ja dat zijn de hormonen he…maar gelukkig nu iets heel leuks en liefs :inlove:
Schatje he oh en hij is zo lieffffffffff
ja echt een liefie zeg Jel :inlove: ben wel beetje jaloers hoor hihi
Hoi meiden, allemaal een heel gezellig pasen!
liefs Anne :-*
ela wat een rust hier vandaag…zijn we allemaal eieren aan t verven en zoeken???
Hier druk bezig met alles klaarmaken voor t avondeten we gaan fonduen en gourmetten dus vast champ en prei voorsnijden/bakken
Voelde me al paar dagen depri en ben net toch even gaan joggen wow wat heerlijk zeg :mrgreen:
Voel me gelijk een heel stuk beter!!! Veel plezier allemaal en geniet ervan :dance:
Liefs Anne :-*
zalig pasen allemaal!!! hier is het ook zeer kalm, gisteren bij mijn ouders langs geweest en twas fijn…
maar ik zou zo graag es gaan wandelen met Lieke maar dat k* weer laat het niet toe… :evil: ,jurgen zou er ook es deugd van hebben want hij is nu nog de hele week thuis, dus we moeten er van genieten…
verder niet zo veel nieuws van hieruit…
doeiii dames…
Gister met Su lekker in de sneeuw gewandeld, dat was erg leuk ! Misschien ook een idee. Alleen hier schijnt nu de zon volop, ‘helaas’ zou ik bijna zeggen haha. Verder gister 2 topics geopend hier en op 9maand.com over het hele tweeling in aanleg zwangerschapsgebeuren, waarbij er eentje is gestopt… dat geeft mij wat rust, thuis is het na het uitpraten van iets wat mij dwars zat van tijdens mijn vorige zwschap, ook een stuk opgeklaard… gister naar de kerk geweest omdat manlief er moest uhh mocht toeteren (was heel mooi) en eergister temidden van de familie mijn verjaardag gevierd… was wel erg druk maar gezellig… omdat nog niet iedereen het weet van onze nieuwe zwangerschap en ‘de kinderen’ het nog niet weten werd daar verder niet over gepraat en dat vond ik wel fijn na deze roerige week achter de rug. Hoop op 2 rustige weken tot ons volgende echo… en geen onverwachtheden of slechte boodschappen meer… volgende week gaan we het denk ik wereldkundig maken en mensen die vragen hoe het gaat en als ik zin heb, zal ik dan wel erbij vertellen waarom dit nu extra driedubbel is… het was al dubbel immers…
affijn, misschien val ik in herhaling… erg rustig hier ja !!
Fijne paashaas voor vandaag… Marike
Hallo meiden,
sorry veel te lang niet meer geweest. Hier gaat het nog steeds met ups en downs, gelukkig gaat het werken erg goed. Bevalt super.
Ik zit eigenlijk een beetje in spanning (zie de banner)
Wou gisteren testen met digitale tester maar die gaf een foutmelding aan en had geen testen meer in huis. Ga vanavond testen als ongie weg blijft en man lief thuis is.
Ga nu eerst alles bijlezen
Oei Karin, dacht in eerste instantie dat je drie dagen geleden had moeten bevallen… dat is wat overtijd eigenlijk betekent :?
Maar dit is supergoed nieuws, ben hier al een beetje voorzichtig blij voor je… en duim… ik hoop het zo voor je meis… :thumbup: :thumbup: :thumbup: Marike
Hoi dames, hier even een snel berichtje vanuit Italie. Hier ook volop sneeuw en Rinse (en de rest) is druk aan het skiën.
Het verhaal over het nieuwe vlindertje heb ik bewust nog even niet gelezen. Ik ben met vakantie en heb even geen behoefte aan dit soort slecht nieuws.
Karin. Spannend zeg. 3 dagen overtijd inmiddels zie ik. :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Jel, :inlove: .
Lynn, als het droog is (want in nat weer is gewoon niet leuk lopen) lekker naar buiten hoor! Heerlijk wandelen.
Gisteren heb ik met Tejo gewandeld. Tejo in de rugzak, dat ging prima. Hij vond het helemaal leuk, en viel ook heerlijk in slaap. Dat was dan wel minder voor mij, want op de terugweg heeft hij zo’n beetje de hele tijd (ongeveer anderhalf uur lopen terug) naar links gehangen.
Ik barst ook van de spierpijn overigens :?
Tejo geniet hier ook van de vele aandacht. Iedereen kijkt om naar hem. Daarstraks kwam er een hele groep Italianen binnen en een aantal namen ook een foto van hem :mrgreen: Gekke Italianen. Tejo vind het allemaal wel reuze intressant. Grappig, want volgens mij begint hij een beetje eenkennig te worden.
De compagnon van Rinse met wie we hier samen zijn (en zijn vrouw is er natuurlijk ook) is Tejo bang voor. Heel raar. Een zaal vol mensen en hij flirt met iedereen. Dan kijkt hij naar de andere kant van de tafel en schikt weer dat hij W. daar ziet. Huilen doet hij gelukkig niet meer, maar hij houd W. nog wel heeeeel goed in de gaten. :mrgreen:
Ik zap nog ff verder door op Kok.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Evelien lekker genieten van je vakantie meis
Chantal hoe is het toch met jullie?
Viola hoe is het met Fieke?
Toch zojuist het verhaal gelezen. Suzanne is een juli-mama al scheef ze niet mee met de juli-babbelaars (wel af en toe bij de mama’s aan het einde van de zwangerschap)
Ongelooflijk, elke dag schiet het wel eens door mijn hoofd en zeker als Tejo een keertje niet zo snel of vroeg wakker is geworden. Vanochtend nog. Wij gingen bijna ontbijten en Tejo leek nog niet moe dus zouden we meenemen ipv op bed leggen. Tejo aangekleed en toen leek hij plots toch moe. We dachten we proberen het gewoon. We leggen hem op bed, pakken de babyfoon mee. In de eetruimte werkt de babyfoon niet, maar vlakbij de bar doet hij het wel en leggen hem daar neer. Af en toe kijken we dan even of Tejo wakker is. Niets gehoord vanochtend, gewoon stil. We hebben zelfs wat langer gewacht met terug naar de kamer gaan (Rinse moet toch nog zijn jas ed pakken uit de kamer voordat hij kan gaan skien). Om half 10 zijn we maar naar boven gegaan (om 8 uur gingen we ontbijten en om 9 uur gaan de skiliften open) en dan ben je toch even bang.
Tejo lag overigens op zijn buik. Zo valt hij nooit in slaap. Ik heb dan ook even extra goed gekeken of ik hem zag ademhalen, want tot onze verbazing was hij zelfs van het openen van de deur niet wakker geworden.
Elke keer weer een pak van mijn hart dat hij het nog doet. En waarom zou hij het niet meer doen, vraag ik mij vervolgens af. Hij doet het super!
…
En dan lees je vervolgens dit vreselijke nieuws … :kaars:
Wanneer gaat die angst over? Misschien ook wel nooit meer, al zal die angst waarschijnlijk wel veranderen van nu wiegendood, naar straks fietsen in de straat en uiteindelijk brommer/auto rijden etc…
Pfffff…Ik probeer er maar niet teveel bij stil te staan… Tenminste bij het feit dat het ergste wat we kunnen bedenken ons kan overkomen (nogmaals :x ) En ga gewoon verder genieten van de vakantie.
Volgens mij gaat die angst nooit meer over, wat wij met zijn allen meegemaakt hebben dat tekent je voor het leven.
Oja, nog helemaal vergeten te vertellen. Tejo zijn eerste tandje is door Toen we hier aankwamen zag ik het plots. De dag ervoor had ik niet gekeken of gevoeld, dus ik denk dat het er al een dagje was. Daarvoor (sinds 12 maart, dus al een week) dacht ik wel iets te zien (wit stipje) en te voelen. Nu steekt er echt wat uit.
:wall: heb ik wel tabletjes mee (homeopatisch) voor als Tejo last heeft van het doorkomen van tandjes, vergeet ik een tandenborstel en tandpasta voor hem mee te nemen. :wall:
@marielle wrote:
Volgens mij gaat die angst nooit meer over, wat wij met zijn allen meegemaakt hebben dat tekent je voor het leven.Ik denk vooral ook dat wij er veel bewuster van geworden zijn.
Ik probeer er ook maar niet aan te denken, maar toch speelt die angst door je hoofd.
Helaas net negatief getest. laat de ongie nu maar komen
Geef niet op hoor !! Wat voor test was het ?? Heb hier dus eerst vier negatieve / mislukte testen gedaan… tot ik een week ‘overtijd’ was en het resultaat écht niet meer geloofde… toen clearblue digital gebruikt en patsboem binnen de minuut hartstikke zwanger… wil je natuurlijk geen valse hoop geven… maar met deze wetenschap ? als je al een betere test deed, dan misschien toch es bij de gyn laten nakijken ? kan misschien ook iets anders mis zijn… is wel beter om te weten wat en hoe toch… ik kan me jouw onzekerheden van dit moment wel voorstellen, take care meis ! :hug:
:hug: Karin jouw wondertje komt echt ook wel, net zoals het wondertje van Anne.
Ver&**(% Karin, ik wist bijna zeker dat het zo was :hug: .
Sterkte meid :-* .
Hoop dat ze gauw doorzetten.
Maar had je alleen een digitale gedaan?
Die test niet gauw positief he???
Het is hier n beetje stilletjes de laatste tijd.
Berichten die hier geschreven worden zijn ook niet zo leuk.
Meiden een dikke :-* voor wie die :-* kan gebruiken.
Hier gaat ie oké.
Geen zenuwen op t moment.
Ik heb net n vriendin gevraagd of ze haar (water) pokkenkind hier wil laten spelen, zodat Giulian er miss goed mee besmet wordt end ekans dat Giulian rond 1 okt met waterpokken rondloopt eventjes kleiner is.
Alles voor mn druifje en ontlopen kan je ze toch niet.
Ik hoop dat mn vriendin dat jochie zo komt brengen. (ze moest er ff over denken)