Moggel
Spannend Jo heeft haar echo, het komt goed meis.
Viola ze zijn verplicht hoor om zorgverlof te geven.
Sooki :hug: meis ik heb vannacht over je gedroomd. Jij was bij mij op visite met 3 kindjes en die waren me toch een partij druk :lol:
:dance:
Ikke ook :mrgreen: :dance: Voor Jo dus
Dat is fijn op vakantie gaan. We vertrekken morgenochtend vroeg. Net als vorig jaar zal ik vast nog wel tussendoor hier komen koekeloeren :mrgreen:
Viola, wat zorgverlof betreft heeft iedereen daar recht op. ff googlen…
Het zou echter al best kunnen zijn dat je daar al overheen zit :think: Je krijgt 2x het aantal uur dat je werkt in de week. Per 12 maanden.
Dus werk je 24 uur, dan krijg je 48 uur zorgverlof in het jaar.
Nouja… je moet zelf maar ff googlen. Of hier heb ik een linkje waar het eea in staat.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Oh echt??!!!
Jo heeft n goeie echo?!!
Joepieeeeeee!
ahhhhhhhhhhhhhhhhdasmooi1of2?of3?
@Jel (mag ik je Jel noemen? Iedereen doet t al… ) Wat n fantastische foto van Quilian met zn rooie spaghetti mondje (je avatar). :inlove:
@minni wrote:
@Jel (mag ik je Jel noemen? Iedereen doet t al… ) Wat n fantastische foto van Quilian met zn rooie spaghetti mondje (je avatar). :inlove:
Dat mag jij hoor :mrgreen: Leuk he die foto
Oh dames we hebben vanmiddag een hondje gekocht een boomer hij krijgt de naam Youp of Joep daar ben ik nog niet overuit. Hier een linkje
http://link.marktplaats.nl/153222584
Jo :dance:
Oh meid echt zo ontzettend gaaf :dance:
Ik zit helemaal te stuiteren voor jullie :mrgreen:
Jel leuk man n hondje :dance: Ik vind Joep leuk :inlove:
Evelien veel plezier op vakantie :thumbup: Is me ms ontgaan, maar waar gaat de reis naar toe ?
Ik zal t eens na gaan lezen over dat zorgverlof
Marjet t is ook moeilijk om los te laten hoor :hug: Neem gewoon de tijd daarvoor en probeer
vertrouwen te hebben. Er is er 1 die waakt
Minni dat is n beetje de vraag hoe Fieke er uit gaat komen :think: Daar kunnen ze geen uitspraak
over doen zoals ze wel vaker niet kunnen doen we gaan er maar t beste van hopen
Hier geen neuws eigenlijk. We zijn vanmorgen weer naar de ha geweest om te laten luisteren en
we moeten morgen weer terug om t te gaan vergelijken.
We gaan er maar weer t beste van hopen. Ik ben alleen zo moe, maar dat ga ik dit weekend bestrijden.
Joost is ook thuis dus die kan de zorg van Fieke dan ook n beetje op zich nemen
Morgen nog 1 dagje werken :dance: dan lekker lang weekend.
Gaan jullie nog leuke dingen doen ?
Ik ga Fieke uit bed halen dus later
Liefs Viola
@marielle wrote:
Sooki :hug: meis ik heb vannacht over je gedroomd. Jij was bij mij op visite met 3 kindjes en die waren me toch een partij druk :lol:
Oh echt hahhaha! :lol: 3 kindjes, dat klinkt veel belovend :inlove:
Jolanda :inlove: :dance: :-*
Viola, ooh nee wat verdrietig zeg! Hoop zo dat ze er lekker naast zitten wat betreft de schade aan haar longetjes. Maar iets lijkt toch niet goed te gaan, dat ze nu nog zo benauwd is! Fijn dat je huisarts zo behulpzaam is! Blijf jezelf voorhouden dat je nooit zeurt als het om je kindje gaat :thumbup: al moet je elke dag langs die artsen! Ik dat ze toch goed zal gaan opknappen!
Marielle (of zal ik dr ook maar Jel van gaan maken) wat een schaaaaatje! Een echte Joep vind ik :inlove:
Maak jij er ook maar Jel van hoor. :mrgreen:
:lol: will do :mrgreen:
Allemaal een dikke :-*
Rare dag hier…
Ben zo blij, maar de afgelopen dagen (en het uur wachten) hebben flink wat energie gekost, dus het kost wat moeite om het los te laten.
Dit beebje gaat er echt komen, ik hoef jullie niet te vertellen hoe dubbel het is…
Maar dat stukje “lucht” wat het geeft slurp ik volledig op.
En het scheelt dat ik weet dat het bij Evelien en Linda ook gewoon goed is gegaan nadat ze zo snel weer zwanger waren.
We hebben ook het hartje gehoord, dat vond ik wel moeilijk, want het laatste hartslagje wat wij uit mijn buik hoorden komen klonk niet zoals het hoorde…en nu weer een sneltreintje van een kindje dat er anders niet geweest was, maar oh zo gewenst was en is.
:hug:
Hoe herkenbaar die eerste geluiden weer van een kloppend hartje, god wat een emotioneel moment was dat. Het zullen echt spannende maanden worden lieverd maar het komt goed alles komt goed.
Het gekke is dat ik er wel heel veel vertrouwen in heb, maar des te groter is mijn angst om weer op mijn b*k te gaan…
Wat als mijn gevoel me in de steek zou laten, waar moet ik dan nog op vertrouwen, je bent gewoon heel kwestbaar…
@Jolanda wrote:
Het gekke is dat ik er wel heel veel vertrouwen in heb, maar des te groter is mijn angst om weer op mijn b*k te gaan…
Wat als mijn gevoel me in de steek zou laten, waar moet ik dan nog op vertrouwen, je bent gewoon heel kwestbaar…
En dat blijf je tot dat moment dat dat kleine draakje levend en gezond keihard te huilen op je buik wordt gelegd. Ik heb zelfs aan de gyn gevraagd toen ze Quillan eruit haalden om hem te laten huilen, ik wilde niet weer die stilte van toen die afgrijselijke stilte die zal ik nooit meer vergeten, maar die eerste krijs van Quillan heeft een hele hoop goed gemaakt.
Tja, die stilte…daar wilde ik het gewoon niet mee afsluiten, het klopt gewoon niet…zoiets simpels; eruit en huilen, zo raar toen dat niet gebeurde.
En ik maar vragen waarom huilt ze niet, waarom huilt ze niet?
Totdat er iemand bij me kwam ze heeft het moeilijk, wat nou moeilijk?
20 minuten later kwam de kinderarts ons vertellen, dat ze haar hartje niet aan de praat meer kregen ze was dood mijn meisje ons kindje mijn mooie prinses GVD zit nu weer te huilen Oh mijn god ik mis haar nog zo, het is straks alweer drie jaar geleden maar voor mij is het nog steeds als de dag van gisteren.
Ik wist dat ze dood was, maar heb het ook nog geroepen… .
Frenk heeft tegen de muur van het ziekenhuis staan trappen en slaan op dat moment…
Ik mis “hoe het had moeten zijn”", maar weet ook dat ze gewoon bij ons is…ze hoort bij ons.