Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (12)

Miranda, :hug: Wel fijn dat de school hier op let en ook wat mee doet :thumbup: Superfijn dat hij met een juf hierover kan praten.

Minni :clap: Wat goed van Giulian :dance:

Anne, ik snap precies wat je bedoeld hoor. Voor Jelte* wist ik al niet hoe ik het had als ik weer ongi werd (en dat was heeeeeeeeel onregelmatig, ik wist totaal niet waar ik aan toe was) Op het laatst kon ik het zelfs een beetje laten rusten en kort daarna bleek ik zwanger te zijn. Ik kon mijn ogen niet geloven.

Na Jelte* was het verlangen nog vele malen groter. Ik MOEST gewoon weer zwanger worden. Gelukkig voor mij ging dat vrij snel, want ook al was het voor mij slechts 3 cycli, ik voelde me daarbij ook al radeloos.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Kon het maar, snel weer zwanger worden. Want ook hier lijkt die ‘drang’ nog 10 x zo groot als bij Danté en Quirine :**: Terwijl ik dondersgoed weet dat het 3e kindje het gemis van onze tweede niet goed maakt, en ook niet vervangt. Toch is er die drang dat ik terug zwanger zou willen zijn. (ja leuk, waarschijnlijk kan ik noóit meer zwanger worden, dus daar zit je dan met je gevoel. Hoe moet ik daar dan weer mee omgaan?!) Vandaag zou ik 33 weken zwanger zijn geweest. 33 weken terwijl ze al 2 maanden ‘oud’ is. Blijft een rare wereld, waarin ik leef…

bij ons zal een 2e kindje ook nooit :naughty: een vervanging zijn voor Manon :**: maar we willen gewoon heel graag een kindje

en dat is alleenmaar sterker geworden…iedere maand dat t dan niet lukt is zo’n klap in je gezicht en een grote teleurstelling :cry:

is t zo tegen jullie gezegd Sooki dat t ms niet meer gaat lukken? Zou ik vreselijk erg vinden voor jullie!

Daar zit je dan idd met je gevoel…hele dikke knuffel meis :hug: :hug:

Ik was 4 april uitgerekend dus zou nu 37 weken en 5 dgn zijn… :kaars:

liefs Anne :-*

:hug: :hug:

Anne zat ff op je website te kijken maar zie dat er een wachtwoord voor nodig is. Wat een moeilijke beslissing hebben jullie moeten maken tijdens de zwangerschap :cry:

@Anne wrote:

is t zo tegen jullie gezegd Sooki dat t ms niet meer gaat lukken? Zou ik vreselijk erg vinden voor jullie!

Daar zit je dan idd met je gevoel…hele dikke knuffel meis :hug: :hug:

Tot nu toe laten ze het een beetje in het midden, maar als ik alle 'problemen' die gevonden zijn tot nu toe ten aanzien van mn baarmoeder, bij elkaar op tel, dan mag er wel een wonder voorbij zeilen wil het allemaal nog goedkomen. Maar ben altijd positief ingesteld en blijf hoop houden dat er een kleine brus voor mn kindjes zal komen :pray: Ze zullen hopelijk rond juli/augustus weer wat meer kunnen vertellen, mits de placenta dan 'opgeruimd' is. :pray:

Sooki heb je een pb gestuurd…

Hoop zo dat je placenta dan helemaal of een groot gedeelte is opgeruimd!

Ik gun t jullie zo dat je nog een brusje mag gaan krijgen… :hug: :pray: :pray:

Merk je daar zelf iets van, ik bedoel vloei je nogsteeds??

Anne bedankt voor je pb :wink:

Van het aftakelen van de placenta merk ik helaas genoeg (of misschien moet ik erblij mee zijn, toch een teken dat er iets gebeurd.) Vloei nog dagelijks en krampen vergelijkbaar aan naweeën. Die baarmoeder probeert zo hard te krimpen maar dat gaat moeizaam met de placenta er nog in. Toch is ie de afgelopen weken goed geslonken! :dance:

Ha meiden,

Er is nieuws, maar niet heel erg leuk. We overleven t wel.

