had 1 van kruidvat en clearblue digi maar nog steeds niet ongie :?
Als je nou morgenochtend met ochtendurine test met een gewone???
Het móet gewoon hoor :-* .
Dan is mijn hoop nog niet vervlogen hoor.
Met Giulian had ik pas na een week een positieve test, terwijl ik heel duidelijk mn eisprong optijd had gehad en direct na mn eisprong al melk uit mn borsten had (tja een andere oorzaak voor dat melkverlies kon ik niet bedenken dan een zwangerschap).
Ik zal nog even voor je duimen.
Heb je nog een ovu-test liggen??
Daar zou je het ook mee kunnen proberen…
Sorry als we je gek maken :oops:
volgens mij word ik gewoon ongie, net de tampon test gedaan. Ik wacht nog ff af.
Lief dat jullie zo meeleven
:hug:
:hug:
Tampon test ?? !! :o
Gék wordt je er van heh… meid vraag anders of ze even ergens een echootje kunnen maken ?? Dat schijnt al vanaf eisprong te kunnen… dit wachten is gekmakend… maar ik/wij begrijpen de gekte hier maar al te goed hoor…
:hug: :hug: :hug:
Marike
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
hoi meiden hier ook weer even een teken van leven van mij
Karin wat balen meid! hoop dan maar dat je ongi doorzet wat van dat wachten wordt je ook gek he!
liever heb ik natuurlijk dat je alsnog hartstikke posi test maar zoniet laat die duivels dan maar komen
hier verwacht ik mijn ei het weekend weer dus we gaan weer flink aan de klus en eens zien of mijn tante haar droom klopt :mrgreen:
14 april heb ik dan mijn NOD we zien wel
voorlopig zijn we erg bezig met 4 april…de uitgerekende datum van Manon :vlinder: ik heb er vreselijk veel last van
en ben erg somber en verdrietig
probeer veel afleiding te zoeken vandaag de badkamer gedaan maarja daarna komt de dip weer net zo hard terug… :wall:
meer nieuws heb ik niet…
dikke knuffel voor jullie allemaal :hug: :-*
liefs Anne
dikke knuffel voor jou Anne volgens mij heb jij die nu heel hard nodig. :hug: :hug: :hug:
dankjewel Jel :-* ja het is even zwaar nu…had t niet verwacht…maarja we moeten er doorheen he
hebben jullie dat toen ook gehad??
Meis ik was uitgerekend op 30 april koninginnedag, Luna kwam een week later op 7 mei.
Ik beleef deze maanden als een roes, nog steeds nu alweer of nog maar 3 jaar geleden straks onvoorstelbaar.
Tik net een stukje erover neer bij Luna haar topic hoe toevallig.
Ik mis haar nog elke dag zoveel, de pijn wordt dragelijk echt waar maar het verdriet blijft de scherpte gaat ervan af maar het blijft.
:hug: :hug: :hug:
@Anne, ik had zo gehoopt dat je zwanger zou zijn vóór je uitgerekende datum. Dan heb je iig niet helemaal je handen leeg.
@Jel, ik zal zo es lezen (eerst ff t hele spul naar bed).
hoi Jel ik ga ook zo eens lezen…zeker toevallig…voor ons allebei dus moeilijke weken…dikke knuffel meis :hug:
ja Mini ik ook erg gehoopt weer zwanger te zijn op 4 april maar dat ga ik echt niet meer redden…
dat maakt t extra verdrietig…maar ja het is helaas iet anders…
liefs Anne :-*
Anne :hug: :hug: :hug:
Ongie zet dus niet door en ik blijf misselijk en pijn in boobs houden. Normaal s dat bij ongie weer over.
kun je niet je ha bellen Karin vragen of hij bloed wil prikken op hcg?
ms is t nog te laag voor een urinetest en ben je toch zwanger!
succes!!!
Hoe spannend het ook is Karin ik testte ook bij allebei pas na een week positief. Maar goed ga maar nergens vanuit dan valt het altijd mee, zo heeft het bij mij wel 4 maand geduurd voordat alles weer op de rit was met de ongi vaak overtijd ed.
Ik ben ook nog maar 2 maand bezig , komt omdat ik van Daan :vlinder: na 1 maand al zwanger was. Tuurlijk ik heb een zwangerschap achter de rug plus keizersnede kost tijd. Mocht gewoon ongie worden gaan met goede moed verder.
dat had ik dus ook Karin, van Manon* was ik de 2e ronde al zwanger :inlove:
En nu wordt dit alweer de 5e ronde…maar mijn moeder vertelde me dat ze met mij ook snel zwanger was en voor mijn broertje
toch iets meer hun best moesten doen
we gaan ons best maar weer doen deze week en zien wel waar t opuit draait toch?
liefs Anne
we blijven duimen hoor, het is toch wel een kleine teleurstelling anders heh…
Wij hadden hier een vruchtbaarheidsbanner geinstalleerd van 9maand.com die gaf precies de vruchtbare dagen aan, en we hebben ons suf geoefend (ahum) zo graag wilden we het zeker… ennuhh hou rekening met een week afwijking dusuhhhhhhhhhhh oefenenoefenenoefenen :oops: :oops: :oops:
en een beetje geluk natuurlijk, maar het komt goed meiden, toitoitoi op nog meer bolle buikjes, is het niet nu dan later… hou moed en hou jullie taai !!