:dance: wat een geweldig nieuws!!! :dance: :dance:
:dance: :dance: :dance:
Geweldig nieuws :thumbup: :thumbup:
En wat leuk dat je het geslacht nu gelijk ook al weet 8)
Geniet maar lekker van die roze wolk. Het is ook heerlijk weer buiten :lol:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Dames geweldig nieuws, probeer er nu maar van te gaan genieten zal moeilijk worden maar ze hebben allemaal een engeltje wat gaat voor ze zal zorgen.
Lieve Anne hoe is het met jou? Hoe was je weekend?
Liefs Marielle :vlinder:
Karin: wat goed! Hartsikke geweldig!! Nu genieten
lieve meiden heb heerlijk weekend gehad maar net goed uurtje thuis dus kom morgen wel verder buurten…
liefs Anne :-*
Hoi Karin wat fijn dat alles goed is zeg!!! leuk dat jullie weten wat t wordt.
Nu kun je echt gaan genieten, want Daan :vlinder: zorgt er vast voor
dat alles goed gaat!!!
liefs Anne
Hoi allemaal,
Zou ik met jullie mee mogen kletsen/schrijven?
Ik ben Suzanne, moeder van Tommy*. Tommy is 8 maanden en 5 dagen oud geworden. Hij is s’morgens na zijn fruithap gaan slapen en nooit meer wakker geworden.
Ik bleek vrij na snel hierna weer zwanger te zijn, maar dit is geeindigd in een vroege miskraam.
Ik heb een hele grote kinderwens, maar momenteel geen partner.
Toch zou ik graag hier willen mee schrijven om een deel van het te grote verlangen naar een tweede kindje kwijt te raken. Vinden jullie dit goed?
Groetjes Suzanne en
Groetjes Suzanne
Welkom suzusuzu,
Hoe gaat het met je ?
hoi meiden, beetje ego berichtje sorry…
heb vanmorgen getest, iets te vroeg, met cb digitaal en er staat ZWANGER!!! :inlove:
we zijn helemaal perplex en in shock maar zóooooo blij!!!
tis nog erg pril en moeten vandeweek even afwachten of in ongesteld ga worden…maar dit neemt niemand ons meer af!!!
@Anne wrote:
heb vanmorgen getest, iets te vroeg, met cb digitaal en er staat ZWANGER!!! :inlove:
tis nog erg pril en moeten vandeweek even afwachten of in ongesteld ga worden…maar dit neemt niemand ons meer af!!!
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Oh mijn droom komt uit had hem nog niet aan je verteld, maar we zaten samen op het terras te keuvelen over je kindje een jongentje echt een schatje.
Suzanne welkom helaas hier, ik heb je verhaal toen gelezen vreselijk zo aangrijpend.
Hoe is het nu met je?
oh ja echt waar??? het is nog zó onwerkelijk… maar zo welkom!!!
thanx lieverd… :-
hoe gaat t nu met jou? val je nogsteeds af???
en hoe is t met Wilco is hij goed opgeknapt?
liefs Anne :-
En dat blijft ook nog wel een tijdje meis, maar oh super zeg. Zijn die weekendjes weg toch nog ergens goed voor :mrgreen:
Met mij gaat het super ben nu 86 kilo heb er dus al 35 af gaat helemaal top, heb op het showforum wat foto’s neergezet. Verder is Quillan nu op vakantie 2 weken met zijn vader naar Limburg oh en dat vind ik dus wel zo vreselijk moeilijk. Zal zo blij zijn als hij weer terug is.
Met Wilco zelf gaat het ook steeds beter, heeft een heel groot litteken maar dat heeft echt anderhalf jaar nodig om op te knappen.
ja dat duurt wel even ja pas als we zeker weten dat ik zwanger ben vandeweek en daarna of alles oke is…
wow 35 kg??? jemig wat goed van je zeg!!! :dance:
ga zo wel even kijken int showforum
en 2 weken ja dat is lang he, maar hij belt vast veel toch???
en fijn dat t met hem beter gaat, is toch ook heel heftig geweest he
@Anne wrote:
ja dat duurt wel even ja pas als we zeker weten dat ik zwanger ben vandeweek en daarna of alles oke is…
wow 35 kg??? jemig wat goed van je zeg!!! :dance:
ga zo wel even kijken int showforum
en 2 weken ja dat is lang he, maar hij belt vast veel toch???
en fijn dat t met hem beter gaat, is toch ook heel heftig geweest he
Nou bellen niet, daar is hij nog te klein voor. Maar zijn vader Wilco dus zou mij op de hoogte houden van alles maar heeft een heel slecht bereik in Limburg
ja dat klopt kan soms lastig zijn in de heuvels daar…
maar dat bedoelde ik ook hoor snap dat je zoon nog niet zelf kan bellen
Anne wat goed! Nog even spannend, maar alvast van harte meid!!!
@Anne wrote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
super super super gefeliciteerd Het is jullie zooooo gegund
dankjewel Karin!!! hoop t zo dat t geen vals alarm is…
maar kon me niet meer inhouden om te testen…
Anne, gefeliciteerd! Wat fijn na die maanden wachten. Geniet ervan!
Marielle, je zoontje twee weken missen is niet niks. Ik las dat je zoveel bent afgevallen, knap zeg!
Groetjes Suzanne
gefeliciteerd Anne!!!