Ik kom straks verslag uitbrengen en reageren, maar moet nu even weg en ga dan even plat, want

t was vanmorgen al 04.45 dus kom later even langs.

Liefs Viola

@tante polla wrote:

Ha meiden,

Ik kom straks verslag uitbrengen en reageren, maar moet nu even weg en ga dan even plat, want

Liefs Viola

Oh meis nu ben ik gelijk aan het nadenken wat voor nieuws?

Oh haal je ons gauw uit de spanning?

Oh Viola meid,… :hug: :-* :pray:

o Viola meis :hug: haal je ons snel uit de spanning…

Sooki, ik snap goed zeker als ze vergelijkbaar zijn met naweeën dat t geen pratje is…aan de andere kant wel fijn want je

lichaam is blijkbaar heel hard aan t werk dus wieweet!!!

Ik hoop t zo voor je meid dat jullie toch aan een brusje mogen denken… :pray: :pray:

liefs Anne :-*

@tante polla wrote:

Ha meiden,

Liefs Viola

Mijn god schrik me rot, las in overleven -> overleden… hartkloppingen. Maar ben erg benieuwd wat nu je nieuws is, klinkt niet heel positief als ik het zo zie maar ga er toch het beste van hopen! Eerst even lekker slapen meis, tot straks! :-*

Viola, rust eerst maar eens goed uit (als dat kan) :hug:

Cathelijne, Jeetje ik had er eigenlijk helemaal niet bij nagedacht :doh: dat je misschien nog steeds last hebt van het kleiner worden van je baarmoeder en de placenta. Ook dom van me.

En misschien wel nooit meer zwanger kunnen worden. :pray: Ik begin nu maar vast heel hard te duimen voor je dat dat niet waar is.

Weer zwanger (willen) worden is natuurlijk geen vervanging van je kindje. Maar voor mij in elk geval wel het opvullen van die grote leegte die je voelt. En daar is niets mis mee.

De wens voor een kindje had ik al en deze was na Jelte* (na 9 maanden wachten en vooruitzicht op die wens) alleen maar groter geworden.

Bieke, wat een leuke avatar (zoals altijd) :inlove:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Sookie ik kan t nog steeds niet geloven dat je ws geen kindje meer kan krijgen :cry:

Ik :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: t zo voor jullie

Het lijkt me echt heel erg dat je dat iedere dag zo moet beleven met die placenta enzo :hug:

Anne natuurlijk is n volgend kindje geen vervanging voor Manon :-* Het was voor ons wel n mooie

vervanging voor de stilte in huis of druk ik me nu heel ongelukkig uit :think: Nadat Loek

overleed was t zo stil in huis :cry:

Wat staat er op t menu met de Pasen :drool:

Ik kan niet verder teruglezen en mn hoofd is leeg dus ik weet echt niet meer wat ik gelezen heb :oops:

Sorry ik beloof later meer te reageren :thumbup:

Jullie zijn allemaal zo lief met jullie medeleven en dat doet me erg goed :-*

Gisteren dus naar de ka geweest en we hebben nog meer troep meegekregen voor Fieke.

We hebben zetpillen meegkregen tegen de hoest (wist niet eens dat t bestond :oops: ) en n neusspray die

we maar 5 dagen mogen gebruiken, omdat deze heel veel schade kan aanrichten aan t neusslijmvlies :shifty:

We hebben ook nog n extra medicijn meegekregen die we ook moeten vernevelen.

Verder staat er in t medicijnkastje n zalf bij voor op haar borst.

We moeten over n maand weer terug, maar ze verwachtte ons nog wel eerder op de afdeling te zien :eh:, en

als ze dan niet verbeterd is moeten we naar n kinderlongarts voor n hoop onderzoeken.

Ik heb begrepen dat t rs-virus blijvende schade aan haar longen heeft aangebracht. De trilhaartjes die

je slijm uit je longen moeten trillen zijn verwoest en eens kapot altijd kapot :cry:

Wat dat voor gevolgen gaat hebben is niet heel erg duidelijk, maar ze is nog zo klein en er kan vanalles

gebeuren. Jullie zien t kan nog alle kanten op en ik laat mn hoofd niet hangen en ga er voor met Fieke.

Ik zat er gisteren wel door heen, maar nu staat er weer n hoop op n rij en gaat t weer wel.

Het vervelende is nu dat ik gewoon moet werken en Fieke niet naar t kdv mag ivm bacterien.

We moeten dus de opa’s e oma 's lief gaan aankijken :wink:

We moeten sowieso mensen weren. Als iemand n snotneus heeft dan moeten we die bij Fieke weg

gaan houden en dus jullie begrijpen mama komt niet heel ver de komende tijd.

Ze gaat nu wel hard achteruit en ik houd mn hart vast. Morgen maar even kijken en anders de ha maar

weer gaan bellen.

Ik ga nog even verder kijken en dan vroeg naar bed, want morgen dan gaat de wekker weer heel vroeg :?

Liefs Viola

Oh lieverd wat een ellende met je meisje, gatverdamme het is ook zo oneerlijk. Maar die lieve kleine draak van jullie die knokt zich er steeds maar weer aardig doorheen. Oh meis ook voor jullie wat zullen jullie moe zijn loop je nog niet op je tandvlees?

He en ff wat anders kan je zorgverlof opnemen?

tandvlees wat is dat :wink:

Nee t gaat wel als ik maar bezig blijf, maar dat is niet zo moeilijk want ik ben al n halve dag kwijt met

mediijnen geven :mrgreen:

Zorgverlof :think: daar doen ze hier niet aan, want dan zijn de mensen er meer niet dan wel :wink:

Oh ja dat vergeet ik helemaal :oops: Is Wilco goed thuis gekomen ?

Potverredikkeme Viola!

Verdorie, dat is ff rot bericht!

Is dat ook bij zulke kleine kinders dat die schade niet meer hersteld wordt?

Wat kan ik zeggen? Beterschap voor Fieke en dikke kus en knuf voor jou.

@Cathelijne. Je helpt wel met relativeren, zeg.

Ik hoop echt echt ECHT op n gezond kindje in de toekomst. En dat er in de zomer al gesprekken zijn, dat is vroeg! Ik dacht dat er een jaar voor uitgetrokken was.

Dat is dan eigenlijk weer goed nieuws.

Hoe dan ook: :hug: .

Hallo allemaal,

Viola, ik duim en hoop hier nog steeds voor jullie… dat het goed mag komen met Fieke, dat ze blijft doorvechten… en er uiteindelijk weer bovenop komt. Hou je taai meis… hou moed !

Verder miste ik weer een mailtje waardoor ik een paar pagina’s doormoest.

Dat zwanger willen raken is idd heel dubbel, schijnt bij de verwerking te horen. Hier net weer een beetje bekomen van de ‘vanishing twin’ zoals dat zo mooi blijkt te heten… en verder… wij waren het na vier maanden alweer, waarbij je de eerste twee niet echt mag meetellen al hebben we toen niet veel aan ancticonceptie gedaan (ook dat schijnt erbij te horen dat je het eigenlijk niet wilt tegenhouden) maand 3 besloten we eigenlijk te beginnen vanaf maand 4, vanwege de ‘opleverdatum’ en toen meteen raak… daar behoorlijk van in de war geweest maar wel heel gewenst hoor… snap zoooo helemaal wat je doormaakt en meemaakt… We hebben het hier nog niet wereldkundig gemaakt en na de verwarrende mededeling van deze week voel ik me er op dit moment even ook niet echt superblij meer mee zoals misschien jullie wel begrijpen, zit ook wel een beetje extra over het levende vruchtje nu in… als klap op de vuurpijl ben ik as zaterdag jarig, nou hoera ! hopelijk kan ik het dan weer een beetje loslaten… ben nog steeds een beetje beduusd van alles lijkt wel of dit moest gebeuren om de klap te laten vallen maar wat een rottiming zeg… in gevoel had ik liever een gewone vroege miskraam gehad dan dit… raar gezegd maar zo voelt het… nou we blijven positief hier ondanks al het lief en leed in dit deeltje… iedereen het beste voor nu, duik weer in mn mandje… zzzzZZZZZZZzzzzzzzzzz Marike

Jo… :pray: :pray: :pray: :-*