ow super zeg wat fijn dat je even wat laat horen, mijn duimen draaien nogsteeds overuren voor je hoor :thumbup:
woensdag heb je dus al een echo??? liefs Anne :-*
Nou ik heb het nog niet opgeschreven of ik krijg weer dezelfde bloedingen… :x Ja ik heb woensdag een echo als ik dat redt als het allemaal goed blijft gaan… Ben zo onrustig en onzeker wordt er echt helemaal gek van… :wall: :x
Ik laat het hier even bij laat woensdag wel even wat van me horen … Fijn weekend allemaal…
Liefs Patricia :-*
:hug: :hug: :kaars:
dikke knuffel meis :hug: :kaars: duim voor je en denk aan je!!!
Ja thnxs meer kunnen we toch niet doen je bent een schat…
:-
Liefs Patricia :-
Hoi,
Patricia: ik duim ook voor je :thumbup: :thumbdown:
Anne: hoe vonden je ouders het nieuws?
Ik heb momenteel geen relatie, maar heb een hele goede vriend van me gevraagd om donor te zijn. Hij is hierover aan het nadenken, maar zegt niet gelijk nee. Ik ga maandag de gyn bellen voor een afspraak om alles te bespreken. Hij zegt iig niet gelijk nee.
Heel Spannend dus allemaal.
Groetjes Suzanne
Hoi Suzanne, zou wel super zijn als hij dat wil doen he? Want je kinderwens is erg groot en toch fijn als je een bekende
hebt die donor wil zijn toch???
Mijn ouders waren niet thuis helaas, manlief zijn ouders wel en die waren heel erg blij!!! Wel net als wij voorzichtig,
maargoed stap 1 het weer zwanger worden is gelukt!!!
Fijne zondag!!! liefs Anne :-*
Suzan dat klinkt hoopvol ik hoop ook dat hij het echt gaat doen ook uiteindelijk zo helemaal top voor je zijn.
Oh Patries blijft spannend dus bah niks aan die onzekerheid.
Anne wanneer ga je het nu aan je eigen ouders vertellen?
hoi Jel, vandaag maar ze zijn weer overal en nergens :shock: dus beetje gedoe om ze te spreken te krijgen!!!
Wordt er soms een beetje suf van, ze weten denk ik wel waarom we langs willen komen en dan denk ik zelf…
doe niet zo eigenwijs blijf even thuis 's ochtends!! Maargoed wie ben ik?? net zwanger met hormonen die elke kant op vliegen :mrgreen:
Oh ja dat ken ik ook altijd leuk zulke ondernemende mensen :mrgreen:
Had al bijna even een weekje niet gelezen, maar nu even voor Patries heeeeeeeeel veel sterkte! Ik duim voor je
Wat naar dat je nog een tijdje moet wachten, ik zal woensdag extra aan je denken.
Veel liefs,
N.
Jel, het is einde van de middag gelukt gelukkig!!! Ze waren erg blij en hadden wel een vermoeden toen we steeds wilden komen
had ze op t eind maar bij ons langs gevraagd anyway de ouders en broer/zus zijn op de hoogte nu dat is wel fijn.
Hoe is t met jou, laatste week dat je zoontje weg is toch??
liefs Anne :-*
Ow Anne eindelijk gelukt… :mrgreen: Meis ik ben zo blij voor je :-* …
Bij mij nog steeds alles het zelfde… Nog wel steeds dezelfde bloedingen ik heb vandaag dan ook gebeld met de gyn. omdat ik me toch wel echte zorgen begin te maken… Nu heb ik vanmiddag al een afspraak om 14.45 uur…
Nog een week Anne en dan is hij idd weer terug mis hem vreselijk
Meiden hier ben ik weer ik was dik een uur te vroeg bij de gyn. zo zie je maar hoe mijn hoofdje omloopt…
Iig was er wel een vruchtzakje te zien… Het vruchtje zou nu 5 weken en 1 dag oud zijn… Dus ik zou een week later zwanger geraakt zijn… Voor mijn gevoel kan dit niet… En ik ben precies een week geleden gaan bloeden dus dit zou wel weer overeenkomen met het aantal weken van het vruchtje…
Ik moet over een week terugkomen 15 juli om 9 uur… Maar ik denk zelf dat het over is en meiden als dit het geval is sluit ik het hoofdstuk zwanger willen worden definitief af… Dit is namelijk de 7e zwangerschap en het doet me elke keer zoveel verdriet ik ga helemaal kapot vanbinnen… dat ik dit echt niet meer trek… Dus de hoop is gevestigd op volgende week… En anders ga ik afscheid van jullie nemen …
Dan hoop ik op een wondertje voor je meid :hug:
Nou meiden geen wondertje voor mij want ik heb nieuws ik bloed nu gewoon dus de miskraam is een feit
Ik spreek jullie later wel ik ga nu effe een potje janken in mijn bedje…
Ik blijf voor jullie duimen hoor meiden :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Patricia :hug: :hug: ik denk aan je
Patricia, wat vervelend zeg Dikke knuffel voor jou :hug: :hug: :hug: :-
:- Liefs, Evelien :vlinder:
lieve patricia een hele dikke knuffel voor jou :kaars: :hug:
wat vreselijk meis, had t zo graag anders gezien voor je…
liefs Anne :-*