Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (12)

Patries heel veel sterkte vandaag

:-*

Tommy is 1 geworden vandaag. Alleen viert hij het daarboven en niet hier bij mij :cry:

Mijn zoontje, zo mooi en klein,

jij zal nu een klein sterretje zijn.

Wat schijn je mooi en licht,

in mijn gedachten zie ik nog je gezicht.

Ik hou nog steeds zoveel van jou,

en weet, dat ik je nooit vergeten zou.

Straal maar in de hemel zo goed als je kan,

zodat ik er altijd van genieten kan.

Mijn lieve zoontje, Tommy*, zo mooi en klein,

iemand zo als jij zal er nooit meer zijn.

Al mocht ik niet lang van je genieten,

als ik hoog naar de hemel kijk,

zie ik jou als mijn ster voorbij schieten.

Patricia, heeel veeeel suc6 vandaag en ik hoop op goed nieuws voor je :-*

Groetjes Suzanne en

Suzanne, ik laat hier ook nog een paar ballonnetjes de lucht in voor Tommy*

Inmiddels wordt hij volgens mij bedolven onder de ballonnetjes daarboven :mrgreen: Wat een feestje zal hij hebben!

Heel veel sterkte vandaag en maak er een “mooie” dag van. :hug:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Meiden, ben net terug van de gyn. Geen goed nieuws het vruchtje was niet groter dan 5 weken en 4 dagen terwijl ik vorige week 5 weken en 1 dag was… De Gyn wilde mij geen valse hoop geven… En zegt dan ook dat dit geen goed teken is…

Maar, zoals hij zegt er zit nog steeds wel iets en ik kan er niet vanuit gaan dat het mis is. En daarom kan hij ook geen rigoreuze actie ondernemen. Hij heeft vandaag dan ook mijn hcg geprikt en daar mag ik morgen voor bellen. En ik heb volgende week dinsdag weer een afspraak…

Maar meiden ik denk dat het avontuur voor ons over is… Het 6e wat op deze manier eindigt ik ben het meer dan zat dit verdriet en de teleurstelling keer op keer… Hoeveel kan een mens aan denk ik weleens en toch zit ik stiekum wel weer aan een nieuwe zwangerschap te denken terwijl ik aan de andere kant denk wat doe ik mezelf aan…

(ik zet dit neer bij elk topic waar ik schrijf hoor dus het kan zijn dat jullie het meer dan 1 x zullen lezen.)

@patricia :hug: …

@suzanne… :hug: :hug: … tranen in mijn ogen van jou gedichtje… mijn gedachten zijn ook al de hele morgen bij jou mooie ventje … wat had het zo anders moeten zijn … ik wil je daarom ook heel veel sterkte en kracht geven voor vandaag… :cry: :cry:

:hug: :hug:

verders zal ik de rest van de week nie veel aanwezig zijn (misschien om te lezen) maar ben druk om de spullen te pakken voor onze vakantie aankomend weekend.. heb vandaag al echte nederlandse boodschappen gedaan wat we mee moeten nemen naar oom en tante (waar we verbijven)... we vertrekken zaterdag op zondag nacht .. op Ghislaine :**: der jaardag en we vieren uiteraard ons meisje der dag in Denemarken.. we laten daar balonnen op en gaan daar taart eten enzo.. en hopen zo die dag tot een mooi iets te brengen..

liefss :vlinder:

Patricia, ik blijf voor je duimen. Hopelijk is het hgc gehalte in je bloed morgen goed. Misschien ben je later zwanger geraakt dan dat je dacht.

Toen ik zwanger was van Tommy waren de eerste twee echo’s ook gelijk aan elkaar, terwijl er ruim een week tussen zat. Uiteindelijk is die week weer ergens anders goedgemaakt. Het kan ook zijn dat ze niet helemaal goed gemeten hebben.

Wanneer ga je weer terug voor een echo? Ow ik lees het al dinsdag!

Over de keuze wel of niet nog een keer proberen ( als het echt mis is, wat ik nog steeds niet hoop hoor! ), misschien moet je dat beslissen als die vervelende hormoontje uit je lichaam zijn. Nu ben je zo emotioneel ( logisch is hoor!).

Heel veel sterkte en liefs

Suzanne

@Jolanda wrote:

Niet gek :think: :oops: ???

Helemaal niet gek! Wat fijn dat Liv :**: bij oma mag logeren. Ik heb het urntje van mn het zoontje van mn beste vrienden ook een keertje al ter oppas gehad een weekendje, stond hij trots naast onze Quirine :vlinder: En mochten wij eens op vakantie gaan, dan nemen zijn haar in huis. Beter geregeld kan toch niet :thumbup:

Patricia wat een onzekerheid zeg :hug: :hug:

Tommy :kaars:

Suzanne, tranen in mijn ogen van jou gedichtje heel veel sterkte vandaag.

