevallen haha
weer zat helaas erg tegen, maarja niks aan te doen.
blik kan nu op vooruit, niet meer achterom kijken en hopen dat er snel een nieuw wondertje in me mag groeien… :inlove:
liefs Anne :-*
Marjet dat lijkt me super gezellig, en ja die huizen schieten op ik kan ze zien vanuit mijn zolderraam en ik fiets er dagelijks langs.
Patricia, Welkom.
(helaas zoals we hier altijd zeggen )
Jel, :shock: Wow.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
hallo dames,
hier alles ok, jurgen gaat prima vooruit, maar een stapje met een keer dan.
vandaag zijn we er op uit geweest en even de grens overgestoken naar jullie toe :mrgreen: naar sluis, om even uit te waaien en te shoppen, heerlijke dag was het, maar wel koud aan de neus en oren hoor!!
ook Lieke heeft er niks van gemerkt en heeft de hele tijd door liggen slapen :inlove: :inlove:
Chantal leuk nog es van je te horen meis, goed dat Jasmijntje het nu wat beter doet :-* :-* , en hier ook een dame die ligt de brabbelen naar haar teddy’s en als je je hoofd over de box steekt er eentje ligt te lachen :lol: :inlove: :inlove: zalig he…
Viola hoe is het nu met Fieke???
Bieke hoe gaat het meis?? hou je nog even vol?? het is nu echt niet lang meer he meid, ik duim voor een flinke zoon hoor!! :-* :-
Sooki en minni dubbel he die datum die nadert, ik heb me er toenertijd gewoon doorheengeslagen met me bezig te houden met iets die sterk afleidde, maar sterkte voor jullie :hug: :hug: :-
sooki nog gefeliciteerd met je contract!!! :dance:
Anne sterkte met de datum van manon, gelukkig heb je je er doorgeslagen en wie weet is het wel waar wat je zegt, dat je mss een week eerder zou bevallen zijn, manon :vlinder: zal je wel opgekikkert hebben om wat van jullie reisje te kunnen genieten, :hug: :hug:
ik duim voor je meis dat er gauw een brusje mag komen :thumbup: :-
veughje zo erg om te lezen dat je hier met een stalker zat! :shock: ben er nog steeds niet goed van, kvind het dan ook heel erg voor je, net nu je je meisje es showde, wat ik trouwens heel mooi vond! sterkte meis! :-
mensen hebben toch lef he :evil:
Evelien goeie reis gehad???
Miranda meis goed dat je naar de ha gaat, doe rustig aan als je kan maar zoek vooral hulp, schrijf hier lekker van je af :hug: :hug:
Marielle :shock: 30 kg, wat fijn voor je, fotoooossss :mrgreen:
patricia welkom hier, (helaas), schrijf gerust mee ik duim ook mee voor je dat er snel een brusje komt voor jullie, :thumbup: :thumbup:
karin ook voor jullie duim ik enorm mee :thumbup: :thumbup: hopelijk hebben jullie die kuur niet nodig
ik zal jullie laten nu, tis al laat :oops: en ben nog steeds niet moe :mrgreen:
kok verslaafd?? :liar: :liar:
er staan foto’s in showforum :inlove: :inlove:
groetjes lynn mama van senne* en Lieke
Lynn, fijn dat het met Jurgen de betere kant opgaat!
Gezellig, een dagje sluis! :dance: :-
Met mij gaat het goed hoor, ik begin al af te tellen en die laatste weken mogen nu echt wel snel gaan hoor, ik begin last te krijgen van mijn rug door al dat gewicht… :-
Patricia, (helaas) welkom hier meid! :hug: :-
Alle meiden met moeilijke datums, veel sterkte, het blijft ieder jaar (en zeker de eerste keer) heel erg emotioneel… :hug: :- :kaars:
hoeveel kg ben je nu precies bijgekomen bieke? ik duim verder voor je hoor meis, hopelijk kun je je nog wat bezig houden, al is dat vele rusten wel lastig he…
:hug: :-*
maar wees gerust nu zal het wel snel gaan hoor, kijk je bent al bijna 32 weken
Allemaal een dikke :-* !
Ik heb een banner :dance: , dus brusje mag op het lijstje.
@lynnty wrote:
hoeveel kg ben je nu precies bijgekomen bieke?
Jolanda, mooie banner meid! :inlove: :-*
@Jolanda wrote:
Allemaal een dikke :-* !
Ik heb een banner :dance: , dus brusje mag op het lijstje.
Gisteren is de astatoeage van Quirine gezet! Foto’s staan in het showforum (Hanky Panky at work!) Ben er zo blij mee en zo trots :inlove:
Bieke, ik denk dat jij die kilo’s in notime weer kwijt bent meid, als ik je bouw zo voor de geest haal! :-*