Volgens mij krijg ik weer een miskraam…verlies wat bloed en slijm
@patricia13 wrote:
Ow meiden, Ik hield het niet meer vandaag de hele dag al buikpijn en ik dacht ik gooi er gewoon 6 dagen te vroeg en op de middag ipv met ochtend urine een test tegenaan… Het is wel een Ultragevoelige test hoor :mrgreen: …
En wat denken jullie… Meiden ik heb een heel licht lijntje. Bijna niet te zien maar hij zit er wel heb wel 20x gekeken. Kan het nog niet geloven sta te trillen in mijn schoenen maar volgens mij ben ik ZWANGER :shock: :o … Dat kan toch niet meteen de 1e keer al :oops:.
Moest het ff kwijt hoor :oops: … Wil het nog tegen niemand zeggen maar tegen jullie kan ik het makkelijk zeggen… Jullie weten wat we doormaken zeg maar… Meiden duimen voor zondag hoor… Dan doe ik weer een testje mocht ik niet ongesteld geworden zijn…
Sorry voor dit ego berichtje maar moest het ff kwijt :oops: … Sta op springen zit helemaal te trillen… Ben kapot van de zenuwen nu… :shifty:
En Nieke toppie meis gefeliciteerd :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs patricia :-
ohhh wat spannend meis!! zou t dan echt?? mijn duimen draaien nu echt overuren zeg… zou t zó leuk vinden voor je!!!
liefs Anne :-
Ow Roheryn,
Wat heerlijk wat een goed nieuws… Gefeliciteerd :dance:
Maartje ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Liefs Patricia :-*
@Anne wrote:
ohhh wat spannend meis!! zou t dan echt?? mijn duimen draaien nu echt overuren zeg… zou t zó leuk vinden voor je!!!
liefs Anne :-
Anne wat ben je toch een lieverd :- , vind het gewoon zo rot voor jou, heb echt een beetje last van schuldgevoel nu :oops: :? … Maar weet ik denk aan je en ik ook hier draaien de duimpjes overuurtjes voor jou hoor… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Liefs Patricia :-*
meis daar zijn we toch voor??? maar snap je wel hoor zou ik ws ook hebben… maargoed er wordt weer aan gewerkt :inlove:
we zien t wel rond 3 juli… en anders de maand erop…
dikke kus Anne :-*
Patries - wat spannend… een geweldig begin!!! Ik ben zo blij voor je.
Roheryn - wat een opluchting! Genieten van het kleine meisje nu…
Maartje - tjee… :hug: Ik ga ook duimen hoor.
Veel liefs,
Nieke.
wooow patricia wat gaaf :dance:
maartje ik ga duimen dat het nog goed zit
hoi Patricia nog even snel HEEL VEEL PLEZIER op vakantie!!! Hopelijk kom je hartstikke zwanger terug… :inlove:
ga ervan genieten hoor!!! liefs Anne :-*
Ik duim ook voor jou Anne :hug:
dankjewel Karin :-* :inlove:
deze ronde heb ik de ovulatietesten gebruikt en getemperatuurd
3 juli is mijn NOD uitgaande van 28 dgn maar verwacht mijn ongi de 1e juli al aagezien ik meestal na 26 dgn ongesteld wordt…
hoe gaat t nu verder met jou? liefs Anne :-*
Eigenlijk wel goed ondanks alle angsten leef nu echt naar de uitslag toe hopen zo dat het goed is. En dat wij (vooral mijn man) ook een keer geluk mogen hebben.
Toch blijf ik erg bang en zeker nu mis ik toch mijn mannetje. Heel blij dat we een brusje mogen verwachten. Maar het gemis is er toch steeds.
:-*
blijf duimen voor je :hug:
Ik zal duimen dat ook jij een mooie uitslag krijgt
Lief :-* nog maar 4 nachtjes
ik zal aan jullie denken maandag!!! Hopelijk is alles goed.
Ben er t weekend niet we gaan er even tussenuit en ben pas dinsdagavond weer thuis…
liefs Anne :-*
@Roheryn wrote:
Wij hebben net officieel bericht gekregen van de vlokkentest! We krijgen een gezond meisje! We zijn hier helemaal hyperdepieper en stuiterdestuiter. Nu kan ik gaan genieten.
Ik ben nog ff snel alles aan het doorlezen (midweek weg)eweest) maar hier moet ik echt gelijk op reageren!!!
:dance: :dance: :dance: :dance:
Wat een super goed nieuws
:dance: :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd en nu kun je eindelijk echt gaan genieten :thumbup: wat een geruststelling :dance:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Nou, genieten doen we inderdaad. Het is vooral heerlijk om te zien hoe Kelly erop reageert. Die vraagt me de oren van het lijf over zusje en wil steeds mijn buik zien en kusjes geven…zooooo lief. Heb al twee setjes kleren voor zusje gekocht maar verder ga ik in de vakantie eerst rustig alle dingen uitzoeken die we al hebben. Kan alleen denk ik van Kelly bijna geen kleertjes gebruiken, die is van hartjezomer. Ach, goed excuus om te shoppen…toch??
Roheryn n dikke gefeliciteerd meis :dance: :thumbup: :dance: :thumbup: :dance: :thumbup: :dance:
Nu idd lekker gaan genieten :-*
Roheryn - geweldig nieuws
Karin - duim ook voor jou!!
We hebben uiteindelijk alleen maar een scan en bloedtest gedaan (voor de vlokkentest lag mijn placenta niet goed) en gelukkig ziet het er allemaal goed uit. Zal toch maar eens een nieuwe banner maken :oops:
Groetjes,
Nieke.
Banner gedaan - wat is dat toch makkelijk!
Nu maar eens de wereld vertellen, zelfs mijn ouders weten van niets nog. Gewoon omdat ik het zoo moeilijk in mijn hoofd vind om te weten dat ik weer zwanger ben…
Veel liefs,
:-*
Nieke.
Effe Ego
Chromosomen patroon was goed normaal dus
En Daan :**: krijgt een
broertje