@patricia ik blijf heel hard duimen hoooop zo dat het een metings fout is :hug: :hug: :hug:

Lieve Suzanne, Sorry dat ik even niet aan jou gedacht heb… Wat een mooi gedicht meis… Heb het natuurlijk ook met tranen in mijn ogen zitten te lezen… Ik denk aan je vandaag… :hug:

Veel liefs patricia :-*

@patricia13 wrote:

Meiden, ben net terug van de gyn. Geen goed nieuws het vruchtje was niet groter dan 5 weken en 4 dagen terwijl ik vorige week 5 weken en 1 dag was… De Gyn wilde mij geen valse hoop geven… En zegt dan ook dat dit geen goed teken is…

Maar, zoals hij zegt er zit nog steeds wel iets en ik kan er niet vanuit gaan dat het mis is. En daarom kan hij ook geen rigoreuze actie ondernemen. Hij heeft vandaag dan ook mijn hcg geprikt en daar mag ik morgen voor bellen. En ik heb volgende week dinsdag weer een afspraak…

dikke knuffel Patries :hug: hoop en duim nog voor een wondertje :kaars:
moet helaas alweer weg mail snel langer..... ik denk aan je!!!
veel liefs Anne :-*

Suzan gefeliciteerd met Tommy wat een mooie dag en tegelijkertijd ook zo’n rotdag want je wondertje is niet meer hier bij jou om het samen met jou te vieren. Hoe hard is het dan zo oneerlijk, maar ondanks dit hoop ik dat je toch een beetje heb genoten van vandaag want het is ook de dag dat je mama werd van een heel bijzonder mannetje.

Patries sterkte meis.

Miran hele fijne vakantie alvast.

Ik heb een treinbaan voor Jelte*, Ik heb een treinbaan voor Jelte* :dance: Tenminste, mijn bod is geaccepteerd enzo en de baan zou moeten passen :smiley:

Ik zag daarstraks dat ik vandaag opeens 3 acceptaties had :shock: Gelijk gevraagt hoe breed de baan op zijn smalst is omdat ik iets zoek van max 50 cm.

De ene was 52cm. Helaas. De volgende was 49 cm en net toen ik die geaccepteerd had, kreeg ik nog een mail dat die laatste 47,5 cm is. Jammer, helaas pindakaas. Nog even getwijfelt om die ook alvast te kopen voor het geval dat, maar toen zag ik dat ik daar iets meer op geboden had :mrgreen: En die andere is echt perfect eigenlijk. Ik liet Rinse de baan net zien en toen keken we naar de foto’s die geplaatst waren en toen pas :doh: viel het mij op dat het treintje blauw is met sterren en een maan erop. Perfect dus :thumbup:

Ik ben weer een beetje uitgeraast en refresh mijn inbox totdat ik mail heb ivm betaling. (alsof ik dan morgen die trein al in huis heb, haha)

:smiley: :smiley: :dance: :dance: :smiley: :smiley:

mama1999-2008, ik lees nu pas je berichtje, ik had er helemaal overheen gelezen :think:

Lief van je en bedankt :-

:-
Liefs, Evelien :vlinder:

HA Suzanne

Ik wilde je even laten weten dat ik vandaag aan jullie heb gedacht :hug:

Het is zo oneerlijk en Tommy wordt nog iedere dag gemist :cry:

Ik hoop dat je deze dag een beetje bent door kunnen komen :hug: :hug: :hug: :hug:

Liefs Viola

Hé Viola, je hebt opeens een nieuwe naam?

JA helaas wel :?

Er is iemand die ik goed ken via mijn account tante polla ingelogd en dat vind ik niet zo leuk

Nu dus n nieuwe naam en n nieuw wachtwoord en ja ik wilde mijn andere account niet vervangen

met mn eigen naam, want dat zou weer wel heel makkelijk zijn :wink:

@moeder van 2 wrote:

HA meiden

Heb niet veel tijd meer, maar bedankt voor de lieve reacties :-

Heb n nieuw account aangemaakt, omdat ik erachter ben gekomen dat er iemand met mijn acoount inlogde

en daar geen berichtje mee achterliet maar alles wel las en was daar niet heel erg blij mee :wink:

Dus bij deze :thumbup:

Wel even voor patricia :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: ze draaien voor je :hug:

Kom snel weer terug

aha

Wat raar zeg. :think: Hoe kom je daarachter? :shifty: Ik bedoel, Rinse logt ook wel eens in als ik, maar ik merk daar niets van. Behalve dan dat hij mij weet te vertellen wat ik allemaal heb lopen kletsen hier :mrgreen:

:- Liefs, Evelien :vlinder:

Je kent de persoon ook? Dan zou je toch haast zeggen, dat als die persoon jou paswoord, dus jou goed genoeg kent. Ook netjes niet meer inlogt als jij zegt dat je het niet leuk vind :think:

Of denk ik te simpel.

Nouja, maakt niet uit. Je bent nu ook moeder van 2 en niet alleen maar tante Polla meer :wink:

:think: Volgens mij kun je ook je bestaande account om laten zetten naar een nieuwe naam en een nieuw paswoord uiteraard.

Voor mij blijf je overigens gewoon Viola. :shifty: Eerlijk gezegt moest ik al even nadenken hoe je voorheen heette :mrgreen: Erg hè maar ik kijk eigenlijk voornamelijk naar de avatars en bij de namen weet ik vaak ook wel de echte naam

Ik klets weer teveel, ik ga maar eens naar bed.

Geld is inmiddels overgemaakt, dus nu de brievenbus, eh, voordeur :mrgreen: goed in de gaten houden.

Deed ik overigens al, die Canvas is nog steeds niet binnen :frowning: