Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (12)

Oneerlijk

:hug: :hug: :hug:

Meiden het bloeden heeft niet doorgezet en ik heb nog steeds verhoging 37.3 :? . Zal het dan toch nog goed zitten en gister gewoon door het onderzoek zijn gekomen?? :think:

Ik weet al weer wat ik zo vreselijk vond aan die 1e weken… Die onzekerheid GR!#$%$#%^^#$@@!LM :wall:

Patricia: ik hoop zo dat het goed zit voor je! Ik heb zelf de eerste week van Tommy zijn zwangerschap gebloed ( zonder dat ik wist zwanger te zijn!) en dat is ook goed gekomen. Misschien zit je helemaal niet op zulke verhalen te wachten :oops: Ik duim voor je :thumbup: :thumbdown:

Ik ben gisteren helaas niet meer gebeld door de kinderarts. Ik heb gebeld en ze is naar huis gegaan zonder mij te bellen. Vanochtend was ze ook niet bereikbaar, dus heeft ze mail gekregen met het verzoek om mij terug te bellen. Ik word hier gek van, wil het graag afsluiten maar zo lukt het niet. :cry:

Groetjes Suzanne

Patries; Ik heb deze zwangerschap fiks helder bloedverlies gehad rond 5/6 weken + flink stolsel.

Waarschijnlijk 1 van een tweeling verloren.

En dus ook rond die tijd alleen maar een vruchtzakje gezien, niks geen vruchtje, laat staan een hartje…

Volgens de gyn toen is het al zo positief als er een vruchtzakje te zien is, in het begin kan een paar dagen zoveel uit maken en kan het zo varieeren per persoon.

(heb ook weleens met 13 weken tegen een lege aan zitten kijken, maar da’s anders).

En zie nu…

OOw Jo ben zo blij dit van je te horen… Ik ploeter maar ff door tot volgende week dinsdag :pray: … En dan weten we meer…

En trouwens meiden jullie zijn allemaal schatten dat jullie zo meeleven… :thumbup: :-*

Hou jullie op de hoogte…

zo, de arts heeft teruggebeld. Er is helaas geen bloed meer, maar wel een huidbiopt. Nu gaat ze alle gegevens verzamelen en samen met de kinderarts in het JKZ kijken of ze nog naar een specifieke ziekte gaan zoeken op het huidbiopt.

Ze belt me zodra ze meer weet. Nog langer onzekerheden. Maar het lijkt nu wel zoeken naar een spelt in een hooiberg, dus ga er maar vanuit dat ze niks meer kunnen. :cry:

Groetjes Suzanne en

Hoop houden Suzanne, wie weet komt er nog wel iets uit… :pray:

Liefs Patricia :-*

Oh Patries spannend hoor, maar idd blijf hopen.

Suzan ook voor jou spannende periodes je wilt zo graag verder, afsluiten blijft moeilijk maar het zal prettig zijn als er antwoorden komen.

Jemig Patricia, wat onwijs k*t! Ik vind het zo gemeen voor je!

Dit is mijn 6e zwangerschap, snap wel n klein beetje hoe je je voelt. Wat gemeen zeg, hoe teleurstellend.

Ben wel blij om te zien dat Anne nog steeds die banner onder dr naam heeft. :wink:

Kwam er ff speciaal voor kijken. :wink:

@patricia13 wrote:

Meiden het bloeden heeft niet doorgezet en ik heb nog steeds verhoging 37.3 :? . Zal het dan toch nog goed zitten en gister gewoon door het onderzoek zijn gekomen?? :think:

Ik weet al weer wat ik zo vreselijk vond aan die 1e weken… Die onzekerheid GR!#$%$#%^^#$@@!LM :wall:
oh verrek joh, ik heb deze hele pagina over t hoofd gezien. (??!)

Nou meid, ik kan je vertellen dat ik al mn zwangerschappen gevloeid heb. Toevallig deze minimaal, maar met Giulian tot 24wkn af en aan! Dus ik duim toch nog ff voor je door hoor. Slopend die onzekerheid.

Sterkte!

:pray:

@suzusuzu wrote:

zo, de arts heeft teruggebeld. Er is helaas geen bloed meer, maar wel een huidbiopt. Nu gaat ze alle gegevens verzamelen en samen met de kinderarts in het JKZ kijken of ze nog naar een specifieke ziekte gaan zoeken op het huidbiopt.

Ze belt me zodra ze meer weet. Nog langer onzekerheden. Maar het lijkt nu wel zoeken naar een spelt in een hooiberg, dus ga er maar vanuit dat ze niks meer kunnen. :cry:

Hoi Suzanne, fijn dat de arts je heeft teruggbeld. Ze gaat dus nog even verder zoeken…aan de ene kant fijn maar wat je zegt weer die

onzekerheid bah. Heeft ze wel een termijn gezegd wanneer je daar iets van hoort??? Liefs Anne :-*

@patricia13 wrote:

Ow Patries ik duim me suf hoop zo dat t nog goed zit!!! Wanneer heb je nu je volgende afspraak???

Ja die 1e weken zijn vreselijk, ik kijk ook steeds op t papiertje of niks zie en en bij ieder steekje denk ik…zie je wel!

Maar ben nu alweer 5 weken, nog 11 dagen tot de 1e echo :inlove:

kan niet wachten!!! ook al zien we er nog niet heel veel…hopelijk wel een kloppend hartje…

liefs Anne

@minni wrote:

Ben wel blij om te zien dat Anne nog steeds die banner onder dr naam heeft. :wink:

Kwam er ff speciaal voor kijken. :wink:

jahoor Jip zit er nog :mrgreen: hihi het gaat allemaal prima op die vreselijke moeheid na en beginnende misselijkheid :sick:

gelukkig nog niet hoeven spugen, hopelijk blijft dit zo.

Hoe gaat t met jou??? Liefs Anne :-*

Patricia :hug:

Heel veel sterkte

Ik heb vandaag de stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld bij de spermabank. De wachtlijst is er 1 a 2 jaar en kan het altijd afzeggen als ik in de tussentijd iets anders gevonden heb.

Ik kreeg de indruk dat die vriend van mij het niet wilt doen. Ik hoor het sowieso binnen nu en 29 juli. Als hij het niet wilt, dan kan ik die afspraak net zo goed afzeggen.

Morgen ga ik nog een andere kliniek bellen, kijken of zij een korte wachttijd hanteren.

Ik weet niet wanneer ik weer bericht krijg van de artsen. Ze laten het me weten als ze samen overlegd hebben en besloten hebben of ze wel of niet iets kunnen onderzoeken.

Anne: nog 11 dagen, wat spannend. Gelukkig heb je nog niet hoeven spugen.

suzanne wat spannend allemaal stoer dat je dat allemaal alleen op je durft te nemen hoor… :thumbup: :mrgreen:

Liefs Patricia :-*

Anne ik moet dinsdag terugkomen voor een volgende echo… ik zou dan 6 weken en 2 dagen zijn volgens de laatste echo…

LIefs Patricia :-*

Suzanne, wow. Vroeger voordat ik Rinse kende wel eens aan gedacht, maar ECHT niet gedurft. Overigens ook alleen maar aan gedacht omdat een nicht van mij het een keer zei. Geen idee of het serieus was, maar zet je wel ff aan het denken.

In elk geval, echt super dat je die stap durft te zetten :thumbup: Maar hoezo een lange wachtlijst? :think:

:silenced: een avondje stappen kan natuurlijk ook

Patricia, mijn duimen draaien nog voor je hoor :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@Zonneschijn wrote:

Suzanne, wow. Vroeger voordat ik Rinse kende wel eens aan gedacht, maar ECHT niet gedurft. Overigens ook alleen maar aan gedacht omdat een nicht van mij het een keer zei. Geen idee of het serieus was, maar zet je wel ff aan het denken.

In elk geval, echt super dat je die stap durft te zetten :thumbup: Maar hoezo een lange wachtlijst? :think:

:silenced: een avondje stappen kan natuurlijk ook

Patricia, mijn duimen draaien nog voor je hoor :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

De lange wachtlijsten komen doordat een aantal jaar geleden de wet is aangepast en donorschap niet langer anoniem kan. Er nu veel minder donoren dan eerst.

Avondje stappen vind ik niet zo’n goed idee, teveel risico op enge ziektes :wink:

Liefs, Suzanne

Hoi Suzanne, ik hoop toch nog dat die vriend alsnog beslist het wel te doen zou stuk makkelijker zijn he…

enne hihi ja avondje stappen kan ook, maar snapt dat je dat risico niet wil nemen. je kinderwens is groot maar je wil je kindje ook zien opgroeien he

liefs Anne :-*