Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (12)

Jeetje Suzanne dat is heftig :hug: :hug:

Oh Patries ik hoop op innestelingsbloed

@ Suzanne, dikke knuffel :hug: heel heftig meis…

@ Patricia, mijn duimen draaien voor je hoor!!! :thumbup:

Ik heb heel brak geslapen, was bij vlagen misselijk kon niet in slaap komen dus ga zo de zaak bellen dat ik een

vrije ochtend neem en vanmiddag ga werken, hoop dat ze dit goedvinden.

Maar het voelt niet goed door nu op mij fiets te stappen.

Ben gewoon zo moe… dikke kus Anne :-*

Anne doe rustig aan en luister idd naar je lijf…

Nou lieve meiden bedankt voor al jullie lieve berichtjes maar ik denk echt dat het over is :cry: … Heb geen verhoging meer en dat is bij mij altijd 1 van de dingen geweest waaraan ik goed kon aflezen dat ik idd zwanger ben… Helaas is mijn temp van 37.4 naar 37.1 gezakt :eh: … En das geen goed teken bij mij… Wacht mijn menstruatie nu maar af en als dat niet gebeurt moet ik alsnog naar de gyn. voor een curretage… Bah… Maar het is niet anders nieuwe ronde nieuwe kansen denk ik dan maar…

Vakantie nieuws volgt…

Liefs Patricia :-*

ach lieverd…weet niet wat ik moet zeggen…hoop nogsteeds hoor voor je!!! :thumbup: :kaars: dikke knuffel :hug:

ik denk aan je…dikke kus Anne :-*

Suzanne gooi er maar uit hoor. Daar hoef je je niet voor te schamen. En de WAT ALS gedachten moet je zeker niet aan denken. :hug: Had Tommy* een vergoot hoofdje?

Patricia, nogmaals :hug: Heb je de gyn al gebeld voor een vervroegde echo?

Karin, Ik heb gestemd op je prachtige foto met Daan*. Die mag zeker ook op canvas komen :thumbup:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Hoi hoi, nou ik vloei nog steeds niet heb wel lichte buikpijn maar kan ook door de diarree komen die ik al ruim een week heb… Sorry :oops: :mrgreen:. Wel nog steeds een beetje afscheiding met wat bruin bloed. :think:

En ja heb idd een afspraak met de gyn voor volgende week woensdag om 13.40 uur… Dus ja voorals nog is alleen mijn temp gedaald maar zat vanmorgen te denken misschien komt dit wel omdat mijn interne klok een beetje ontregeld is door het 6,5 uur tijdsverschil :think: :pray: … Zal morgen nog eens tempen…

Liefs patricia :-*

Suzanne gooi de ellende er maar uit hoor… Daar zijn we met z’n alleen voor hier… :hug:

@patricia13 wrote:

Hoi hoi, nou ik vloei nog steeds niet heb wel lichte buikpijn maar kan ook door de diarree komen die ik al ruim een week heb… Sorry :oops: :mrgreen:. Wel nog steeds een beetje afscheiding met wat bruin bloed. :think:

En ja heb idd een afspraak met de gyn voor volgende week woensdag om 13.40 uur… Dus ja voorals nog is alleen mijn temp gedaald maar zat vanmorgen te denken misschien komt dit wel omdat mijn interne klok een beetje ontregeld is door het 6,5 uur tijdsverschil :think: :pray: … Zal morgen nog eens tempen…

Liefs patricia :-*

Suzanne gooi de ellende er maar uit hoor… Daar zijn we met z’n alleen voor hier… :hug:

Oh ik hoop zo dat dat het is

mijn duimen draaien ook hard voor je hoor Patricia!!! :thumbup: :thumbup:

Jullie zijn zooooooooo lief… :-* :mrgreen:

@Zonneschijn wrote:

Suzanne gooi er maar uit hoor. Daar hoef je je niet voor te schamen. En de WAT ALS gedachten moet je zeker niet aan denken. :hug: Had Tommy* een vergoot hoofdje?

Patricia, nogmaals :hug: Heb je de gyn al gebeld voor een vervroegde echo?

Karin, Ik heb gestemd op je prachtige foto met Daan*. Die mag zeker ook op canvas komen :thumbup:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

wat lieffff , ik was helemaal verbaasd dat mijn foto er bij staat

Patricia ik blijf ook duimen hoor :pray: :hug:

Nou meiden vanmorgen weer getempt maar wel weer wat later… nog steeds 37.1 maar das nog steeds 0,3 hoger dan normaal… Heb ook maar een testje gedaan want als ik niet meer zwanger zou zijn dan is het hcg toch ook minder?? Maar de streep was nog vetter geworden… Ik wacht woensdag maar af met angst en beven :shock: … :pray:

Hou jullie op de hoogte…

LIefs Patricia :-*

@patricia13 wrote:

Nou meiden vanmorgen weer getempt maar wel weer wat later… nog steeds 37.1 maar das nog steeds 0,3 hoger dan normaal… Heb ook maar een testje gedaan want als ik niet meer zwanger zou zijn dan is het hcg toch ook minder?? Maar de streep was nog vetter geworden… Ik wacht woensdag maar af met angst en beven :shock: … :pray:

Hou jullie op de hoogte…

LIefs Patricia :-*

Ik denk toch een beetje aan een buikgriepje ofzoiets, het moet goed komen dit keer meis.

Tja het zou ook voor mij toch eens een keertje in 1 keer allemaal goed mogen gaan toch?? :roll:

Ik verlies geen bloed meer en heb het gevoel dat er zich iets in mijn onderbuik bevindt. Dat wil zeggen het lijkt alsof ik mijn baarmoeder begin te voelen… :think:

OOOOOOHHHHH ik hoop toch zo dat dit goed zit :pray: :pray: :pray: … Nog 5,5 dag wachten en dan heb ik zekerheid…

Misschien dat ik de aankomende 5 dagen niets meer laat horen hoor van de stress jullie zien me wel verschijnen… :mrgreen:

@patricia13 wrote:

Tja het zou ook voor mij toch eens een keertje in 1 keer allemaal goed mogen gaan toch?? :roll:

Ik verlies geen bloed meer en heb het gevoel dat er zich iets in mijn onderbuik bevindt. Dat wil zeggen het lijkt alsof ik mijn baarmoeder begin te voelen… :think:

OOOOOOHHHHH ik hoop toch zo dat dit goed zit :pray: :pray: :pray: … Nog 5,5 dag wachten en dan heb ik zekerheid…

Misschien dat ik de aankomende 5 dagen niets meer laat horen hoor van de stress jullie zien me wel verschijnen… :mrgreen:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

hey Patricia ja kan me voorstellen dat je afstand neemt

maar dat gevoel dat er iets in je buik zit heb ik ook hoor, raar gespannen en soms warm gevoel…heel gek…

liefs Anne :-*

Hoi,

Patricia: Ik duim voor je!

Anne: Het voelt zeker allemaal onwerkelijk nog, geniet ervan!

Zonneschijn: Ja Tommy had een grote hoofd dan andere kinderen. Hij heeft versnelde hoofdgroei gehad toen hij 2 maanden oud was. Ook was zijn fontanel bol in plaats van plat. Er is toen een echo van zijn hoofd gemaakt, maar het vocht zat rond zijn hersenen en niet erin.

Hoe vinden jullie mijn nieuwe banner?

Leuk om je nu eens te zien

Ben jij trouwens weer bezig met zwanger worden?

Of heb je momenteel geen relatie?

Anne hoe is het met je?

leuke foto Suzanne!!! :smiley:

ja goed hoor Jel, beetje moe en duizelig vooral vandaag…halve dag gewerkt toen ben ik naar huis gegaan

gaan t morgen de ouders vertellen, mijn broer was erg blij!!! :inlove:

liefs Anne :-*

Hee allemaal,

Ik heb geen bloedingen meer gehad en mijn temp was vanmorgen weer 37.3 pffff dus wie weet zit het nog steeds allemaal goed… :mrgreen: Ook voel ik me baarmoeder een beetje… Alsof er een klein rond balletje in mijn onderbuik zit… Dus ik blijf duimen en wie weet woensdag… :pray:

Ik wou het toch even met jullie delen aangezien jullie zo meeleven…

Liefs Patricia :-* :mrgreen: