Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (12)

thanx meiden!!! morgen weer werken en die big-smile van mijn gezicht halen… ga zo lekker in bed zitten…

liefs Anne :-*

Anne, GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Suzanne, Welkom hier. Ik wist niet dat je vlak na het verlies van Tommy* ook nog een vroege miskraam hebt gehad :hug:

Pooh hé.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Anne - heerlijk nieuws!!! Geweldig… en zoo spannend.

Suzanne - welkom hier.

Veel liefs,

Nieke.

Anne: joehoe!!! :dance: :dance: Gefeliciteerd!!! :-* :-* :-*

Ben helemaal blij voor jullie! :mrgreen:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Anne meis :dance: gefeliciteerd :dance:

Suzanne meis helaas welkom hier :hug:

Je kunt hier alles kwijt en de dames hier zijn echt helemaal :thumbup: en kunnen alles aan :hug:

bedankt meiden!!! tis nog wel heel onwerkelijk hoor…

verwacht steeds als ik naar de wc ga dat t over is, maar afgezien van het witverlies gebeurd er niks hihi

ben wel erg moeeeeeeeeee :zzz:

vind t wel raar om er nu zo blij over te zijn, zeker nu Suzanne hier net is bijgekomen…

Lieve Anne,

praat er gerust over hoor. Ik ken je verder niet, maar ben heeel blij voor je. Het geeft de burger moed zullen we maar zeggen.

Vanmiddag hoor ik de uitslag van Tommy zijn huidbiopt, spannend dus.

Groetjes Suzanne

Hoi Suzanne hoe is t gegaan vanmiddag ben je meer te weten gekomen??? liefs Anne :-*

Anne whoooh!! Wat zie ik nou! Denk, moet ff zien of er al meiden zwanger zijn, en jaaaaa, daar is Anne :inlove: :inlove: Gefeliciteerd!!

Suzanne, helaas… welkom hier :hug: . Hoop dat je de rust zult vinden die je zoekt. Hoe was de uitslag van Tommy zijn huidbiopt?

Hier gaat alles ok :thumbup: Verwacht rond januari 2009 (een jaar na het overlijden van Quirine) wat meer duidelijkheid te verkrijgen rondom die hele placentatoestand. Dus vandaar dat ik hier weinig ben, niet veel mee te melden enzo.

:-*

hee dat is een tijd geleden!!! ja het is wat he we zijn nog helemaal shocking :inlove: maargoed voorzichtig aan maar

iedere dag is er weer een zullen we maar zeggen…

je zit alvast op 4 hele weken. :wink:

@Suzanne, ik had t eerder gelezen dat je vandaag bericht kreeg en ik moest de hele dag aan je denken. Wilde je dat ff laten weten.

@minni wrote:

je zit alvast op 4 hele weken. :wink:

ja tis wat he??? voel me nog best goed alleen errug moeeeeeeeeee

maar t blijft wel eng en raar hoor en blij tegelijk…

fijn je die achtbaan van emoties!!!

dikke kus Anne :-*

Lieve allemaal,

Nou net terug van vakantie… En ik lees zowaar goed nieuws Anne wat goed gefeliciteerd meis… :thumbup: :smiley:

Ik heb eergisteravond, gisteravond en vanmorgen helaas wat bloedverlies gehad alleen nog geen temp verlaging. Voornamelijk wat slijm en bruinig bloed (sorry voor het vieze praatje). Dus ik heb nog wel een beetje hoop :pray: maar die is wel steeds verder te zoeken :cry: … Wordt er erg onzeker van :shifty: … Maar ja het is afwachten geblazen… :?

Dus ik hou jullie op de hoogte… Moet alles nog ff nalezen hoor moet eerst effe bijkomen van de jetlag. :slight_smile: .

Liefs aan allemaal Patricia :-*

Hoi,

Nou nog even een update, ik verlies steeds meer slijmerig bloed… Ben bang dat de zwangerschap voorbij is meiden… :cry:

Weer een miskraam te incasseren waarschijnlijk. :cry:

Spreek jullie gauw…

Patricia

fijn dat je er weer bent!!! Hopelijk is het gewoon oud bloed, soort van innestelingsbloed ik duim hard hoor :thumbup:

hoe voel je je verder??? hoe is jullie vakantie geweest??

ik ben zelf nog wel erg onzeker probeer beetje aan t idee te wennen…

dikke kus Anne :-*

Ja daar is het hopen dan maar op maar ik heb ernstige twijfels… :think: :cry:

Maar ben zo blij voor jou meis… Eindelijk dan… :mrgreen:

Liefs Patricia :-*

nou ik hoop en duim nog even dat t vals alarm is hoor!!!

ja ben ook wel erg blij, maar zou t voor jou heel erg vinden als t misging :cry:

Hoi

Het gesprek verliep goed. De brief die naar Leiden is verstuurd heb ik gezien. Daar stond onderaan in dat Tommy is overleden. Dit hadden ze niet gezien. Waarom de brief niet eerder vanuit het JKZ is verstuurd, blijft een raadsel.

Als ze de brief eerder had ontvangen, had ze bij Tommy een vastentest willen doen. Dit houdt in dat ze de kinderen opnemen en vanaf 6 uur 's avonds tot aan 4 uur de volgende middag niks laten eten of drinken. Ze prikken dan vaak bloed en kijken wat de waardes doen. Hiermee kunnen ze kijken of er een stofwisselingsziekte aanwezig is of niet. Of dat ze misschien geen ziekte hebben, maar minder lang nuchter kunnen blijven dan het gemiddelde kind. De stofwisselingsziekte die ze dachten dat Tommy had, heeft hij niet ( hier past ook plotseline dood bij). Dat is uit de huidbiopt gekomen. Overige stofwisselingsziekte weet ze niet en zullen we nooit te weten komen. Het leek haar niet waarschijnlijk.

Zij dacht eerder aan een hormoneale afwijking. Ze gaat kijken of er nog bloed is dat in januari is afgenomen. Soms is dat er nog. Of dat er bloed is van een ander tijdstip. Als dit zo is, dan kunnen ze het gaan onderzoeken. Als dit niet zo is, zullen we het nooit weten.

Bij een volgend kind moet ik gewoon alert zijn als het weer dezelfde tekenen gaat vertonen, versnelde hoofdgroei, groot hoofd, veel aankomen. Dan kan ik dat kind laten onderzoeken.

Ik baal gewoon van dat die brief zo laat is aangekomen, nu zullen we het nooit zeker weten. Ik hou het maar gewoon op wiegendood, als ik er teveel over ga nadenk, word ik gek.

Sorry voor het egobericht, maar moest het ff kwijt.

Groetjes Suzanne en

:hug: :hug:

Suzanne, :hug: :hug: (en welkom hier) :-

Meiden ik ga naar bed… even mijn jetlag wegslapen…

:wink: En hopen op goed nieuws…

tot morgen…

Liefs Patricia :-