Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (12)

@suzusuzu wrote:

@Zonneschijn wrote:
Suzanne, wow. Vroeger voordat ik Rinse kende wel eens aan gedacht, maar ECHT niet gedurft. Overigens ook alleen maar aan gedacht omdat een nicht van mij het een keer zei. Geen idee of het serieus was, maar zet je wel ff aan het denken.

In elk geval, echt super dat je die stap durft te zetten :thumbup: Maar hoezo een lange wachtlijst? :think:

:silenced: een avondje stappen kan natuurlijk ook

Patricia, mijn duimen draaien nog voor je hoor :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

De lange wachtlijsten komen doordat een aantal jaar geleden de wet is aangepast en donorschap niet langer anoniem kan. Er nu veel minder donoren dan eerst.

Avondje stappen vind ik niet zo’n goed idee, teveel risico op enge ziektes :wink:

Liefs, Suzanne

Tja, volgens mij had ik het al een keer ergens neergezet, maar als ik na ga hoe groot de drang was om weer zwanger te zijn na Liv :think: .

Ben echt geen losbandig type of zo (toch :think: :eh: ), maar ik denk dat ik in staat zou zijn om elke man aan z’n haren mee te sleuren als ik in jouw situatie was geweest :oops: :silenced: …

Poeh meis, wat moet jij een geduld opbrengen :hug: .

:lol: :lol: Dat had ik dus ook he wilde weer zwanger zijn oh kon elke dag wel. Gelukkig was ik zwanger van ex toen we gingen scheiden klinkt erg maar man wat was ik blij.

Ik kreeg gisteren de brief met de uitnodiging voor het eerste gesprek. Daarin stond dat alleenstaand een verwijsbrief van hun huisarts moesten meenemen. Ik heb gebeld wat dat precies inhoudt. Ik moet dus een brief van mijn huisarts krijgen met daarin mijn medische geschiedenis en of hij het er wel of niet mee eens is dat ik op deze manier zwanger wilt worden.

Een hele grote domper. Ik sta op hele slechte voet met mijn huisarts. Je kunt hier in de buurt niet overstappen naar andere huisarts, want je mag niet naar iemand die je eigen huisarts vervangt als die ziek is. Dat is hier alles in de buurt, dus als ik wil overstappen zit die minstens op 40 minuten reizen , als het niet verder is.

Ik ga niet zo vaak naar hem toe en zorg gewoon dat ik krijg wat ik wil. Vaak met discussies. Zo heb ik laatst met 3 weken koorts rondgelopen dat volgens hem niks was, maar nadat ik bleef “zeuren” naar de longarts was doorverwezen ( heb astma ). Daar bleek het een bijholteonsteking te zijn en een luchtwegeninfectie ( die i.v.m. astma erg vervelend kan zijn). Dus ik had wel gelijk en zo kan ik nog heel veel voorbeelden opnoemen.

Hij is al een wat oudere man en ik weet zeker dat hij het niet goed dat ik op deze manier zwanger word. Ik heb het er wel eens voorzichtig over gehad, maar ik ben nog zo jong en het kan altijd nog. En omdat mijn gezondheid niet altijd goed is moet ik het maar niet doen.

Dus ben bang dat hij het afwijst en dat het dan niet mag:( Maandag ga ik naar hem toe, willen jullie voor me duimen :thumbup: :thumbdown:

Tommy zijn steentje gaat niet lukken voor zijn vejaardag:( Maandag hoor ik wanneer wel. Ik kan dan ook een tijdelijk glasmonumentje op halen om op zijn graf te leggen, zodat ik iig een"verjaardagskado" voor hem heb. Dit stelde het bedrijf zelf voor, vond ik er fijn. Ze werken echt met me mee. Ben erg tevreden over hun!

Groetjes Suzanne en

oepsie, twee keer sorry

Suus gewoon je poot stijf houden hij zal gelukkig nooit kunnen voelen wat jij nu elke dag moet voelen, het gemis van een kindje.

Het moet gewoon lukken klaar.

Wij hadden ook zo’n super steenhouwer echt helemaal top, wij hadden tot die tijd toen er nog geen steentje was een heel mooi bordje met haar naam er staan.

Wauw, wat een mooi, sereen plekje.

Het steentje ziet er ook mooi uit. Mag ik vragen wat erop staat/

Groetjes Suzanne en

Tuurlijk mag dat zal ff kijken of ik een foto die duidelijker is heb

Het is dus een volle maan in tweeen gedeeld de ene helft van glas met tinkerbell erin, en de andere helft zwart marmer met haar naam en tekst in het roze. En dan achter de steen een witte vlinder en voor op de plaat een roze

OW Marielle wat een prachtig plekje voor Luna :vlinder: en zo’n mooie steen heb je gekozen gewoonweg prachtig… :clap:

Liefs Patricia :-*

:pray: Succes bij de huisarts.

Je hebt in elk geval al duidelijk laten zien dat je prima voor Tommy* kon zorgen in je eentje.

Wat Jolanda en Marielle ook al zeiden. Na de dood van je kindje is de wens voor een broertje of zusje zoooo ontzettend groot. Niet ter vervanging, want Tommy* kan niet vervangen worden, maar wel om je liefde, je mama gevoelens kwijt te kunnen. Er is nu gewoon een groot gat dat gevuld moet worden.

Jammer dat het monumentje niet op tijd geplaatst kan worden. Wel super dat ze idd zo goed meedenken voor iets tijdelijks voor zijn vlinderdag.

Nog 3 dagen :cry: Goh wat is het allemaal snel gegaan.

Ik ben wel heel benieuwd hoe het monumentje is geworden. Jij waarschijnlijk ook :wink:

Ik zet ook nog ff een fotootje neer van hoe Jeltes* plekje er tegenwoordig uit ziet.

Zijn treintje is ook weer aan vervanging toe :frowning: Dit hout doet het gewoon niet goed buiten. Dit is al het 2e treintje, vorig jaar iets beter in de beits gezet, ziet er ook iets beter uit dan vorig jaar, maar nog steeds wordt het erg lelijk. Het valt nu gelukkig nog niet uit elkaar.

Ik ben ook druk op zoek naar iets van plastic. Duplo is helaas iets te breed…

Ook jij hebt al zo’n mooi plekje voor Jelte :vlinder: , heerlijk dat jullie er naar toe kunnen. Natuurlijk hadden jullie beiden jullie kindjes nog bij jullie gehad maar nu is er toch nog iets tastbaars… Mooi hoor…

Esmee :vlinder: is bij ons thuis…

Maar wat je zegt je verlangen naar het kindje wat je mist blijft… Die gevoelens kunnen we niet wegstoppen… En het verlangen naar een ander kindje, idd niet als vervanging van, maar om je liefde aan te geven is sterker dan wat dan ook… Ik heb dat nu ook heel sterk…

Allemaal sterkte en veel liefs en ik denk aan jullie.

Liefs patricia :-*

Marielle: wat een mooie steen is het toch. En die twee vlinders eromheen , wauw. Hebben jullie dat zelf verzonnen? Echt een prachtig plekje voor een prachtig meisje! :-

Patricia: Ik hoop zo dat het bij goed blijft gaan! :-
Wanneer weet je meer?

Evelien: Jullie hebben ook al zo’n mooi en bijzonder plekje. Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven, maar het straalt zo’n eigenheid en uniekheid uit. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. :-*

Het is echt een topbedrijf die dit gemaakt heeft!

Jammer dat het treintje het niet goed houdt buiten. Ik hoop dat je snel wat vind!

Anne: Gaat alles goed? Hebben jullie een plekje voor jullie meisje?

Ik zit nog te twijfelen of ik wel of niet op Tommy’s verjaardag test, het is wel een beetje vroeg. Zou wel een heeeeeeel mooi kado van hem zijn :pray: Mijn cyclus was heel regelmatig zo’n 26 a 28 dagen. Maar heb een uitschieter naar 38 gehad. Nu staat mijn banner op 30 dagen. Weet een van jullie toevallig een site of iets waar je ze goedkoop kan bestellen ( zwangerschapstesten dan he :wink: )

Ik zie er op tegen dinsdag. Ik zou willen dat het voorbij was, misschien egoïstisch, maar dan kan ik verder. Ik mis hem gewoon zó :cry: :cry:

Groetjes Suzanne en

Hoi Suzanne, Dinsdagochtend om 9 uur ben ik de 1e dus :pray: . Lief dat je aan me denkt. :wink:

Liefs patricia :-*

Ik hoop dat Tommy dinsdag ook bij jou mee kijkt!

Ik zal voor je duimen :thumbup: :thumbdown:

Groetjes Suzanne en

Suzanne: ik geloof dat die site testjezelf is, maar zeker weet ik het niet meer. Inderdaad is ie niet duur. Succes!

Suus wij hebben hem zelf in samenwerking met de steenhouwer bedacht.

Eef je heb tegenwoordig die plastic rails van Thomas treintjes is dat niet iets.

@marielle wrote:

Suus wij hebben hem zelf in samenwerking met de steenhouwer bedacht.

Eef je heb tegenwoordig die plastic rails van Thomas treintjes is dat niet iets.
Lief dat je meedenkt. Ik vind ze alleen niet zo mooi en ik heb geen idee wat de doorsnede is.

Suzanne, :oops: een donateur gevonden? :shifty:

Succes in elk geval. Geen ervaring met goedkope tests, dus ik kan je daarmee niet helpen.

http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fhl%3Dnl%26q%3Dplastic+treinrails%26meta%3D&url=http%3A//kopen.marktplaats.nl/kinderen-en-baby-s/speelgoed-overig/c612.html%3Fxl%3D1%26ds%3Dto%3A1%3Bl1%3A565%3Bl2%3A612%3Blt%3Azip%3Bsfds%3A%3Bpt%3A0%3Bmp%3Anumeric%3Bosi%3A2%26ppu%3D0%26p%3D1005%26ps%3D30%26xref%3D1

Maar geloof dat je ook andere rails ervan heb

@suzanne… dit zijn de foto’s van de glasplaat van Ghislaine… omdat ze bij mijn vader ligt begraven hebben wij gekozen voor een glasplaat in vorm van vlinder met haar voetafdruk en afbeelding van winny the pooh en gedichtje wat op der kaartje stond

liefss :vlinder:

:eh: Ik weet niet precies waar de link naar toe zou moeten gaan, ik kom op mp bij: “Kinderen en Baby’s > Speelgoed | Overig” terecht.

Ik heb daar in elk geval ook nog even op trein gezocht en misschien nog wel wat gezien. In elk geval een paar keer geboden. Wie weet wat daar nu weer uit komt. De meeste mensen reageren namelijk gewoon niet. :evil:

Ik ga naar bed :zzz: