Miranda: Het steentje van jullie is ook al zo uniek en mooi. Welk gedichtje staat erop? Fijn dat ze bij je vader ligt, geeft je zeker wel een goed gevoel?
Evelien: Jammer he, als mensen niet reageren. Ik bel altijd gewoon, dan weet ik waar ik aan toe ben. Soms staat er geen nummer bij en dan moet je gewoon maar wachten.
Ik heb nog niks gehoord van mijn donateur. Maar denk niet dat hij het doet.
Roheryn: bedankt voor de tip, ik heb nog even rond gekeken en zag dat de testen in de aanbieding waren bij sensitest, heb ze daar besteld uiteindelijk. Als het goed is, komen ze morgen aan.
Liefs, Suzanne en
Nog 1 lange dag te gaan meiden
Ik duim met je mee :thumbup: :thumbdown:
Nog een lange dag, wat ga je doen vandaag?
Liefs Suzanne en
Wij hebben Liv ook thuis, maar nou gaan we binnenkort weg en nou zitten we te denken om “haar” bij oma te laten “logeren”.
De as zit in een verzilverde Nijntje spaarpot, ben zo bang dat inbrekers het voor een “gewone” aanzien.
@suzanne… ja het geeft zekers een fijn en veilig idee dat ze bij mijn vader ligt!! … het gedichtje op de steen (en kaart) gaat zo…
" Als een klein wit wolkje
gedreven door de wind
kwam je even bij ons
maar voor altijd ben je ons kind"
@patricia… duim nog steeds voor jullie… en hoop morgen op een goede echo…
liefss :vlinder:
@Jolanda wrote:
Wij hebben Liv ook thuis, maar nou gaan we binnenkort weg en nou zitten we te denken om “haar” bij oma te laten “logeren”.
De as zit in een verzilverde Nijntje spaarpot, ben zo bang dat inbrekers het voor een “gewone” aanzien.
zou dat zekers doen als oma dat ook goed vind tuurlijk… al is het maar voor het zekere zeg maar …
Niet gek :think: :oops: ???
nee ik vind het absoluut nie gek… maar goed komt misschien omdat je je kind ook nie gewoon achter wil laten…
ik had vorig jaar ook heel veel moeite om weg te gaan (naar Denemarken) gewoon omdta ik dan nie elke dag naar ons meisje kon… nu ving mijn ma het op en die zei zo van johh weet je wat als jij het fijn vind ga ik gewoon elke dag langs Ghislaine… en nu gaan we ook nie meer elke dag maar 1 keer in de week ofzo… maar vorig jaar vond ik het zo erg… dat ik zowat in staat was zeg maar om der mee te nemen als dat had gekund…
maar pff hoe vaak hoor je wle nie dat inbrekers voor hun onschuldig potje mee nemen maar dat het voor andere mensen zo dierbaar en waardevol is omdat er as van een overledene in zit… dus vind het echt nie gek en zou het gewoon doen…
Oh Jo ik zou haar in ieder geval laten logeren bij oma, zou het echt niet thuis laten staan.
Nijn mag bij oma logeren :mrgreen: .
@Jolanda wrote:
Nijn mag bij oma logeren :mrgreen: .
Zo dat is fijn voor Nijn/Liv lijkt me in ieder geval een hele geruststelling.
oww wat fijn… lijkt me idd ook een hele geruststelling voor jullie!!!
Oh, gezellig, zal Liv* leuk vinden om bij oma te logeren :thumbup:
Ik vind het ook helemaal niet gek hoor. Alleen maar leuk. Ik zie het zo. Kindjes vinden het leuk om uit logeren te gaan, dus waarom Liv* niet?
Jelte* ging bij ons natuurlijk snel achteruit (lucht). Ik schok er zelf van en vroeg aan de begravenisonderneemster (met pijn in mijn hart) of Jelte* toch beter niet naar het morturarium kon. Ik wilde tenslotte het beste voor Jelte*. Gelukkig vertelde ze mij dat we het hartstikke goed deden en amper of niet beter konden doen dan wanneer Jelte* in het morturarium geweest zou zijn.
Heel voorzichtig zei ze wel dat we misschien 's avonds een lakentje over het wiegje konden doen. Ook dat vond ik vreselijk (echt zo doods), maar toen bedachten we dat het net een tentje leek. En kindjes vinden tentjes hartstikke leuk. Die gedachte maakte het weer helemaal goed.
Dus, gek? Nee hoor helemaal niet. En een oppas voor je kindje is heel normaal :inlove:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
@suzusuzu wrote:
Evelien: Jammer he, als mensen niet reageren. Ik bel altijd gewoon, dan weet ik waar ik aan toe ben. Soms staat er geen nummer bij en dan moet je gewoon maar wachten.Ik durf niet te bellen :oops: Ik vraag altijd aan Rinse of hij wil bellen :eh:
Ik heb nog niks gehoord van mijn donateur. Maar denk niet dat hij het doet.
Ik heb nu in elk geval wel 2 reacties. Van dezelfde type trein, hartstikke leuk. Nagevraagt wat de breedte is, de ene wist het niet en die andere kon toen melden 60x115. Ik had gehoopt dat het niet breder zou zijn dan 50 cm. Die houten trein (ikea) is 45cm doorsnede volgens mij. Ik heb bij beide dus mijn bod weer ingetrokken en een mail terug gestuurd. Ik baal er wel van. zag er echt smaller uit dan die van duplo.
Hopelijk snel uiteindelijk meer reacties.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
hahahah eef… ik laat jaap ook altijd bellen naar dat zoiets hahah …
afgelopen vrijdag had ik op mp op een dressoir met spiegel geboden …
en we kregen zaterdags een berichtje of we nog geinterreseerd waren of we dan wilde bellen… dus heb ook jaap lief aangekeken en die heeft het verders afgehandeld hahaha
Hoi meiden bedankt allemaal voor jullie steun, maar begin nu toch wat heftiger bruin bloed te verliezen… Vanavond in ene na een lange dag lopen en dingen doen… Hoeft niets te betekenen maar ik ga toch uit van het ergste morgen, temp is nog steeds wel 37.4 maar ja dat zegt waarschijnlijk helemaal niets …
Moest het effe kwijt hoor… Ben ff helemaal nergens anders mee bezig meiden lees van de week wel weer ff bij…
Liefs Patricia :-*
:hug: :hug:
hoi Patries veel succes morgen hoop toch op een goed bericht voor je :kaars: Voor nu een dikke knuffel :hug: ik denk aan je
dikke kus Anne :-*
he jakkes :hug: … maar bruin bloed is toch oud bloed ??? :think: …
hoop iig dat het nog restantje is van vorige keer vanwege het onderzoek met die echo… en ga duimen voor jullie
Lieve engelmama’s
Ik wil ff zeggen dat ik na het lezen van al jullie berichten niets anders dan een diepe respect heb gekregen. Hoe jullie omgaan met het verlies van jullie allerliefste engeltjes, is bewonderingswaardig!!!
Ik hoop dat jullie kinderwensen allemaal uit mogen komen dit jaar en dat jullie daarmee de moederliefde die jullie meedragen toch aan jullie kindjes kwijt kunnen.
Voor de engelmama’s die al zwanger zijn wil ik alleen maar zeggen: GEFELICITEERD!!! En ik hoop dat jullie je kindjes deze keer gezond en wel op de wereld mogen verwelkomen.
Patricia, ik hoop écht dat alles goed gaat en dat je kleine wondertje blijft zitten tot het zijn/haar tijd is om compleet gezond geboren te worden.
Ik ben zelf geen engelmama, maar ik heb een hele lieve vriendin die vorig jaar is bevallen van engeltje Youri* na 23 weken zwangerschap. Gelukkig is ook zij nu weer zwanger, maar het gaat allemaal niet vlekkeloos. Mijn hart gaat uit naar jullie en ik wil jullie dan ook ontzettend veel sterkte wensen met alles wat jullie meemaken.
:-* mama1999-2008